Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dick is het saaiste van dit seizoen.
Ok apart.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.
Vrolijke Dick in Suriname. Elke keer weer afvragen of hij een leuke dame ziet zitten.
Echt? ik vind de oudere kandidaten vaak interessanter. Niet de Magda/anja types maar Petra en Ingrid. Maar ik vind de ontwikkeling bij Dick en Daniel wel leuk dit seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.
Vrolijke Dick in Suriname. Elke keer weer afvragen of hij een leuke dame ziet zitten.
Ja, ik schreef het misschien verkeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Echt? ik vind de oudere kandidaten vaak interessanter. Niet de Magda/anja types maar Petra en Ingrid. Maar ik vind de ontwikkeling bij Dick en Daniel wel leuk dit seizoen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Tactische zet !!
Mocht Margot bedanken, dan kon hij altijd nog zeggen, ik ga deze dames verder 'onderzoeken'
Deze 'dooie', residerend in de Pyreneeën, maximaliseerde z'n kansen.
Wat is dat toch met gasten zoals hij. Wegtrekken uit Nederland en dan continu met een Nederlandse vlag lopen wapperen bij het entree. Ingrid in Lesbos die haar hut ' Dutch Dream' noemt. Die gozer van vorige seizoen in Thailand met z'n 'Say Cheese' snackbar waar hij de een dagtaak had aan met Feyenoord / Rotterdam en Nederlandse snacks bezig te zijn. Als je dan toch weggaat waarom moet alles daar dan naar Nederland verwijzen.
Da's ook een tactische zetquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Tactische zet !!
Mocht Margot bedanken, dan kon hij altijd nog zeggen, ik ga deze dames verder 'onderzoeken'
Deze 'dooie', residerend in de Pyreneeën, maximaliseerde z'n kansen.
Wat is dat toch met gasten zoals hij. Wegtrekken uit Nederland en dan continu met een Nederlandse vlag lopen wapperen bij het entree. Ingrid in Lesbos die haar hut ' Dutch Dream' noemt. Die gozer van vorige seizoen in Thailand met z'n 'Say Cheese' snackbar waar hij de een dagtaak had aan met Feyenoord / Rotterdam en Nederlandse snacks bezig te zijn. Als je dan toch weggaat waarom moet alles daar dan naar Nederland verwijzen.
Ze zouden op videoland een functie moeten hebben waarbij je aanklikt welke mensen je wel en niet wil zien. Dus vink aan bijvoorbeeld Petra Dick en Daniel en de rest vink je uit. Ik moet nu zoveel doorspoelen elke x bloed vervelendquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hequote:Op woensdag 3 september 2025 10:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze zouden op videoland een functie moeten hebben waarbij je aanklikt welke mensen je wel en niet wil zien. Dus vink aan bijvoorbeeld Petra Dick en Daniel en de rest vink je uit. Ik moet nu zoveel doorspoelen elke x bloed vervelend![]()
Dat simpele volk dat naar een Spaanse Costa gaat, zoekt toch juist elkaar op en dus ook die Nederlandse tentjes.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja ik snap dat nooit. Als wij bijvoorbeeld in Italië zijn en we zien dat een camping van Nederlanders is, of als er veel Nederlanders zijn, dan maken we juist rechtsomkeert.
Friet van Piet aan de costa.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat simpele volk dat naar een Spaanse Costa gaat, zoekt toch juist elkaar op en dus ook die Nederlandse tentjes.
Dat is zo'n klootzak eikel.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn leuk, sommigen niet. Ik ga niet naar een Rob zitten kijken zeg.
Zouden die Spanjaarden het eigenlijk ook niet fijn vinden dat jij je niet een goeie Spaanse toko waant. Dus dat je als schoenmaker bij je leest blijft en friet van Piet verkoopt ipv doet alsof je de spaanse keuken kent.quote:
Kamp van Koningsbrugge is nu ook in Suriname. En Dick was erbij als expert, om uitleg te geven aan de kandidaten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.
Trots op je eigen roots!quote:
Ingrid is een Limbo he. Geen Brabo. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo'n klootzak eikel.Vanaf het begin moest ik hem al niet. Jammer als een vooroordeel waarheid blijkt te zijn.
Van Ingrid ben ik dan toch weer gaan houden.In het begin was het echt teveel de Ingrid Show, maar dat deed RTL.
Stiekem vind ik die typische Brabantse dingetjes gewoon wel gezellig.Houdoeeeeee. YASSAAASSS
@:dkup
Spoilers much?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:36 schreef Blues het volgende:
Danique is wel volwassen in haar gedrag tov zich inhouden t/o nicole
Magda moet s ophouden met die stomme vragenspelletjes.
Sparkjes in Suriname maar bij de reünie blijkt denk ik dat het niks geworden is.
Ik zie geen spoiler.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |