SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is weer eens wat anders dan een iets te nerdy ESF-referentiequote:
Deze TT verwijst naar zowel een achtbaan in de Efteling als naar een in Phantasialandquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp de TT niet, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je moet toch begrijpen beste Straan dat Nederlandse Formule 1 fans alleen kritisch zijn naar alle andere coureurs hequote:Op zondag 31 augustus 2025 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb jou niet horen klagen toen het Red Bull was dat zo dominant was
quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze TT verwijst naar zowel een achtbaan in de Efteling als naar een in PhantasialandHa, sorry, ik heb heel weinig met achtbanen. Dat er een hotel en een achtbaan in één zijn, is al nieuw voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De achtbaan die door Rookburgh loopt langs het hotel van egeltje1985 (Lindbergh heet die denk ik) is geen van die twee en hebben we niet recent genoemdquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, sorry, ik heb heel weinig met achtbanen. Dat er een hotel en een achtbaan in één zijn, is al nieuw voor me
Met dikke tomatensoep erop?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Dus we hebben allemaal soep als avondeten? Ik zit hier aan de spaghetti
Oh dat was mij inderdaad niet bekendquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet toch begrijpen beste Straan dat Nederlandse Formule 1 fans alleen kritisch zijn naar alle andere coureurs he
Ik ga aardappels poffen. En dan eet ik die denk ik met guacamole.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Dus we hebben allemaal soep als avondeten? Ik zit hier aan de spaghetti
Tenminste één ding waar we het over eens kunnen zijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, sorry, ik heb heel weinig met achtbanen. Dat er een hotel en een achtbaan in één zijn, is al nieuw voor me
Heel stomquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Tenminste één ding waar we het over eens kunnen zijn
En dat Putten stom is, natuurlijk.
Beetje de Krim bezettenquote:
Ik zag het al járen aankomen hoor!quote:
En ook maar blijven dwepen met die moordzaak van zequote:Op zondag 31 augustus 2025 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag het al járen aankomen hoor!
Er was al heel lang bewijsdrang richting de buren, vanuit één of ander minderwaarderheidscomplex.
En ze konden het niet hebben dat Ermelo en Harderwijk goede banden met het westen hebben.
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ben je ooit in Putten geweest, @:H_T?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |