Dat als ik te laat ben met gpradio te syncenquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd de eerste actie die ik doe. Op F1 audio klikken.
Ik denk dat zijn achterwiel in het gras zat. Voorband lijkt nog op het asfaltquote:
je hebt je konijn gefixt?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fixen doen ze met dieren.
Maar daar had ie even geen zinin inquote:
Logeerkonijn is dood.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn is dood.
Daar leek het wel op iddquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn achterwiel in het gras zat. Voorband lijkt nog op het asfalt
Dat is het "lastige" (denk ik als beginner), achterband veel breder dan de voor.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn is dood.
Je wilt toch juist weinig grip op Monza.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit te klagen maar ondertussen de snelste
[ afbeelding ]
Hij wist hetquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het "lastige" (denk ik als beginner), achterband veel breder dan de voor.
Dunne net ook bijna in het gras
Die is mooi in de aap gelogeerd danquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn is dood.
Hoe minder grip hoe meer de banden slijtenquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je wilt toch juist weinig grip op Monza.
Hij ditcht nu al twee keer een rondjequote:
Geniet ervanquote:
Beetje laatquote:
Denk t nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
Lec gaat dus ook een strafje krijgen
*sad trombone*quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
Lec gaat dus ook een strafje krijgen
Volgens F1tv geen straf.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met die snelheid kan Charles nooit op tijd reageren. Hoop dat die wegkomt.
[ afbeelding ]
Klopt, no further action. Mooi.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens F1tv geen straf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |