Ja snap ik wel, zou hem ook niet zo snel uit mezelf aanzettenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan best mooi zijn hoor.
Maar misschien te vaak gehoord...
Denk dat in dit geval die harde zweepsessie meer binding heeft met Billy Joelquote:Op woensdag 3 september 2025 21:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als het verschil tussen een harde zweepsessie en knuffelen.
Piano Man is zo'n gezapig zeiknummer, snap niet dat die in de T2000 zo hoog staatquote:
Zeker met die wind buitenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik meteen het einde van de top 2000 in mijn hoofd.
Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat in dit geval die harde zweepsessie meer binding heeft met Billy Joel
Doe maar luxequote:
Hij slaat er toch aardig op los op die pianoquote:Op woensdag 3 september 2025 21:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar kan me er wel wat bij voorstellen
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 september 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij slaat er toch aardig op los op die piano
Bekijk deze YouTube-video
tot morgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezien![]()
Ik ga naar bed trouwens, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Ja die clip is vooral Vietnam foto's met af en toe Billy die tussendoor op zijn piano zit te rammenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nogal ja. Nummer ken ik maar deze clip heb ik nog nooit gezien![]()
Ik ga naar bed trouwens, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Ohquote:Op woensdag 3 september 2025 21:47 schreef Tjacka het volgende:
Oei. Hier zitten alleen maar vijanden merk ik
Ik sta aan jouw kant.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:47 schreef Tjacka het volgende:
Oei. Hier zitten alleen maar vijanden merk ik
Volgens mij staat de brug al 2 jaar permanent openquote:Op woensdag 3 september 2025 21:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet de brug nog ophalen volgens mij
Hoog tijd dat ie een keer er aan zit, Koenemans moet hem even inspecterenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij staat de brug al 2 jaar permanent open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |