SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
Maar soms ook nietquote:Op woensdag 3 september 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het leven is soms zo simpel.
Simpel maken!quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 16:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En anders kom ik wel even langs.
Zo simpel is het helaas vaak niet.quote:
Ik wou positief zijnquote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo simpel is het helaas vaak niet.
Ik ben slechts realist.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou positief zijn
Ik ook. Soms.quote:
Same.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niet-directe communicatie kost bij mij ook veel minder energie, irl gesprek of videomeeting kost echt veel meer bandbreedte dan even wat typen als reactie op wat een ander getypt heeft.
Dat soort meetings ben ik één keer bij aanwezig, daarna check ik even of het wat toevoegt als ik er bij ben.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Same.
Vooral met van die meetings waar mijn aanwezigheid echt geen enkel verschil heeft gemaakt voor zowel ikzelf als de anderen.
Samequote:
Hallo mevrouw Kwiwiquote:Op woensdag 3 september 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same![]()
Maar nodig graag mensen uit thuis voor brunch, apéro of etentje. Na hele/halve dag in de keuken staan en paar uur bezoek ben ik dan wel kapot en mag iedereen weer naar huis
Ik heb geen keusquote:Op woensdag 3 september 2025 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort meetings ben ik één keer bij aanwezig, daarna check ik even of het wat toevoegt als ik er bij ben.
Krijgen we nog foto's te zien als je verhuisd bent?quote:Op woensdag 3 september 2025 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik heb echt zin om daar te gaan wonen.. Nog 2 nachtjes hier en het is EINDELIJK zover....
HOEREN SLOEREN MOEREN KOERENquote:Op woensdag 3 september 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Radiohead gaat touren maar komt niet naar Nederland.
HOEREN
@:Airwin
Misschien wel ja. Ik heb natuurlijk al foto's geplaatst van toen het "leeg" stond..quote:Op woensdag 3 september 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's te zien als je verhuisd bent?
Ik heb die foto's denk ik gemist.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik heb natuurlijk al foto's geplaatst van toen het "leeg" stond..
Internet heb ik ook al op mijn telefoon gezet, want ik ben net natuurlijk al even binnen geweest. Brievenbus zat best vol met post voor de vorige bewoner. Die is er natuurlijk ook al een maand uit...
Ik ga even voor je zoeken naar die post...quote:
Oh dat ziet er prima uit maar ben je verplicht om die meubels te houden of mag je ook zelf wat neerzetten? Lijkt me toch ook wel leuk als je het een beetje je eigen mag maken want ik las dat je ook niet mag schilderen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bomenverzameling in GC / [KSC #19161] ik verzin dit zelf ook niet hoor
@:Ama
Ik heb al eigen meubels, alleen dat tafeltje (waar die TV opstaat) met de stoelen blijft staan. En de kledingkast in de slaapkamer blijft staan..quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat ziet er prima uit maar ben je verplicht om die meubels te houden of mag je ook zelf wat neerzetten? Lijkt me toch ook wel leuk als je het een beetje je eigen mag maken want ik las dat je ook niet mag schilderen.
Jahoorquote:liet als woordvoerder van
de club weten dat Vitesse veel geld is
kwijtgeraakt omdat spelers transfervrij
zijn vertrokken."We gaan nu onder meer
ook kijken of de opgelopen schade op de
KNVB verhaald kan worden."
Oh dan ben ik wel benieuwd naar nieuwe foto's als er meer staat.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al eigen meubels, alleen dat tafeltje (waar die TV opstaat) met de stoelen blijft staan. En de kledingkast in de slaapkamer blijft staan..
Nou voor deze keer: Kom maar op met die winter.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Het brandstoftekort dat Rusland al een paar maanden plaagt heeft Moskou bereikt
*popcorn pakt*
Wt had je laatst gemaakt bij die brunch?quote:Op woensdag 3 september 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same![]()
Maar nodig graag mensen uit thuis voor brunch, apéro of etentje. Na hele/halve dag in de keuken staan en paar uur bezoek ben ik dan wel kapot en mag iedereen weer naar huis
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Smaak van de week bij de ijssalon hier is pumpkin pieDie wil ik proeven.
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staanquote:Op woensdag 3 september 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wt had je laatst gemaakt bij die brunch?
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staan![]()
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 3 soorten zelfgemaakte broodjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- apple cinnamon topping voor wafels en pannenkoeken
- mini quiches
- granola bites met fruit
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
- veel zoet spul voor op het brood, de wafels en pannenkoeken
En ben vast nog dingen vergetenHeb een hele middag en ochtend in de keuken gestaan. Maar was leuk
Had je wel genoeg?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staan![]()
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
En ben vast nog dingen vergetenHeb een hele middag en ochtend in de keuken gestaan. Maar was leuk
Waarom was de ksc niet uitgenodigdquote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
Tijd voor een winterbody.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah to go naast werk heeft een kruidnootjesschap
Rip beachbody
Ik zag vandaag dat de Jumbo hier het ook alweer heeft.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah to go naast werk heeft een kruidnootjesschap
Rip beachbody
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
Uiteindelijk zal de belastingbetaler er wel weer krom voor mogen liggen.quote:
Elke Ierse Pub die je waar ook ter wereld inloopt;quote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.
Had je maar m'n buurman moeten zijn, dan was je er ook bij geweestquote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.
Ja maar dan konden we nooit meer op rare plekken meetenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je maar m'n buurman moeten zijn, dan was je er ook bij geweest![]()
O ja goed punt. Zal volgende keer wat zelfgebakken wafels voor je meenemen naar de meetquote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan konden we nooit meer op rare plekken meeten
Ljubljana een optie?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja goed punt. Zal volgende keer wat zelfgebakken wafels voor je meenemen naar de meet
Pohquote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Broodjes beenham met honingmostersaus uit de oven
We gaan in april. Binnenkort gaan we bepalen welk weekend precies. @liesje1979 gaat ook mee als het goed isquote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ben er nog nooit geweest
Oh het is met de treingroep. Ga niet naar daar treinen hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan in april. Binnenkort gaan we bepalen welk weekend precies. @:Liesje1979 gaat ook mee als het goed isTRV / Voorjaar 2026: Citytrip met spoor - doe ook mee!
Gewoon op dezelfde dagen daar zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het is met de treingroep. Ga niet naar daar treinen hoor
Gedurfd.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde dagen daar zijn.
Nee wij gaan ook heen vliegen en terug treinen in 2 dagenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt trouwens wel een beetje alsof je ons ziet als de Baader-Treinhof-Gruppequote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat meer mensen dat op die manier gaan doen deze keerquote:Op woensdag 3 september 2025 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde dagen daar zijn.
Dacht meer aan praktisch.quote:
Dat ook.quote:
hopelijk is hij voor 9u klaarquote:Op woensdag 3 september 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even mijn slaapzak in de wasmachine. Op het koude wolprogramma. geen idee hoe lang dat duurt.
Karma police strikes again.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Radiohead gaat touren maar komt niet naar Nederland.
HOEREN
@:Airwin
ondanks dat,.. wel genoeg chocolade in huis?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar komen er zo een paar rode vlekken recht over mien dorrup heen en het is geen rode klats
Laat maar komenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar komen er zo een paar rode vlekken recht over mien dorrup heen en het is geen rode klats
Genoeg voor gerrie?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks dat,.. wel genoeg chocolade in huis?
Waarschijnlijk een half uurtje, maar daar zal 'ie vrij nat (huehue) uitkomen.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even mijn slaapzak in de wasmachine. Op het koude wolprogramma. geen idee hoe lang dat duurt.
Hier waren net ook een paar flinke pitjesquote:Op woensdag 3 september 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Nee, heel verstandig laten liggenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks dat,.. wel genoeg chocolade in huis?
Sad.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heel verstandig laten liggen
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja en dan even kort lauw in de droger en verder maar gewoon aan de lucht drogenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een half uurtje, maar daar zal 'ie vrij nat (huehue) uitkomen.
Ben je ziek?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |