Ik heb nog wel een zak paaseitjes liggenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de PAAZ afdeling van wat gezond verstand voorzien.
Totdat je er toch flink minder dan gemiddeld van hebt.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mensen die zich druk maken om IQ![]()
Zegt niet zoveel.
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat Los bang is voor jou
Los zijn leventje is nu eenmaal karakterologisch en fysiek onhaalbaar en onbegrijpelijk voor sommigen.quote:
Weet je dat dan zelf wel?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat je er toch flink minder dan gemiddeld van hebt.
Nou Los is wel behoorlijk de gemiddelde man bij mij in de regioquote:Op woensdag 3 september 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los zijn leventje is nu eenmaal karakterologisch en fysiek onhaalbaar en onbegrijpelijk voor sommigen.
Ja daarom precies.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou Los is wel behoorlijk de gemiddelde man bij mij in de regio
Heel laag is over het algemeen wel zichtbaar inderdaad maar bedoel dat er meer is dan IQ alleen. Iemand met een hoog IQ hoeft bijvoorbeeld niet perse heel goed in alles te zijn en iemand met een wat lager IQ kan het best ver schoppen met misschien wat meer moeite.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat je er toch flink minder dan gemiddeld van hebt.
Ligt eraan denk ik. Er is wel een categorie mensen die herhaaldelijk verbaasd is over wat hen allemaal overkomt maar niet het vermogen tot enige zelfreflectie hebben.quote:
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.quote:
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leukquote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier nu ook een fallout sky
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik. Er is wel een categorie mensen die herhaaldelijk verbaasd is over wat hen allemaal overkomt maar niet het vermogen tot enige zelfreflectie hebben.
I see what you did here.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.
Stukje fruit met een helmpjequote:
Damn! Cool!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom zit die hier danquote:Op woensdag 3 september 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los zijn leventje is nu eenmaal karakterologisch en fysiek onhaalbaar en onbegrijpelijk voor sommigen.
Heb je het wel gezien? Wij zijn vannacht nog naar buiten geweest maar helaas niets te zien en er kwam later bewolking binnendrijven.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.
[ afbeelding ]
Niet mijn foto helaas.
Deze post is te ingewikkeld voor mijquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.
Dat heeft zeker deels met iq te maken. Gechargeerd; hoe hoger je iq hoe beter je in staat bent tot zelfreflectie, patroonherkenning, oorzaak-gevolg zien enzv.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?
Nicequote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.
[ afbeelding ]
Niet mijn foto helaas.
Kan zeker een karaktertrek zijn. Denk gerust dat er mensen met een hoog IQ zijn die dat ook wel hebben.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?
Ingewikkeldquote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze post is te ingewikkeld voor mij
Prettig tussen ganzen is toch wel een beetje een contradictio in terminisquote:Op woensdag 3 september 2025 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook voor een leeuw is het wel eens prettig om tussen de ganzen te luieren.
Ja, maar niet zo helder als dit.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien? Wij zijn vannacht nog naar buiten geweest maar helaas niets te zien en er kwam later bewolking binnendrijven.
Niet van die moeilijke woorden gebruiken hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prettig tussen ganzen is toch wel een beetje een contradictio in terminis
Ik heb trouwens wel in NL nog nooit zo vaak het noorderlicht gezien (door de camera) dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo helder als dit.
Waar ben je? Of was het weer eens helemaal in NL te zien ook?
Ik woon in Noordbroek en volgens spaceweather was het KP6 en zaten we in het ovaal, lichtgroen gedeelte. Zijn naar een weiland gelopen maar niets te zien, ook niet met camera op lange sluitertijd/hoge ISO.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo helder als dit.
Waar ben je? Of was het weer eens helemaal in NL te zien ook?
Zonnemaximumquote:Op woensdag 3 september 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel in NL nog nooit zo vaak het noorderlicht gezien (door de camera) dan ooit tevoren.
Ganzen zijn agressieve kutbeestenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor
Kan altijd precies een foto maken met mijn huis op de achtergrond. Daar heb ik er inmiddels weet ik het hoeveel vanquote:
Huis heb ik er liever niet op, wij zoeken altijd een donkere plek op. Al wordt dat wel steeds lastiger met al die windmolens die ze hier maar neerzetten...quote:Op woensdag 3 september 2025 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan altijd precies een foto maken met mijn huis op de achtergrond. Daar heb ik er inmiddels weet ik het hoeveel van
Dat is ter compensatie van dat er niet meer naar gas geboord wordtquote:Op woensdag 3 september 2025 20:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Huis heb ik er liever niet op, wij zoeken altijd een donkere plek op. Al wordt dat wel steeds lastiger met al die windmolens die ze hier maar neerzetten...
Is een windmolen of veel beter dan een sporadische aardbeving?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is ter compensatie van dat er niet meer naar gas geboord wordt
Laatst nog een paartje die ik niet zo snel gezien had totdat ik ineens naast mij heel hard geblaas hoorde. Ok doei. Ik doe niks, ik loop al door.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vooral als ze jongen hebben... Maar logisch natuurlijk.
Ik zou zeggen bouw een kerncentrale. Maar ja, wie ben ikquote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een windmolen of veel beter dan een sporadische aardbeving?
Een Ygritte, duh.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bouw een kerncentrale. Maar ja, wie ben ik
Ja vooral als ze kleintjes hebben en samenscholenquote:
Beter een Fogel in de lucht dan 10 in je topic.quote:
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter een Fogel in de lucht dan 10 in je topic.
Wie ben ik? Ik ben de shit van al die rappers hierquote:
Daar lijkt het zo onderhand wel op ja. Komen er steeds meer bij.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is ter compensatie van dat er niet meer naar gas geboord wordt
Hoef beide niet. Maar aardbevingen slopen mijn huis en windmolens niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een windmolen of veel beter dan een sporadische aardbeving?
Maar goed dat ze eerst blazen en niet meteen overgaan op aanvallenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatst nog een paartje die ik niet zo snel gezien had totdat ik ineens naast mij heel hard geblaas hoorde. Ok doei. Ik doe niks, ik loop al door.
Van mij mogen ze in de Eemshaven.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bouw een kerncentrale. Maar ja, wie ben ik
Hier een paar druppels maar wat ik al dacht lijkt waarheid te wordenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Daar lijkt het zo onderhand wel op ja. Komen er steeds meer bij.
Hoe heet dat nummer? Mooi voor op de achtergrond als ik aan het spelen ben.quote:
Rebel Yellquote:Op woensdag 3 september 2025 20:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer? Mooi voor op de achtergrond als ik aan het spelen ben.
Jij was op Billy Joel aan het zoeken zekerquote:Op woensdag 3 september 2025 21:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Man, Billy Idol. Tijd voor koffie, ben niet wakker.
quote:Op woensdag 3 september 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was op Billy Joel aan het zoeken zeker
Denk je Rebel Yell aan te zetten en zit je opeens met Goodnight Saigonquote:Op woensdag 3 september 2025 21:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Nee, niet op die manier spelen
Of Piano Manquote:Op woensdag 3 september 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je Rebel Yell aan te zetten en zit je opeens met Goodnight Saigon
Als het verschil tussen een harde zweepsessie en knuffelen.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je Rebel Yell aan te zetten en zit je opeens met Goodnight Saigon
Zo kom je natuurlijk nooit aan je winterbody.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heel verstandig laten liggen
Foge1, Fogel2, Fog3l...quote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter een Fogel in de lucht dan 10 in je topic.
STINGquote:Op woensdag 3 september 2025 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit aan je winterbody.
Kan best mooi zijn hoor.quote:
Ja snap ik wel, zou hem ook niet zo snel uit mezelf aanzettenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan best mooi zijn hoor.
Maar misschien te vaak gehoord...
Denk dat in dit geval die harde zweepsessie meer binding heeft met Billy Joelquote:Op woensdag 3 september 2025 21:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als het verschil tussen een harde zweepsessie en knuffelen.
Piano Man is zo'n gezapig zeiknummer, snap niet dat die in de T2000 zo hoog staatquote:
Zeker met die wind buitenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik meteen het einde van de top 2000 in mijn hoofd.
Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat in dit geval die harde zweepsessie meer binding heeft met Billy Joel
Doe maar luxequote:
Hij slaat er toch aardig op los op die pianoquote:Op woensdag 3 september 2025 21:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar kan me er wel wat bij voorstellen
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 september 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij slaat er toch aardig op los op die piano
Bekijk deze YouTube-video
tot morgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezien![]()
Ik ga naar bed trouwens, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Ja die clip is vooral Vietnam foto's met af en toe Billy die tussendoor op zijn piano zit te rammenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezien![]()
Ik ga naar bed trouwens, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Ohquote:Op woensdag 3 september 2025 21:47 schreef Tjacka het volgende:
Oei. Hier zitten alleen maar vijanden merk ik
Ik sta aan jouw kant.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:47 schreef Tjacka het volgende:
Oei. Hier zitten alleen maar vijanden merk ik
Volgens mij staat de brug al 2 jaar permanent openquote:Op woensdag 3 september 2025 21:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet de brug nog ophalen volgens mij
Hoog tijd dat ie een keer er aan zit, Koenemans moet hem even inspecterenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij staat de brug al 2 jaar permanent open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |