SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Had gekund toch ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook een mooie, hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die puber moet het ook op een oude fiets lerenquote:Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat puber daten?
De puber is 14
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mannen sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mensen die Justin hatenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker ite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Algemene bonus of bonus box?quote:Op maandag 1 september 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe mezelf er wel even bij als bonus![]()
Die sporen nietquote:
Belletje trekken is ook een gevaarlijke bezigheid tegenwoordig lees ikSame shit, different day
SC hopper present![]()
Daar is niet iedereen het mee eensquote:
Dat zijn vast geen treinen, trams oid.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De nieuwste rage tegenwoordig is iemands werkgever bellenquote:Op maandag 1 september 2025 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Belletje trekken is ook een gevaarlijke bezigheid tegenwoordig lees ik
In de VS hequote:Op maandag 1 september 2025 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Belletje trekken is ook een gevaarlijke bezigheid tegenwoordig lees ik![]()
![]()
![]()
![]()
En dan?quote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De nieuwste rage tegenwoordig is iemands werkgever bellenTrotste mama van Ambar
De NS spoort vaker niet dan welquote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn vast geen treinen, trams oid.![]()
Dat lijk me een flinke smaaksensatie.quote:
Zeggen dat je op Fok zit, geen idee wat daar de lol van is, maar achquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vies smerig mad gaan doen over seksuele aanranding door de werknemer in kwestiequote:
>90% punctualiteit, dus nee klopt nietquote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De NS spoort vaker niet dan wel![]()
![]()
![]()
rages van daar krijg je op gegeven moment ook wel hierquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee die guns doen wij niet aanquote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rages van daar krijg je op gegeven moment ook wel hier![]()
Ja maar niet op deze oude fietsquote:Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die puber moet het ook op een oude fiets leren
Ik heb liever zijn vader
nou haten, maar mannen denken soms raarquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh spannend en totaal nutteloosquote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zeggen dat je op Fok zit, geen idee wat daar de lol van is, maar ach
Trotste mama van Ambar
Punctualiteit voor de NS betekend "binnen 4 jaar van de tijd die op het schema staat aankomen met een marge van 450 miljoen miljard procent"quote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
>90% punctualiteit, dus nee klopt niet![]()
Je bent in de waar met de DBquote:Op maandag 1 september 2025 12:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Punctualiteit voor de NS betekend "binnen 4 jaar van de tijd die op het schema staat aankomen met een marge van 450 miljoen miljard procent"![]()
![]()
![]()
Ach ja, als diegene die dat deed eventjes gelukkig was, dan vind ik het primaquote:Op maandag 1 september 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh spannend en totaal nutteloosIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
strak plan, zou als vrouw zijnde wel werkenquote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vies smerig mad gaan doen over seksuele aanranding door de werknemer in kwestieSame shit, different day
SC hopper present![]()
DB komt tenminste nog dezelfde maand aan tegen een prijs waar je nog net geen dikke villa voor kunt kopenquote:
Vaak kom je helemaal niet aan daarquote:Op maandag 1 september 2025 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DB komt tenminste nog dezelfde maand aan tegen een prijs waar je nog net geen dikke villa voor kunt kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nouja er zijn leukere dingen om je eventjes gelukkig te voelen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach ja, als diegene die dat deed eventjes gelukkig was, dan vind ik het primaTrotste mama van Ambar
Heb ik vrouwen hier net een idee gegeven om een ex dwars te zittenquote:Op maandag 1 september 2025 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
strak plan, zou als vrouw zijnde wel werken![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik vrouwen hier net een idee gegeven om een ex dwars te zitten![]()
![]()
![]()
dit klinkt als een happy endingquote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nouja er zijn leukere dingen om je eventjes gelukkig te voelen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bijvoorbeeld, of chocolade. Of drugs of alcohol of een spelletje winnen.quote:Trotste mama van Ambar
Zelfs verliezen maakt endorfine aan.quote:Op maandag 1 september 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of chocolade. Of drugs of alcohol of een spelletje winnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gaat wel heel ver.quote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De nieuwste rage tegenwoordig is iemands werkgever bellen
Maar daarom ook niet teveel over jezelf vertellen hier.![]()
Het klopt wel, zie het op X ook regelmatig gebeuren.quote:Op maandag 1 september 2025 12:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Maar daarom ook niet teveel over jezelf vertellen hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent een man, dat is al genoeg.quote:Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je mag mij wel haten vanwege de hobby die ik heb
Owja.quote:Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent een man, dat is al genoeg.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Oh die hobby? Tja moet je zelf weten. Doe je ding.quote:Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je mag mij wel haten vanwege de hobby die ik hebTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh die hobby? Tja moet je zelf weten. Doe je ding.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Preciesquote:Op maandag 1 september 2025 12:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Maar daarom ook niet teveel over jezelf vertellen hier.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dingen over jezelf vertellen?quote:Op maandag 1 september 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het klopt wel, zie het op X ook regelmatig gebeuren.
of iemands baas bellen?![]()
Iemands werk bellen met de grootst mogelijke BS verhalen. Komt regelmatig voor. Heel triest.quote:Op maandag 1 september 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
dingen over jezelf vertellen?
of iemands baas bellen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso nietquote:Op maandag 1 september 2025 12:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Maar daarom ook niet teveel over jezelf vertellen hier.![]()
![]()
Ze doen maar. Sowieso weten sommige collega's het al dus boeien.quote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zeggen dat je op Fok zit, geen idee wat daar de lol van is, maar achMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik ben in spaces best heel open over wat ik deel. En veel andere mensen ook, levert vaak mooie gesprekken op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja blik monster opengetrokken.quote:
Zo eerst even wat inpakkennog en dan verder met studie
Doe je dat ook al?quote:Op maandag 1 september 2025 12:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ze doen maar. Sowieso weten sommige collega's het al dus boeien.![]()
Was je die kwijt dan ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spaces ...quote:Op maandag 1 september 2025 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben in spaces best heel open over wat ik deel. En veel andere mensen ook, levert vaak mooie gesprekken op.![]()
Skerp.quote:
Bahquote:Op maandag 1 september 2025 12:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja blik monster opengetrokken.
Zo eerst even wat inpakkennog en dan verder met studie
Vloeibare kauwgomballen...
Ben je me nu weer lekker aan het maken wetende dat...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Monster is niet erg kauwgombalquote:Op maandag 1 september 2025 12:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
BahVloeibare kauwgomballen...
Ben je me nu weer lekker aan het maken wetende dat...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, over het algemeen alleen folie. En heel soms met touw, als ik daar zin in heb.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik vind dat echt leuk, kom zoveel mensen tegen met ieder hun eigen verhaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ultra paradise. Zonder suikerquote:Op maandag 1 september 2025 12:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
BahVloeibare kauwgomballen...
Ben je me nu weer lekker aan het maken wetende dat...
Valt mee qua kauwgomballen smaak
Red Bull in ieder geval welquote:Op maandag 1 september 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Monster is niet erg kauwgombal![]()
Ben niet zo van energie drankjes. Met name de geur vind ik niet te harden.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Goede volgorde , anders ga je druppelen tijdens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Red Bull is smerigquote:Op maandag 1 september 2025 12:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Red Bull in ieder geval wel![]()
Ben niet zo van energie drankjes. Met name de geur vind ik niet te harden.
Zonder suiker... Toch wel een ding dat het goedje wat de suiker vervangt ook niet zo best isquote:Op maandag 1 september 2025 12:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb ultra paradise. Zonder suiker
Valt mee qua kauwgomballen smaak
Taurine en Cafeïne ?quote:Op maandag 1 september 2025 12:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zonder suiker... Toch wel een ding dat het goedje wat de suiker vervangt ook niet zo best is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jup. Het geeft met name de neus vleugels zodat je de geur weg kunt wapperen...quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Valt allemaal reuze meequote:Op maandag 1 september 2025 12:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zonder suiker... Toch wel een ding dat het goedje wat de suiker vervangt ook niet zo best is
Hoe is het roken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ach jaquote:Op maandag 1 september 2025 12:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zonder suiker... Toch wel een ding dat het goedje wat de suiker vervangt ook niet zo best is
Ik drink ook fanta zero, sprite zero en pepsi zero
Roken is niet best neequote:Op maandag 1 september 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee
Hoe is het roken?
Want we drinken geen calorieënquote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ach ja
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Allemaal dingen die ik niet lust. Voor mij is het koffie, melk, water of ijstheequote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ach ja
ow goed dat je het zegt. even registrerenquote:Op maandag 1 september 2025 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Want we drinken geen calorieën
15 calorieënieuwwww melkquote:Op maandag 1 september 2025 12:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik niet lust. Voor mij is het koffie, melk, water of ijsthee
Mijn broertje heeft er 2 keer door in het ziekenhuis gelegen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, meer in de richting van cyclamaten, sacharinen en sucralose“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eten daarentegenquote:Op maandag 1 september 2025 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Want we drinken geen calorieën![]()
Maar dat heb je gisteren meteen weer verbruikt met je lange wandeling
Overdosis?quote:Op maandag 1 september 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er 2 keer door in het ziekenhuis gelegen.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Had gisteren maar 250 over hoorquote:Op maandag 1 september 2025 12:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Eten daarentegen![]()
Maar dat heb je gisteren meteen weer verbruikt met je lange wandeling
Zonder lopen verbrand ik weinig
En ik eet graag veelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet eten, en wel die zooi drinken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit zit erinquote:Op maandag 1 september 2025 12:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, meer in de richting van cyclamaten, sacharinen en sucralose
Carbonated water, citric acid, erythritol, natural & artificial flavours, taurine, sodium citrate, panax ginseng extract, L-carnitine L-tartrate, caffeine, sorbic acid (preservative), sucralose, benzoic acid (preservative), niacinamide (Vitamin B3), acesulfame potassium, D-calcium pantothenate (Vitamin B5), salt, D-glucuponolactone, guarana extract, inositol, pyridoxine hydrochloride (Vitamin B6), Blue 1, Red 40, cyanocobalamin (Vitamin B12).
Dit product is allergeenvrij.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja er zijn mensen die gerust heel veel drinken
Was ook iemand die het dieet van iemand anders ging proberen
Zat 12 liter cola per dag inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt toch niet gezond ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow dat heb ik ook een tijdje gedaan, vlak nadat het uitgingquote:Op maandag 1 september 2025 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet eten, en wel die zooi drinken.
Ik at niet, maar dronk 2 blikken monster per dag
Ik was in een week 6kilo kwijt, en ik scheet mij helemaal leeg @mario390Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik verbrand zonder lopen veel blijkbaar... Wel een ding, zou wel wat meer body willen hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Had gisteren maar 250 over hoor
Zonder lopen verbrand ik weinig
En ik eet graag veel
En ja, ik eet ook graag veel. Wil wel het gevoel hebben dat ik heb gegeten.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ow, ja... Geeft energie maar geen voedingsstoffen...quote:Op maandag 1 september 2025 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet eten, en wel die zooi drinken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Dus je zoekt een feeder?quote:Op maandag 1 september 2025 13:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik verbrand zonder lopen veel blijkbaar... Wel een ding, zou wel wat meer body willen hebben.
En ja, ik eet ook graag veel. Wil wel het gevoel hebben dat ik heb gegeten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
12 liter colaquote:Op maandag 1 september 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja er zijn mensen die gerust heel veel drinken
Was ook iemand die het dieet van iemand anders ging proberen
Zat 12 liter cola per dag in
Wel veel vitaminequote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dit zit erin
Carbonated water, citric acid, erythritol, natural & artificial flavours, taurine, sodium citrate, panax ginseng extract, L-carnitine L-tartrate, caffeine, sorbic acid (preservative), sucralose, benzoic acid (preservative), niacinamide (Vitamin B3), acesulfame potassium, D-calcium pantothenate (Vitamin B5), salt, D-glucuponolactone, guarana extract, inositol, pyridoxine hydrochloride (Vitamin B6), Blue 1, Red 40, cyanocobalamin (Vitamin B12).
Dit product is allergeenvrij.![]()
Dat andere zegt me niet zoveel...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja de rest was ook absurd maar dat was zo'n gevalletje dat ik denk van ik ben al blij als ik twee liter p en dag drinkquote:
Niet cola tho
Cola is viesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neuh. Ben in contact met een voedingsdeskundige hierover.quote:
Moet gewoon beter eten over de dag en niet alleen 's avonds heel veel.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Misschien kan hij @dud0r lenenquote:
Dat is een feeder tochkei gezond jonguh!quote:Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel veel vitamine![]()
Dat andere zegt me niet zoveel...Pepsi zeroquote:Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja de rest was ook absurd maar dat was zo'n gevalletje dat ik denk van ik ben al blij als ik twee liter p en dag drink
Niet cola tho
Cola is vies
Ik heb het filmpje even ter illustratie. In gesprek met haar Diëtiste
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet mezelf gewoon een schop onder de kont geven. Ik ben niet mager maar mag zeker wel 10 kilo bij...quote:Op maandag 1 september 2025 13:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Misschien kan hij @:dud0r lenen
Dat is een feeder tochMaakt de lekkerste wraps :9![]()
En lilak heeft imo een prima figuur, vind ik niets mis mee. Maar dat is mijn mening
Een heel mooi figuur zelfs.quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En lilak heeft imo een prima figuur, vind ik niets mis mee. Maar dat is mijn mening“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Moet jij wetenquote:Op maandag 1 september 2025 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
En dan zit ik thuis naar een scherm te staren![]()
Ik probeer dus Zomergasten te kijken. Maar door jullie mis ik steeds hele stukken.
Ik zou dat gewoon afschermen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze is wel mooi met Herman Koch trouwens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topperquote:Op maandag 1 september 2025 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is wel mooi met Herman Koch trouwens.![]()
![]()
Dat zeker.quote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
klopt volgens mijn wel die zinquote:Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
@:Paul kun je Utrechtste zijn? Op welke schaal?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff een zumba-klasje gedaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb grote blijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wil helemaal niets zeggenquote:Op maandag 1 september 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je zeggen dat die viesdik is?![]()
quote:
Finding Nemo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Steve!quote:Op maandag 1 september 2025 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
Bastognekoeken en chips. Veels te lekker![]()
Klopt wel![]()
Welke chips ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben nu geen chips aan het eten erbij ook nog hoor. Anders moet ik vanavond 20km hardlopen ipv 5km.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb octopus mosterd chipsquote:Op maandag 1 september 2025 14:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nu geen chips aan het eten erbij ook nog hoor. Anders moet ik vanavond 20km hardlopen ipv 5km.
*Lust geen koffie*![]()
15508 stapjes
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. Homijn / 178 / +0 / +178 / 19 / 45 / 3.96
2. Dotteke / 92 / +0 / +92 / 117 / 130 / 0.71
3. JustinK / 57 / +0 / +57 / 164 / 170 / 0.34
4. FreshFruit / 54 / +0 / +54 / 134 / 166 / 0.33
5. KillemWieft / 19 / +0 / +19 / 6 / 15 / 1.27
6. loveislikeakiss / 8 / +0 / +8 / 114 / 126 / 0.06
7. StevenHyde / 6 / +0 / +6 / 35 / 37 / 0.16
8. Dr.Mikey / 6 / +0 / +6 / 1 / 7 / 0.86
9. Bally-b / 6 / +0 / +6 / 3 / 7 / 0.86
10. maily / 5 / +0 / +5 / 14 / 15 / 0.33
11. devzero / 5 / +0 / +5 / 1 / 2 / 2.5
12. greysbones / 5 / +0 / +5 / 51 / 53 / 0.09
13. WrappedEuphoria / 5 / +0 / +5 / 33 / 39 / 0.13
14. Moonlight / 5 / +0 / +5 / 11 / 15 / 0.33
15. Rob / 4 / +0 / +4 / 3 / 5 / 0.8
16. ieniminimuis / 4 / +0 / +4 / 34 / 36 / 0.11
17. ToT / 3 / +0 / +3 / 17 / 21 / 0.14
18. MooieTop6 / 3 / +0 / +3 / 82 / 92 / 0.03
19. DJMO / 2 / +0 / +2 / 2 / 3 / 0.67
20. Kissingbird / 2 / +0 / +2 / 59 / 63 / 0.03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik ook niet. Is misschien wel heel lekkerquote:Op maandag 1 september 2025 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog nooit gezien en dan ook niet geproefd.
Same daarom heb ik m gekochtquote:Op maandag 1 september 2025 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog nooit gezien en dan ook niet geproefd.Nog geen ideequote:
Tussen de Korean corndog zaterdag en de cinnabon zondag heb ik nog niet echt een cheatwindow voor de chips
Misschien morgen of woensdagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ach, gewoon tussendoor, niemand die het weetquote:Op maandag 1 september 2025 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Same daarom heb ik m gekocht
[..]
Nog geen idee
Tussen de Korean corndog zaterdag en de cinnabon zondag heb ik nog niet echt een cheatwindow voor de chips
Misschien morgen of woensdag
Even op dat rode knopje drukkenquote:Op maandag 1 september 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is momenteel niet mogelijk
Neequote:Op maandag 1 september 2025 14:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Even op dat rode knopje drukken
*Lust geen koffie*![]()
Akkoord, hardlopen en eten gaat niet samen. Als je zo op een fiets zit, dan zou het wel kunnen.quote:Op maandag 1 september 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is momenteel niet mogelijkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is geen hardlopenquote:Op maandag 1 september 2025 14:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Akkoord, hardlopen en eten gaat niet samen. Als je zo op een fiets zit, dan zou het wel kunnen.
Is maar 6 km/uHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ideaal tempo om een zak chips weg te werkenquote:Op maandag 1 september 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is geen hardlopen
Is maar 6 km/uBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bah werkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Net weer even lekker een klas gepestOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja. Heel de dag wrappenquote:Op maandag 1 september 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou verboden moeten worden dat werken
Gewoon werken voor je poen
Hele dag met Ambar lopen?quote:Op maandag 1 september 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, de hele dag *insert hobby*Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit iets dan ?
[ afbeelding ]
Nee, met de hand is veel leuker.quote:Op maandag 1 september 2025 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit iets dan ?
[ afbeelding ]Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 15:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, met de hand is veel leuker.
Als ik niet hoef te werken, kan ik nog veel meer doenquote:Op maandag 1 september 2025 15:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hele dag met Ambar lopen?
Trotste mama van Ambar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, leuke dingen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te werken, kan ik nog veel meer doen
Al vind ik werk stiekem ook wel leuk zo nu en dan
quote:Op maandag 1 september 2025 14:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Net weer even lekker een klas gepestwat voor een les geef je?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe leer je bolken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een wensenlijstje, maar niet genoeg centjes.
- pergola balkon
- tuinstoel balkon
- winterjas
- chelsea boots
- jurk
- robot stofzuigerTrotste mama van Ambar
Ben je bekend met Go fund me ?quote:Op maandag 1 september 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een wensenlijstje, maar niet genoeg centjes.
- pergola balkon
- tuinstoel balkon
- winterjas
- chelsea boots
- jurk
- robot stofzuiger“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huis op baliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je gaat toch niet vragen of mensen jouw 1e wereld problemen willen financieren?quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je bekend met Go fund me ?Trotste mama van Ambar
Of OnlyFansquote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je bekend met Go fund me ?![]()
Findom misschien iets?quote:Op maandag 1 september 2025 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vragen of mensen jouw 1e wereld problemen willen financieren?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Daar zou ik mij ook heel ongemakkelijk bijvoelenquote:Trotste mama van Ambar
Snap ik ergens wel. Findom is ook niet mijn ding maar er zijn blijkbaar mensen die graag geld aan dames geven als vorm van onderdanigheid.quote:Op maandag 1 september 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zou ik mij ook heel ongemakkelijk bijvoelenMaakt de lekkerste wraps :9![]()
En ze hoeven er niets voor terug?quote:Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel. Findom is ook niet mijn ding maar er zijn blijkbaar mensen die graag geld aan dames geven als vorm van onderdanigheid.Trotste mama van Ambar
Nood breekt wettenquote:Op maandag 1 september 2025 15:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat zie ik ienimini nog niet zo snel doen.![]()
Misschien een bedankje en wat streng toespreken zo nu en danquote:Op maandag 1 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ze hoeven er niets voor terug?
Fototje van de veel te dure gefinancierde laklaarzen die ze van de sub heeft gekregenquote:Op maandag 1 september 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien een bedankje en wat streng toespreken zo nu en dan![]()
Je moet meer verdienen, idioot. Waardeloze vent dat je niet genoeg verdient om mijn eerste wereld problemen op te lossen!quote:Op maandag 1 september 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien een bedankje en wat streng toespreken zo nu en danTrotste mama van Ambar
Of dat inderdaadquote:Op maandag 1 september 2025 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fototje van de veel te dure gefinancierde laklaarzen die ze van de sub heeft gekregen
Je bent een naturalquote:Op maandag 1 september 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet meer verdienen, idioot. Waardeloze vent dat je niet genoeg verdient om mijn eerste wereld problemen op te lossen!![]()
Het begin is er al.quote:Op maandag 1 september 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet meer verdienen, idioot. Waardeloze vent dat je niet genoeg verdient om mijn eerste wereld problemen op te lossen!
Iedereen in mijn omgeving denkt dat ik echt een loser ken, omdat ik niet de nieuwste spullen hebTrotste mama van Ambar
Je kunt ook meerdere subs tegelijk nemen voor extra spullen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen in mijn omgeving denkt dat ik echt een loser ken, omdat ik niet de nieuwste spullen heb![]()
Ik wil gewoon iemand die mijn wishlist financiertTrotste mama van Ambar
Dat ligt meer aan die mensen dan aan jou. Waarom zou je altijd het nieuwste van het nieuwste willen? Geldverspilling ten top.quote:Op maandag 1 september 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen in mijn omgeving denkt dat ik echt een loser ken, omdat ik niet de nieuwste spullen hebMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja dat is dat. Eenvoudiger ga je het niet krijgen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil gewoon iemand die mijn wishlist financiert![]()
Ik was bezig met het oefenen van mijn findom tekstenquote:Op maandag 1 september 2025 15:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan die mensen dan aan jou. Waarom zou je altijd het nieuwste van het nieuwste willen? Geldverspilling ten top.Trotste mama van Ambar
Ah zoquote:Op maandag 1 september 2025 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was bezig met het oefenen van mijn findom teksten
Ik zie alleen niemand geld op mijn bankrekening storten
Trotste mama van Ambar
Het begint met het aanmaken van een account op Fetquote:Op maandag 1 september 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie alleen niemand geld op mijn bankrekening storten
Of topic in r&p of sexquote:Op maandag 1 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het begint met het aanmaken van een account op Fet![]()
Als ik dat google kom ik uit bij Field Effect Transistors of the veldeffecttransitorquote:Op maandag 1 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het begint met het aanmaken van een account op FetTrotste mama van Ambar
Dat is ook een FET inderdaad. Bedoel Fetlifequote:Op maandag 1 september 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik dat google kom ik uit bij Field Effect Transistors of the veldeffecttransitor![]()
Mocht je me zoeken: WrappedEuphoriaMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Wat een BS. Waarom zou je de nieuwste spullen moeten hebben ? Ik vind jou geen loser, je hebt een leuke hond, een gevulde boekenkast en een mintgroen appartement.quote:Op maandag 1 september 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen in mijn omgeving denkt dat ik echt een loser ken, omdat ik niet de nieuwste spullen heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een BS. Waarom zou je de nieuwste spullen moeten hebben ? Ik vind jou geen loser, je hebt een leuke hond, een gevulde boekenkast en een mintgroen appartement.quote:Op maandag 1 september 2025 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was bezig met het oefenen van mijn findom tekstenquote:Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Naja, komt blijkbaar overtuigend overTrotste mama van Ambar
Werkt wel goedquote:Op maandag 1 september 2025 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een BS. Waarom zou je de nieuwste spullen moeten hebben ? Ik vind jou geen loser, je hebt een leuke hond, een gevulde boekenkast en een mintgroen appartement.
zijn het 15 jarige pubers ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen in mijn omgeving denkt dat ik echt een loser ken, omdat ik niet de nieuwste spullen hebUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die eerdere was wat beter iddquote:![]()
Maar aan de andere kant; misschien trappen mensen die haar niet kennen er wel in
Best wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
er zijn al mensen die je voor zijn geweest met AI influencersquote:Op maandag 1 september 2025 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
Misschien moet ik een AI chick genereren en voor haar een fetlife account maken met findomUw ADH vitamine Worst
Tja, wie weetquote:Op maandag 1 september 2025 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
Misschien moet ik een AI chick genereren en voor haar een fetlife account maken met findom
quote:Op maandag 1 september 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn al mensen die je voor zijn geweest met AI influencers![]()
![]()
leugens dat hebben we ooit gedaanquote:Op maandag 1 september 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie alleen niemand geld op mijn bankrekening stortenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op maandag 1 september 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leugens dat hebben we ooit gedaan
Trotste mama van Ambar
Ik heb ook nog gedragen sokken in de aanbiedingTrotste mama van Ambar
Kost dat ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien maar eens rookworsten verkopen waarin ik gehapt hebUw ADH vitamine Worst
Een likje mag ook.quote:Op maandag 1 september 2025 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien maar eens rookworsten verkopen waarin ik gehapt heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stappen gezetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ongewassen?quote:Op maandag 1 september 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook nog gedragen sokken in de aanbiedingMaakt de lekkerste wraps :9![]()
19.533 stappenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echte mannensaus?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een derde daarvan, maar ook nog gesportquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Met zware veiligheidsschoenenquote:
Spierpijn dusquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neuh, niet meerquote:
Nu eventjes douchen
Wanneer was dat dan van?quote:Op maandag 1 september 2025 16:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Neuh, niet meer
Nu eventjes douchenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doet me denken aan de jonge studente gister in de trein.
Deed schoenen uit.
![]()
Zijn weinig mensen met zon afschuwelijke meurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
En jij wil huishoidfoliequote:Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tja... De één wil slipjes, de ander sokken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: