SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een riool dit keer.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zijn de Russen opnieuw door een pijpleiding gekropen? (serieuze vraag)
Het in puin schieten van de olieraffinaderijen begint nu waarschijnlijk ook de Russische burger op te vallen. Ik ben benieuwd of die de gevolgen lang blijven pikken. Het kan een probleem voor Poetin worden.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxxedz766c22
🚨 Russia: Fuel crisis has reached Moscow.
Some gas stations are out of 95 RON octane (equivalent to US 91 octane).
Around 20% of Russian oil refining capacity has been taken out by recent Ukrainian strikes.
Daarom hebben ze in 2022 ook al die WC's gejat. Nu is er een uitgang.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:08 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat zal wel verwarrend zijn, zulke hypermoderne technologie.
RIA meldde eergisteren dat volgens een poll de inflatieverwachting 14,6% is voor augustus.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het in puin schieten van de olieraffinaderijen begint nu waarschijnlijk ook de Russische burger op te vallen. Ik ben benieuwd of die de gevolgen lang blijven pikken. Het kan een probleem voor Poetin worden.
Maar misschien gaan boze automobilisten nu en masse het leger in om de Oekraïners even uit te leggen dat dit niet kan. Dat is ook een mogelijkheid.
Denk niet dat Putin dit gaat voelenquote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het in puin schieten van de olieraffinaderijen begint nu waarschijnlijk ook de Russische burger op te vallen. Ik ben benieuwd of die de gevolgen lang blijven pikken. Het kan een probleem voor Poetin worden.
Maar misschien gaan boze automobilisten nu en masse het leger in om de Oekraïners even uit te leggen dat dit niet kan. Dat is ook een mogelijkheid.
De economie wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk niet dat Putin dit gaat voelen
Is het doel ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar gaat Putin ook niks van merken
Ja. Ik vind dat onacceptabel en ook onnodig. Ik neem aan dat er ook in Rusland een militaire politie is die dit corrigeert.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
@:phpmystyle moest denken aan hoe boos je terecht werd om dierenleed eerder
Russen brengen niets anders dan dood en verderf in Oekraine, nite alleen naar mensen maar ook dieren.
Wat dan welquote:Op woensdag 3 september 2025 22:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Is het doel ook niet.
Echt, deze act.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat onacceptabel en ook onnodig. Ik neem aan dat er ook in Rusland een militaire politie is die dit corrigeert.
Ik houd van lolletje trappen. Maar dieren gaan mij aan het hart. Die kunnen geen kant op.quote:
Daarom ben je natuurlijk ook een vegetariër en stem je pvdd...quote:Op woensdag 3 september 2025 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik houd van lolletje trappen. Maar dieren gaan mij aan het hart. Die kunnen geen kant op.
quote:Op woensdag 3 september 2025 22:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daarom ben je natuurlijk ook een vegetariër en stem je pvdd...
Dat de gewone Russen het gaan merken.quote:
Nou weet niet of dat veel zin heeft. De gemiddelde rus is vrij passief, apathisch, en oppervlakkig. De meeste russen die er wat van wilden maken zijn de afgelopen eeuw vermoord of gevlucht.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat de gewone Russen het gaan merken.
Dus daarom blijf je het voor de Russen opnemen!quote:Op woensdag 3 september 2025 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik houd van lolletje trappen. Maar dieren gaan mij aan het hart. Die kunnen geen kant op.
Vlad is in z’n eerste leugen niet gestikt.quote:
Ze gillen om renteverlaging. Maar dat heeft ook wat nadelen.quote:https://www.reuters.com/b(...)tay-high-2025-09-04/
VLADIVOSTOK, Russia, Sept 4 (Reuters) - German Gref, CEO of Russia's dominant lender Sberbank (SBER.MM), opens new tab, said on Thursday that the country's economy had reached technical "stagnation" and said he hoped the central bank would not allow it to plunge into recession.
Finance Minister Anton Siluanov told President Vladimir Putin last week that Russia's economic growth is expected to slow to 1.5% in 2025, far below the earlier 2.5% forecast, as high interest rates imposed to reduce inflation have stifled borrowing.
[...]
2 more weeks!quote:Trump wil Poetin weer bellen en eist positief antwoord: ‘Anders gaan er dingen gebeuren’
President Donald Trump belt naar eigen zeggen in de komende dagen weer met zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin over het einde van de strijd in Oekraïne. Hij zei dat hij geen boodschap voor Poetin heeft, want die weet wat zijn standpunt is.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-gebeuren~a1b3d73b/
Welnee, Trump krijgt veel sneller nieuwe bevelen.quote:
Trump gaat niks doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welnee, Trump krijgt veel sneller nieuwe bevelen.
Niet in het nadeel van Poetin, nee.quote:
Dat is noodzakelijk om tegen dierenleed te zijn?quote:Op woensdag 3 september 2025 22:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daarom ben je natuurlijk ook een vegetariër en stem je pvdd...
De meeste Russen deugen. Ja echt! Net zoals wij.quote:Op donderdag 4 september 2025 02:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dus daarom blijf je het voor de Russen opnemen!
Dat is inderdaad een leugen. Hij heeft zich daar teruggetrokken omdat de militaire verliezen in personeel en hardware groter zouden worden dan de kleine kans dat hij Kiev had kunnen afsluiten zonder dat de stad in gruzelementen geschoten zou worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 07:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vlad is in z’n eerste leugen niet gestikt.
Ze zullen hem ook wel gevraagd hebben de hele invasie af te breken, dat heeft hij ook niet gedaan dus waarom zouden we dit geloven
FTFYquote:Op donderdag 4 september 2025 09:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik kan trekken is dat Vlad een politicus oorlogscrimineel is.
Hopelijk delen de Russen en Chinezen hun technologie met ons. Wat zou het mooi zijn als iedereen 150 kan worden!quote:De tolk van Poetin zegt in het Mandarijn: „Biotechnologie is continu in ontwikkeling.” Na een onverstaanbare passage voegde de tolk daar nog aan toe: „Menselijke organen kunnen steeds opnieuw getransplanteerd worden. Hoe langer je leeft, hoe jonger je wordt, en je kunt zelfs onsterfelijk worden.” Xi reageert: „Sommigen voorspellen dat mensen in deze eeuw tot 150 jaar oud kunnen worden,” zo schrijft De Standaard.
Als Poetin later naar de gelekte geluidsopname wordt gevraagd, bevestigt hij het gespreksonderwerp. „Moderne manieren om de gezondheid te verbeteren, medische manieren, zelfs chirurgische zoals orgaanvervanging, laten de mensheid hopen dat het actieve leven anders zal verlopen dan vandaag de dag”, zei Poetin.
Goed idee inderdaad. Als je wil dat driekwart van de begroting naar de zorg gaat en de helft van de beroepsbevolking in de zorg werkt.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:27 schreef phpmystyle het volgende:
Beetje oftopic..
[..]
Hopelijk delen de Russen en Chinezen hun technologie met ons. Wat zou het mooi zijn als iedereen 150 kan worden!
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)worden/88014982.html
Ik heb weinig fiducie in Chinese ethische maatstaven als het gaat om proeven en dergelijke en ook nog wel meer dingen. Het kan vooruitgang worden als wij als mensen gezonder ouder worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Goed idee inderdaad. Als je wil dat driekwart van de begroting naar de zorg gaat en de helft van de beroepsbevolking in de zorg werkt.
Onsterfelijkheid is in geen enkel opzicht een vooruitgang. China heeft schijt aan elke vorm van medische ethiek. Mensen hebben geen idee wat een enorme doos van Pandora dit is.
ALs ze zo oud willen worden dan gaan ze ook geen kernoorlog beginnenquote:Op donderdag 4 september 2025 09:27 schreef phpmystyle het volgende:
Beetje oftopic..
[..]
Hopelijk delen de Russen en Chinezen hun technologie met ons. Wat zou het mooi zijn als iedereen 150 kan worden!
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)worden/88014982.html
jawel de gehakt inquote:Op woensdag 3 september 2025 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een redelijke gedachte. Hulde!quote:Op donderdag 4 september 2025 09:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ALs ze zo oud willen worden dan gaan ze ook geen kernoorlog beginnen
Niet voor anderen maar voor hun eigen positie
https://www.telegraaf.nl/(...)worden/88014982.html
totale overwinning zal poetin nooit halen , het is niet van deze tijdquote:Op donderdag 4 september 2025 10:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een redelijke gedachte. Hulde!
In geen jaren hier gelezen. Alleen maar paniek, hysterie of onrealistisch wensdenken over een totale overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |