Dat is dus steeds minder. Newcastle, Spurs, Arsenal, Chelsea, etc hebben daar ook allemaal het geld. Ze krijgen geloof ik al 100mln per jaar uit de tv inkomsten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over 3 jaar zullen ze inderdaad hier wel weer overheen gaan, maar voorlopig hebben Liverpool, ManU en City wel even ingekocht en het moet bovenin beginnen en dan moet het geld naar beneden doorrollen.
Goed dat ze zich eerst nog even douchet na vanmiddagquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik lig ook in bed al, mijn vrouw staat nog onder de douche
Die was goed boos op Ajax. Zou die nog wel terug willen?quote:
Antony was toch boos?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was goed boos op Ajax. Zou die nog wel terug willen?
Neres nog net iets erger. Die vond dat Ajax hem in de Oekraïne gedumpt had. Die zat daar toenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Als Heitinga met Ajax kampioen wordt dit seizoen krijgt iedereen die dit bericht liket een tientje van me
Hoe noem je mij? Zoveel snapte ik van deze post.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:45 schreef De_Pel het volgende:
Best gewaagd voor een club die half failliet is en vooraf aankondigt maximaal 40% te kunnen herinvesteren:
• Gloukh - 15 miljoen
• Moro - 12 miljoen
• Dolberg - 12 miljoen
• Itakura - 11 miljoen
Zal wel loslopen omdat je 100 miljoen miljard aan salaris bespaart daar niet van, maar best opvallend te noemen.
Na aftrek van allerlei commissies en kosten houd je misschien 20 miljoen over.
Je was toch gestopt met gokken....quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Als Heitinga met Ajax kampioen wordt dit seizoen krijgt iedereen die dit bericht liket een tientje van me
Offtopic:quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:20 schreef Tarado het volgende:
3,5 miljard heeft de PL uitgegeven dit window, dus niet zo heel raar dat we het hier met de restjes van de restjes moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax is financieel gezond (maar dat wist je al), moet alleen weer een buffer gaan creëren, daarom hebben ze de interne regel van max 40% herinvesteren. Dolberg is dan de uitzondering, al valt dat ook wel weer mee qua overschrijding, denk 1 miljoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:45 schreef De_Pel het volgende:
Best gewaagd voor een club die half failliet is en vooraf aankondigt maximaal 40% te kunnen herinvesteren:
• Gloukh - 15 miljoen
• Moro - 12 miljoen
• Dolberg - 12 miljoen
• Itakura - 11 miljoen
Zal wel loslopen omdat je 100 miljoen miljard aan salaris bespaart daar niet van, maar best opvallend te noemen.
Na aftrek van allerlei commissies en kosten houd je misschien 20 miljoen over.
40% is een streven, in de praktijk is het 40-45 gebleken.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is financieel gezond (maar dat wist je al), moet alleen weer een buffer gaan creëren, daarom hebben ze de interne regel van max 40% herinvesteren. Dolberg is dan de uitzondering, al valt dat ook wel weer mee qua overschrijding, denk 1 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |