Dolberg was als talent ook erg goed.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was op het jeugd EK erg goed. In potentie beter dan Dolberg.
Jezus ook al een Deen lekker creatief weerquote:
Gisteren nog geruchten dat die voor 35 miljoen naar Frankfurt zou gaan. Leuk gerucht maar als dat een optie zou zijn voor huur dan heb ik geen idee waarom je nog met Dolberg bezig bent.quote:
weeral een voetballerquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jezus ook al een Deen lekker creatief weer
Eintracht had hem gisteren bijna gekocht voor 30 miljoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dolberg was als talent ook erg goed.
Is al 22 jaar oud ook.
Beetje langetermijn denken wellicht en Dolberg wil heel graag naar ajax wat ook wel een pre is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gisteren nog geruchten dat die voor 35 miljoen naar Frankfurt zou gaan. Leuk gerucht maar als dat een optie zou zijn voor huur dan heb ik geen idee waarom je nog met Dolberg bezig bent.
Koop jij ook weleens bijna, haast per ongeluk iets van 30 miljoen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Eintracht had hem gisteren bijna gekocht voor 30 miljoen.
Small club mentality.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Vind ook wel dat je een kleine morele verplichting hebt richting Dolberg als je die 2 clubs laat afzeggen omdat ie graag naar Amsterdam komt
Ik kan totaal miszitten maar in zon geval betaald Newcastle gewoon een groot deel van het salaris door, maar willen ze hem gewoon ervaring bij ons laten opdoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Osula lijkt mij echt onzin. Kunnen we niet betalen. En huur betwijfel ik ook, lijkt me niet dat Newcastle daar zoveel zin in heeft, die hebben al genoeg spits problemen.
Hebben gister nog voor 55 meloen pond Wissa gekocht van Brentford.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Osula lijkt mij echt onzin. Kunnen we niet betalen. En huur betwijfel ik ook, lijkt me niet dat Newcastle daar zoveel zin in heeft, die hebben al genoeg spits problemen.
Maar ehh dan hebben ze zelf nog maar 2 spitsen over? Dat is echt niet te doen in de premier league.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan totaal miszitten maar in zon geval betaald Newcastle gewoon een groot deel van het salaris door, maar willen ze hem gewoon ervaring bij ons laten opdoen.
Als je in hem toekomst ziet, maar hij heeft nu nog twee betere voor hem in de pikordequote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Koop jij ook weleens bijna, haast per ongeluk iets van 30 miljoen?
Staat wel dat Newcastle de deal afkapte maar dat lijkt mij sterk als je hem vervolgens alsnog wil verhuren.
We halen daarmee de facto Brobbey terug.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
Die Osula heeft welgeteld 4 doelpunten gemaakt in 60 duels, niet bepaald indrukwekkend.
Dat is in de Premier Leaguequote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
Die Osula heeft welgeteld 4 doelpunten gemaakt in 60 duels, niet bepaald indrukwekkend.
Snap ook niet waarom je die El Karouani niet haalt voor die paar miljoen in plaats van keutelknijpende Wijndalquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:41 schreef skysherrif het volgende:
Osula en die back van utrecht gewoon doen?
wil die jongen wel naar Ajax?quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je die El Karouani niet haalt voor die paar miljoen in plaats van keutelknijpende Wijndal
Omdat we dat geld niet hebben, voor de rest eens. Maar ik neem aan dat een capabele coach Baas-Itakura-Sutalo-Gaaei doet als basis waardoor je dan überhaupt geen last meer hebt van de helft van de beste linkerkant van Europa.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je die El Karouani niet haalt voor die paar miljoen in plaats van keutelknijpende Wijndal
Wij zijn Ajax, zelfs 'Feyenoord-supporters' zijn hier niet weg te slaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wil die jongen wel naar Ajax?
Zelfs Michiel Kramer komt op de fiets naar de Arena als Ajax komt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wil die jongen wel naar Ajax?
Omdat die niet speelt, die 60 duels zijn allemaal hele korte invalbeurten en hij speelde niet omdat die iemand voor zich had die nu voor 150 miljoen is verkocht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
Gewoon huur met verplichte optie met koop aanbieden na die mislukte deal naar Rusland. Gaan ze niet weigeren als hij wil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
[..]
Omdat we dat geld niet hebben, voor de rest eens. Maar ik neem aan dat een capabele coach Baas-Itakura-Sutalo-Gaaei doet als basis waardoor je dan überhaupt geen last meer hebt van de helft van de beste linkerkant van Europa.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon huur met verplichte optie met koop aanbieden na die mislukte deal naar Rusland. Gaan ze niet weigeren als hij wil.
Dan moet het alsnog in het salarishuis passen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon huur met verplichte optie met koop aanbieden na die mislukte deal naar Rusland. Gaan ze niet weigeren als hij wil.
Maar goed zodra hij zou tekenen bakt hij er toch ineens niks meer van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan moet het alsnog in het salarishuis passen.
Ben steeds meer voor interne deadlines.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:17 schreef Wotte het volgende:
Overigens wel een bijzonder fenomeen. Brobbey heeft schijnbaar al een maand contact heeft met die club alle bezienswaardigheden aldaar gezien notabene inclusief een bezoek aan het stadion.
Had ook niet eerder gekund.
Komt goedquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:50 schreef Simmertje het volgende:
"There is a difference of ¤2M between Ajax and RSC Anderlecht for the deal of Kasper Dolberg to Ajax!"
Ik krijg echt aids van Kroes/RVC hoor als dit is waarop de deal gaat klappen.
Daar koop je verdorie vijf bier voor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:50 schreef Simmertje het volgende:
"There is a difference of ¤2M between Ajax and RSC Anderlecht for the deal of Kasper Dolberg to Ajax!"
Hem laten komen kan je misschien aan CL miljoenen helpen. Ze moeten het eens positief bekijkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:50 schreef Simmertje het volgende:
Dan mis je als club alle actie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben steeds meer voor interne deadlines.
Wil je weg, prima. Maar uiterlijk X dagen voor de transferdeadline zodat ook wij de zaken fatsoenlijk kunnen regelen ipv ieder jaar dit gezeik
Dat werkt in de praktijk nooit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben steeds meer voor interne deadlines.
Wil je weg, prima. Maar uiterlijk X dagen voor de transferdeadline zodat ook wij de zaken fatsoenlijk kunnen regelen ipv ieder jaar dit gezeik
#KROESOUTquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Simmertje het volgende:
Snap het trouwens sowieso niet, want je hebt ook nog Traore kunnen verkopen. Dus je bent twee dikke salarissen kwijt en je hebt zo'n 23 miljoen direct binnen. En dan moeilijk doen over 2 miljoen euro. Wat een beleid.
Doordat we zo dachten zitten we in de huidige situatie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Simmertje het volgende:
Snap het trouwens sowieso niet, want je hebt ook nog Traore kunnen verkopen. Dus je bent twee dikke salarissen kwijt en je hebt zo'n 23 miljoen direct binnen. En dan moeilijk doen over 2 miljoen euro. Wat een beleid.
Kijk eens dom, ja....quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen doen echt alsof als Dolberg niet komt het hele seizoen verloren is.
Dat is het al.
[ afbeelding ]
In FM verplaatste je zo'n schuifje tussen salaris en transferbudget. Was het probleem meestal opgelost.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:54 schreef Simmertje het volgende:
Die hebben we toch alquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef mitt het volgende:
Wel goede afleidingsmanoeuvre. Niemand heeft het nog over een 6 vandaag.
Die jongen van Liverpool is de 6quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef mitt het volgende:
Wel goede afleidingsmanoeuvre. Niemand heeft het nog over een 6 vandaag.
Een echte 6, niet Mitchquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die hebben we toch al
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen van Liverpool is de 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |