quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:
Ground duels (won)
9 (1)
Middenvelder Klaassen:
Touches
13
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:00 schreef Bugno3 het volgende:
Oh en de laatste, patron Bergosso:
Ground duels (won)
2 (0)
Aerial duels (won)
0 (0)
Possession lost
18
Maar wat een pass heeft ie he?
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...
En zal zich verbijten over waar die haakjes voor staan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.
Ik lees hier al de hele week dat de huur van McConnell onzin is omdat we FitzJim en Mokio al hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:
Ground duels (won)
9 (1)
Middenvelder Klaassen:
Touches
13
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:41 schreef raptorix het volgende:
Lengte heeft vrij weinig met fysieke kracht te maken, doorgaans zie je juist dat kleinere spelers duels beter aangaan, ik ben pas vrij laat in de groei gekomen, en vond het als Junior altijd heerlijk om tegen grotere spelers te verdedigen omdat die over algemeen slechtere balans hebben, klein duwtje en ze vliegen alle kanten op.
Tuurlijk wel, is gewoon natuurkunde. Op het moment dat zij bv hun gewicht verplaatsen van hun rechter- naar hun linkerbeen en je geeft in die beweging een schouderduw tegen hun rechterschouder, dan zijn ze 100% zeker uit balans.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.
Lol die kan nog geen zin normaal uitsprekenquote:
Ik denk dat je nog wel 4 puzzelstukjes nodig hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.
Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.
Ik denk dat een extra goede spits al het juiste puzzelstukje kan zijn.
Niet te negatief, 1 zin liep wel goed.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lol die kan nog geen zin normaal uitspreken![]()
Wie waren ook alweer die domme sjonnie goed vonden.
ja en waar wil je die extra goede spits mee betalenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.
Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.
Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Die patronen zijn natuurlijk ook makkelijker in te slijpen. Als je minder hoog staat. Heitinga hanteert in feite dezelfde patronen van een invallende zes en uitzwekende centrale verdedigers. Backs die hoog staan met hangende buitenspelers. Alleen dan met een veel hogere pressing. Het grootste verschil dat de staff vorig jaar wel antwoorden had op tactische vraagstukken zoals een Gloukh die geschaduwd wordt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef papert het volgende:
[..]
Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.
Bovendien, bij Farioli had je wel meer het idee dat er een visie achter zat, en zag je al patronen in het spel. Ook was de selectie toen echt minder dan nu.
vanaf dag 1 is het vooral zeiken om het zeiken en sommigen hopen vanaf dag 1 op falen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef papert het volgende:
[..]
Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.
Bovendien, bij Farioli had je wel meer het idee dat er een visie achter zat, en zag je al patronen in het spel. Ook was de selectie toen echt minder dan nu.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
scorebordjournalistiek. Je ziet gewoon dat het weer een heel stuk slechter eruit ziet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
HeEfT MeT SlOt GeWeRkTquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lol die kan nog geen zin normaal uitspreken![]()
Wie waren ook alweer die domme sjonnie goed vonden.
Dat komt vooral omdat die Italiaan met de verdediging rond de zestien speelde en Heitinga waarschijnlijk de opdracht van bovenaf heeft meegekregen om weer op de helft van de tegenstander te gaan spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek. Je ziet gewoon dat het weer een heel stuk slechter eruit ziet.
Niet zoveel te kiezen vindt ik een beetje een zwaktebod. We hebben misschien wel de minst ervaren trainer van de eredivisie. Voor de status en salaris had dat echt wel beter gekund.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vanaf dag 1 is het vooral zeiken om het zeiken en sommigen hopen vanaf dag 1 op falen.
Ik denk ook niet dat het de juiste keuze is, maargoed ik denk wel dat je niet zo veel te kiezen had. Wellicht valt het middenveld wel goed in elkaar met die nieuwe engelsman, heb je met een vaste verdediging wat meer stabiliteit en zonder brobbey hopelijk wat meer rust. Met gods, moro en oscar op de juiste plek en de juiste vorm zal het ook wel wat schelen.
Verder vergeten we ff vaak van hoever we komen dankzij mislintat en de rvc van toen.
Ajax is nog wel een eindje van goed geleid zijn vandaan. Met Farioli had je denk ik toch wel een juweeltje binnen, misschien had je je die toch wel in de ‘Arne Slot’-rol moeten duwen zoals Feyenoord een tijdje deed. Niet dat dat heel duurzaam is maar nu stap je gelijk weer de ellende in met maar weinig vet op de botten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goedkoop om weer te snakken naar Farioli. Een goed geleide club zorgt á la Liverpool goed voor de erfopvolging. Daar heeft Ajax onbegrijpelijk in gefaald.
Ondanks een sterk seizoen, hebben de fossielen weer macht uitgeoefend. Er moest een Nederlandse trainer komen, en dat alleen om wat ziedende azijnschrijfseltjes en uitspraken van andere fossielen in de media.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Maar Italiaantje had het niet over puntverliezen dus wat missen we die man he.En de wedstrijden daarvoor ook al voor 90% niet om aan te gluren maar wat een trainer he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maakten we toen wel Europees indruk, bij Eintracht en Union bibberen ze nog steeds.
We gaan het zien met Heitinga, duidelijk geen mediagenieke trainer maar laat hem lekker het seizoen afmaken en proberen een team te bouwen.
Moet nog wel minimaal een spits bij, met alleen Weghorst ga je het niet redden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Maar daar zijn we waarschijnlijk ook voor gegaan, alleen verlengde die zijn contract om daarna naar de Bundesliga te gaan. Voor zover wij weten heeft hijzelf Ajax gewoon afgewezen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet waarom Ajax niet gewoon voor Simonis is gegaan. Dat had prima gekund.
Simonis heeft geen Ajax DNA en heeft niet met heilige Arne gewerktquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is nog wel een eindje van goed geleid zijn vandaan. Met Farioli had je denk ik toch wel een juweeltje binnen, misschien had je je die toch wel in de ‘Arne Slot’-rol moeten duwen zoals Feyenoord een tijdje deed. Niet dat dat heel duurzaam is maar nu stap je gelijk weer de ellende in met maar weinig vet op de botten.
Ik begrijp vooral niet waarom Ajax niet gewoon voor Simonis is gegaan. Dat had prima gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |