"No further investigation"quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens F1tv geen straf.
Je moet wel tijd hebben om te reageren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:15 schreef butz0rs het volgende:
[..]
"No further investigation"
maar regels zijn regels
Het is wel zo dat hun het beter kunnen zien (IRL) dan wij op de cameraquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met die snelheid kan Charles nooit op tijd reageren. Hoop dat die wegkomt.
[ afbeelding ]
alleen bij ....quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:15 schreef butz0rs het volgende:
[..]
"No further investigation"
maar regels zijn regels
Ditquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet wel tijd hebben om te reageren.
Wij zien het perfect. Rood lampje op zijn stuur, en hij rijdt waarschijnlijk ver boven de 300. Dan nog reageren, dan nog remmen..quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is wel zo dat hun het beter kunnen zien (IRL) dan wij op de camera
Je hebt altijd nog Skyquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef butz0rs het volgende:
oh nee, Italiaans clowntje is er ook weer
Verbieden die gastquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef butz0rs het volgende:
oh nee, Italiaans clowntje is er ook weer
je loopt ietwat achterquote:
Totdat ie weer de interviews gaat doenquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]Hij is inderdaad niet op de international feed
Nopequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
zou Dunne een plekje krijgen volgend jaar?
Ik bedoel hij ziet die auto beter op de baan dan wij..helemaal door die helmcamquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij zien het perfect. Rood lampje op zijn stuur, en hij rijdt waarschijnlijk ver boven de 300. Dan nog reageren, dan nog remmen..
Piastri moet niet zeuren.quote:
Geen dikke kans.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
zou Dunne een plekje krijgen volgend jaar?
Dat was Dunnequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri moet niet zeuren.
Waar had Ollie kunnen uitwijken met een andere auto ernaast?
het was Dunnequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri moet niet zeuren.
Waar had Ollie kunnen uitwijken met een andere auto ernaast?
quote:
quote:
Dan nog niet zeurenquote:
Er gaan er ook nog wel een paar uit denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is gewoon weinig plek nu. We hebben onlangs al veel rookies gekregen
en dan zetten ze 2 oude lullen in het nieuwe teamquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is jammer dat Cadillac niet voor een rookie is gegaan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met op tijd kunnen remmen of niet?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel hij ziet die auto beter op de baan dan wij..helemaal door die helmcam
Snap ik op zich wel wat ervaring bij een nieuw teamquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan zetten ze 2 oude lullen in het nieuwe team
eeuwig zonde
het gewicht van Zack ligt nog in de auto van Norrisquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die McLaren staat nog niet vol open.
Eentje had wel gekund jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is jammer dat Cadillac niet voor een rookie is gegaan.
Als je hem ziet kun je er omheen sturen héquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met op tijd kunnen remmen of niet?
Ze kunnen 1 ouwe lul nemen en 1 rookie.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik op zich wel wat ervaring bij een nieuw team
dan kies je voor 1 oude lulquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik op zich wel wat ervaring bij een nieuw team
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kies je voor 1 oude lul
1 rookie of jonkie
quote:
De tranen van Zandvoort zeker.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gewicht van Zack ligt nog in de auto van Norris
Ja klopt, maar het gaat erom dat hij op tijd kan remmen voor rood zonder hem in te halen, hij heeft heus vast ook wel gezien dat die auto er reedquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel hij ziet die auto beter op de baan dan wij..helemaal door die helmcam
of het zand van Zandvoortquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De tranen van Zandvoort zeker.
broekje vol?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
gut sky gaat vast weer helemaal los
Ham even op 1
Hier gaat het ook los als Max P1 staat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
gut sky gaat vast weer helemaal los
Ham even op 1
dus?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier gaat het ook los als Max P1 staat.
Niks dus. Gewoon leuk toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |