SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Had gekund toch ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook een mooie, hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die puber moet het ook op een oude fiets lerenquote:Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat puber daten?
De puber is 14
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mannen sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mensen die Justin hatenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker ite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Algemene bonus of bonus box?quote:Op maandag 1 september 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe mezelf er wel even bij als bonus![]()
Die sporen nietquote:
Belletje trekken is ook een gevaarlijke bezigheid tegenwoordig lees ikSame shit, different day
SC hopper present![]()
Daar is niet iedereen het mee eensquote:
Dat zijn vast geen treinen, trams oid.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De nieuwste rage tegenwoordig is iemands werkgever bellenquote:Op maandag 1 september 2025 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Belletje trekken is ook een gevaarlijke bezigheid tegenwoordig lees ik
In de VS hequote:Op maandag 1 september 2025 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Belletje trekken is ook een gevaarlijke bezigheid tegenwoordig lees ik![]()
![]()
![]()
![]()
En dan?quote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De nieuwste rage tegenwoordig is iemands werkgever bellenTrotste mama van Ambar
De NS spoort vaker niet dan welquote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn vast geen treinen, trams oid.![]()
Dat lijk me een flinke smaaksensatie.quote:
Zeggen dat je op Fok zit, geen idee wat daar de lol van is, maar achquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vies smerig mad gaan doen over seksuele aanranding door de werknemer in kwestiequote:
>90% punctualiteit, dus nee klopt nietquote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De NS spoort vaker niet dan wel![]()
![]()
![]()
rages van daar krijg je op gegeven moment ook wel hierquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee die guns doen wij niet aanquote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rages van daar krijg je op gegeven moment ook wel hier![]()
Ja maar niet op deze oude fietsquote:Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die puber moet het ook op een oude fiets leren
Ik heb liever zijn vader
nou haten, maar mannen denken soms raarquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh spannend en totaal nutteloosquote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zeggen dat je op Fok zit, geen idee wat daar de lol van is, maar ach
Trotste mama van Ambar
Punctualiteit voor de NS betekend "binnen 4 jaar van de tijd die op het schema staat aankomen met een marge van 450 miljoen miljard procent"quote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
>90% punctualiteit, dus nee klopt niet![]()
Je bent in de waar met de DBquote:Op maandag 1 september 2025 12:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Punctualiteit voor de NS betekend "binnen 4 jaar van de tijd die op het schema staat aankomen met een marge van 450 miljoen miljard procent"![]()
![]()
![]()
Ach ja, als diegene die dat deed eventjes gelukkig was, dan vind ik het primaquote:Op maandag 1 september 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh spannend en totaal nutteloosIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
strak plan, zou als vrouw zijnde wel werkenquote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vies smerig mad gaan doen over seksuele aanranding door de werknemer in kwestieSame shit, different day
SC hopper present![]()
DB komt tenminste nog dezelfde maand aan tegen een prijs waar je nog net geen dikke villa voor kunt kopenquote:
Vaak kom je helemaal niet aan daarquote:Op maandag 1 september 2025 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DB komt tenminste nog dezelfde maand aan tegen een prijs waar je nog net geen dikke villa voor kunt kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nouja er zijn leukere dingen om je eventjes gelukkig te voelen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach ja, als diegene die dat deed eventjes gelukkig was, dan vind ik het primaTrotste mama van Ambar
Heb ik vrouwen hier net een idee gegeven om een ex dwars te zittenquote:Op maandag 1 september 2025 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
strak plan, zou als vrouw zijnde wel werken![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik vrouwen hier net een idee gegeven om een ex dwars te zitten![]()
![]()
![]()
dit klinkt als een happy endingquote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nouja er zijn leukere dingen om je eventjes gelukkig te voelen.
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: