Kom maar door met een TT makker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wilde je zo graag, dat je niks kon verzinnen?
Lekker belangrijk zeg, een TT. Ik heb liever een goede spits vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wilde je zo graag, dat je niks kon verzinnen?
Jozef Heyn en Koohen groeten godenzonenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom maar door met een TT makker.
De deal klapt en dan huurt Ajax Brobbey van Sunderland.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef Simmertje het volgende:
De onderhandelingen verlopen moeizaamgoh.
Dat is wel een goeie TTquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker belangrijk zeg, een TT. Ik heb liever een goede spits vriend.
En dan graag de F, ey, en, oo, r en d rood gekleurd met groene rook in het vakquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jozef Heyn en Koohen groeten godenzonen
Het schijnt dat charisteeas op de lijst staatquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Als Kroes er niet in slaagt om iemand te halen, nadat hij drie van de vier spits opties heeft weggedaan, mag bij van mij per direct ontslagen worden
Dat lijkt me duidelijk, wel samen met Sjon.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Als Kroes er niet in slaagt om iemand te halen, nadat hij drie van de vier spits opties heeft weggedaan, mag bij van mij per direct ontslagen worden
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
[ x ]
50% kans, hij komt of hij komt niet.
Gaan toch voor Machlasquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het schijnt dat charisteeas op de lijst staat
Als alle verhalen kloppen dan heeft Ajax 8 miljoen te besteden van die 20 van Brobbey. Ik gok dat Anderlecht gewoon meer wil dan die 10 miljoen. Ajax vindt dat prima als ze Dolberg dan dit jaar kunnen huren met verplichte koop. Anderlecht wil knaken nu zien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Loopt Ajax te lowballen of speelt Anderlecht een smerig spelletje?
Conclusie = Anderlecht is hebberig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als alle verhalen kloppen dan heeft Ajax 8 miljoen te besteden van die 20 van Brobbey. Ik gok dat Anderlecht gewoon meer wil dan die 10 miljoen. Ajax vindt dat prima als ze Dolberg dan dit jaar kunnen huren met verplichte koop. Anderlecht wil knaken nu zien.
Conclusie = Ajax is gierig.
50 PROCENT is in dtt geval 0 procentquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
[ x ]
50% kans, hij komt of hij komt niet.
Ze hebben die cash ook nodig, gaat niet zo goed geloof ik en Celtic bood 13 als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Conclusie = Anderlecht is hebberig.
Naar Celtic gaat 'ie niet meer dus iets lijkt me voor Anderlecht dan weer beter dan niets.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben die cash ook nodig, gaat niet zo goed geloof ik en Celtic bood 13 als ik het goed heb.
Onder druk wordt alles vloeibaar, maar het wordt ook wel wat laat voor plan B.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naar Celtic gaat 'ie niet meer dus iets lijkt me voor Anderlecht dan weer beter dan niets.
Ik vrees tot de winterstop met Weghorst en Konadu doorgaan. Misschien wel het hele seizoen omdat het altijd lastig is om in de winterstop versterkingen te halen. Clubs willen hun spelers dan alleen laten gaan voor de hoofdprijs of het is zelfs onbespreekbaar.quote:
spits van KKD teamquote:
Zou het wat uitmaken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Iedere spits die nog beschikbaar is.
Daar heb ik weinig vertrouwen in. Als die er zijn dan waren ze al wel gelekt want die moeten ook medisch gekeurd wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, er zijn een aantal huuralternatieven die Ajax nog achter de hand heeft.
Daar was ik niet bij, het spijt me oprecht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Helaas, deze grap is in het vorige topic al gemaakt.
Medisch keuren kan je dan achteraf en onder voorbehoud doen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig vertrouwen in. Als die er zijn dan waren ze al wel gelekt want die moeten ook medisch gekeurd worden
Ik geloof niet dat dat mag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Medisch keuren kan je dan achteraf en onder voorbehoud doen.
Waarom zou je niet achteraf kunnen keuren? Beetje dom, maar soit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat mag.
Bolberg.quote:
Je taxeert je woning toch ook niet na aankoop.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou je niet achteraf kunnen keuren? Beetje dom, maar soit.
Nee, omdat de bank daar iets van vindt. Maar als jij gewoon spelertje wilt kopen en zegt 'ik heb geld en neem het risico', waarom zou dat niet kunnen. Als je een huis cash aftikt hoef je het ook niet te taxeren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je taxeert je woning toch ook niet na aankoop.
Dat kan, maar het ging over de situatie dat je dat zou doen en dat het contract dan nog onder voorbehoud zou zijn van de medische keuring na het sluiten van de transfermarkt en dat mag niet. Medische keuring is niet verplicht voor de rest.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, omdat de bank daar iets van vindt. Maar als jij gewoon spelertje wilt kopen en zegt 'ik heb geld en neem het risico', waarom zou dat niet kunnen. Als je een huis cash aftikt hoef je het ook niet te taxeren.
Als je een koopt zeker, maar als ik hem huur kan ik dat risico wat makkelijker nemen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ja het mag wel, alleen dan is de speler wel gewoon onder contract.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan, maar het ging over de situatie dat je dat zou doen en dat het contract dan nog onder voorbehoud zou zijn van de medische keuring na het sluiten van de transfermarkt en dat mag niet. Medische keuring is niet verplicht voor de rest.
Nou ja .. wel vaak in de bedenktijdquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Taxatierapport al opmaken voor de ondertekening van het koopcontract is inderdaad vreemder.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja .. wel vaak in de bedenktijd
DOODSBANGquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en daar gaat anderlecht natuurlijk niet mee akkoord
Anderlecht wil natuurlijk ook gehoord dat brubby verkocht is voor een leuk bedrag en willen nu ook de hoofdprijs
Kroes zal er weer mee weg komen als dit mislukt maar die man mag heel veel falen lijkt het welquote:
Je zou zeggen dat onder voorbehoud van financiering wel een concept is dat resoneert bij Feyenoorders.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taxatierapport al opmaken voor de ondertekening van het koopcontract is inderdaad vreemder.
Ik slinger de TjackaGPT even aan.quote:
Dolberg was als talent ook erg goed.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was op het jeugd EK erg goed. In potentie beter dan Dolberg.
Jezus ook al een Deen lekker creatief weerquote:
Gisteren nog geruchten dat die voor 35 miljoen naar Frankfurt zou gaan. Leuk gerucht maar als dat een optie zou zijn voor huur dan heb ik geen idee waarom je nog met Dolberg bezig bent.quote:
weeral een voetballerquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jezus ook al een Deen lekker creatief weer
Eintracht had hem gisteren bijna gekocht voor 30 miljoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dolberg was als talent ook erg goed.
Is al 22 jaar oud ook.
Beetje langetermijn denken wellicht en Dolberg wil heel graag naar ajax wat ook wel een pre is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gisteren nog geruchten dat die voor 35 miljoen naar Frankfurt zou gaan. Leuk gerucht maar als dat een optie zou zijn voor huur dan heb ik geen idee waarom je nog met Dolberg bezig bent.
Koop jij ook weleens bijna, haast per ongeluk iets van 30 miljoen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Eintracht had hem gisteren bijna gekocht voor 30 miljoen.
Small club mentality.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Vind ook wel dat je een kleine morele verplichting hebt richting Dolberg als je die 2 clubs laat afzeggen omdat ie graag naar Amsterdam komt
Ik kan totaal miszitten maar in zon geval betaald Newcastle gewoon een groot deel van het salaris door, maar willen ze hem gewoon ervaring bij ons laten opdoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Osula lijkt mij echt onzin. Kunnen we niet betalen. En huur betwijfel ik ook, lijkt me niet dat Newcastle daar zoveel zin in heeft, die hebben al genoeg spits problemen.
Hebben gister nog voor 55 meloen pond Wissa gekocht van Brentford.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Osula lijkt mij echt onzin. Kunnen we niet betalen. En huur betwijfel ik ook, lijkt me niet dat Newcastle daar zoveel zin in heeft, die hebben al genoeg spits problemen.
Maar ehh dan hebben ze zelf nog maar 2 spitsen over? Dat is echt niet te doen in de premier league.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan totaal miszitten maar in zon geval betaald Newcastle gewoon een groot deel van het salaris door, maar willen ze hem gewoon ervaring bij ons laten opdoen.
Als je in hem toekomst ziet, maar hij heeft nu nog twee betere voor hem in de pikordequote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Koop jij ook weleens bijna, haast per ongeluk iets van 30 miljoen?
Staat wel dat Newcastle de deal afkapte maar dat lijkt mij sterk als je hem vervolgens alsnog wil verhuren.
We halen daarmee de facto Brobbey terug.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
Die Osula heeft welgeteld 4 doelpunten gemaakt in 60 duels, niet bepaald indrukwekkend.
Dat is in de Premier Leaguequote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
Die Osula heeft welgeteld 4 doelpunten gemaakt in 60 duels, niet bepaald indrukwekkend.
Snap ook niet waarom je die El Karouani niet haalt voor die paar miljoen in plaats van keutelknijpende Wijndalquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:41 schreef skysherrif het volgende:
Osula en die back van utrecht gewoon doen?
wil die jongen wel naar Ajax?quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je die El Karouani niet haalt voor die paar miljoen in plaats van keutelknijpende Wijndal
Omdat we dat geld niet hebben, voor de rest eens. Maar ik neem aan dat een capabele coach Baas-Itakura-Sutalo-Gaaei doet als basis waardoor je dan überhaupt geen last meer hebt van de helft van de beste linkerkant van Europa.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je die El Karouani niet haalt voor die paar miljoen in plaats van keutelknijpende Wijndal
Wij zijn Ajax, zelfs 'Feyenoord-supporters' zijn hier niet weg te slaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wil die jongen wel naar Ajax?
Zelfs Michiel Kramer komt op de fiets naar de Arena als Ajax komt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wil die jongen wel naar Ajax?
Omdat die niet speelt, die 60 duels zijn allemaal hele korte invalbeurten en hij speelde niet omdat die iemand voor zich had die nu voor 150 miljoen is verkocht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
Gewoon huur met verplichte optie met koop aanbieden na die mislukte deal naar Rusland. Gaan ze niet weigeren als hij wil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
[..]
Omdat we dat geld niet hebben, voor de rest eens. Maar ik neem aan dat een capabele coach Baas-Itakura-Sutalo-Gaaei doet als basis waardoor je dan überhaupt geen last meer hebt van de helft van de beste linkerkant van Europa.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon huur met verplichte optie met koop aanbieden na die mislukte deal naar Rusland. Gaan ze niet weigeren als hij wil.
Dan moet het alsnog in het salarishuis passen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon huur met verplichte optie met koop aanbieden na die mislukte deal naar Rusland. Gaan ze niet weigeren als hij wil.
Maar goed zodra hij zou tekenen bakt hij er toch ineens niks meer van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan moet het alsnog in het salarishuis passen.
Ben steeds meer voor interne deadlines.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:17 schreef Wotte het volgende:
Overigens wel een bijzonder fenomeen. Brobbey heeft schijnbaar al een maand contact heeft met die club alle bezienswaardigheden aldaar gezien notabene inclusief een bezoek aan het stadion.
Had ook niet eerder gekund.
Komt goedquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:50 schreef Simmertje het volgende:
"There is a difference of ¤2M between Ajax and RSC Anderlecht for the deal of Kasper Dolberg to Ajax!"
Ik krijg echt aids van Kroes/RVC hoor als dit is waarop de deal gaat klappen.
Daar koop je verdorie vijf bier voor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:50 schreef Simmertje het volgende:
"There is a difference of ¤2M between Ajax and RSC Anderlecht for the deal of Kasper Dolberg to Ajax!"
Hem laten komen kan je misschien aan CL miljoenen helpen. Ze moeten het eens positief bekijkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:50 schreef Simmertje het volgende:
Dan mis je als club alle actie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben steeds meer voor interne deadlines.
Wil je weg, prima. Maar uiterlijk X dagen voor de transferdeadline zodat ook wij de zaken fatsoenlijk kunnen regelen ipv ieder jaar dit gezeik
Dat werkt in de praktijk nooit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben steeds meer voor interne deadlines.
Wil je weg, prima. Maar uiterlijk X dagen voor de transferdeadline zodat ook wij de zaken fatsoenlijk kunnen regelen ipv ieder jaar dit gezeik
#KROESOUTquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Simmertje het volgende:
Snap het trouwens sowieso niet, want je hebt ook nog Traore kunnen verkopen. Dus je bent twee dikke salarissen kwijt en je hebt zo'n 23 miljoen direct binnen. En dan moeilijk doen over 2 miljoen euro. Wat een beleid.
Doordat we zo dachten zitten we in de huidige situatie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Simmertje het volgende:
Snap het trouwens sowieso niet, want je hebt ook nog Traore kunnen verkopen. Dus je bent twee dikke salarissen kwijt en je hebt zo'n 23 miljoen direct binnen. En dan moeilijk doen over 2 miljoen euro. Wat een beleid.
Kijk eens dom, ja....quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen doen echt alsof als Dolberg niet komt het hele seizoen verloren is.
Dat is het al.
[ afbeelding ]
In FM verplaatste je zo'n schuifje tussen salaris en transferbudget. Was het probleem meestal opgelost.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Simmertje het volgende:
Die hebben we toch alquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef mitt het volgende:
Wel goede afleidingsmanoeuvre. Niemand heeft het nog over een 6 vandaag.
Die jongen van Liverpool is de 6quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef mitt het volgende:
Wel goede afleidingsmanoeuvre. Niemand heeft het nog over een 6 vandaag.
Een echte 6, niet Mitchquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die hebben we toch al
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen van Liverpool is de 6
Vrouwenvoetbal. Dat is pas kut.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
Jezus wat een slechte bord op schoot scouting zeg. Dat je uitkomt bij zo'n Dolberg. Heerenveen/Utrecht niveau.
Maja brobbey net zo kut
Gaan Dolberg en Fitz-jim in een nieuw samengesteld elftal spelen dan?quote:
Dit is niet inclusief taalgebruik. Dat accepteren wij niet in dit topic. Hier zijn alleen maar nette mensen. Ik snap dat het een omschakeling is vanuit het Feyenoord topic.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaan Dolberg en Fitz-jim in een nieuw samengesteld elftal spelen dan?
diabetes hoofdquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zolang hij ze er maar inschiet. Dat mag best met zijn ongeïnteresseerde diabetes hoofd. No problemo.
Heb je dit opgezocht met TjackaGPTquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zolang hij ze er maar inschiet. Dat mag best met zijn ongeïnteresseerde diabetes hoofd. No problemo.
Ah oke. Bij diabetes hoofd denk ik aan een dik persoon met puisten of zoquote:
100%. Google, bing, yahoo, KlaasWeetAllesGPT, allemaal de deur uit gedaan. 100% TjackaGPT.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je dit opgezocht met TjackaGPT
Nee Brobbey keek leuk uit z’n ogenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef mitt het volgende:
Zo geen zin om weer naar dat ongeïnteresseerde hoofd te kijken.
Bedankt, vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
100%. Google, bing, yahoo, KlaasWeetAllesGPT, allemaal de deur uit gedaan. 100% TjackaGPT.
Mitt ziet liever de PASSIE van WEGHORSTquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee Brobbey keek leuk uit z’n ogen
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mitt ziet liever de PASSIE van WEGHORST
Like a bossquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef mitt het volgende:
Zo geen zin om weer naar dat ongeïnteresseerde hoofd te kijken.
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijn
Ik herken mij meer in Dolberg dan in Weghorstquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijn
Wotte heeft ons bijna het kampioenschap gegeven vorig jaar. Alleen jammer dat zijn Sjamaan ziek werd op de laatste dagquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.
Ik geloof 100% in maat Wotte. Maar hij moet wel lief doen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wotte heeft ons bijna het kampioenschap gegeven vorig jaar. Alleen jammer dat zijn Sjamaan ziek werd op de laatste dag
Ik ben een helder schijnend licht in een zee van mistroostige bijstandsgerechtigden zielen hier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.
Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Tjacka het volgende:
Wel bijzonder dat user @:wotte Brobbey wel voor 100 aan ziet
Gevlucht naar the middle of nowhere, triest.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.
De Forbs fanclub is blij met ieder lid dat het in de hand krijgt. #nohomoquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik geloof 100% in maat Wotte. Maar hij moet wel lief doen.
Ik was het 2e lid van de Forbs fanclub.
Beetje een type Eto’oquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De beste Ajax-spitsen waren niet 100. Moordenaars, Kannibalen, Scharengooiers
Niet een hele intelligente jongen hoor. Wel ontzettend lief en aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.
Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gevlucht naar the middle of nowhere, triest.
Er is een fancy Greggs in Newcastle. Geen idee of die nog open is, maar zeker rond de feestdagen weer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.
Newcastle is gewoon een leuke stad johquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.
Speciaal zo'n DFDS minicruise voor een sausage roll. De leven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Er is een fancy Greggs in Newcastle. Geen idee of die nog open is, maar zeker rond de feestdagen weer.
Hoe valt Van Basten daarin?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De beste Ajax-spitsen waren niet 100. Moordenaars, Kannibalen, Scharengooiers
Ja prima vertoeven maar zou toch aanraden om door te reizen naar Edinburgh.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Newcastle is gewoon een leuke stad joh
Brobbey had 70% gemist van deze kansen. Inclusief strafschoppen.quote:
Laatste seizoen bij Ajax Dolberg miste ook al die kansenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Brobbey had 70% gemist van deze kansen. Inclusief strafschoppen.
Hoe valt Milik hierin? Die was ook best aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moordenaars, kannibalen, scharengooiers, autisten
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laatste seizoen bij Ajax Dolberg miste ook al die kansen
Zijn transfer naar Sunderlandquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat was jullie favoriete Brobbey-moment?
Het NK Brobbeywerpen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat was jullie favoriete Brobbey-moment?
Dat dacht ik ook, opvallend laat in zijn leven/carrière.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?
Wil ik nog graag heenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja prima vertoeven maar zou toch aanraden om door te reizen naar Edinburgh.
Ja achteraf kan je dat laatste jaar bij Ajax heel goed verklaren met ongediagnosticeerde diabetesklachtenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?
Shrewsbury is ook fantastisch. Kijk er regelmatig een wedstrijdje van Shrewsbury Town, niet om aan te gluren, maar wel vermakelijk.quote:
Ik heb het al druk zat met Ajax en vriendin happy houden. Dat is al bijna voltijd baanquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:11 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Shrewsbury is ook fantastisch. Kijk er regelmatig een wedstrijdje van Shrewsbury Town, niet om aan te gluren, maar wel vermakelijk.
Shrewsbury gaat je vriendin wel echt tof vinden. Dat is hoe ik het hier verkoop. Dagje Shrewsbury, 1,5 uurtje voetbal. Etentje aan het water en weer naar huis. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het al druk zat met Ajax en vriendin happy houden. Dat is al bijna voltijd baan
Ziet er wel koel uit ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Shrewsbury gaat je vriendin wel echt tof vinden. Dat is hoe ik het hier verkoop. Dagje Shrewsbury, 1,5 uurtje voetbal. Etentje aan het water en weer naar huis. Iedereen blij.
Ik had het vandaag over deadline Day bij het koffiezetapparaat. Krekels.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
We zitten allemaal de TRANSFER DEADLINE SHOW te kijken?
Nee. Dit is mijn show.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
beetje schakelen tussen fc afkicken, espn en viquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
Nee ik heb vertrouwen in Beuker Kroesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
#MeneerEllenHoogOut?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ben op zich niet ontevreden over Dolberg maar werken er geen scouts wiens baan het gewoon is spelers te vinden? Iedereen in dit topic was vroeg of laat wel met Dolberg gekomen.
Een gevestigde naam vlak voor de deadline?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ben op zich niet ontevreden over Dolberg maar werken er geen scouts wiens baan het gewoon is spelers te vinden? Iedereen in dit topic was vroeg of laat wel met Dolberg gekomen.
De Eredivisie is beter dan de Premier League .quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
Misschien was dit wel de uitkomst van het zoekproces. Of in ieder geval de haalbare.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
REUZENDODERSquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Eredivisie is beter dan de Premier League .
Romeo Vermant was beter geweest al zal die nu wel prijzig zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
TjackaGPT had al veel andere optiesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Met de analyse van voormalige LEGENDS SEUN OF GOD en BRAM van POLEN .quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
REUZENDODERS
COËFFICIENTENMACHINE NEDERLAND
Evenquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:58 schreef Black-Death het volgende:
Wel jammer dat er niet nog even een rechtervleugelvaller, ervaren 6, linksback en rechtsback gehaald worden
Komt hij nou wel of komt hij nou nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga slapen vrienden. Het was mij het dagje wel.
@:klaasweetalles @:caland @:howard_roark ofzo @:hmfuckyouall ik ga morgen wel een beetje werken dus geen tijd voor jullie onzin. @:black-death en @:wotte houden jullie bezig morgen.
Gohquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
dat is me nog steeds niet duidelijk
Slaap lekker maatquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:01 schreef Tjacka het volgende:
@:klaasweetalles @:caland @:howard_roark ofzo @:hmfuckyouall ik ga morgen wel een beetje werken dus geen tijd voor jullie onzin. @:black-death en @:wotte houden jullie bezig morgen.
@Wotte en @Black-Death beantwoorden al je vragen, maatje. Ik ga echt slapenquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Komt hij nou wel of komt hij nou niet
dat is me nog steeds niet duidelijk
[ x ]
Weltrusten. Ik lig ook in bed al, mijn vrouw staat nog onder de douchequote:Op dinsdag 2 september 2025 22:01 schreef Tjacka het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik lig ook in bed al, mijn vrouw staat nog onder de douche
het lijkt of de deal gelukt is maar er moet nog wat papierwerk voor 23.59 in orde gemaakt wordenquote:Ajax en Anderlecht akkoord over Dolberg
Vandaag om 20:04
Update: Vandaag om 20:46
134
Reacties
fallback image
Tim van Duijn
Journalist VI
Een terugkeer van Kasper Dolberg bij Ajax komt dichterbij. De club is er met Anderlecht zo goed als uit, maar de transfer kan nog niet als afgerond worden beschouwd. De clubs moeten het over de laatste details nog eens worden en al het papierwerk moet worden afgerond. Daar hebben de clubs tot 23.59 uur voor.
De onderhandelingen tussen Ajax en Anderlecht verliepen bijzonder moeizaam, maar inmiddels ligt er een akkoord op hoofdlijnen waarbij Ajax Dolberg direct koopt van de Belgen. Naar verwachting betalen de Amsterdammers rond de tien miljoen euro voor Dolberg. De Deense spits kon ook naar Celtic, maar toen Ajax zich meldde, zegde hij de Schotten af om een terugkeer naar Amsterdam mogelijk te maken.
Voor Ajax wordt Dolberg de zevende zomerversterking, na Oscar Gloukh, Joeri Heerkens, Ko Itakura, Vitzslav Jaros, James McConnell en Raúl Moro.
Die staan in de iCloud.quote:
gelachenquote:
Maar omdat iedereen daar debiel met geld heeft lopen strooien wel mooi Brobbey voor een bizar bedrag verkocht. Eigenlijk had iedereen op zo'n beetje alles waarop door Engelsen geboden werd aan ze moeten verpatsen, meer ga je er nooit voor krijgen en dit was duidelijk een piekjaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:20 schreef Tarado het volgende:
3,5 miljard heeft de PL uitgegeven dit window, dus niet zo heel raar dat we het hier met de restjes van de restjes moeten doen.
Nou nee, waarschijnlijk niet. De inkomsten daar nemen toe, dus de verwachting is dat ook de transferuitgaven toenemen.quote:
Het is toch goedgekomen? Denk dat Kroes gewoon zo lang mogelijk heeft geprobeerd er een betere deal uit te slepen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoe dit ook weer afloopt, er mag best wederom een grondige analyse komen hoe dit werkt tussen een TD en RvC.
Een carte blanche zoals Mislintat moet je niet nogmaals willen, maar hier voelt het toch wederom als een wedstrijdje verplassen over 1 of 2 miljoen.
En ik zou toch serieus gaan overwegen om dat contract van Kroes niet te verlengen. Wat dat betreft heb ik veel meer gevoel bij Beuker en De Lang
Die transfer is ook al weer afgezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik slinger de TjackaGPT even aan.
Edit; Eerste wat ik tegen kom is:
"WILLIAM OSULA is on the verge of a shock £30million move to Frankfurt - after scoring just TWO Premier League goals for Newcastle.
The Danish forward, who Aston Villa were also keen on, is now thrashing out personal terms for the surprise Bundesliga switch ahead."
Die schaduwlijstjes liggen er al sinds De Lang en Beuker zich ermee zijn gaan bemoeien. Je hebt er alleen weinig aan als er pas 5 voor 12 geld vrijkomt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien was dit wel de uitkomst van het zoekproces. Of in ieder geval de haalbare.
En degene die er meer opstonden zijn al weg omdat het op het laatste moment moet?
Over 3 jaar zullen ze inderdaad hier wel weer overheen gaan, maar voorlopig hebben Liverpool, ManU en City wel even ingekocht en het moet bovenin beginnen en dan moet het geld naar beneden doorrollen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, waarschijnlijk niet. De inkomsten daar nemen toe, dus de verwachting is dat ook de transferuitgaven toenemen.
Misschien, maar het komt wel weer op het laatste moment aan en je was niet heel ver van een Sulemana-scenario af.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch goedgekomen? Denk dat Kroes gewoon zo lang mogelijk heeft geprobeerd er een betere deal uit te slepen.
Je kan in feite de hele scouting afdeling opdoeken door geavanceerd te zoeken op transfermarkt met alles buiten top drie competities <28 jaar <20.000.000 Marktwaarde <2027 laatste contractjaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ja zo werkt het toch gewoon tegenwoordig. Sunderland regelt zo'n deal ook pas een paar uur voor het sluiten van hun deadline, daardoor kan Ajax ook pas laat écht schakelen. En het is de nieuwe realiteit bij Ajax dat we niet zomaar een miljoentje meer uit kunnen geven. Terecht dat Kroes probeert het onderste uit de kan te halen, terecht dat de RvC er kort op zit. Niet altijd leuk voor ons, maar daar moeten zij dan weer schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien, maar het komt wel weer op het laatste moment aan en je was niet heel ver van een Sulemana-scenario af.
Dat is dus steeds minder. Newcastle, Spurs, Arsenal, Chelsea, etc hebben daar ook allemaal het geld. Ze krijgen geloof ik al 100mln per jaar uit de tv inkomsten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over 3 jaar zullen ze inderdaad hier wel weer overheen gaan, maar voorlopig hebben Liverpool, ManU en City wel even ingekocht en het moet bovenin beginnen en dan moet het geld naar beneden doorrollen.
Goed dat ze zich eerst nog even douchet na vanmiddagquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik lig ook in bed al, mijn vrouw staat nog onder de douche
Die was goed boos op Ajax. Zou die nog wel terug willen?quote:
Antony was toch boos?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was goed boos op Ajax. Zou die nog wel terug willen?
Neres nog net iets erger. Die vond dat Ajax hem in de Oekraïne gedumpt had. Die zat daar toenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Als Heitinga met Ajax kampioen wordt dit seizoen krijgt iedereen die dit bericht liket een tientje van me
Hoe noem je mij? Zoveel snapte ik van deze post.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:45 schreef De_Pel het volgende:
Best gewaagd voor een club die half failliet is en vooraf aankondigt maximaal 40% te kunnen herinvesteren:
• Gloukh - 15 miljoen
• Moro - 12 miljoen
• Dolberg - 12 miljoen
• Itakura - 11 miljoen
Zal wel loslopen omdat je 100 miljoen miljard aan salaris bespaart daar niet van, maar best opvallend te noemen.
Na aftrek van allerlei commissies en kosten houd je misschien 20 miljoen over.
Je was toch gestopt met gokken....quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Als Heitinga met Ajax kampioen wordt dit seizoen krijgt iedereen die dit bericht liket een tientje van me
Offtopic:quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:20 schreef Tarado het volgende:
3,5 miljard heeft de PL uitgegeven dit window, dus niet zo heel raar dat we het hier met de restjes van de restjes moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax is financieel gezond (maar dat wist je al), moet alleen weer een buffer gaan creëren, daarom hebben ze de interne regel van max 40% herinvesteren. Dolberg is dan de uitzondering, al valt dat ook wel weer mee qua overschrijding, denk 1 miljoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:45 schreef De_Pel het volgende:
Best gewaagd voor een club die half failliet is en vooraf aankondigt maximaal 40% te kunnen herinvesteren:
• Gloukh - 15 miljoen
• Moro - 12 miljoen
• Dolberg - 12 miljoen
• Itakura - 11 miljoen
Zal wel loslopen omdat je 100 miljoen miljard aan salaris bespaart daar niet van, maar best opvallend te noemen.
40% is een streven, in de praktijk is het 40-45 gebleken.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is financieel gezond (maar dat wist je al), moet alleen weer een buffer gaan creëren, daarom hebben ze de interne regel van max 40% herinvesteren. Dolberg is dan de uitzondering, al valt dat ook wel weer mee qua overschrijding, denk 1 miljoen.
In feite zijn een hele hoop voetbalclubs technisch falliet. Veelal overstijgen de schulden de bezittingen. Komt er een groepje weldoeners om ze uit het slop te trekken of de gemeente.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:45 schreef De_Pel het volgende:
• Gloukh - 15 miljoen
• Moro - 12 miljoen
• Dolberg - 12 miljoen
• Itakura - 11 miljoen
Maar Ajax is helemaal niet faillietquote:Op woensdag 3 september 2025 08:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite zijn een hele hoop voetbalclubs technisch falliet. Veelal overstijgen de schulden de bezittingen. Komt er een groepje weldoeners om ze uit het slop te trekken of de gemeente.
dat weet iedereen behalve wat debiele feyenoorders en/of psv'ers. Maakt verder ook niet uit.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar Ajax is helemaal niet failliet
Nee maar Feyenoord wel (bijna)quote:Op woensdag 3 september 2025 08:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar Ajax is helemaal niet failliet
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat weet iedereen behalve wat debiele feyenoorders en/of psv'ers. Maakt verder ook niet uit.
Blij dat Dolberg is rondgekomen trouwens
Dat valt ook wel weer mee meneer @Wotte . Ze hebben wel een lager vermogen dan Ajax.quote:
Het is gewoon jammer dat dit soort speler moeten spelen onder domme Sjon. Met name die eerste 2 hebben best wel potentie; maar Sjon weet werkelijk waar (als een soort omgekeerde citroen) alles heel diep in de spelers te laten zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:45 schreef De_Pel het volgende:
• Gloukh - 15 miljoen
• Moro - 12 miljoen
• Dolberg - 12 miljoen
• Itakura - 11 miljoen
Itakura vind ik eigenlijk de beste aankoop, van de anderen moet je altijd weer afwachten of het wat wordt en in deze geef ik je wel gelijk, we hebben de Johnfactor ook nog.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat dit soort speler moeten spelen onder domme Sjon. Met name die eerste 2 hebben best wel potentie; maar Sjon weet werkelijk waar (als een soort omgekeerde citroen) alles heel diep in de spelers te laten zitten.
Mee eens, hopelijk gaat het echt wat brengen ook.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:40 schreef Black-Death het volgende:
Al met al prima zo, Brobbey eruit en Dolberg erin
Met gokken kun je iets winnenquote:Op woensdag 3 september 2025 07:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je was toch gestopt met gokken....
Ik zie het niet in Moro hoor.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat dit soort speler moeten spelen onder domme Sjon. Met name die eerste 2 hebben best wel potentie; maar Sjon weet werkelijk waar (als een soort omgekeerde citroen) alles heel diep in de spelers te laten zitten.
De lamme gewisseld voor de blinde.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:40 schreef Black-Death het volgende:
Half failliet terwijl we het hoogste eigen vermogen hebben van 226 miljoen euro?quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:45 schreef De_Pel het volgende:
• Gloukh - 15 miljoen
• Moro - 12 miljoen
• Dolberg - 12 miljoen
• Itakura - 11 miljoen
de manke hebben jullie alquote:Op woensdag 3 september 2025 08:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De lamme gewisseld voor de blinde.
Het is ook helemaal niet zo heel lang geleden dat PSV bijna ten onder ging, en toen hun parkeerplaats voor veel geld aan de gemeente verkocht toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 08:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite zijn een hele hoop voetbalclubs technisch falliet. Veelal overstijgen de schulden de bezittingen. Komt er een groepje weldoeners om ze uit het slop te trekken of de gemeente.
Loop je mijn aas op te eten. User @De_Pel is een mooie vis.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Dat valt ook wel weer mee meneer @:wotte . Ze hebben wel een lager vermogen dan Ajax.
Je hebt inderdaad gelijk meneer @Wotte . Feyenoord is inderdaad bijna failliet en hun topspeler Hadj Moussa is ook tientallen miljoenen minder waard.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Loop je mijn aas op te eten. User @:de_pel is een mooie vis.
Yup, al zal Weghorst wel eerste spits blijven, in ieder geval tegen PEC. "Dolberg heeft amper meegetraind hier".quote:Op woensdag 3 september 2025 08:40 schreef Black-Death het volgende:
Dat eigen vermogen is voornamelijk transfersommen die op de balans zijn. Dat zegt niet zoveel als je spelers er geen reet mee kunnen.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Half failliet terwijl we het hoogste eigen vermogen hebben van 226 miljoen euro?
https://nos.nl/artikel/25(...)nanciele-stabiliteit
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte.
de depressing van John is ook niet makkelijk om onder de knie te krijgen, maar hij is gelukkig wel wedstrijdfit.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al zal Weghorst wel eerste spits blijven, in ieder geval tegen PEC. "Dolberg heeft amper meegetraind hier".
Het is wel interlandbreak nu, dus er zit nog wat tijd tussen vandaag en de eerstvolgende wedstrijd.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al zal Weghorst wel eerste spits blijven, in ieder geval tegen PEC. "Dolberg heeft amper meegetraind hier".
In feite was dat staatssteunquote:Op woensdag 3 september 2025 08:56 schreef papert het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo heel lang geleden dat PSV bijna ten onder ging, en toen hun parkeerplaats voor veel geld aan de gemeente verkocht toch?
Ajax lijkt financieel gezond, al hebben de afgelopen 3 jaar er wel hard ingehakt. Gelukkig was er daarvoor best wat reserve opgebouwd.
Heel matig. Dolberg is de direct de beste buitenspeler van de Eredivisiequote:Op woensdag 3 september 2025 08:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk meneer @:wotte . Feyenoord is inderdaad bijna failliet en hun topspeler Hadj Moussa is ook tientallen miljoenen minder waard.
Maar hij traint dus niet meequote:Op woensdag 3 september 2025 09:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is wel interlandbreak nu, dus er zit nog wat tijd tussen vandaag en de eerstvolgende wedstrijd.
Account van domme Sjon gevondenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heel matig. Dolberg is de direct de beste buitenspeler van de Eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |