SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
Maar soms ook nietquote:Op woensdag 3 september 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het leven is soms zo simpel.
Simpel maken!quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 16:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En anders kom ik wel even langs.
Zo simpel is het helaas vaak niet.quote:
Ik wou positief zijnquote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo simpel is het helaas vaak niet.
Ik ben slechts realist.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou positief zijn
Ik ook. Soms.quote:
Same.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niet-directe communicatie kost bij mij ook veel minder energie, irl gesprek of videomeeting kost echt veel meer bandbreedte dan even wat typen als reactie op wat een ander getypt heeft.
Dat soort meetings ben ik één keer bij aanwezig, daarna check ik even of het wat toevoegt als ik er bij ben.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Same.
Vooral met van die meetings waar mijn aanwezigheid echt geen enkel verschil heeft gemaakt voor zowel ikzelf als de anderen.
Samequote:
Hallo mevrouw Kwiwiquote:Op woensdag 3 september 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same![]()
Maar nodig graag mensen uit thuis voor brunch, apéro of etentje. Na hele/halve dag in de keuken staan en paar uur bezoek ben ik dan wel kapot en mag iedereen weer naar huis
Ik heb geen keusquote:Op woensdag 3 september 2025 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort meetings ben ik één keer bij aanwezig, daarna check ik even of het wat toevoegt als ik er bij ben.
Krijgen we nog foto's te zien als je verhuisd bent?quote:Op woensdag 3 september 2025 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik heb echt zin om daar te gaan wonen.. Nog 2 nachtjes hier en het is EINDELIJK zover....
HOEREN SLOEREN MOEREN KOERENquote:Op woensdag 3 september 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Radiohead gaat touren maar komt niet naar Nederland.
HOEREN
@:Airwin
Misschien wel ja. Ik heb natuurlijk al foto's geplaatst van toen het "leeg" stond..quote:Op woensdag 3 september 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's te zien als je verhuisd bent?
Ik heb die foto's denk ik gemist.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik heb natuurlijk al foto's geplaatst van toen het "leeg" stond..
Internet heb ik ook al op mijn telefoon gezet, want ik ben net natuurlijk al even binnen geweest. Brievenbus zat best vol met post voor de vorige bewoner. Die is er natuurlijk ook al een maand uit...
Ik ga even voor je zoeken naar die post...quote:
Oh dat ziet er prima uit maar ben je verplicht om die meubels te houden of mag je ook zelf wat neerzetten? Lijkt me toch ook wel leuk als je het een beetje je eigen mag maken want ik las dat je ook niet mag schilderen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bomenverzameling in GC / [KSC #19161] ik verzin dit zelf ook niet hoor
@:Ama
Ik heb al eigen meubels, alleen dat tafeltje (waar die TV opstaat) met de stoelen blijft staan. En de kledingkast in de slaapkamer blijft staan..quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat ziet er prima uit maar ben je verplicht om die meubels te houden of mag je ook zelf wat neerzetten? Lijkt me toch ook wel leuk als je het een beetje je eigen mag maken want ik las dat je ook niet mag schilderen.
Jahoorquote:liet als woordvoerder van
de club weten dat Vitesse veel geld is
kwijtgeraakt omdat spelers transfervrij
zijn vertrokken."We gaan nu onder meer
ook kijken of de opgelopen schade op de
KNVB verhaald kan worden."
Oh dan ben ik wel benieuwd naar nieuwe foto's als er meer staat.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al eigen meubels, alleen dat tafeltje (waar die TV opstaat) met de stoelen blijft staan. En de kledingkast in de slaapkamer blijft staan..
Nou voor deze keer: Kom maar op met die winter.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Het brandstoftekort dat Rusland al een paar maanden plaagt heeft Moskou bereikt
*popcorn pakt*
Wt had je laatst gemaakt bij die brunch?quote:Op woensdag 3 september 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same![]()
Maar nodig graag mensen uit thuis voor brunch, apéro of etentje. Na hele/halve dag in de keuken staan en paar uur bezoek ben ik dan wel kapot en mag iedereen weer naar huis
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Smaak van de week bij de ijssalon hier is pumpkin pieDie wil ik proeven.
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staanquote:Op woensdag 3 september 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wt had je laatst gemaakt bij die brunch?
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staan![]()
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 3 soorten zelfgemaakte broodjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- apple cinnamon topping voor wafels en pannenkoeken
- mini quiches
- granola bites met fruit
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
- veel zoet spul voor op het brood, de wafels en pannenkoeken
En ben vast nog dingen vergetenHeb een hele middag en ochtend in de keuken gestaan. Maar was leuk
Had je wel genoeg?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staan![]()
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
En ben vast nog dingen vergetenHeb een hele middag en ochtend in de keuken gestaan. Maar was leuk
Waarom was de ksc niet uitgenodigdquote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
Tijd voor een winterbody.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah to go naast werk heeft een kruidnootjesschap
Rip beachbody
Ik zag vandaag dat de Jumbo hier het ook alweer heeft.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah to go naast werk heeft een kruidnootjesschap
Rip beachbody
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
Uiteindelijk zal de belastingbetaler er wel weer krom voor mogen liggen.quote:
Elke Ierse Pub die je waar ook ter wereld inloopt;quote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.
Had je maar m'n buurman moeten zijn, dan was je er ook bij geweestquote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.
Ja maar dan konden we nooit meer op rare plekken meetenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je maar m'n buurman moeten zijn, dan was je er ook bij geweest![]()
O ja goed punt. Zal volgende keer wat zelfgebakken wafels voor je meenemen naar de meetquote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan konden we nooit meer op rare plekken meeten
Ljubljana een optie?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja goed punt. Zal volgende keer wat zelfgebakken wafels voor je meenemen naar de meet
Pohquote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Broodjes beenham met honingmostersaus uit de oven
We gaan in april. Binnenkort gaan we bepalen welk weekend precies. @liesje1979 gaat ook mee als het goed isquote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ben er nog nooit geweest
Oh het is met de treingroep. Ga niet naar daar treinen hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan in april. Binnenkort gaan we bepalen welk weekend precies. @:Liesje1979 gaat ook mee als het goed isTRV / Voorjaar 2026: Citytrip met spoor - doe ook mee!
Gewoon op dezelfde dagen daar zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het is met de treingroep. Ga niet naar daar treinen hoor
Gedurfd.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde dagen daar zijn.
Nee wij gaan ook heen vliegen en terug treinen in 2 dagenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt trouwens wel een beetje alsof je ons ziet als de Baader-Treinhof-Gruppequote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat meer mensen dat op die manier gaan doen deze keerquote:Op woensdag 3 september 2025 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde dagen daar zijn.
Dacht meer aan praktisch.quote:
Dat ook.quote:
hopelijk is hij voor 9u klaarquote:Op woensdag 3 september 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even mijn slaapzak in de wasmachine. Op het koude wolprogramma. geen idee hoe lang dat duurt.
Karma police strikes again.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Radiohead gaat touren maar komt niet naar Nederland.
HOEREN
@:Airwin
ondanks dat,.. wel genoeg chocolade in huis?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar komen er zo een paar rode vlekken recht over mien dorrup heen en het is geen rode klats
Laat maar komenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar komen er zo een paar rode vlekken recht over mien dorrup heen en het is geen rode klats
Genoeg voor gerrie?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks dat,.. wel genoeg chocolade in huis?
Waarschijnlijk een half uurtje, maar daar zal 'ie vrij nat (huehue) uitkomen.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even mijn slaapzak in de wasmachine. Op het koude wolprogramma. geen idee hoe lang dat duurt.
Hier waren net ook een paar flinke pitjesquote:Op woensdag 3 september 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Nee, heel verstandig laten liggenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks dat,.. wel genoeg chocolade in huis?
Sad.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heel verstandig laten liggen
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
ja en dan even kort lauw in de droger en verder maar gewoon aan de lucht drogenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een half uurtje, maar daar zal 'ie vrij nat (huehue) uitkomen.
Ben je ziek?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie haar account heeft gehacktquote:
Een groene eco-hippie.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie haar account heeft gehackt
[..]
London met kerstversiering?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
November en December gaan nog drukke maanden worden. Radiohead gaat weer optreden en een label night in London van een van mijn favo platenlabels. Eerst maar eens kaarten proberen te krijgen.
Stond eigenlijk niet op de planning voor dit jaar. Maar London in de kerstperiode is wel leuk; maar laatste jaren echt enorm druk.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
London met kerstversiering?Hier wordt December hopelijk een super relaxte maand, zo'n beetje de hele maand vakantie
iets typisch zwitsers?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
London met kerstversiering?Hier wordt December hopelijk een super relaxte maand, zo'n beetje de hele maand vakantie
[..]
Hier zag het er op buienradar uit alsof het zou losgaan, maar uiteindelijk alleen een buitje, inmiddels begint de zon ook weer te schijnen .quote:
Ik wilde dus eerst in oktober maar door "dingen" ging dat niet door. In november wordt het even lastig en dan ineens is het al december, maar dan is het teringdruk.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond eigenlijk niet op de planning voor dit jaar. Maar London in de kerstperiode is wel leuk; maar laatste jaren echt enorm druk.
Nee, ga de 2 weken voor kerst op vakantie, en dan nog 2 weken lekker thuis met kerst en oud en nieuwquote:
Ver weg weer?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga de 2 weken voor kerst op vakantie, en dan nog 2 weken lekker thuis met kerst en oud en nieuw
Hmm jammer. Dat was tijdens corona wel lekker, overal zo rustigquote:Op woensdag 3 september 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond eigenlijk niet op de planning voor dit jaar. Maar London in de kerstperiode is wel leuk; maar laatste jaren echt enorm druk.
Beetje regen en wat gerommel hier nuquote:Op woensdag 3 september 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Benieuwd wat die grote boze wolk met pitten gaat doen. Oranje stip woon ik en volgens de buienradar zou dat over iets minder dan een uur hier moeten zijn. Tot nu toe alleen wat wind.
[ afbeelding ]
Volgens de app barst het hier over een half uurtje losquote:
Benne gij kleurenblind?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Benieuwd wat die grote boze wolk met pitten gaat doen. Oranje stip woon ik en volgens de buienradar zou dat over iets minder dan een uur hier moeten zijn. Tot nu toe alleen wat wind.
[ afbeelding ]
Nee tegen die tijd is het leeggeregendquote:Op woensdag 3 september 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht er eigenlijk ook niet zo heel veel van maar gaan het zien. Het waait wel behoorlijk hard en de bomen in de tuin staan natuurlijk vol in blad en dansen er heftig op...quote:Op woensdag 3 september 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje regen en wat gerommel hier nu
Zoek je nog een huissitter?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Redelijk ver ja, malediven. Zie nu al op tegen de lange vlucht
Ik kan bepaalde kleuren niet goed onderscheiden. Paars en roze zijn voor mij bijv. heel moeilijk te onderscheiden.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, deels kleurenblind?
Niet echt, maar als je niks beter te doen hebt..quote:Op woensdag 3 september 2025 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoek je nog een huissitter?
Male-divenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Redelijk ver ja, malediven. Zie nu al op tegen de lange vlucht
Echt deze kleurquote:Op woensdag 3 september 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Wel rare kleur lucht nu buiten, alsof iemand de video filter van Fallout 3 heeft aangezet
Ik moet waarschijnlijk wel werkenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, maar als je niks beter te doen hebt..
Ah ok.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde kleuren niet goed onderscheiden. Paars en roze zijn voor mij bijv. heel moeilijk te onderscheiden.
Maar ik zie niet in zwart wit, was sommige wel eens denken als ze kleurenblind horen
Wat is dat met je grappen deze week Los, zitten wel heel dicht tegen het nulpunt aanquote:Op woensdag 3 september 2025 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Male-divenje gaat op mannen duiken?
Ik volg alleen de algehele tendens in het topic.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat met je grappen deze week Los, zitten wel heel dicht tegen het nulpunt aan
Lekker ingebouwd film noir filtertjequote:Op woensdag 3 september 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik begreep dat echt kleurenblinde mensen in grijstinten zien?
Naam is gewoon ongelukkig gekozen. Er zijn maar heel weinig mensen die echt geen kleuren kunnen zien. Het is echt het onderscheiden van bepaalde kleuren. Maar rood en oranje heb ik geen probleem mee. Het was ook oranje toen ik het koos maar na opslaan niet meer.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik begreep dat echt kleurenblinde mensen in grijstinten zien?
Doe jij de boodschappen?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan ook vertellen welke boodschappen ik heb gedaan of hoeneer ik naar bed ga hč?
De scholen zijn weer begonnen, nu moet die zijn dad-jokes weer hier kwijtquote:Op woensdag 3 september 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat met je grappen deze week Los, zitten wel heel dicht tegen het nulpunt aan
Moeten we bang worden of zo?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan ook vertellen welke boodschappen ik heb gedaan of hoeneer ik naar bed ga hč?
Niemand houdt je tegen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar eens zien of dit mag van de kwaliteitspolitie.quote:
Falloutquote:Op woensdag 3 september 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt deze kleur
[ link | afbeelding ]
Onweerquote:Op woensdag 3 september 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt deze kleur
[ link | afbeelding ]
oh okeequote:Op woensdag 3 september 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent echt doodsbang voor Los
Ah, alles trekt hier weer mooi langs.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog erbij zeggen wat je gaat eten en het plaatje is compleetquote:Op woensdag 3 september 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
En melden wanneer je moet poepenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen nog erbij zeggen wat je gaat eten en het plaatje is compleet
Ik wilde net zeggen, "maar met @Ygritte is het niveau van de gesprekken wat hoger"quote:Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En melden wanneer je moet poepen
Het begint een beetje naar het oosten te kruipen, misschien gaat het net langs ons heen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, alles trekt hier weer mooi langs.
Op zijn Belgisch zeker.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En melden wanneer je moet poepen
Ik pas mij aan aan de doelgroepquote:Op woensdag 3 september 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, "maar met @:ygritte is het niveau van de gesprekken wat hoger"
Hoog niveau gesprekken hierquote:Op woensdag 3 september 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, "maar met @:ygritte is het niveau van de gesprekken wat hoger"
Niemand heeft hier sex, daarom praten we er ook overquote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op zijn Belgisch zeker.
quote:
Ohw, verandering in brengen?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand heeft hier sex, daarom praten we er ook over
Het mag hier van mij wel even plenzen. Goed voor de plantjes en mijn grasquote:Op woensdag 3 september 2025 20:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het begint een beetje naar het oosten te kruipen, misschien gaat het net langs ons heen.
Daar is de KPD SC voor volgens mij, daar gaat het alleen maar over seks.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bah seksquote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ligt het IQ ook onder de 80.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is de KPD SC voor volgens mij, daar gaat het alleen maar over seks.
Owja, ik heb er ook geen probleem mee. Van mij mag gerust komenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het mag hier van mij wel even plenzen. Goed voor de plantjes en mijn gras
Met mijn redenatie heeft er dan dus niemand daadwerkelijk sexquote:Op woensdag 3 september 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is de KPD SC voor volgens mij, daar gaat het alleen maar over seks.
Soort zoekt soortquote:
Tja, blijft Fok he.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met mijn redenatie heeft er dan dus niemand daadwerkelijk sex
Sex niet nodig, we hebben FOKquote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb niet zo veel te klagenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, verandering in brengen?
Nep-Fokker!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb niet zo veel te klagen
Ik heb hier nu ook een fallout skyquote:Op woensdag 3 september 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh kijk er komt weer een hoop blauwe lucht aan![]()
Jammer dat ze zon alweer vertrokken is
Ik ookquote:
Gelukkig hebben jou in de KSC, om het gemiddelde naar 81 te trekkenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ligt het IQ ook onder de 80.
Wij allemaal toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent echt doodsbang voor Los
Genuked?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier nu ook een fallout sky
Wel een eind omlaag.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jou in de KSC, om het gemiddelde naar 81 te trekken
Even de PAAZ afdeling van wat gezond verstand voorzien.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jou in de KSC, om het gemiddelde naar 81 te trekken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja maar dat komt omdat Los bang is voor jouquote:Op woensdag 3 september 2025 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, Los heeft een grote mond en klein hartje.
Ik heb nog wel een zak paaseitjes liggenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de PAAZ afdeling van wat gezond verstand voorzien.
Totdat je er toch flink minder dan gemiddeld van hebt.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mensen die zich druk maken om IQ![]()
Zegt niet zoveel.
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat Los bang is voor jou
Los zijn leventje is nu eenmaal karakterologisch en fysiek onhaalbaar en onbegrijpelijk voor sommigen.quote:
Weet je dat dan zelf wel?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat je er toch flink minder dan gemiddeld van hebt.
Nou Los is wel behoorlijk de gemiddelde man bij mij in de regioquote:Op woensdag 3 september 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los zijn leventje is nu eenmaal karakterologisch en fysiek onhaalbaar en onbegrijpelijk voor sommigen.
Ja daarom precies.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou Los is wel behoorlijk de gemiddelde man bij mij in de regio
Heel laag is over het algemeen wel zichtbaar inderdaad maar bedoel dat er meer is dan IQ alleen. Iemand met een hoog IQ hoeft bijvoorbeeld niet perse heel goed in alles te zijn en iemand met een wat lager IQ kan het best ver schoppen met misschien wat meer moeite.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat je er toch flink minder dan gemiddeld van hebt.
Ligt eraan denk ik. Er is wel een categorie mensen die herhaaldelijk verbaasd is over wat hen allemaal overkomt maar niet het vermogen tot enige zelfreflectie hebben.quote:
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.quote:
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leukquote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier nu ook een fallout sky
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik. Er is wel een categorie mensen die herhaaldelijk verbaasd is over wat hen allemaal overkomt maar niet het vermogen tot enige zelfreflectie hebben.
I see what you did here.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.
Stukje fruit met een helmpjequote:
Damn! Cool!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom zit die hier danquote:Op woensdag 3 september 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los zijn leventje is nu eenmaal karakterologisch en fysiek onhaalbaar en onbegrijpelijk voor sommigen.
Heb je het wel gezien? Wij zijn vannacht nog naar buiten geweest maar helaas niets te zien en er kwam later bewolking binnendrijven.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.
[ afbeelding ]
Niet mijn foto helaas.
Deze post is te ingewikkeld voor mijquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.
Dat heeft zeker deels met iq te maken. Gechargeerd; hoe hoger je iq hoe beter je in staat bent tot zelfreflectie, patroonherkenning, oorzaak-gevolg zien enzv.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?
Nicequote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.
[ afbeelding ]
Niet mijn foto helaas.
Kan zeker een karaktertrek zijn. Denk gerust dat er mensen met een hoog IQ zijn die dat ook wel hebben.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?
Ingewikkeldquote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze post is te ingewikkeld voor mij
Prettig tussen ganzen is toch wel een beetje een contradictio in terminisquote:Op woensdag 3 september 2025 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook voor een leeuw is het wel eens prettig om tussen de ganzen te luieren.
Ja, maar niet zo helder als dit.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien? Wij zijn vannacht nog naar buiten geweest maar helaas niets te zien en er kwam later bewolking binnendrijven.
Niet van die moeilijke woorden gebruiken hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prettig tussen ganzen is toch wel een beetje een contradictio in terminis
Ik heb trouwens wel in NL nog nooit zo vaak het noorderlicht gezien (door de camera) dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo helder als dit.
Waar ben je? Of was het weer eens helemaal in NL te zien ook?
Ik woon in Noordbroek en volgens spaceweather was het KP6 en zaten we in het ovaal, lichtgroen gedeelte. Zijn naar een weiland gelopen maar niets te zien, ook niet met camera op lange sluitertijd/hoge ISO.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo helder als dit.
Waar ben je? Of was het weer eens helemaal in NL te zien ook?
Zonnemaximumquote:Op woensdag 3 september 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel in NL nog nooit zo vaak het noorderlicht gezien (door de camera) dan ooit tevoren.
Ganzen zijn agressieve kutbeestenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor
Kan altijd precies een foto maken met mijn huis op de achtergrond. Daar heb ik er inmiddels weet ik het hoeveel vanquote:
Huis heb ik er liever niet op, wij zoeken altijd een donkere plek op. Al wordt dat wel steeds lastiger met al die windmolens die ze hier maar neerzetten...quote:Op woensdag 3 september 2025 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan altijd precies een foto maken met mijn huis op de achtergrond. Daar heb ik er inmiddels weet ik het hoeveel van
Dat is ter compensatie van dat er niet meer naar gas geboord wordtquote:Op woensdag 3 september 2025 20:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Huis heb ik er liever niet op, wij zoeken altijd een donkere plek op. Al wordt dat wel steeds lastiger met al die windmolens die ze hier maar neerzetten...
Is een windmolen of veel beter dan een sporadische aardbeving?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is ter compensatie van dat er niet meer naar gas geboord wordt
Laatst nog een paartje die ik niet zo snel gezien had totdat ik ineens naast mij heel hard geblaas hoorde. Ok doei. Ik doe niks, ik loop al door.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vooral als ze jongen hebben... Maar logisch natuurlijk.
Ik zou zeggen bouw een kerncentrale. Maar ja, wie ben ikquote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een windmolen of veel beter dan een sporadische aardbeving?
Een Ygritte, duh.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bouw een kerncentrale. Maar ja, wie ben ik
Ja vooral als ze kleintjes hebben en samenscholenquote:
Beter een Fogel in de lucht dan 10 in je topic.quote:
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter een Fogel in de lucht dan 10 in je topic.
Wie ben ik? Ik ben de shit van al die rappers hierquote:
Daar lijkt het zo onderhand wel op ja. Komen er steeds meer bij.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is ter compensatie van dat er niet meer naar gas geboord wordt
Hoef beide niet. Maar aardbevingen slopen mijn huis en windmolens niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een windmolen of veel beter dan een sporadische aardbeving?
Maar goed dat ze eerst blazen en niet meteen overgaan op aanvallenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatst nog een paartje die ik niet zo snel gezien had totdat ik ineens naast mij heel hard geblaas hoorde. Ok doei. Ik doe niks, ik loop al door.
Van mij mogen ze in de Eemshaven.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bouw een kerncentrale. Maar ja, wie ben ik
Hier een paar druppels maar wat ik al dacht lijkt waarheid te wordenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Daar lijkt het zo onderhand wel op ja. Komen er steeds meer bij.
Hoe heet dat nummer? Mooi voor op de achtergrond als ik aan het spelen ben.quote:
Rebel Yellquote:Op woensdag 3 september 2025 20:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer? Mooi voor op de achtergrond als ik aan het spelen ben.
Jij was op Billy Joel aan het zoeken zekerquote:Op woensdag 3 september 2025 21:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Man, Billy Idol. Tijd voor koffie, ben niet wakker.
quote:Op woensdag 3 september 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was op Billy Joel aan het zoeken zeker
Denk je Rebel Yell aan te zetten en zit je opeens met Goodnight Saigonquote:Op woensdag 3 september 2025 21:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Nee, niet op die manier spelen
Of Piano Manquote:Op woensdag 3 september 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je Rebel Yell aan te zetten en zit je opeens met Goodnight Saigon
Als het verschil tussen een harde zweepsessie en knuffelen.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je Rebel Yell aan te zetten en zit je opeens met Goodnight Saigon
Zo kom je natuurlijk nooit aan je winterbody.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foge1, Fogel2, Fog3l...quote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter een Fogel in de lucht dan 10 in je topic.
STINGquote:Op woensdag 3 september 2025 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit aan je winterbody.
Kan best mooi zijn hoor.quote:
Ja snap ik wel, zou hem ook niet zo snel uit mezelf aanzettenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan best mooi zijn hoor.
Maar misschien te vaak gehoord...
Denk dat in dit geval die harde zweepsessie meer binding heeft met Billy Joelquote:Op woensdag 3 september 2025 21:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als het verschil tussen een harde zweepsessie en knuffelen.
Piano Man is zo'n gezapig zeiknummer, snap niet dat die in de T2000 zo hoog staatquote:
Zeker met die wind buitenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik meteen het einde van de top 2000 in mijn hoofd.
Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat in dit geval die harde zweepsessie meer binding heeft met Billy Joel
Doe maar luxequote:
Hij slaat er toch aardig op los op die pianoquote:Op woensdag 3 september 2025 21:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar kan me er wel wat bij voorstellen
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 september 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij slaat er toch aardig op los op die piano
Bekijk deze YouTube-video
tot morgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezien![]()
Ik ga naar bed trouwens, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Ja die clip is vooral Vietnam foto's met af en toe Billy die tussendoor op zijn piano zit te rammenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezien![]()
Ik ga naar bed trouwens, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Ohquote:Op woensdag 3 september 2025 21:47 schreef Tjacka het volgende:
Oei. Hier zitten alleen maar vijanden merk ik
Ik sta aan jouw kant.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:47 schreef Tjacka het volgende:
Oei. Hier zitten alleen maar vijanden merk ik
Volgens mij staat de brug al 2 jaar permanent openquote:Op woensdag 3 september 2025 21:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet de brug nog ophalen volgens mij
Hoog tijd dat ie een keer er aan zit, Koenemans moet hem even inspecterenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij staat de brug al 2 jaar permanent open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |