Ik geloof 100% in maat Wotte. Maar hij moet wel lief doen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wotte heeft ons bijna het kampioenschap gegeven vorig jaar. Alleen jammer dat zijn Sjamaan ziek werd op de laatste dag

Ik ben een helder schijnend licht in een zee van mistroostige bijstandsgerechtigden zielen hier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.

Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Tjacka het volgende:
Wel bijzonder dat user @:wotte Brobbey wel voor 100 aan ziet

Gevlucht naar the middle of nowhere, triest.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.

De Forbs fanclub is blij met ieder lid dat het in de hand krijgt. #nohomoquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik geloof 100% in maat Wotte. Maar hij moet wel lief doen.
Ik was het 2e lid van de Forbs fanclub.

Beetje een type Eto’oquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De beste Ajax-spitsen waren niet 100. Moordenaars, Kannibalen, Scharengooiers

Niet een hele intelligente jongen hoor. Wel ontzettend lief en aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.

Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gevlucht naar the middle of nowhere, triest.

Er is een fancy Greggs in Newcastle. Geen idee of die nog open is, maar zeker rond de feestdagen weer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.

Newcastle is gewoon een leuke stad johquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.

Speciaal zo'n DFDS minicruise voor een sausage roll. De leven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Er is een fancy Greggs in Newcastle. Geen idee of die nog open is, maar zeker rond de feestdagen weer.

Hoe valt Van Basten daarin?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De beste Ajax-spitsen waren niet 100. Moordenaars, Kannibalen, Scharengooiers

Ja prima vertoeven maar zou toch aanraden om door te reizen naar Edinburgh.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Newcastle is gewoon een leuke stad joh

Brobbey had 70% gemist van deze kansen. Inclusief strafschoppen.quote:

Laatste seizoen bij Ajax Dolberg miste ook al die kansenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Brobbey had 70% gemist van deze kansen. Inclusief strafschoppen.

Hoe valt Milik hierin? Die was ook best aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moordenaars, kannibalen, scharengooiers, autisten

Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laatste seizoen bij Ajax Dolberg miste ook al die kansen

Zijn transfer naar Sunderlandquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat was jullie favoriete Brobbey-moment?

Het NK Brobbeywerpen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat was jullie favoriete Brobbey-moment?

Dat dacht ik ook, opvallend laat in zijn leven/carrière.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?

Wil ik nog graag heenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja prima vertoeven maar zou toch aanraden om door te reizen naar Edinburgh.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |