quote:Op woensdag 3 september 2025 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Smaak van de week bij de ijssalon hier is pumpkin pieDie wil ik proeven.
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staanquote:Op woensdag 3 september 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wt had je laatst gemaakt bij die brunch?
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staan![]()
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 3 soorten zelfgemaakte broodjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- apple cinnamon topping voor wafels en pannenkoeken
- mini quiches
- granola bites met fruit
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
- veel zoet spul voor op het brood, de wafels en pannenkoeken
En ben vast nog dingen vergetenHeb een hele middag en ochtend in de keuken gestaan. Maar was leuk
Had je wel genoeg?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God ik had zoveel gemaakt dat ik naast de tafel ook het hele aanrecht vol had staan![]()
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
En ben vast nog dingen vergetenHeb een hele middag en ochtend in de keuken gestaan. Maar was leuk
Waarom was de ksc niet uitgenodigdquote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
Tijd voor een winterbody.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah to go naast werk heeft een kruidnootjesschap
Rip beachbody
Ik zag vandaag dat de Jumbo hier het ook alweer heeft.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah to go naast werk heeft een kruidnootjesschap
Rip beachbody
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
- 4 soorten croissantjes
- 2 zelfgemaakte broden
- pannenkoeken
- wafels
- mini quiches
- birchelmüesli
- veel vers fruit
- kaasplankje
- vleesplankje
- veel soorten drankjes
Uiteindelijk zal de belastingbetaler er wel weer krom voor mogen liggen.quote:
Elke Ierse Pub die je waar ook ter wereld inloopt;quote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.
Had je maar m'n buurman moeten zijn, dan was je er ook bij geweestquote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Durf je wel. Duizend mijl bij ons vandaan.
Ja maar dan konden we nooit meer op rare plekken meetenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je maar m'n buurman moeten zijn, dan was je er ook bij geweest![]()
O ja goed punt. Zal volgende keer wat zelfgebakken wafels voor je meenemen naar de meetquote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan konden we nooit meer op rare plekken meeten
Ljubljana een optie?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja goed punt. Zal volgende keer wat zelfgebakken wafels voor je meenemen naar de meet
Pohquote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Broodjes beenham met honingmostersaus uit de oven
We gaan in april. Binnenkort gaan we bepalen welk weekend precies. @liesje1979 gaat ook mee als het goed isquote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ben er nog nooit geweest
Oh het is met de treingroep. Ga niet naar daar treinen hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan in april. Binnenkort gaan we bepalen welk weekend precies. @:Liesje1979 gaat ook mee als het goed isTRV / Voorjaar 2026: Citytrip met spoor - doe ook mee!
Gewoon op dezelfde dagen daar zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het is met de treingroep. Ga niet naar daar treinen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |