Heel laag is over het algemeen wel zichtbaar inderdaad maar bedoel dat er meer is dan IQ alleen. Iemand met een hoog IQ hoeft bijvoorbeeld niet perse heel goed in alles te zijn en iemand met een wat lager IQ kan het best ver schoppen met misschien wat meer moeite.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat je er toch flink minder dan gemiddeld van hebt.
Ligt eraan denk ik. Er is wel een categorie mensen die herhaaldelijk verbaasd is over wat hen allemaal overkomt maar niet het vermogen tot enige zelfreflectie hebben.quote:
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.quote:
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leukquote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier nu ook een fallout sky
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik. Er is wel een categorie mensen die herhaaldelijk verbaasd is over wat hen allemaal overkomt maar niet het vermogen tot enige zelfreflectie hebben.
I see what you did here.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.
Stukje fruit met een helmpjequote:
Damn! Cool!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet. Ik heb dit. Ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom zit die hier danquote:Op woensdag 3 september 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los zijn leventje is nu eenmaal karakterologisch en fysiek onhaalbaar en onbegrijpelijk voor sommigen.
Heb je het wel gezien? Wij zijn vannacht nog naar buiten geweest maar helaas niets te zien en er kwam later bewolking binnendrijven.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.
[ afbeelding ]
Niet mijn foto helaas.
Deze post is te ingewikkeld voor mijquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Denk wel dat je het merkt als je gesprekken die over iets anders dan eten, boodschappen en simpele tv programma's niet kan volgen zeg maar.
Dat heeft zeker deels met iq te maken. Gechargeerd; hoe hoger je iq hoe beter je in staat bent tot zelfreflectie, patroonherkenning, oorzaak-gevolg zien enzv.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?
Nicequote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier was het vannacht zo. Vanavond waarschijnlijk een nieuwe ronde.
[ afbeelding ]
Niet mijn foto helaas.
Kan zeker een karaktertrek zijn. Denk gerust dat er mensen met een hoog IQ zijn die dat ook wel hebben.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar heeft dat met IQ te maken? Is dat niet gewoon een karaktertrek?
Ingewikkeldquote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze post is te ingewikkeld voor mij
Prettig tussen ganzen is toch wel een beetje een contradictio in terminisquote:Op woensdag 3 september 2025 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook voor een leeuw is het wel eens prettig om tussen de ganzen te luieren.
Ja, maar niet zo helder als dit.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien? Wij zijn vannacht nog naar buiten geweest maar helaas niets te zien en er kwam later bewolking binnendrijven.
Niet van die moeilijke woorden gebruiken hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prettig tussen ganzen is toch wel een beetje een contradictio in terminis
Ik heb trouwens wel in NL nog nooit zo vaak het noorderlicht gezien (door de camera) dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo helder als dit.
Waar ben je? Of was het weer eens helemaal in NL te zien ook?
Ik woon in Noordbroek en volgens spaceweather was het KP6 en zaten we in het ovaal, lichtgroen gedeelte. Zijn naar een weiland gelopen maar niets te zien, ook niet met camera op lange sluitertijd/hoge ISO.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo helder als dit.
Waar ben je? Of was het weer eens helemaal in NL te zien ook?
Zonnemaximumquote:Op woensdag 3 september 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel in NL nog nooit zo vaak het noorderlicht gezien (door de camera) dan ooit tevoren.
Ganzen zijn agressieve kutbeestenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |