Moeten we bang worden of zo?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan ook vertellen welke boodschappen ik heb gedaan of hoeneer ik naar bed ga hč?
Niemand houdt je tegen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan ook vertellen welke boodschappen ik heb gedaan of hoeneer ik naar bed ga hč?
Maar eens zien of dit mag van de kwaliteitspolitie.quote:
Falloutquote:Op woensdag 3 september 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt deze kleur
[ link | afbeelding ]
Onweerquote:Op woensdag 3 september 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt deze kleur
[ link | afbeelding ]
oh okeequote:Op woensdag 3 september 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent echt doodsbang voor Los
Ah, alles trekt hier weer mooi langs.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Benieuwd wat die grote boze wolk met pitten gaat doen. Oranje stip woon ik en volgens de buienradar zou dat over iets minder dan een uur hier moeten zijn. Tot nu toe alleen wat wind.
[ afbeelding ]
Alleen nog erbij zeggen wat je gaat eten en het plaatje is compleetquote:Op woensdag 3 september 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
En melden wanneer je moet poepenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen nog erbij zeggen wat je gaat eten en het plaatje is compleet
Ik wilde net zeggen, "maar met @Ygritte is het niveau van de gesprekken wat hoger"quote:Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En melden wanneer je moet poepen
Het begint een beetje naar het oosten te kruipen, misschien gaat het net langs ons heen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, alles trekt hier weer mooi langs.
Op zijn Belgisch zeker.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En melden wanneer je moet poepen
Ik pas mij aan aan de doelgroepquote:Op woensdag 3 september 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, "maar met @:ygritte is het niveau van de gesprekken wat hoger"
Hoog niveau gesprekken hierquote:Op woensdag 3 september 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, "maar met @:ygritte is het niveau van de gesprekken wat hoger"
Niemand heeft hier sex, daarom praten we er ook overquote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op zijn Belgisch zeker.
quote:
Ohw, verandering in brengen?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand heeft hier sex, daarom praten we er ook over
Het mag hier van mij wel even plenzen. Goed voor de plantjes en mijn grasquote:Op woensdag 3 september 2025 20:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het begint een beetje naar het oosten te kruipen, misschien gaat het net langs ons heen.
Daar is de KPD SC voor volgens mij, daar gaat het alleen maar over seks.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand heeft hier sex, daarom praten we er ook over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |