Bah seksquote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand heeft hier sex, daarom praten we er ook over
Daar ligt het IQ ook onder de 80.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is de KPD SC voor volgens mij, daar gaat het alleen maar over seks.
Owja, ik heb er ook geen probleem mee. Van mij mag gerust komenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het mag hier van mij wel even plenzen. Goed voor de plantjes en mijn gras
Met mijn redenatie heeft er dan dus niemand daadwerkelijk sexquote:Op woensdag 3 september 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is de KPD SC voor volgens mij, daar gaat het alleen maar over seks.
Soort zoekt soortquote:
Tja, blijft Fok he.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met mijn redenatie heeft er dan dus niemand daadwerkelijk sex
Sex niet nodig, we hebben FOKquote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand heeft hier sex, daarom praten we er ook over
Ik persoonlijk heb niet zo veel te klagenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, verandering in brengen?
Nep-Fokker!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb niet zo veel te klagen
Ik heb hier nu ook een fallout skyquote:Op woensdag 3 september 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh kijk er komt weer een hoop blauwe lucht aan![]()
Jammer dat ze zon alweer vertrokken is
Ik ookquote:
Gelukkig hebben jou in de KSC, om het gemiddelde naar 81 te trekkenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ligt het IQ ook onder de 80.
Wij allemaal toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent echt doodsbang voor Los
Genuked?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier nu ook een fallout sky
Wel een eind omlaag.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jou in de KSC, om het gemiddelde naar 81 te trekken
Even de PAAZ afdeling van wat gezond verstand voorzien.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jou in de KSC, om het gemiddelde naar 81 te trekken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |