SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een riool dit keer.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zijn de Russen opnieuw door een pijpleiding gekropen? (serieuze vraag)
Het in puin schieten van de olieraffinaderijen begint nu waarschijnlijk ook de Russische burger op te vallen. Ik ben benieuwd of die de gevolgen lang blijven pikken. Het kan een probleem voor Poetin worden.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxxedz766c22
🚨 Russia: Fuel crisis has reached Moscow.
Some gas stations are out of 95 RON octane (equivalent to US 91 octane).
Around 20% of Russian oil refining capacity has been taken out by recent Ukrainian strikes.
Daarom hebben ze in 2022 ook al die WC's gejat. Nu is er een uitgang.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:08 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat zal wel verwarrend zijn, zulke hypermoderne technologie.
RIA meldde eergisteren dat volgens een poll de inflatieverwachting 14,6% is voor augustus.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het in puin schieten van de olieraffinaderijen begint nu waarschijnlijk ook de Russische burger op te vallen. Ik ben benieuwd of die de gevolgen lang blijven pikken. Het kan een probleem voor Poetin worden.
Maar misschien gaan boze automobilisten nu en masse het leger in om de Oekraïners even uit te leggen dat dit niet kan. Dat is ook een mogelijkheid.
Denk niet dat Putin dit gaat voelenquote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het in puin schieten van de olieraffinaderijen begint nu waarschijnlijk ook de Russische burger op te vallen. Ik ben benieuwd of die de gevolgen lang blijven pikken. Het kan een probleem voor Poetin worden.
Maar misschien gaan boze automobilisten nu en masse het leger in om de Oekraïners even uit te leggen dat dit niet kan. Dat is ook een mogelijkheid.
De economie wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk niet dat Putin dit gaat voelen
Is het doel ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar gaat Putin ook niks van merken
Ja. Ik vind dat onacceptabel en ook onnodig. Ik neem aan dat er ook in Rusland een militaire politie is die dit corrigeert.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
@:phpmystyle moest denken aan hoe boos je terecht werd om dierenleed eerder
Russen brengen niets anders dan dood en verderf in Oekraine, nite alleen naar mensen maar ook dieren.
Wat dan welquote:Op woensdag 3 september 2025 22:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Is het doel ook niet.
Echt, deze act.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat onacceptabel en ook onnodig. Ik neem aan dat er ook in Rusland een militaire politie is die dit corrigeert.
Ik houd van lolletje trappen. Maar dieren gaan mij aan het hart. Die kunnen geen kant op.quote:
Daarom ben je natuurlijk ook een vegetariër en stem je pvdd...quote:Op woensdag 3 september 2025 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik houd van lolletje trappen. Maar dieren gaan mij aan het hart. Die kunnen geen kant op.
quote:Op woensdag 3 september 2025 22:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daarom ben je natuurlijk ook een vegetariër en stem je pvdd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |