Kom maar door met een TT makker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wilde je zo graag, dat je niks kon verzinnen?
Lekker belangrijk zeg, een TT. Ik heb liever een goede spits vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wilde je zo graag, dat je niks kon verzinnen?
Jozef Heyn en Koohen groeten godenzonenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom maar door met een TT makker.
De deal klapt en dan huurt Ajax Brobbey van Sunderland.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef Simmertje het volgende:
De onderhandelingen verlopen moeizaamgoh.
Dat is wel een goeie TTquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker belangrijk zeg, een TT. Ik heb liever een goede spits vriend.
En dan graag de F, ey, en, oo, r en d rood gekleurd met groene rook in het vakquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jozef Heyn en Koohen groeten godenzonen
Het schijnt dat charisteeas op de lijst staatquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Als Kroes er niet in slaagt om iemand te halen, nadat hij drie van de vier spits opties heeft weggedaan, mag bij van mij per direct ontslagen worden
Dat lijkt me duidelijk, wel samen met Sjon.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Als Kroes er niet in slaagt om iemand te halen, nadat hij drie van de vier spits opties heeft weggedaan, mag bij van mij per direct ontslagen worden
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
[ x ]
50% kans, hij komt of hij komt niet.
Gaan toch voor Machlasquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het schijnt dat charisteeas op de lijst staat
Als alle verhalen kloppen dan heeft Ajax 8 miljoen te besteden van die 20 van Brobbey. Ik gok dat Anderlecht gewoon meer wil dan die 10 miljoen. Ajax vindt dat prima als ze Dolberg dan dit jaar kunnen huren met verplichte koop. Anderlecht wil knaken nu zien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Loopt Ajax te lowballen of speelt Anderlecht een smerig spelletje?
Conclusie = Anderlecht is hebberig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als alle verhalen kloppen dan heeft Ajax 8 miljoen te besteden van die 20 van Brobbey. Ik gok dat Anderlecht gewoon meer wil dan die 10 miljoen. Ajax vindt dat prima als ze Dolberg dan dit jaar kunnen huren met verplichte koop. Anderlecht wil knaken nu zien.
Conclusie = Ajax is gierig.
50 PROCENT is in dtt geval 0 procentquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
[ x ]
50% kans, hij komt of hij komt niet.
Ze hebben die cash ook nodig, gaat niet zo goed geloof ik en Celtic bood 13 als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Conclusie = Anderlecht is hebberig.
Naar Celtic gaat 'ie niet meer dus iets lijkt me voor Anderlecht dan weer beter dan niets.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben die cash ook nodig, gaat niet zo goed geloof ik en Celtic bood 13 als ik het goed heb.
Onder druk wordt alles vloeibaar, maar het wordt ook wel wat laat voor plan B.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naar Celtic gaat 'ie niet meer dus iets lijkt me voor Anderlecht dan weer beter dan niets.
Ik vrees tot de winterstop met Weghorst en Konadu doorgaan. Misschien wel het hele seizoen omdat het altijd lastig is om in de winterstop versterkingen te halen. Clubs willen hun spelers dan alleen laten gaan voor de hoofdprijs of het is zelfs onbespreekbaar.quote:
spits van KKD teamquote:
Zou het wat uitmaken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Iedere spits die nog beschikbaar is.
Daar heb ik weinig vertrouwen in. Als die er zijn dan waren ze al wel gelekt want die moeten ook medisch gekeurd wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, er zijn een aantal huuralternatieven die Ajax nog achter de hand heeft.
Daar was ik niet bij, het spijt me oprecht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Helaas, deze grap is in het vorige topic al gemaakt.
Medisch keuren kan je dan achteraf en onder voorbehoud doen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig vertrouwen in. Als die er zijn dan waren ze al wel gelekt want die moeten ook medisch gekeurd worden
Ik geloof niet dat dat mag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Medisch keuren kan je dan achteraf en onder voorbehoud doen.
Waarom zou je niet achteraf kunnen keuren? Beetje dom, maar soit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat mag.
Bolberg.quote:
Je taxeert je woning toch ook niet na aankoop.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou je niet achteraf kunnen keuren? Beetje dom, maar soit.
Nee, omdat de bank daar iets van vindt. Maar als jij gewoon spelertje wilt kopen en zegt 'ik heb geld en neem het risico', waarom zou dat niet kunnen. Als je een huis cash aftikt hoef je het ook niet te taxeren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je taxeert je woning toch ook niet na aankoop.
Dat kan, maar het ging over de situatie dat je dat zou doen en dat het contract dan nog onder voorbehoud zou zijn van de medische keuring na het sluiten van de transfermarkt en dat mag niet. Medische keuring is niet verplicht voor de rest.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, omdat de bank daar iets van vindt. Maar als jij gewoon spelertje wilt kopen en zegt 'ik heb geld en neem het risico', waarom zou dat niet kunnen. Als je een huis cash aftikt hoef je het ook niet te taxeren.
Als je een koopt zeker, maar als ik hem huur kan ik dat risico wat makkelijker nemen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ja het mag wel, alleen dan is de speler wel gewoon onder contract.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan, maar het ging over de situatie dat je dat zou doen en dat het contract dan nog onder voorbehoud zou zijn van de medische keuring na het sluiten van de transfermarkt en dat mag niet. Medische keuring is niet verplicht voor de rest.
Nou ja .. wel vaak in de bedenktijdquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Taxatierapport al opmaken voor de ondertekening van het koopcontract is inderdaad vreemder.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja .. wel vaak in de bedenktijd
DOODSBANGquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en daar gaat anderlecht natuurlijk niet mee akkoord
Anderlecht wil natuurlijk ook gehoord dat brubby verkocht is voor een leuk bedrag en willen nu ook de hoofdprijs
Kroes zal er weer mee weg komen als dit mislukt maar die man mag heel veel falen lijkt het welquote:
Je zou zeggen dat onder voorbehoud van financiering wel een concept is dat resoneert bij Feyenoorders.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taxatierapport al opmaken voor de ondertekening van het koopcontract is inderdaad vreemder.
Ik slinger de TjackaGPT even aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |