abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218636392
Groot fan van User Wotte
pi_218636437
Ik word nu al extreem moe van die ontzettende fakeheid van Heitinga.

[ Bericht 0% gewijzigd door Simmertje op 30-08-2025 23:32:59 ]
  VIVA zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:30:56 #3
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218636506
Ik moet binnenmonds kotsen van deze TT, helaas is dit wel het niveau wat ik verwacht van Sjonnie.....Armoedig
What lies behind makes no sense in my mind
pi_218636518
quote:
85s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:30 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet binnenmonds kotsen van deze TT, helaas is dit wel het niveau wat ik verwacht van Sjonnie.....Armoedig
Ach sommige supporters denken dit ook
Groot fan van User Wotte
pi_218636633
Ondertussen wint Farioli de topper uit bij Sporting. Wat een achterlijke beslissing is het geweest.
pi_218636667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Ondertussen wint Farioli de topper uit bij Sporting. Wat een achterlijke beslissing is het geweest.
Met prima voetbal
Groot fan van User Wotte
pi_218636787
Ajax heeft niet zoveel internationals tegenwoordig. "Dat zegt ook wel wat," laat Heitinga vandaag meerdere malen weten.

Hij doet mij denken aan Steijn. :{
pi_218636790
Dit kan niet alleen op het conto van Kroes geschreven worden. In de besluitvorming/bestuur van Ajax zit iets grondigs mis dat Heitinga voor de tweede keer trainer van Ajax heeft kunnen worden. Mocht Kroes dit alleen besloten hebben, zou hij teruggefloten hebben moeten worden. Het lijkt er op dat er nogal wat vriendjespolitiek en onkunde in de hoogste rangen zit. Dat is helaas ook de reden dat we nog wel even met Heitinga zitten opgescheept, en dat ook een eventuele opvolger weer uit de inner circle moet komen.

(Los van dat er halverwege het seizoen maar weinig opties zijn)
  VIVA zondag 31 augustus 2025 @ 00:07:13 #9
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218636833
Ik snap nog steeds niet waarom Farioli niet ruim baan is gegeven om 100% zijn eigen ideeen te ontwikkelen binnen Ajax, we mogen God op zn bloten knietjes bedanken dat we vorig jaar niet gedegradeerd zijn.....Maar muh muh Ajax voetbal.....Kansloze filosofie waar krampachtig aan vast gehouden wordt....Als We Farioli zn zin gegeven zouden hadden stonden we nu fier bovenaan en gingen we vol trots richting de CL....

Nu hebben we Sjon met het Ajax voetbal waar we zo naar verlangen, met rots in de branding Steven Berghuis welks 34 wedstrijden gaat spelen......
What lies behind makes no sense in my mind
pi_218636848
quote:
Die beslissing was al lang en breed door Farioli genomen. Overall vind ik de aankopen niet eens zo slecht van Kroes. Blijft bijzonder dat je Heitinga uit dezelfde hoed tovert als Farioli.
pi_218636867
Als je het mij vraagt zijn Kroes en Beuker hun hok weer ingeslagen door de conservatieve stromingen. Kan me niet voorstellen dat je van Farioli, Potter en Knutsen. Het jaar daarop met betere randvoorwaarden bij de assistent van Arne Slot uitkomt.
pi_218636881
Goedkoop om weer te snakken naar Farioli. Een goed geleide club zorgt á la Liverpool goed voor de erfopvolging. Daar heeft Ajax onbegrijpelijk in gefaald.

Ondanks een sterk seizoen, hebben de fossielen weer macht uitgeoefend. Er moest een Nederlandse trainer komen, en dat alleen om wat ziedende azijnschrijfseltjes en uitspraken van andere fossielen in de media.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 31 augustus 2025 @ 00:16:51 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218636887
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goedkoop om weer te snakken naar Farioli. Een goed geleide club zorgt á la Liverpool goed voor de erfopvolging. Daar heeft Ajax onbegrijpelijk in gefaald.

Ondanks een sterk seizoen, hebben de fossielen weer macht uitgeoefend. Er moest een Nederlandse trainer komen, en dat alleen om wat ziedende azijnschrijfseltjes en uitspraken van andere fossielen in de media.
Mourinho is beschikbaar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218636892
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Mourinho is beschikbaar.
Lijkt me qua grootheidswaanzin wel een goede match.
pi_218636905
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef Wotte het volgende:
Als je het mij vraagt zijn Kroes en Beuker hun hok weer ingeslagen door de conservatieve stromingen. Kan me niet voorstellen dat je van Farioli, Potter en Knutsen. Het jaar daarop met betere randvoorwaarden bij de assistent van Arne Slot uitkomt.
Dat gevoel het ik ook. Michael van Praag, Leo van Wijk, Blind (schijnt enorm anti Farioli te zijn geweest en die man van Yesilgoz Zegerius (waarom
maakt de vvd alles stuk?) hebben toch behoorlijke invloed?

Een professioneel bedrijf met aandeelhouders zet iemand zonder succesvolle ervaring op ėėn van de belangrijkste posities. Dat kan alleen in het voetbal.
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:35:37 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218636937
quote:
Blijkt dat Ajax-DNA een loze term is, want je wordt er geen betere trainer van.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218636941
Dat constante gezeik over Ajax DNA en eeuwige verlangen naar het verleden moet toch ook eens stoppen. De meeste succesvolle trainers van de afgelopen jaren zijn Bosz, ten Hag en Farioli geweest. Allemaal zonder Ajax historie en "dna". Conservatief onzin gezeik maakt deze club elke keer kapot.
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:37:57 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218636942
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:21 schreef papert het volgende:

[..]
Dat gevoel het ik ook. Michael van Praag, Leo van Wijk, Blind (schijnt enorm anti Farioli te zijn geweest en die man van Yesilgoz Zegerius (waarom
maakt de vvd alles stuk?) hebben toch behoorlijke invloed?

Een professioneel bedrijf met aandeelhouders zet iemand zonder succesvolle ervaring op ėėn van de belangrijkste posities. Dat kan alleen in het voetbal.
Een beetje als de pompbediende van een tankstation van Shell en die een jaartje bij BP gaat werken, als assistent pompbediende. Na een jaar is hij CEO van Shell.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218637322
J: ‘Vroeger pakten we weleens een privéjet, maar dat doen we niet meer. Op vakantie huren we nog steeds een dik huis, maar je hebt verschillende categorieën dik. Dat is ook een stukje bewustwording.’

_O_
pi_218637330
quote:
Dat krijg je als je mensen aan de leiding heb die zichzelf belangrijker vinden dan de mensen die echt belangrijk zijn

Maar Farrioli kon ook echt niet als trainer van ajax. Dat defensieve spel paste echt niet bij ajas

Allleen hij had wel gelijk want met die materiaal kan je echt niet met 10 man over de middenlijn staan zoals sjonnie wil doen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218637350
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat krijg je als je mensen aan de leiding heb die zichzelf belangrijker vinden dan de mensen die echt belangrijk zijn

Maar Farrioli kon ook echt niet als trainer van ajax. Dat defensieve spel paste echt niet bij ajas

Allleen hij had wel gelijk want met die materiaal kan je echt niet met 10 man over de middenlijn staan zoals sjonnie wil doen
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.
  zondag 31 augustus 2025 @ 07:21:15 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_218637354
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.
Door je been niet terug te trekken waarschijnlijk.

Gewoon vol d'r op klapp'n
Oh.
pi_218637357
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Door je been niet terug te trekken waarschijnlijk.

Gewoon vol d'r op klapp'n
"Je POOT"
pi_218637382
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Met Berghuis en Klaassen gaat dat niet echt lukken denk ik

Het is wel vreemd hoor dat Berghuis verhaal. Ik denk dat Farrioli het vorig seizoen het wel goed gezien had dat berghuis gewoon geen middenvelder is. Die moest gewoon rechtsbuiten spelen.

Het is af en toe wel leuk hoor die balletjes van Berghuis, maar je speelt eigenlijk op het middenveld gewoon met een man minder. Hij komt gewoon heel veel loopvermogen en fysieke kracht te kort.

KLaassen kan ook echt niet meer. HIj had een leuke opmerking hoe het dan in de CL moest. Maar hij is een van de problemen. Voetballend komt hij tekort

Eigenlijk heb je een speler op het middenveld nodig die de mentaliteit van Klaassen heeft en de inzicht van Berghuis.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218637385
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Met Berghuis en Klaassen gaat dat niet echt lukken denk ik

Het is wel vreemd hoor dat Berghuis verhaal. Ik denk dat Farrioli het vorig seizoen het wel goed gezien had dat berghuis gewoon geen middenvelder is. Die moest gewoon rechtsbuiten spelen.

Het is af en toe wel leuk hoor die balletjes van Berghuis, maar je speelt eigenlijk op het middenveld gewoon met een man minder. Hij komt gewoon heel veel loopvermogen en fysieke kracht te kort.

KLaassen kan ook echt niet meer. HIj had een leuke opmerking hoe het dan in de CL moest. Maar hij is een van de problemen. Voetballend komt hij tekort

Eigenlijk heb je een speler op het middenveld nodig die de mentaliteit van Klaassen heeft en de inzicht van Berghuis.
Berghuis maakt denk ik minder meters dan Bergwijn vorig jaar. Die man teert op een goede pass in de voorbereiding tegen Celtic. Ook als rechtsbuiten is er in het huidige voetbal echt geen plek meer voor dit soort aartsluie spelers, simpelweg omdat hiermee de middenvelder en back achter hem continu met een overtal geconfronteerd worden. Maar goed, Sjon is beste maatjes met Berghuis. Die gaat er nooit uit.
pi_218637390
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:34 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Berghuis maakt denk ik minder meters dan Bergwijn vorig jaar. Die man teert op een goede pass in de voorbereiding tegen Celtic. Ook als rechtsbuiten is er in het huidige voetbal echt geen plek meer voor dit soort aartsluie spelers, simpelweg omdat hiermee de middenvelder en back achter hem continu met een overtal geconfronteerd worden. Maar goed, Sjon is beste maatjes met Berghuis. Die gaat er nooit uit.
Marciano Vink maakt gisteren ook een opmerking dat ajax voornamelijk spelers van 1.70 heeft lopen.....

Ik denk dat het wel klopt daarmee zei hij ook iets over het fysieke vermogen
pi_218637408
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Marciano Vink maakt gisteren ook een opmerking dat ajax voornamelijk spelers van 1.70 heeft lopen.....

Ik denk dat het wel klopt daarmee zei hij ook iets over het fysieke vermogen
Farioli botste met het bestuur over het halen van meer fysiek sterke spelers.
pi_218637418
quote:
85s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:07 schreef cosmosis het volgende:
Als We Farioli zn zin gegeven zouden hadden stonden we nu fier bovenaan en gingen we vol trots richting de CL....

Hahaha, dit kun je toch niet menen. Vorig jaar zat echt alles, maar dan ook alles mee. De selectie is bij ajax op een aantal sleutelposities krankzinnig matig, voornamelijk op de zes, de vleugels en de spitspositie.

Het voetbal was niet om aan te zien.

De trainer verdient een ongelooflijk diepe buiging voor wat hij eruit gehaald heeft vorig jaar, maar troep meerdere jaren laten renderen is onbegonnen werk.

Dat het er beter voor zou staan dan met domme Sjon is een gegeven. Maar je moet jezelf eens de vraag stellen waarom de man overal maximaal een jaar trainer blijft.
pi_218637423
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:37 schreef Simmertje het volgende:
Dat constante gezeik over Ajax DNA en eeuwige verlangen naar het verleden moet toch ook eens stoppen. De meeste succesvolle trainers van de afgelopen jaren zijn Bosz, ten Hag en Farioli geweest. Allemaal zonder Ajax historie en "dna". Conservatief onzin gezeik maakt deze club elke keer kapot.
:D toen we in de Frank de Boer jaren hier opmerkingen over maakten en aangaven dat de hele CrUiJfFReVoLutIe één groot toneelstuk was liep het schuim hier uit iedereens bek

Nu zit Van Gaal alsnog bij de club overigens

_O-
pi_218637432
Meisje Fitz:

Ground duels (won)
9 (1)

_O-

Middenvelder Klaassen:

Touches
13

_O_
pi_218637437
Oh en de laatste, patron Bergosso:

Ground duels (won)
2 (0)
Aerial duels (won)
0 (0)
Possession lost
18

Maar wat een pass heeft ie he?
pi_218637534
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:

Ground duels (won)
9 (1)

_O-

Middenvelder Klaassen:

Touches
13

_O_
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:00 schreef Bugno3 het volgende:
Oh en de laatste, patron Bergosso:

Ground duels (won)
2 (0)
Aerial duels (won)
0 (0)
Possession lost
18

Maar wat een pass heeft ie he?
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...
pi_218637596
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[..]
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.
pi_218637618
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:37 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.
En zal zich verbijten over waar die haakjes voor staan.
pi_218637624
Lengte heeft vrij weinig met fysieke kracht te maken, doorgaans zie je juist dat kleinere spelers duels beter aangaan, ik ben pas vrij laat in de groei gekomen, en vond het als Junior altijd heerlijk om tegen grotere spelers te verdedigen omdat die over algemeen slechtere balans hebben, klein duwtje en ze vliegen alle kanten op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218637634
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:

Ground duels (won)
9 (1)

_O-

Middenvelder Klaassen:

Touches
13

_O_
Ik lees hier al de hele week dat de huur van McConnell onzin is omdat we FitzJim en Mokio al hebben.
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:08:26 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218637753
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:41 schreef raptorix het volgende:
Lengte heeft vrij weinig met fysieke kracht te maken, doorgaans zie je juist dat kleinere spelers duels beter aangaan, ik ben pas vrij laat in de groei gekomen, en vond het als Junior altijd heerlijk om tegen grotere spelers te verdedigen omdat die over algemeen slechtere balans hebben, klein duwtje en ze vliegen alle kanten op.
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218637897
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.
Tuurlijk wel, is gewoon natuurkunde. Op het moment dat zij bv hun gewicht verplaatsen van hun rechter- naar hun linkerbeen en je geeft in die beweging een schouderduw tegen hun rechterschouder, dan zijn ze 100% zeker uit balans.
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:26:04 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218638006
Dit gaat pijnlijk worden vanaf half september.
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:27:24 #40
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218638024
twitter

Vier puntverliezen _O_
pi_218638065
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:27 schreef fetX het volgende:
[ x ]

Vier puntverliezen _O_
Lol die kan nog geen zin normaal uitspreken _O-

Wie waren ook alweer die domme sjonnie goed vonden.
No bitch to me
pi_218638066
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.

Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.

Ik denk dat een extra goede spits al het juiste puzzelstukje kan zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:32:18 #43
268491 fetX
pi_218638072
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.

Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.

Ik denk dat je nog wel 4 puzzelstukjes nodig hebt.
pi_218638120
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Niet te negatief, 1 zin liep wel goed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218638141
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:27 schreef fetX het volgende:
[ x ]

Vier puntverliezen _O_
Het wordt een hilarische 2 maanden. Daarna is het wel klaar met Sjon.
pi_218638180
quote:

ja en waar wil je die extra goede spits mee betalen :?
pi_218638181
quote:

Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.

Bovendien, bij Farioli had je wel meer het idee dat er een visie achter zat, en zag je al patronen in het spel. Ook was de selectie toen echt minder dan nu.
pi_218638298
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef papert het volgende:

[..]
Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.

Bovendien, bij Farioli had je wel meer het idee dat er een visie achter zat, en zag je al patronen in het spel. Ook was de selectie toen echt minder dan nu.
Die patronen zijn natuurlijk ook makkelijker in te slijpen. Als je minder hoog staat. Heitinga hanteert in feite dezelfde patronen van een invallende zes en uitzwekende centrale verdedigers. Backs die hoog staan met hangende buitenspelers. Alleen dan met een veel hogere pressing. Het grootste verschil dat de staff vorig jaar wel antwoorden had op tactische vraagstukken zoals een Gloukh die geschaduwd wordt.
pi_218638301
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef papert het volgende:

[..]

vanaf dag 1 is het vooral zeiken om het zeiken en sommigen hopen vanaf dag 1 op falen.

Ik denk ook niet dat het de juiste keuze is, maargoed ik denk wel dat je niet zo veel te kiezen had. Wellicht valt het middenveld wel goed in elkaar met die nieuwe engelsman, heb je met een vaste verdediging wat meer stabiliteit en zonder brobbey hopelijk wat meer rust. Met gods, moro en oscar op de juiste plek en de juiste vorm zal het ook wel wat schelen.

Verder vergeten we ff vaak van hoever we komen dankzij mislintat en de rvc van toen.
pi_218638305
quote:

_O_.

Maar Italiaantje had het niet over puntverliezen dus wat missen we die man he.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218638329
quote:

scorebordjournalistiek. Je ziet gewoon dat het weer een heel stuk slechter eruit ziet.
pi_218638411
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

HeEfT MeT SlOt GeWeRkT
pi_218638454
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
scorebordjournalistiek. Je ziet gewoon dat het weer een heel stuk slechter eruit ziet.
Dat komt vooral omdat die Italiaan met de verdediging rond de zestien speelde en Heitinga waarschijnlijk de opdracht van bovenaf heeft meegekregen om weer op de helft van de tegenstander te gaan spelen.

Heitinga is natuurlijk niet voor niets gehaald, dat is gewoon een soort marionet van de directie. Die directie van ajax is gewoon helemaal knettergek die denken allemaal dat ze het voetbal uitgevonden hebben. Die wilde helemaal niet met een sterke trainer als Farrilio doorgaan maar de touwtjes zelf in handen houden.

Misschien moet Heitinga om zijn eigen kop te redden ook weer terug naar rond de zestien spelen. Dat zal zijn enige redding kunnen zijn. De vraag is of de directie dat zal pikken of slikken.
pi_218638458
klaas :').
In Southern Sun
pi_218638471
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
klaas :').
pi_218638488
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:00 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
vanaf dag 1 is het vooral zeiken om het zeiken en sommigen hopen vanaf dag 1 op falen.

Ik denk ook niet dat het de juiste keuze is, maargoed ik denk wel dat je niet zo veel te kiezen had. Wellicht valt het middenveld wel goed in elkaar met die nieuwe engelsman, heb je met een vaste verdediging wat meer stabiliteit en zonder brobbey hopelijk wat meer rust. Met gods, moro en oscar op de juiste plek en de juiste vorm zal het ook wel wat schelen.

Verder vergeten we ff vaak van hoever we komen dankzij mislintat en de rvc van toen.
Niet zoveel te kiezen vindt ik een beetje een zwaktebod. We hebben misschien wel de minst ervaren trainer van de eredivisie. Voor de status en salaris had dat echt wel beter gekund.

Ik vind het wel jammer, want had wel een beetje een zwak voor Heitinga als voetballer. Heeft veel pech gehad in zijn carrière, maar bleef ervoor gaan, met soms nog best veel succes.
Als trainer had ik hem eerst nog wat meer ervaring als assistent, en daarna een kleinere club gegund om te leren en te groeien.
  zondag 31 augustus 2025 @ 10:25:44 #57
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218638492
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:

Ajax is nog wel een eindje van goed geleid zijn vandaan. Met Farioli had je denk ik toch wel een juweeltje binnen, misschien had je je die toch wel in de ‘Arne Slot’-rol moeten duwen zoals Feyenoord een tijdje deed. Niet dat dat heel duurzaam is maar nu stap je gelijk weer de ellende in met maar weinig vet op de botten.

Ik begrijp vooral niet waarom Ajax niet gewoon voor Simonis is gegaan. Dat had prima gekund.
Makkelijk eerste
pi_218638495
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
_O_.

Maar Italiaantje had het niet over puntverliezen dus wat missen we die man he.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de wedstrijden daarvoor ook al voor 90% niet om aan te gluren maar wat een trainer he.
Gelukkig maakten we toen wel Europees indruk, bij Eintracht en Union bibberen ze nog steeds.
We gaan het zien met Heitinga, duidelijk geen mediagenieke trainer maar laat hem lekker het seizoen afmaken en proberen een team te bouwen.
Moet nog wel minimaal een spits bij, met alleen Weghorst ga je het niet redden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_218638532
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik begrijp vooral niet waarom Ajax niet gewoon voor Simonis is gegaan. Dat had prima gekund.
Maar daar zijn we waarschijnlijk ook voor gegaan, alleen verlengde die zijn contract om daarna naar de Bundesliga te gaan. Voor zover wij weten heeft hijzelf Ajax gewoon afgewezen.
pi_218638548
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ajax is nog wel een eindje van goed geleid zijn vandaan. Met Farioli had je denk ik toch wel een juweeltje binnen, misschien had je je die toch wel in de ‘Arne Slot’-rol moeten duwen zoals Feyenoord een tijdje deed. Niet dat dat heel duurzaam is maar nu stap je gelijk weer de ellende in met maar weinig vet op de botten.

Simonis heeft geen Ajax DNA en heeft niet met heilige Arne gewerkt
pi_218638562
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar daar zijn we waarschijnlijk ook voor gegaan, alleen verlengde die zijn contract om daarna naar de Bundesliga te gaan. Voor zover wij weten heeft hijzelf Ajax gewoon afgewezen.
Volgens mij wilde hij zelf wel graag naar Ajax
pi_218638568
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Inderdaad. En je kan ook gewoon luisteren naar interviews, je hebt er zelf gewoon heel weinig verstand van als je geen verschil opmerkt in analyses van goede en slechte trainers.
  zondag 31 augustus 2025 @ 10:35:54 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218638572
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:34 schreef Adames het volgende:

[..]
Volgens mij wilde hij zelf wel graag naar Ajax
Volgens mij ook, maar toen ging Ajax ineens met anderen flirten en toen kwam Wolfsburg en was het wel snel beklonken.
pi_218638618
Ah Paul Simonis alias de messias.
In Southern Sun
pi_218638655
Veerman, topspits van Volendam, weerspreekt Heitinga's lezing dat de spelers van Ajax het duel niet hadden moeten schuwen.

"Nee, ze hadden juist uit de duels moeten blijven, omdat ze fysiek tekort komen."

Sjon wordt hier even te kijk gezet, jongons. :{
pi_218638729
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:44 schreef bbuddybb het volgende:
Veerman, topspits van Volendam, weerspreekt Heitinga's lezing dat de spelers van Ajax het duel niet hadden moeten schuwen.

"Nee, ze hadden juist uit de duels moeten blijven, omdat ze fysiek tekort komen."

Het is ook een compleet debiele analyse. Heitinga moet lekker trainer bij Feyenoord worden als ie het over mentaliteit en poot niet inhouden wil hebben in plaats van over voetbalinhoudelijke zaken.
  zondag 31 augustus 2025 @ 10:56:25 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218638741
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:54 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Het is ook een compleet debiele analyse. Heitinga moet lekker trainer bij Feyenoord worden als ie het over mentaliteit en poot niet inhouden wil hebben in plaats van over voetbalinhoudelijke zaken.
Dat laatste moet je dan wel kunnen natuurlijk, een keer in je handen spugen is een stuk makkelijker.
pi_218638958
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
In alles een betere keuze dan Heitinga, behalve in het cultuurbewaker gedeelte
En dat had je kunnen weten want Heitinga was al eens geen groot succes
pi_218639036
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Volgens mij ook, maar toen ging Ajax ineens met anderen flirten en toen kwam Wolfsburg en was het wel snel beklonken.
Je haalt de gehele tijdlijn door elkaar. Tussen het Ajax flirten en Wolfsburg verlengde die zijn contract bij Go Ahead. Hoe je dat anders dan een afwijzing kan zien als Ajax zijnde mag je me uitleggen.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:36:36 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218639060
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je haalt de gehele tijdlijn door elkaar. Tussen het Ajax flirten en Wolfsburg verlengde die zijn contract bij Go Ahead. Hoe je dat anders dan een afwijzing kan zien als Ajax zijnde mag je me uitleggen.
Gok dat er toen een afkoopsom in is gezet voor GAE
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218639062
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Misschien omdat hij niet voldoende overtuiging of steun voelde van Ajax, er is nooit een officieel bod geweest wat we weten.
Echt doorpakken heeft Ajax niet gedaan, en of Simonis het dan wel of niet gedaan had, hadden we dan kunnen zeggen.
pi_218639088
quote:
1s.gif Op zondag [quote]0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2743562/1/350#p218639062]zondag 31 augustus 2025 11:36 schreef papert het volgende:

[..]
er is nooit een officieel bod geweest wat we weten. Echt doorpakken heeft Ajax niet gedaan
pure speculatie
pi_218639100
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:44 schreef bbuddybb het volgende:

Niks mis met de analyse van Heitinga, gebrek aan duelkracht was nl. ook het voornaamste probleem, Dat hoeft ook niet persé met alleen fysiek te maken te hebben maar wel met felheid en intensiteit.
Daar moeten ze nog wel stappen in maken willen ze echt mee gaan doen.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:41:20 #74
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_218639101
Heitinga eenvoudig tactisch afgetroefd omdat hij zijn selectie niet op waarde weet te schatten. "Oh, ik heb de oplossing gevonden tegen Heracles. Laten we precies hetzelfde doen tegen Volendam, dat ziet die trainer toch niet." En het daarna niet meer weten als de tegenstander de zwakke plekken in jouw selectie (gebrek aan lengte, snelheid en fysiek) bloot legt.

Je hebt nogal wat kleinere, tragere en fysiek zwakkere spelers in je selectie. Rosa, Wijndal, Klaasen, Berghuis, Godts, Moro, Fitz-Jim o.a. Waarom bazel je als trainer dan over 90 minuten lang druk zetten in amateuristische termen als opvreten, graspolletjes onder de schoenen rennen en in je handjes spugen? Wat hij in gedachte heeft kan met deze selectie helemaal niet. Deze spelers hebben óf de inhoud niet om het te doen, óf komen op basis van hun kortere passen (beenlengte) de facto al snel te laat bij het druk zetten. De kans dat ze op tijd komen om de bal te veroveren is daarmee per definitie al klein. En ze moeten écht op tijd komen in de zin van: bal onderscheppen zonder in duel te komen. Want in duel verliezen ze het op fysiek.

En wat dan als het wél lukt om (hoog op het veld) de bal te veroveren? De selectie ontbeert ook het verfijnde en creatieve om na verovering de bal snel rond te laten gaan. De selectie ontbeert ook nog eens de diepgang om iemand weg te steken.

Er is maar één uitweg naar een acceptabel seizoen. Accepteren dat de selectie qua invulling nagenoeg gelijk is aan die van vorig seizoen en dat daarmee aanvallend voetbal niet mogelijk is. Ja, we moeten meer behoudend gaan spelen. Ja, dat is net als wat Farioli heeft gedaan. Nee, dat is niet wat we willen. Maar het is wel het enige verstandige om te doen totdat we een selectie hebben die waardig is voor het voetbal van nu. Meer fysiek, meer inhoud - vooral op het middenveld.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:41:49 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218639104
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Niks mis met de analyse van Heitinga, gebrek aan duelkracht was nl. ook het voornaamste probleem, Dat hoeft ook niet persé met alleen fysiek te maken te hebben maar wel met felheid en intensiteit.
Daar moeten ze nog wel stappen in maken willen ze echt mee gaan doen.
Natuurlijk heeft dat ook gewoon met fysiek te maken, helemaal met zo’n middenveld
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218639148
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft dat ook gewoon met fysiek te maken, helemaal met zo’n middenveld
Eens dat er nu wel erg veel lichte / kleine spelers rondlopen maar ook die kunnen met felheid veel afdwingen.
Volendam was overigens wel erg extreem, alle spelers tussen de 1,90 en 2.00 meter. Daar gaan PSV en Feyenoord het ook gewoon moeilijk tegen krijgen.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:48:43 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218639159
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Eens dat er nu wel erg veel lichte / kleine spelers rondlopen maar ook die kunnen met felheid veel afdwingen.
Volendam was overigens wel erg extreem, alle spelers tussen de 1,90 en 2.00 meter. Daar gaan PSV en Feyenoord het ook gewoon moeilijk tegen krijgen.
Ja de goede spelers kunnen uit duel blijven, maar je kan niet met een heel team vol tuinkabouters spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218639177
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Niks mis met de analyse van Heitinga
Stop hiermee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:53:25 #79
474254 GurneyIsBestOke
pi_218639186
Ik weet nog van de Klassieker twee jaar terug (die 2-3) waarin Feyenoord vooral na rust veel beter was, dat Heitinga achteraf ook met een analyse kwam van ‘jaa we moeten er nog harder op klappen en de duels aangaan’. En dat Berghuis eigenlijk als enige door had dat Feyenoord een tactische zet had gedaan waar geen antwoord op werd gevonden.

‘Handjes spugen, graspolletjes rennen’, het zijn allemaal loze termen om te verhullen dat hij het gewoon niet ziet.
Makkelijk eerste
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:55:40 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218639193
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet nog van de Klassieker twee jaar terug (die 2-3) waarin Feyenoord vooral na rust veel beter was, dat Heitinga achteraf ook met een analyse kwam van ‘jaa we moeten er nog harder op klappen en de duels aangaan’. En dat Berghuis eigenlijk als enige door had dat Feyenoord een tactische zet had gedaan waar geen antwoord op werd gevonden.

‘Handjes spugen, graspolletjes rennen’, het zijn allemaal loze termen om te verhullen dat hij het gewoon niet ziet.
Eigenlijk klopt zijn analyse nog best wel als je het over gisteren hebt

Hij ging er alleen aan voorbij dat hij zelf daarvoor de perfecte omstandigheden had gecreëerd
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:01:00 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218639252
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Berghuis ziet het ook altijd wel goed en kan dat ook goed verwoorden, ik denk dat John de wedstrijd terug moet zien om te weten waar het allemaal niet goed ging, dat is niet heel handig als je de coach bent en eigenlijk tijdens de wedstrijd zaken moet duiden en eventueel aanpassen.
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:01:53 #82
268491 fetX
pi_218639256
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Berghuis ziet het ook altijd wel goed en kan dat ook goed verwoorden, ik denk dat John de wedstrijd terug moet zien om te weten waar het allemaal niet goed ging, dat is niet heel handig als je de coach bent en eigenlijk tijdens de wedstrijd zaken moet duiden en eventueel aanpassen.
Je zou toch ook hopen dat je daarvoor een assistent hebt die je daar bij kunt helpen.
pi_218639285

vanaf 2022 is er 7 keer iemand aangesteld als trainer

020 is goed bezig meet het doorzetten van continuïteit _O_
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:04:48 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218639301
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Je zou toch ook hopen dat je daarvoor een assistent hebt die je daar bij kunt helpen.
Zeg dat en die schijnt ook tactisch wel beter te zijn, maar dan nog moet je ook in interviews zeggen waarom je wat gedaan hebt en daar heeft Heitinga nog zichtbaar moeite mee en vervalt dan in clichés, een keertje in de handen spugen, daar kwam je in de jaren 70 nog wel mee weg.
pi_218639363

Het is onvermijdelijk dat dit seizoen ook nummer 8 gaat komen _O-
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:07:28 #86
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218639375
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Die assistent is al net zo’n grote fraud.
pi_218639742
Ten Hag ondertussen al weer serieus op de wip in Leverkusen, die heeft ook niet echt een neus voor clubs waar je qua momentum beter niet in kunt stappen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218639785
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Ten Hag ondertussen al weer serieus op de wip in Leverkusen, die heeft ook niet echt een neus voor clubs waar je qua momentum beter niet in kunt stappen.
Goede trainer in de MM competitie, daarbuiten een matige trainer die ze niet serieus nemen. Als je tegen 10 man een 1-3 voorsprong weggeeft dan mag je je daar als trainer toch wel verantwoordelijk voor voelen. Als spelers zelfs ruzie maken om wie de penalty mag nemen dan heb je als coach de hiërarchie niet onder controle.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218639795
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:14 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dit is dan ook 100% Kroes aan te rekenen. Heitinga faalt, dan Kroes ook.
Dit.
Ook die kroes heeft een uitstraling van fake it until you make it. En het is duidelijk fake wat hij doet.
Met zn uitdrukking op zn porum van nic cage.

Alleen weet je van kroes dat het niet geacteerd is en het waarschijnlijk zn eigen blik is. Veel woorden, weinig inhoud wat vervolgens weer veel zegt over hemzelf. Snap echt niet dat hij zo goed ligt bij de achterban.
Ben er klaar mee. Oprotten uit mn club. En neem Johnny ajb mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218639964
quote:

[..]
Berghuis is dan ook niet achterlijk. Ergens wel respect dat ie bij deze bende blijft. Al is het beste nu ook wel van hem af; gisteren was ie bijvoorbeeld ook dramatisch.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218639993
Kroes heeft een rare blik en moet dus oprotten.

De nieuwe Red is weer even hilarisch als idioot.
In Southern Sun
  zondag 31 augustus 2025 @ 13:04:24 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218640002
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Ook gewoon niet zo’n hele goede trainer zo blijkt

Heh
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218640004
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
pure speculatie
Dat was stellen dat Ajax voor Simonis ging natuurlijk niet.
In Southern Sun
pi_218640091
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Gelukkig zit nu Heitinga er.

Wat is je bijgebleven van je periode onder Slot bij Liverpool?

"Gewoon voetbal, gewoon, gewoon voetbal, soms, houd het simpel"

Domme Sjon houdt het graag simpel. Dan blijft de wereld overzichtelijk voor hem. 10.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door HMFuckyouall op 31-08-2025 13:16:31 ]
pi_218640095
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:54 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Het is ook een compleet debiele analyse. Heitinga moet lekker trainer bij Feyenoord worden als ie het over mentaliteit en poot niet inhouden wil hebben
Die tijd ligt al een jaar of zes achter ons Sjaak
pi_218640119
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

vanaf 2022 is er 7 keer iemand aangesteld als trainer

020 is goed bezig meet het doorzetten van continuïteit _O_
Ze hebben nu gelukkig de mateloos populaire ras-Ajacied John Heitinga die de man achter het succes van Arne Slot bij Liverpool is.

Daarmee komt het he le maal goed jongens.

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Het is onvermijdelijk dat dit seizoen ook nummer 8 gaat komen _O-
Geef hem nou gewoon eens twee jaar de tijd. Of vijf jaar.
  zondag 31 augustus 2025 @ 13:15:00 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218640123
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:01 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Berghuis is dan ook niet achterlijk. Ergens wel respect dat ie bij deze bende blijft. Al is het beste nu ook wel van hem af; gisteren was ie bijvoorbeeld ook dramatisch.
Die krijgt gewoon fiks betaald om z'n hobby uit te voeren, voor het geld hoeft hij het niet te doen en houdt zo de familie in Amsterdam.
pi_218640129
Voor de kerst zit Ten Hag op de bank.
  zondag 31 augustus 2025 @ 13:17:49 #99
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218640139
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die krijgt gewoon fiks betaald om z'n hobby uit te voeren, voor het geld hoeft hij het niet te doen en houdt zo de familie in Amsterdam.
1 van de spelers die vooral 'mogen' en die niet te horen krijgen dat ze nog 15 min hebben :')
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 31 augustus 2025 @ 13:25:54 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218640246
quote:
9s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
1 van de spelers die vooral 'mogen' en die niet te horen krijgen dat ze nog 15 min hebben :')
Ik vind het in z'n geheel wel wat te vrijblijvend, de enige die je af en toe op urgentie kan betrappen is Wout.
  zondag 31 augustus 2025 @ 13:30:28 #101
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218640280
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vind het in z'n geheel wel wat te vrijblijvend, de enige die je af en toe op urgentie kan betrappen is Wout.
Hebben zoals altijd in laatste 34 jaar iemand nodig die er bovenop zit .
RED ONS HENNIEGOD
pi_218640433
Heitinga al weg?
pi_218640443
quote:
9s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:30 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Hebben zoals altijd in laatste 34 jaar iemand nodig die er bovenop zit .
Daarom LvG :+
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218640451
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heitinga al weg?
De eerste 'geef het een kans'-schreeuwers zijn alweer in de bres gesprongen in de media.
pi_218640461
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
De eerste 'geef het een kans'-schreeuwers zijn alweer in de bres gesprongen in de media.
Sowieso kansloze aanstelling
  zondag 31 augustus 2025 @ 13:55:59 #106
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218640502
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:51 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Daarom LvG :+
Mag Blind zijn luier verschonen als Fitzie weer een duel verliest.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218640507
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Sowieso kansloze aanstelling
Danny Blind en de andere fossielen met invloed moeten tot in de nadagen aan de schandpaal worden genageld.
pi_218640542
quote:

[..]
Van Gaal werd eerst ook bijna ontslagen.

Haha.
pi_218640556
Verkeerde topic
pi_218640562
quote:

[..]
Heel veel opiniemakers in de media zijn natuurlijk ook generatiegenoten/oud teamgenoten van Heintinga. (Affalay, van Hooijdonk, vd Vaart)
pi_218640598
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:06 schreef papert het volgende:

[..]
Heel veel opiniemakers in de media zijn natuurlijk ook generatiegenoten/oud teamgenoten van Heintinga. (Affalay, van Hooijdonk, vd Vaart)
Roepen allemaal maar wat.
pi_218640654
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:06 schreef papert het volgende:

[..]
Van Hooijdonk in dit rijtje zag ik niet aankomen.
pi_218641171
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heitinga al weg?
Ten Hag is alweer bijna klaar in Duitsland.
pi_218642240
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ten Hag is alweer bijna klaar in Duitsland.
ajax alweer bijna in de eredivisie en CL
  zondag 31 augustus 2025 @ 17:36:46 #115
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218643881
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja verdomme
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 31 augustus 2025 @ 18:40:03 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218644399
twitter

Domme Sjon gaat weer even de werken van Arne bekijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218645176
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Domme Sjon gaat weer even de werken van Arne bekijken.
Focus je eens op Ajax. Domme trainer :r
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218645372
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:19 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Focus je eens op Ajax. Domme trainer :r
Ik hoop dat hij zich een stuk minder focust eigenlijk
Groot fan van User Wotte
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:41:39 #119
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_218645402
quote:

[..]
Of hij vraagt het gewoon elke keer gedurende de wedstrijd en in de rust aan Berghuis. Dan hoef je niet eerst 90 minuten als een gieter af te gaan als team waarna Heitinga de avond erna op de bank heeft uitgevogeld waar het tactisch fout ging.
enkelband
pi_218645488
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:41 schreef recidivist het volgende:

[..]
Of hij vraagt het gewoon elke keer gedurende de wedstrijd en in de rust aan Berghuis. Dan hoef je niet eerst 90 minuten als een gieter af te gaan als team waarna Heitinga de avond erna op de bank heeft uitgevogeld waar het tactisch fout ging.
Of nog beter berghuis naast hem houden op de bank win/win
No bitch to me
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:59:28 #121
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218645575
Het is wel een geruststellende gedachte dat Heerenveen, AZ en Telstar ook niet van Volendam konden winnen.
pi_218645747
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is wel een geruststellende gedachte dat Heerenveen, AZ en Telstar ook niet van Volendam konden winnen.
Zeker, dat is het niveau met Heitinga
pi_218645928
https://www.voetbalprimeu(...)ritisch-op-ajax.html

@PowerLoungen Scholletje met zijn 'is altijd even zoeken' hahaha :D.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:49:25 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218645962
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:

@:powerloungen Scholletje met zijn 'is altijd even zoeken' hahaha :D.
Het gaat weer lekker borrelen bij die soapserie .

Tijd voor HennieGOD om in te grijpen

Je kan verder niet zoeken trouwens als iets voorbij is voordat het begonnen is.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218645982
quote:
9s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Het gaat weer lekker borrelen bij die soapserie .

Tijd voor HennieGOD om in te grijpen

Je kan verder niet zoeken trouwens als iets voorbij is voordat het begonnen is.
Scholletje probeert zijn trainwreck nog enigszins te beschermen. Die is gewoon medeverantwoordelijk voor deze aanstelling.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:54:47 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218646015
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Scholletje probeert zijn trainwreck nog enigszins te beschermen. Die is gewoon medeverantwoordelijk voor deze aanstelling.
Zeker, maar Van Gaal toch ook en dat kan ik nog minder rijmen.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:59:40 #127
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218646063
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Scholletje moest vroeger ook Van Halst halen dus zijn stuitende onkunde is weinig verbazend.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 31 augustus 2025 @ 22:02:54 #128
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218646104
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Van Gaal was een geweldige coach maar daarbuiten louter kut beslissingen .
RED ONS HENNIEGOD
pi_218646105
quote:

[..]
Kan me ook niet voorstellen dat hij bang was voor de beeldvorming van de media rond een buitenlandse trainer. Die angst schijnt wel degelijk bij fossielen te hebben geheerst. Vereniging Ajax.
  zondag 31 augustus 2025 @ 22:14:02 #130
474254 GurneyIsBestOke
pi_218646196
quote:

[..]
Die narcistische autist heeft toch ook geen flauw idee
Makkelijk eerste
pi_218646213
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die narcistische autist heeft toch ook geen flauw idee
Het is nog drie jaartjes wachten, dan gaan we weer een karrenvracht aan berichten lezen met woorden als

CrUiJfFReVoLutIe
aJaX DnA

Verschil toen en nu is dat Feyenoord en PSV toen praktisch failliet waren en ajax vier keer op rij met 69-72 punten kampioen kon worden om al het geld binnen te harken in de CL.

Dat feest zal nu niet meer op gaan.

Nu zal gaan blijken wat een holle frasen het toen waren en nu nog steeds zijn
pi_218646226
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:

@:powerloungen Scholletje met zijn 'is altijd even zoeken' hahaha :D.
Nee Blind was een geweldige trainer :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 31 augustus 2025 @ 22:33:58 #133
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218646325
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:18 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nee Blind was een geweldige trainer :')
Ruudje Dil had zichzelf van een brug moeten gooien nadat Scholletje van hem won in 2005 door met 4 middenvelders te spelen ipv 3 .
RED ONS HENNIEGOD
pi_218646657
Geen enkel nieuws over Brobbey of Taylor of wie dan ook met transfers?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218647033
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 1 september 2025 @ 07:07:00 #136
80382 manny
30 is best veel
pi_218647144
Dan probeer het een kans te geven en niet mee te gaan in negatief gedoe rond onze trainer. Pffffff....... valt niet mee. Het was vorig jaar af en toe ook heel slecht (NEC uit om maar eens een voorbeeld te noemen). Maar wel met een idee / een plan en een uitleg.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_218647477
quote:
Ik zie het gebeuren dat Kroes hem laat gaan met een verhuurdeal met koopoptie. Dan kunnen we geen vervanger halen :')
pi_218647717
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:33 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik zie het gebeuren dat Kroes hem laat gaan met een verhuurdeal met koopoptie. Dan kunnen we geen vervanger halen :')
Die Engelse clubs hebben wel genoeg te besteden zou je toch zeggen. Ik vind het ook wel een passende stap voor Brobbey, die kan wel uit de voeten in het Engelse voetbal met zijn fysiek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218647723
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2025 07:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die Engelse clubs hebben wel genoeg te besteden zou je toch zeggen. Ik vind het ook wel een passende stap voor Brobbey, die kan wel uit de voeten in het Engelse voetbal met zijn fysiek.
Fulham wilde hem ook huren en de speler die Brobbey moet gaan vervangen bij Sunderland was ook een huurspeler van Chelsea. Maar goed ik laat me graag verrassen.
pi_218647869
quote:
laat dit aub doorgaan als verkoop :)
pi_218647914
quote:

[..]
Hij past daar juist helemaal niet met zijn fysiek. Hij is bij elk duwtje geblesseerd.
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 08:19:06 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218647992
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 08:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hij past daar juist helemaal niet met zijn fysiek. Hij is bij elk duwtje geblesseerd.
Niet verder vertellen.
pi_218648105
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Niet verder vertellen.
Wel mooi naast een haven. Ideaal voor hem. Kan hij evengoed met zijn vrienden drugs blijven importeren.
Groot fan van User Wotte
pi_218648107
fout
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 08:31:34 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218648118
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 08:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wel mooi naast een haven. Ideaal voor hem kan hij evengoed met zijn vrienden drugs blijven importeren.
Als hij maar gaat, want uit alles blijkt dat hij gewoon weg wil.
pi_218648140
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als hij maar gaat, want uit alles blijkt dat hij gewoon weg wil.
Maar wat krijgen wij er voor terug? Want met Weghorst in de spits word ik ook depressief.
Groot fan van User Wotte
pi_218648148
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 08:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Maar wat krijgen wij er voor terug? Want met Weghorst in de spits word ik ook depressief.
Niet alleen Weghorst, he.

Je krijgt ook Traoré en Konadu.
pi_218648156
quote:

[..]
met brobbey en zijn houding ook. Het maakt nu denk ik echt geen zak uit qua prestaties of je hem er wel of niet bij hebt. Ik heb nog liever traore als backup (en dat zegt veel)
pi_218648185
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 08:36 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
met brobbey en zijn houding ook. Het maakt nu denk ik echt geen zak uit qua prestaties of je hem er wel of niet bij hebt. Ik heb nog liever traore als backup (en dat zegt veel)
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wil Brobbey echt niet kwijt. Zo'n talentvolle spits echt een van de beste die we ooit hebben gehad.

SPOILER
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 08:39:27 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218648187
quote:

[..]
Dat zal wel moeilijk worden, misschien dat John nog een loslopende vindt in Liverpool.
pi_218648190
quote:

[..]
Ik zou als ik Brobbey was dan eerder naar Spanje gaan, daar heb je nog wat voordeel met je fysiek. In Engeland loop je ook nog wel eens tegen een verdediger van 1.90 en 90 kilo aan, dan heb je toch minder aan je fysiek.

Buiten dat is het beeld dat je in Engeland gewoon fysiek moet zijn en dan kom je er wel ook wel weer een beetje achterhaald, maar soit.
pi_218648204
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zal wel moeilijk worden, misschien dat John nog een loslopende vindt in Liverpool.
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 08:42:31 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218648206
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik zou als ik Brobbey was dan eerder naar Spanje gaan, daar heb je nog wat voordeel met je fysiek. In Engeland loop je ook nog wel eens tegen een verdediger van 1.90 en 90 kilo aan, dan heb je toch minder aan je fysiek.

Buiten dat is het beeld dat je in Engeland gewoon fysiek moet zijn en dan kom je er wel ook wel weer een beetje achterhaald, maar soit.
Het zegt toch al genoeg dat je net voor het sluiten van de markt pas (misschien) weg kan, het is niet zo dat ze al maanden om hem vechten en elkaar overbieden.
pi_218648208
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het zegt toch al genoeg dat je net voor het sluiten van de markt pas (misschien) weg kan, het is niet zo dat ze al maanden om hem vechten en elkaar overbieden.
Wat blijkt: ook scouts van andere clubs hebben ogen en zien dat Brobbey gewoon een hele beperkte spits is.
pi_218648209
quote:

[..]

Ajax zal toch wel iemand gaan halen als Brobbey vertrekt? Als men het hiermee wil doen (dus Weghorst, Konadu en Traoré) zou dat wel heel dom zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat een speler er alleen op basis van fysiek wel komt is mijn argument dan ook niet, maar fysiek is wel erg belangrijk in het Engelse voetbal, zeker als spits.
pi_218648232
VOLGENS FABRIZIO IS HET ROND??????
Groot fan van User Wotte
pi_218648239
Groot fan van User Wotte
pi_218648247
Dat ging rap, Fabrizio bevestigt al voor 20 miljoen.

twitter
In Southern Sun
pi_218648269
Benieuwd of we nog voor 8 miljoen een goede eerst spits kunnen halen.
pi_218648270
Groot fan van User Wotte
pi_218648274
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:53 schreef Jaeger85 het volgende:
deze trainer zet hem dan toch wss op de bank of rechtsbuiten
Groot fan van User Wotte
pi_218648280
quote:
denk het niet maar we gaan het zien.
pi_218648283
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 08:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]
deze trainer zet hem dan toch wss op de bank of rechtsbuiten
Of op nr 6 of rechtsback
pi_218648286
Wat een beleid. De rest van het jaar dus met een spits die helemaal niet kan voetballen en alleen maar loopt te janken als het niet loopt.
pi_218648308
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Of op nr 6 of rechtsback
Dus dan maar het geld op de bank en in de winter iets halen.

(wanneer we een andere trainer hebben)
Groot fan van User Wotte
pi_218648334
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:56 schreef Simmertje het volgende:
Wat een beleid. De rest van het jaar dus met een spits die helemaal niet kan voetballen en alleen maar loopt te janken als het niet loopt.
Met als back up een instabiele eigenlijk buitenspeler Traore en Konadu die het al lastig heeft bij jong Ajax.
  maandag 1 september 2025 @ 09:03:49 #167
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_218648365
quote:
Ik denk dat ze nog een middenvelder gaan halen, past goed in bet breed en terugspelen spel. :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 1 september 2025 @ 09:04:08 #168
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218648366
quote:

Mag ik jou bedanken voor deze kwaliteitspost tussen al het aids hier.
Jullie moeten heel gauw je poesjes gaan ontspannen want er is nog niets aan de hand.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_218648373
Kroes kan weinig goeds doen volgens sommigen hier, maar heeft op Branco na (vanwege de blessure) en een paar verhuurde toch al het brandhout weten te verkopen deze zomer, mag ook wel eens gezegd worden.
pi_218648378
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:

[..]
Mag ik jou bedanken voor deze kwaliteitspost tussen al het aids hier.
Jullie moeten heel gauw je poesjes gaan ontspannen want er is nog niets aan de hand.
Dom scorebordjournalistiek, je ziet het gewoon weer fout gaan qua spel op het veld. Bij Farioli zag je al de contouren van het plan en de visie en de intelligentie. Allemaal dingen die je bij Sjon niet ziet, weer lekker kostte wat het kost 'Ajax-voetbal' spelen terwijl je er de spelers niet voor hebt.
pi_218648411
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dom scorebordjournalistiek, je ziet het gewoon weer fout gaan qua spel op het veld. Bij Farioli zag je al de contouren van het plan en de visie en de intelligentie. Allemaal dingen die je bij Sjon niet ziet, weer lekker kostte wat het kost 'Ajax-voetbal' spelen terwijl je er de spelers niet voor hebt.
Dit dus. Kan niet herinneren dat we vorig jaar in paniek waren, je zag dat er een plan was en met de week zag je patronen ontstaan.

Er gaat letterlijk NIETS goed momenteel. Het middenveld wordt overlopen, spelers worden constant op verkeerde posities geplaatst, verkeerde wissels, alle fitheid van vorig jaar lijkt weg en ik kan nog wel even zo doorgaan.
  maandag 1 september 2025 @ 09:11:08 #172
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_218648413
quote:

[..]

Denk dat weghorst het best doet als ouderwetse mid voor, twee vleugels ernaast en als hij ze er alleen maar moet intikken zoals een bas dost dat deet in portugal, weghorst moet je geen meters laten sprinten
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_218648415
Jongens ik pak nu mijn fiets uit de schuur en kom Brobbey halen!
pi_218648446
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2025 09:11 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Denk dat weghorst het best doet als ouderwetse mid voor, twee vleugels ernaast en als hij ze er alleen maar moet intikken zoals een bas dost dat deet in portugal, weghorst moet je geen meters laten sprinten
Weghorst sprint zoals jij de Nederlandse taal beheerst.
pi_218648448
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kroes kan weinig goeds doen volgens sommigen hier, maar heeft op Branco na (vanwege de blessure) en een paar verhuurde toch al het brandhout weten te verkopen deze zomer, mag ook wel eens gezegd worden.
Ik lees weinig kritiek op Kroes anders
Aankopen moet nog blijken, maar voorlopig leg ik de schuld van het matige spel nog bij Heitinga en niet de kwaliteit van de aanwinsten
  maandag 1 september 2025 @ 09:15:20 #176
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218648453
quote:

Het is zeker niet zo slecht maar tegelijk zie je heel weinig lijn in spel van Heitinga. Het is elke wedstrijd husselen in de opstelling; al helpt al die blessures niet mee. Bij Ten Hag en Farioli zag ik wel tactische omzettingen om het beetje op rails te krijgen in begin.

Het blijft schrijnend om te zien hoe sommige kleine clubs wel lijn in hun spel weten te krijgen en Ajax nog altijd als kip zonder kop rondloopt.
pi_218648466
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef Adames het volgende:

[..]
Aankopen moet nog blijken, maar voorlopig leg ik de schuld van het matige spel nog bij Heitinga en niet de kwaliteit van de aanwinsten
Terwijl hij echt wel kritiek verdient. Geen linksback en geen nummer 6 aantrekken. En daarnaast de keuze voor Heitinga.
pi_218648468
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef Adames het volgende:

[..]
Selectie is zonder een nieuwe spits wel uit balans
Groot fan van User Wotte
pi_218648485
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
voel je je nu beter?
  maandag 1 september 2025 @ 09:20:39 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218648507
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Sow koekoek, goedemorgen.
pi_218648529
Ik zal jullie vast teleurstellen er komt niemand bij zeker geen spits.
No bitch to me
  maandag 1 september 2025 @ 09:24:08 #182
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218648542
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:23 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zal jullie vast teleurstellen er komt niemand bij zeker geen spits.
Zelfs geen 6 in de categorie Rugani en Kuffour? :D
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 1 september 2025 @ 09:27:46 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218648580
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het is zeker niet zo slecht maar tegelijk zie je heel weinig lijn in spel van Heitinga. Het is elke wedstrijd husselen in de opstelling; al helpt al die blessures niet mee. Bij Ten Hag en Farioli zag ik wel tactische omzettingen om het beetje op rails te krijgen in begin.

Het blijft schrijnend om te zien hoe sommige kleine clubs wel lijn in hun spel weten te krijgen en Ajax nog altijd als kip zonder kop rondloopt.
Telstar heeft wel laten zien hoe je PSV in Eindhoven kunt bespelen, maar ik vraag me af of Heitinga daar nog iets mee gaat doen voor 21 september.
pi_218648582
quote:
12s.gif Op maandag 1 september 2025 09:24 schreef mitt het volgende:

[..]
Zelfs geen 6 in de categorie Rugani en Kuffour? :D
Ik sluit niet uit dat Blind nog komt :D
No bitch to me
pi_218648596
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:27 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ik sluit niet uit dat Blind nog komt :D
Dan is het trage veteranen elftal wel compleet. Een as met Blind, Klaassen Berghuis en Weghorst genot. Eventueel Pasveer erbij als Jaros uitvalt.
pi_218648706
Kijk nu al erg uit naar een nieuw seizoen Sunderland til i die met Brobbey :D
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  maandag 1 september 2025 @ 09:42:20 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218648755
Prima bedrag voor een gemankeerde spits. Alleen jammer dat je dan nu door moet met Konadu als back-up. Prima spits maar nog niet op niveau die je zou willen.
pi_218648787
Hoop toch echt dat er nog geinvesteerd gaat worden in een bewezen 6. Leuk die puber uit Engeland. En als hij goed is, dan drijft hij boven. Maar hij kan bijvoorbeeld ook op 8. Heb zelf liever een meer zekerheidje op de belangrijkste positie vh elftal.
pi_218648805
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Selectie is zonder een nieuwe spits wel uit balans
Eens hoor, maar een nieuwe spits halen terwijl Brobbey nog rond loopt is ook onverantwoord
  maandag 1 september 2025 @ 09:50:33 #190
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218648835
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Dit dus. Kan niet herinneren dat we vorig jaar in paniek waren, je zag dat er een plan was en met de week zag je patronen ontstaan.

Er gaat letterlijk NIETS goed momenteel. Het middenveld wordt overlopen, spelers worden constant op verkeerde posities geplaatst, verkeerde wissels, alle fitheid van vorig jaar lijkt weg en ik kan nog wel even zo doorgaan.
Mag ik even terug komen op de post van @Da_Sandman, 9 punten voorsprong!!!!!!!!!!!!!!
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 1 september 2025 @ 09:54:40 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218648886
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Kijk nu al erg uit naar een nieuw seizoen Sunderland til i die met Brobbey :D
Brobbey en GeertGod in één team, dat kan niet anders dan genieten worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218648937
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Brobbey en GeertGod in één team, dat kan niet anders dan genieten worden.
Ondertiteling hebben ze wel bij Netflix :@
pi_218648981
Brubbie, goed man
Jack does it in real time...
pi_218649001
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2025 09:11 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Deet _O-
pi_218649028
deet :D

Hoe krijg je dat voor elkaar joh
pi_218649035
Groot fan van User Wotte
pi_218649039
Nou ja in Portugal heb je wel deet nodig denk ik
No bitch to me
pi_218649062
https://www.voetbalprimeu(...)snel-uit-elkaar.html

Ben benieuwd of Ajax het aandurft Heitinga ook meteen te ontslaan mocht er een kans zijn om ten Hag aan te trekken.
pi_218649075
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Hou op hoor met je patronen.
Door al het gewissel in het seizoen was er aan het einde niets om op terug te vallen.
1947-2016
  maandag 1 september 2025 @ 10:15:35 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649080
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:13 schreef Simmertje het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)snel-uit-elkaar.html

Ben benieuwd of Ajax het aandurft Heitinga ook meteen te ontslaan mocht er een kans zijn om ten Hag aan te trekken.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zelfs in een land waar hij de taal deels machtig is binnen een maand al door niemand serieus zou worden genomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649094
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zelfs in een land waar hij de taal deels machtig is binnen een maand al door niemand serieus zou worden genomen.
Krijg ook niet de kans hoor. Halve team is verkocht, wat verwachten ze dan.
  maandag 1 september 2025 @ 10:18:51 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649107
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:17 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Als je zo snel ontslagen wordt ligt het vaak niet alleen aan het sportieve (en al helemaal niet bij Leverkusen).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649115
Ten Hag mag wat mij betreft direct terugkomen, domme Sjon eruit.
Maar Kroes zal dit nooit doen, want het legt zijn eigen onvermogen bloot.

Overigens ben ik benieuwd of Brobbey vertrekt - en vooral wat er dan evt terugkomt.
pi_218649118
Men heeft hier wel een selectief geheugen wat betreft vorig jaar en Farioli.
pi_218649155
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:17 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Resultaten! 8-0 overwinningen en 15 punten na 5 wedstrijden. Zie ook het PSV topic.
pi_218649188
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:09 schreef bbuddybb het volgende:
deet :D

Hoe krijg je dat voor elkaar joh
wel eens op een smartphone snel proberen te typen. je bent voortdurend domme tekst suggesties aan het corrigeren
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218649191
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Resultaten! 8-0 overwinningen en 15 punten na 5 wedstrijden. Zie ook het PSV topic.
Dat is precies waarom ik mij ook zo afzet tegen de belachelijke negativiteit. Sjon is niet mijn droom trainer, absoluut niet.
Maar ehhh toch wel wat mensen kwijt geraakt, nieuwe buitenlandse jongens die nog aan alles moeten wennen. Dat gaat niet zomaar. Nieuw land, nieuwe stad, nieuwe ploeg, nieuw systeem, nieuwe taal.
Niet dat Heitinga hier ook maar positief zal aan bijdragen getuige dat die Moro en Glouch al onder de bus gooide. Maar enige nuance mag wel.

Zelfde voor PSV, Feyenoord, Ten Hag.
  maandag 1 september 2025 @ 10:31:59 #208
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218649213
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:19 schreef Black-Death het volgende:
Ten Hag mag wat mij betreft direct terugkomen, domme Sjon eruit.
Maar Kroes zal dit nooit doen, want het legt zijn eigen onvermogen bloot.

Overigens ben ik benieuwd of Brobbey vertrekt - en vooral wat er dan evt terugkomt.
Ik gok geen spits extra. Misschien aankijken met deze groep en in de winter verder kijken.
pi_218649241
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2025 10:31 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ik gok geen spits extra. Misschien aankijken met deze groep en in de winter verder kijken.
Pfoe...
pi_218649252
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Dat is precies waarom ik mij ook zo afzet tegen de belachelijke negativiteit. Sjon is niet mijn droom trainer, absoluut niet.
Maar ehhh toch wel wat mensen kwijt geraakt, nieuwe buitenlandse jongens die nog aan alles moeten wennen. Dat gaat niet zomaar. Nieuw land, nieuwe stad, nieuwe ploeg, nieuw systeem, nieuwe taal.
Niet dat Heitinga hier ook maar positief zal aan bijdragen getuige dat die Moro en Glouch al onder de bus gooide. Maar enige nuance mag wel.

Zelfde voor PSV, Feyenoord, Ten Hag.
Valt mee toch, veel spelers zitten er al jaren. Gaat voornamelijk om het verkeerd opstellen van spelers en vertrouwen blijven geven aan spelers die het niet verdienen. Ik had echt niet verwacht dat we even elke tegenstander van de mat zouden spelen. Maar je start verdomme tegen Telstar, GAE, Heracles en Volendam.
pi_218649271
Ik gok op nog een spits en Blind.
pi_218649288
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blind heeft toch nog gewoon een contract?
En betwijfel of we echt nog een spit kunnen halen. Tenzij ze al wat contacten warm hebben gehouden zal dat toch heel moeilijk worden binnen 24 uur.
pi_218649294
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
En betwijfel of we echt nog een spit kunnen halen. Tenzij ze al wat contacten warm hebben gehouden zal dat toch heel moeilijk worden binnen 24 uur.
Vincent Jansen?
Groot fan van User Wotte
pi_218649317
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 10:42 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Vincent Jansen?
Die heeft ook nog gewoon een doorlopend contract, toch?
pi_218649324
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Volgens mij sluit de markt in Nederland een dag later, maar gaat sowieso erg lastig worden ja.
pi_218649336
Ik snap echt dat je weghorst opstelt in plaats van broeby

maar nu is die dus weg

ik denk ook dat brubby beter in het systeem van sjonnie past dan van die italiaan

Maar is weghorst nu jullie enige spits?

Dat is dan helemaal mooi gedaan zeg _O_
pi_218649346
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:45 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Volgens mij sluit de markt in Nederland een dag later, maar gaat sowieso erg lastig worden ja.
Morgennacht ja, dus 36 uur ofzo? Als je dan nog moet gaan onderhandelen met een club, én de speler, en tegenwoordig zijn 48 familieleden. Dan gaat het moeilijk worden.
Daarom dacht ik al aan een transfervrije spits, maar daar zit niet veel tussen. Paco Alcacer misschien? Maar die is al behoorlijk lang aan het afbouwen in de zandbak.
pi_218649357
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
hoeveel oude spelers wil je nog gaan terughalen

blind was verschrikkelijk slecht toen hij vertrok

net zoals klaassen verschrikkelijk was toen hij vertrok

en die spelers haal je allemaal weer terug

wat doet jullie fukking scouting heel de dag
pi_218649361
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:44 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Die heeft ook nog gewoon een doorlopend contract, toch?
nog 1 jaar
Groot fan van User Wotte
pi_218649376
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat doet jullie fukking scouting heel de dag
wellicht 1 voor 1 je ma een bezoekje geven?

Valide vraag verder, blind halen is onverstandig :)
pi_218649384
Blind hoeft wat mij betreft echt niet te komen. Behalve een rollator zie ik niet wat hij zou toevoegen.
pi_218649386
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 10:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]
nog 1 jaar
Hmm dat is misschien nog wel te doen, lijkt me ook niet iemand die er elke cent uit wilt persen. Maar Marc gaat natuurlijk 10 miljoen ofzo roepen. Ouwe viespeuk
  maandag 1 september 2025 @ 10:53:36 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649408
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Hmm dat is misschien nog wel te doen, lijkt me ook niet iemand die er elke cent uit wilt persen.
Wat?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649409
Zullen we stoppen met bejaarden te halen? Vincent Janssen als je Wout hebt rondlopen slaat natuurlijk nergens op.
  maandag 1 september 2025 @ 10:54:47 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218649419
Blind nu nog halen zou wel echt :') zijn.
  maandag 1 september 2025 @ 10:56:08 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218649434
Vincent Janssen :') van regen in de drup... zelfde type als Wout

Liever een goed meevoetballende spits maar daar zijn er maar weinig van.
pi_218649448
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:53 schreef PicoMMP het volgende:
Zullen we stoppen met bejaarden te halen? Vincent Janssen als je Wout hebt rondlopen slaat natuurlijk nergens op.
Hey Picommp,

Ik snap dat Vincent Janssen te oud wordt voor de toekomstvisie van Ajax. Hier zijn een paar jonge, echte spitsalternatieven die haalbaar zouden kunnen zijn:

Thijs Dallinga (24, FC Toulouse) – bewezen doelpuntenmaker in Frankrijk.

Joshua Zirkzee (22, Bayern/geleend aan Parma) – technisch sterk en goed in de box.

Liam Delap (21, Stoke City) – fysiek, goed in de 16 meter, kan doorgroeien.

Adam Hlo¸ek (20, Bayer Leverkusen) – technisch vaardig, kan als nummer 9 spelen.

Facundo Pellistri (21, Manchester United/Uruguay) – kan eventueel centraal spelen, aanvallend talent.

Kun je hier iets mee of wil je dat ik nog een paar extra opties zoek?

groet,

tjackagpt
Groot fan van User Wotte
pi_218649460
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 10:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hey Picommp,

Ik snap dat Vincent Janssen te oud wordt voor de toekomstvisie van Ajax. Hier zijn een paar jonge, echte spitsalternatieven die haalbaar zouden kunnen zijn:

Thijs Dallinga (24, FC Toulouse) – bewezen doelpuntenmaker in Frankrijk.

Joshua Zirkzee (22, Bayern/geleend aan Parma) – technisch sterk en goed in de box.

Liam Delap (21, Stoke City) – fysiek, goed in de 16 meter, kan doorgroeien.

Adam Hlo¸ek (20, Bayer Leverkusen) – technisch vaardig, kan als nummer 9 spelen.

Facundo Pellistri (21, Manchester United/Uruguay) – kan eventueel centraal spelen, aanvallend talent.

groet,

tjackagpt
Ik zou je TsjackaGPT even updaten ;)
pi_218649480
quote:
12s.gif Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Ik zou je TsjackaGPT even updaten ;)
Ik probeer positief te zijn dus dan maar met outdated info.

Alweer een springer in West-Friesland is ook niet goed voor de statistieken.
Groot fan van User Wotte
pi_218649502
Ik verwacht gewoon Rijkhof terug met 1 miljoen aan compensatie richting Almere ;)
pi_218649505
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 10:57 schreef Tjacka het volgende:

Ja
pi_218649549
Het is wel lastig als Ajax. Op dit moment heeft Utrecht 3 spitsen die beter zijn dan de spits van Ajax. (Al valt over Ohio te twijfelen) Toch zullen ze waarschijnlijk alle 3 niet slagen bij Ajax. En zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. De kans dat als er nu zonder goede scouting, in paniek iemand gehaald wordt, deze speler ook slaagt, is niet zo groot.
Een spits huren die ergens anders nu met buiten de basis valt, is daarom mijns inziens niet zo gek. Maar dan ben je misschien inderdaad aan het opleiden voor een andere club.
Ik vind dat niet zo erg, dan loopt er misschien tenminste iemand die kan voetballen.
pi_218649554
Wel fantastisch trouwens dat Brubs niet naar Como wilde, maar nu in die enorme tyfus stad van een Sunderland gaat spelen.
Maar de drugshandel is natuurlijk wel 100% lucratiever in Sunderland.

Maar goed moet hij weten, ben blij dat er vanaf zijn met nog wat winst ook, en dat enorme salaris van de balans.
pi_218649590
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wel fantastisch trouwens dat Brubs niet naar Como wilde, maar nu in die enorme tyfus stad van een Sunderland gaat spelen.

Maar goed moet hij weten, ben blij dat er vanaf zijn met nog wat winst ook, en dat enorme salaris van de balans.
Ja precies :D. Nu lekker een verkoopmarkt in Newcastle en dichterbij Ierland waar die echte maffia zit… de Kinahans. Maar goed, vind het een aardige jongen, dus hoop dat hij slaagt en dat zijn problemen ‘m niet blijven achtervolgen
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 11:20:28 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649628
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649644
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.
Alsof hij bij Sunderland zomaar een basisplaats gaat krijgen, terwijl hij bij Como dat gewoon gegarandeerd had. Soms is CL-niveau leuk in theorie, maar in de praktijk telt speeltijd ook.
Groot fan van User Wotte
pi_218649650
Maar heb even TsjackaGPT, google, transfermarkt, fotmob erbij gepakt. Maar zou oprecht niet weten wie we zouden kunnen halen. Zeker niet profiel voetballende spits. We hebben zelfs niet echt grote talenten die we voor de leeuwen kunnen gooien. Heel misschien Nash? Maar die is nog piepjong en speelt vaak linksbuiten geloof ik?
  maandag 1 september 2025 @ 11:23:19 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218649653
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Zou hij veel gaan spelen dan? Is toch de helft van de tijd geblesseerd en ik vermoed dat ie al snel de bank mag gaan warmhouden.
  maandag 1 september 2025 @ 11:24:07 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649660
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zou hij veel gaan spelen dan? Is toch de helft van de tijd geblesseerd en ik vermoed dat ie al snel de bank mag gaan warmhouden.
Geen idee, maar dat je liever naar de PL gaat dan naar Italie (waar je nog trossen bananen naar je hoofd gegooid krijgt) snap ik opzich wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 september 2025 @ 11:24:32 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218649666
Tekent gewoon een lekker vet contract voor 5 jaar. Wat Prumjur Liek potjes meepakken, allemaal leuk.
  maandag 1 september 2025 @ 11:24:39 #241
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_218649667
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef papert het volgende:
Het is wel lastig als Ajax. Op dit moment heeft Utrecht 3 spitsen die beter zijn dan de spits van Ajax. (Al valt over Ohio te twijfelen) Toch zullen ze waarschijnlijk alle 3 niet slagen bij Ajax. En zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. De kans dat als er nu zonder goede scouting, in paniek iemand gehaald wordt, deze speler ook slaagt, is niet zo groot.
Een spits huren die ergens anders nu met buiten de basis valt, is daarom mijns inziens niet zo gek. Maar dan ben je misschien inderdaad aan het opleiden voor een andere club.
Ik vind dat niet zo erg, dan loopt er misschien tenminste iemand die kan voetballen.
Ohio van Utrecht misschien huren anders?
enkelband
  maandag 1 september 2025 @ 11:25:12 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649672
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef recidivist het volgende:

[..]
Dat is een soort gehandicapte Brobbey, en dat zegt best veel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649683
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Maar heb even TsjackaGPT, google, transfermarkt, fotmob erbij gepakt. Maar zou oprecht niet weten wie we zouden kunnen halen. Zeker niet profiel voetballende spits. We hebben zelfs niet echt grote talenten die we voor de leeuwen kunnen gooien. Heel misschien Nash? Maar die is nog piepjong en speelt vaak linksbuiten geloof ik?
En toch moet je ook geluk hebben. Parrott was ook nergens goed en ging voor 4 miljoen naar AZ. Die gaat natuurlijk ook weer a la Pavlidis een miljoentje of 20 opleveren als hij zo doorgaat.
  maandag 1 september 2025 @ 11:27:19 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649689
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
En toch moet je ook geluk hebben. Parrott was ook nergens goed en ging voor 4 miljoen naar AZ. Die gaat natuurlijk ook weer a la Pavlidis een miljoentje of 20 opleveren als hij zo doorgaat.
In de laatste dagen van de transferperiode zijn het eigenlijk per definitie gokjes.

Idealiter laat je het daar niet op aankomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649699
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik heb even een trial aangevraagd bij SciSports. Hopelijk accepteren ze mijn aanvraag als journalist van het FOK!forum
Groot fan van User Wotte
pi_218649704
Het is voor Ajax fijn dat we die 20-25 miljoen nog pakken. Hoofdstuk Brobbey afsluiten.

Brobbey zelf zal niet slagen bij Sunderland en speelt over een paar jaar bij Utrecht of zo.
pi_218649713
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Oh absoluut. Alles wat nu nog eventueel komt gaat een gokje in die categorie zijn. Maar zelfs een gokje zie ik niet zo snel.
pi_218649715
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tekent gewoon een lekker vet contract voor 5 jaar. Wat Prumjur Liek potjes meepakken, allemaal leuk.
prima toch. Kans op strijden tegen degradatie is aanwezig en het klimaat (en de hele UK) is kut maar geld zal veel goedmaken :)
  maandag 1 september 2025 @ 11:28:49 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218649717
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef recidivist het volgende:

[..]
Ohio, hou op hoor.
pi_218649736
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]
In de laatste dagen van de transferperiode zijn het eigenlijk per definitie gokjes.

Idealiter laat je het daar niet op aankomen.
Klopt, maar alleen Wout als echte spits moet je ook niet willen.
pi_218649743
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik heb even een trial aangevraagd bij SciSports. Hopelijk accepteren ze mijn aanvraag als journalist van het FOK!forum
TsjackaGPT levert wel hard moet ik zeggen.
Kan iemand even Kroes bellen?
  maandag 1 september 2025 @ 11:30:01 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649752
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:29 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Als mens ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649786
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Als mens ook niet.
Dat boeit me niet zo heel veel, zolang hij scoort.
pi_218649840
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
prima toch. Kans op strijden tegen degradatie is aanwezig en het klimaat (en de hele UK) is kut maar geld zal veel goedmaken :)
Sunderland is binnen de gehele UK dan nog wel even extra kut.
  maandag 1 september 2025 @ 11:33:59 #255
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218649854
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Sunderland is binnen de gehele UK dan nog wel even extra kut.
Dan gaat ie toch wonen in Newcastle. Boeiend. Sowieso dat die voetballers gewoon een landhuis hebben.
pi_218649871
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan gaat ie toch wonen in Newcastle. Boeiend. Sowieso dat die voetballers gewoon een landhuis hebben.
Ik heb toch liever een normale woning in de randstad dan een landhuis ergens in Noordoost Groningen.
pi_218650017
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:29 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Geeft meestal wel thuis, ook afgelopen seizoen. Toch wat punten binnen geharkt.

Lekker laten staan tenzij je de nieuwe Suarez kunt halen.

Heb liever dat ze Heitinga ontslaan en een fatsoenlijke trainer halen, belangrijker dan een spits.
pi_218650021
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik heb toch liever een normale woning in de randstad dan een landhuis ergens in Noordoost Groningen.
Ik woon liever in een normale woning in West-Friesland dan in een appartement in de Randstad
Groot fan van User Wotte
pi_218650062
Ehhh die Brobbey deal is wel heel goed!

Latest from Sky Sports News' Anthony Joseph:

Sunderland are understood to have now agreed a £26m deal in principle with Ajax for Brian Brobbey.

The fee is thought to be £21.7m (¤25m) plus £4.3m (¤5m).

The forward is expected to undergo a medical in Holland.
pi_218650063
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:41 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Geeft meestal wel thuis, ook afgelopen seizoen. Toch wat punten binnen geharkt.

Lekker laten staan tenzij je de nieuwe Suarez kunt halen.

Heb liever dat ze Heitinga ontslaan en een fatsoenlijke trainer halen, belangrijker dan een spits.
En als Wout geblesseerd raakt?
  maandag 1 september 2025 @ 11:46:14 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218650076
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218650079
Trainer na twee competitiewedstrijden ontslaan :').
In Southern Sun
  maandag 1 september 2025 @ 11:47:01 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650084
quote:
Meteen halen
  maandag 1 september 2025 @ 11:47:13 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218650085
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Trainer na twee competitiewedstrijden ontslaan :').
Denk dat je het vrij snel door hebt als het totaal niet klikt met een spelersgroep, staf, club.

Had Feyenoord dat maar gedaan met Priske na twee matige potjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 september 2025 @ 11:49:48 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650145
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Denk dat je het vrij snel door hebt als het totaal niet klikt met een spelersgroep, staf, club.

Na een jaar volgen en scouten?
pi_218650146
Het is wel ballen tonen. Kroes zou dit niet durven bij Heitinga.
pi_218650179
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

Sunderland are understood to have now agreed a £26m deal in principle with Ajax for Brian Brobbey.

_O_
  maandag 1 september 2025 @ 11:51:17 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650186
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef PicoMMP het volgende:
Wie is de TD daar, is dat nog steeds Völler?
  maandag 1 september 2025 @ 11:52:02 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650206
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
_O_
Niet slecht
  Forum Admin maandag 1 september 2025 @ 11:56:58 #271
35723 crew  GGMM
pi_218650288
Meer dan 25 miljoen voor Brobbey :D

Wat zullen Feyenoorders jaloers zijn :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 1 september 2025 @ 11:57:06 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218650290
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Na een jaar volgen en scouten?
Vanaf het trainingskamp in de zomer was blijkbaar al duidelijk dat het totaal niet boterde tussen Priske, de spelersgroep en de technische staf (excl. zijn eigen meegebrachte mensen). Zoiets zal het bij dat hakkelende boertje ook wel zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218650301
ETH kom er maar in.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Forum Admin maandag 1 september 2025 @ 11:58:38 #274
35723 crew  GGMM
pi_218650306
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef PicoMMP het volgende:
Helaas niet
Ik ben nog steeds woest dat ze die domme tokkie hebben aangesteld
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218650323
Ben er niet rouwig om dat Brobbey vertrekt, dat was gewoon klaar. Maarja, liever in juli al geregeld zodat we nog wat konden terughalen :{
pi_218650332
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 11:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Vanaf het trainingskamp in de zomer was blijkbaar al duidelijk dat het totaal niet boterde tussen Priske, de spelersgroep en de technische staf (excl. zijn eigen meegebrachte mensen). Zoiets zal het bij dat hakkelende boertje ook wel zijn
Toen ze verloren van de onder de onder de 19 van Flamengo was niet heel positief
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 12:03:03 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650376
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 11:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat kan best, maar als je 1 van de veelbelovendste trainers hebt gehad en je wijzigt je selectie op zoveel plekken, mag je de trainer toch wel wat meer tijd geven, want zoals het was wordt het toch niet meer.
pi_218650396
Kroes MOET NU! Heitinga ontslaan.
pi_218650400
Ten Hag is ongetwijfeld een betere trainer dan Heitinga, maar ben wel bang dat het alleen tegen kan vallen. De vorige periode van Ten Hag viel het precies goed in elkaar met goede jeugdspelers die door kwamen, en ervaring vanuit het buitenland, wat ook nog presteerde.
pi_218650402
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kroes MOET NU! Heitinga ontslaan.
Hij had hem natuurlijk nooit moeten aanstellen, maar goed.
pi_218650403
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

KroesGOD _O_
pi_218650433
Blijkbaar gaat Milan een bod op Sutalo doen? Aldus Sky Italia.
pi_218650434
Heitinga out

Ten Hag in

_O_
  maandag 1 september 2025 @ 12:10:27 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650451
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:04 schreef papert het volgende:
Ten Hag is ongetwijfeld een betere trainer dan Heitinga, maar ben wel bang dat het alleen tegen kan vallen. De vorige periode van Ten Hag viel het precies goed in elkaar met goede jeugdspelers die door kwamen, en ervaring vanuit het buitenland, wat ook nog presteerde.
Het is nu wel een ander Ajax, maar van Farioli (even los van speelstijl) die iedere speler tot in detail instructies gaf naar Heitinga, jongens hier is een bal, het is 11 tegen 11 even in je handen spugen en gaan, is ook geen juiste stap in je technische beleid.
pi_218650460
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:08 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Moeten we imho niet doen, anders wordt het achterin wel erg dunbezet.
pi_218650473
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:08 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
niet laten gaan nu.
pi_218650482
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is nu wel een ander Ajax, maar van Farioli (even los van speelstijl) die iedere speler tot in detail instructies gaf naar Heitinga, jongens hier is een bal, het is 11 tegen 11 even in je handen spugen en gaan, is ook geen juiste stap in je technische beleid.
Ik heb echt een enorm probleem met de teruggang in professionaliteit. Ik dacht oprecht dat Kroes en co er werk van wilde maken. Maar dat was blijkbaar alleen gelul om Farioli en Hendo te plezieren.
De basis moet gewoon goed zijn, daar begint alles mee. Faciliteiten, trainers, coaches, voeding.
pi_218650490
quote:

25mln voor een niet scorende spits.
Maken we nog winst op ook voor zn aankoopbedrag..

wtf.
1947-2016
pi_218650495
quote:
Crosspost:
Dit is wel heel bizar hoor.
1947-2016
pi_218650513
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Helaas niet
Ik ben nog steeds woest dat ze die domme tokkie hebben aangesteld
Gaat na de kerst, sta je inmiddels 34 punten achter
  maandag 1 september 2025 @ 12:15:46 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218650527
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat kan best, maar als je 1 van de veelbelovendste trainers hebt gehad en je wijzigt je selectie op zoveel plekken, mag je de trainer toch wel wat meer tijd geven, want zoals het was wordt het toch niet meer.
Als iets vanaf dag één al niet klikt dan kan je maar beter de pleister er meteen vanaf trekken, dat is juist goed beleid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218650535
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
25mln voor een niet scorende spits.
Maken we nog winst op ook voor zn aankoopbedrag..

wtf.
Zou niet te vroeg juichen met een nog uit te voeren medische keuring. Iemand moet bij Sunderland toch zijn twijfels hebben.
pi_218650536
quote:
Kan in principe niet, we zijn eigenlijk al te dun bezet achterin. Maar goed met Heitinga maakt het toch weinig uit dus voor 40+ laten gaan.
pi_218650541
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Kan in principe niet, we zijn eigenlijk al te dun bezet achterin. Maar goed met Heitinga maakt het toch weinig uit dus voor 40+ laten gaan.
#tussenjaar
pi_218650558
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:04 schreef papert het volgende:
Na zijn twee mislukte pogingen mag hij het opnieuw proberen als assistent naast Marcel Keizer.
pi_218650559
We kunnen hem ook ruilen voor Gimenez, maar wat ik lees is Sutalo een alternatief is als het Milan niet lukt Gomez van Liverpool te halen en dat is weer afhankelijk van of Liverpool Guehi kan halen of niet.
pi_218650574
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Het blijft merkwaardig, je stelt zo'n trainer toch niet aan voor de extreem korte termijn. Twee maanden geleden vonden ze hem de juiste persoon om de wederopbouw te begeleiden, twee competitiewedstrijden verder toch niet meer.
In Southern Sun
pi_218650581
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We kunnen hem ook ruilen voor Gimenez.
:D
pi_218650602
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het blijft merkwaardig, je stelt zo'n trainer toch niet aan voor de extreem korte termijn. Twee maanden geleden vonden ze hem de juiste persoon om de wederopbouw te begeleiden, twee competitiewedstrijden verder toch niet meer.
Het was ook samen met voorbereiding die heel slecht liep.
Paar weken voor een seizoensstart nog dik verliezen van een Braziliaans jeugdteam is niet goed te praten.
  maandag 1 september 2025 @ 12:22:36 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218650606
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is zeker merkwaardig maar juist bij een relatief goed geleide club als Leverkusen kan je er vanuit gaan dat er wat meer speelt dan een paar matige resultaten. Het is geen Griekenland of Turkije.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218650607
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We kunnen hem ook ruilen voor Gimenez,
Ga je mond spoelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')