Ja achteraf kan je dat laatste jaar bij Ajax heel goed verklaren met ongediagnosticeerde diabetesklachtenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?

Shrewsbury is ook fantastisch. Kijk er regelmatig een wedstrijdje van Shrewsbury Town, niet om aan te gluren, maar wel vermakelijk.quote:

Ik heb het al druk zat met Ajax en vriendin happy houden. Dat is al bijna voltijd baanquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:11 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Shrewsbury is ook fantastisch. Kijk er regelmatig een wedstrijdje van Shrewsbury Town, niet om aan te gluren, maar wel vermakelijk.

Shrewsbury gaat je vriendin wel echt tof vinden. Dat is hoe ik het hier verkoop. Dagje Shrewsbury, 1,5 uurtje voetbal. Etentje aan het water en weer naar huis. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het al druk zat met Ajax en vriendin happy houden. Dat is al bijna voltijd baan

Ziet er wel koel uit ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Shrewsbury gaat je vriendin wel echt tof vinden. Dat is hoe ik het hier verkoop. Dagje Shrewsbury, 1,5 uurtje voetbal. Etentje aan het water en weer naar huis. Iedereen blij.

Ik had het vandaag over deadline Day bij het koffiezetapparaat. Krekels.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
We zitten allemaal de TRANSFER DEADLINE SHOW te kijken?

Nee. Dit is mijn show.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:

beetje schakelen tussen fc afkicken, espn en viquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:

Nee ik heb vertrouwen in Beuker Kroesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:

#MeneerEllenHoogOut?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ben op zich niet ontevreden over Dolberg maar werken er geen scouts wiens baan het gewoon is spelers te vinden? Iedereen in dit topic was vroeg of laat wel met Dolberg gekomen.

Een gevestigde naam vlak voor de deadline?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ben op zich niet ontevreden over Dolberg maar werken er geen scouts wiens baan het gewoon is spelers te vinden? Iedereen in dit topic was vroeg of laat wel met Dolberg gekomen.

De Eredivisie is beter dan de Premier League .quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:

Misschien was dit wel de uitkomst van het zoekproces. Of in ieder geval de haalbare.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:

REUZENDODERSquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Eredivisie is beter dan de Premier League .

Romeo Vermant was beter geweest al zal die nu wel prijzig zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:

TjackaGPT had al veel andere optiesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:

Met de analyse van voormalige LEGENDS SEUN OF GOD en BRAM van POLEN .quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
REUZENDODERS
COËFFICIENTENMACHINE NEDERLAND

Evenquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:58 schreef Black-Death het volgende:
Wel jammer dat er niet nog even een rechtervleugelvaller, ervaren 6, linksback en rechtsback gehaald worden

Komt hij nou wel of komt hij nou nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga slapen vrienden. Het was mij het dagje wel.
@:klaasweetalles @:caland @:howard_roark ofzo @:hmfuckyouall ik ga morgen wel een beetje werken dus geen tijd voor jullie onzin. @:black-death en @:wotte houden jullie bezig morgen.

Gohquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
dat is me nog steeds niet duidelijk

Slaap lekker maatquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:01 schreef Tjacka het volgende:
@:klaasweetalles @:caland @:howard_roark ofzo @:hmfuckyouall ik ga morgen wel een beetje werken dus geen tijd voor jullie onzin. @:black-death en @:wotte houden jullie bezig morgen.

@Wotte en @Black-Death beantwoorden al je vragen, maatje. Ik ga echt slapenquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Komt hij nou wel of komt hij nou niet
dat is me nog steeds niet duidelijk
[ x ]

Weltrusten. Ik lig ook in bed al, mijn vrouw staat nog onder de douchequote:Op dinsdag 2 september 2025 22:01 schreef Tjacka het volgende:

Picsquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik lig ook in bed al, mijn vrouw staat nog onder de douche

het lijkt of de deal gelukt is maar er moet nog wat papierwerk voor 23.59 in orde gemaakt wordenquote:Ajax en Anderlecht akkoord over Dolberg
Vandaag om 20:04
Update: Vandaag om 20:46
134
Reacties
fallback image
Tim van Duijn
Journalist VI
Een terugkeer van Kasper Dolberg bij Ajax komt dichterbij. De club is er met Anderlecht zo goed als uit, maar de transfer kan nog niet als afgerond worden beschouwd. De clubs moeten het over de laatste details nog eens worden en al het papierwerk moet worden afgerond. Daar hebben de clubs tot 23.59 uur voor.
De onderhandelingen tussen Ajax en Anderlecht verliepen bijzonder moeizaam, maar inmiddels ligt er een akkoord op hoofdlijnen waarbij Ajax Dolberg direct koopt van de Belgen. Naar verwachting betalen de Amsterdammers rond de tien miljoen euro voor Dolberg. De Deense spits kon ook naar Celtic, maar toen Ajax zich meldde, zegde hij de Schotten af om een terugkeer naar Amsterdam mogelijk te maken.
Voor Ajax wordt Dolberg de zevende zomerversterking, na Oscar Gloukh, Joeri Heerkens, Ko Itakura, Vitzslav Jaros, James McConnell en Raúl Moro.

Die staan in de iCloud.quote:

gelachenquote:

Maar omdat iedereen daar debiel met geld heeft lopen strooien wel mooi Brobbey voor een bizar bedrag verkocht. Eigenlijk had iedereen op zo'n beetje alles waarop door Engelsen geboden werd aan ze moeten verpatsen, meer ga je er nooit voor krijgen en dit was duidelijk een piekjaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:20 schreef Tarado het volgende:
3,5 miljard heeft de PL uitgegeven dit window, dus niet zo heel raar dat we het hier met de restjes van de restjes moeten doen.

Nou nee, waarschijnlijk niet. De inkomsten daar nemen toe, dus de verwachting is dat ook de transferuitgaven toenemen.quote:

Het is toch goedgekomen? Denk dat Kroes gewoon zo lang mogelijk heeft geprobeerd er een betere deal uit te slepen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoe dit ook weer afloopt, er mag best wederom een grondige analyse komen hoe dit werkt tussen een TD en RvC.
Een carte blanche zoals Mislintat moet je niet nogmaals willen, maar hier voelt het toch wederom als een wedstrijdje verplassen over 1 of 2 miljoen.
En ik zou toch serieus gaan overwegen om dat contract van Kroes niet te verlengen. Wat dat betreft heb ik veel meer gevoel bij Beuker en De Lang

Die transfer is ook al weer afgezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik slinger de TjackaGPT even aan.
Edit; Eerste wat ik tegen kom is:
"WILLIAM OSULA is on the verge of a shock £30million move to Frankfurt - after scoring just TWO Premier League goals for Newcastle.
The Danish forward, who Aston Villa were also keen on, is now thrashing out personal terms for the surprise Bundesliga switch ahead."

Die schaduwlijstjes liggen er al sinds De Lang en Beuker zich ermee zijn gaan bemoeien. Je hebt er alleen weinig aan als er pas 5 voor 12 geld vrijkomt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien was dit wel de uitkomst van het zoekproces. Of in ieder geval de haalbare.
En degene die er meer opstonden zijn al weg omdat het op het laatste moment moet?

Over 3 jaar zullen ze inderdaad hier wel weer overheen gaan, maar voorlopig hebben Liverpool, ManU en City wel even ingekocht en het moet bovenin beginnen en dan moet het geld naar beneden doorrollen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, waarschijnlijk niet. De inkomsten daar nemen toe, dus de verwachting is dat ook de transferuitgaven toenemen.

Misschien, maar het komt wel weer op het laatste moment aan en je was niet heel ver van een Sulemana-scenario af.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch goedgekomen? Denk dat Kroes gewoon zo lang mogelijk heeft geprobeerd er een betere deal uit te slepen.

Je kan in feite de hele scouting afdeling opdoeken door geavanceerd te zoeken op transfermarkt met alles buiten top drie competities <28 jaar <20.000.000 Marktwaarde <2027 laatste contractjaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:

Ja zo werkt het toch gewoon tegenwoordig. Sunderland regelt zo'n deal ook pas een paar uur voor het sluiten van hun deadline, daardoor kan Ajax ook pas laat écht schakelen. En het is de nieuwe realiteit bij Ajax dat we niet zomaar een miljoentje meer uit kunnen geven. Terecht dat Kroes probeert het onderste uit de kan te halen, terecht dat de RvC er kort op zit. Niet altijd leuk voor ons, maar daar moeten zij dan weer schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien, maar het komt wel weer op het laatste moment aan en je was niet heel ver van een Sulemana-scenario af.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |