abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218636392
Groot fan van User Wotte
pi_218636437
Ik word nu al extreem moe van die ontzettende fakeheid van Heitinga.

[ Bericht 0% gewijzigd door Simmertje op 30-08-2025 23:32:59 ]
  VIVA zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:30:56 #3
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218636506
Ik moet binnenmonds kotsen van deze TT, helaas is dit wel het niveau wat ik verwacht van Sjonnie.....Armoedig
What lies behind makes no sense in my mind
pi_218636518
quote:
85s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:30 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet binnenmonds kotsen van deze TT, helaas is dit wel het niveau wat ik verwacht van Sjonnie.....Armoedig
Ach sommige supporters denken dit ook
Groot fan van User Wotte
pi_218636633
Ondertussen wint Farioli de topper uit bij Sporting. Wat een achterlijke beslissing is het geweest.
pi_218636667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Ondertussen wint Farioli de topper uit bij Sporting. Wat een achterlijke beslissing is het geweest.
Met prima voetbal
Groot fan van User Wotte
pi_218636787
Ajax heeft niet zoveel internationals tegenwoordig. "Dat zegt ook wel wat," laat Heitinga vandaag meerdere malen weten.

Hij doet mij denken aan Steijn. :{
pi_218636790
Dit kan niet alleen op het conto van Kroes geschreven worden. In de besluitvorming/bestuur van Ajax zit iets grondigs mis dat Heitinga voor de tweede keer trainer van Ajax heeft kunnen worden. Mocht Kroes dit alleen besloten hebben, zou hij teruggefloten hebben moeten worden. Het lijkt er op dat er nogal wat vriendjespolitiek en onkunde in de hoogste rangen zit. Dat is helaas ook de reden dat we nog wel even met Heitinga zitten opgescheept, en dat ook een eventuele opvolger weer uit de inner circle moet komen.

(Los van dat er halverwege het seizoen maar weinig opties zijn)
  VIVA zondag 31 augustus 2025 @ 00:07:13 #9
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218636833
Ik snap nog steeds niet waarom Farioli niet ruim baan is gegeven om 100% zijn eigen ideeen te ontwikkelen binnen Ajax, we mogen God op zn bloten knietjes bedanken dat we vorig jaar niet gedegradeerd zijn.....Maar muh muh Ajax voetbal.....Kansloze filosofie waar krampachtig aan vast gehouden wordt....Als We Farioli zn zin gegeven zouden hadden stonden we nu fier bovenaan en gingen we vol trots richting de CL....

Nu hebben we Sjon met het Ajax voetbal waar we zo naar verlangen, met rots in de branding Steven Berghuis welks 34 wedstrijden gaat spelen......
What lies behind makes no sense in my mind
pi_218636848
quote:
Die beslissing was al lang en breed door Farioli genomen. Overall vind ik de aankopen niet eens zo slecht van Kroes. Blijft bijzonder dat je Heitinga uit dezelfde hoed tovert als Farioli.
pi_218636867
Als je het mij vraagt zijn Kroes en Beuker hun hok weer ingeslagen door de conservatieve stromingen. Kan me niet voorstellen dat je van Farioli, Potter en Knutsen. Het jaar daarop met betere randvoorwaarden bij de assistent van Arne Slot uitkomt.
pi_218636881
Goedkoop om weer te snakken naar Farioli. Een goed geleide club zorgt á la Liverpool goed voor de erfopvolging. Daar heeft Ajax onbegrijpelijk in gefaald.

Ondanks een sterk seizoen, hebben de fossielen weer macht uitgeoefend. Er moest een Nederlandse trainer komen, en dat alleen om wat ziedende azijnschrijfseltjes en uitspraken van andere fossielen in de media.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 31 augustus 2025 @ 00:16:51 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218636887
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goedkoop om weer te snakken naar Farioli. Een goed geleide club zorgt á la Liverpool goed voor de erfopvolging. Daar heeft Ajax onbegrijpelijk in gefaald.

Ondanks een sterk seizoen, hebben de fossielen weer macht uitgeoefend. Er moest een Nederlandse trainer komen, en dat alleen om wat ziedende azijnschrijfseltjes en uitspraken van andere fossielen in de media.
Mourinho is beschikbaar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218636892
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Mourinho is beschikbaar.
Lijkt me qua grootheidswaanzin wel een goede match.
pi_218636905
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef Wotte het volgende:
Als je het mij vraagt zijn Kroes en Beuker hun hok weer ingeslagen door de conservatieve stromingen. Kan me niet voorstellen dat je van Farioli, Potter en Knutsen. Het jaar daarop met betere randvoorwaarden bij de assistent van Arne Slot uitkomt.
Dat gevoel het ik ook. Michael van Praag, Leo van Wijk, Blind (schijnt enorm anti Farioli te zijn geweest en die man van Yesilgoz Zegerius (waarom
maakt de vvd alles stuk?) hebben toch behoorlijke invloed?

Een professioneel bedrijf met aandeelhouders zet iemand zonder succesvolle ervaring op ėėn van de belangrijkste posities. Dat kan alleen in het voetbal.
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:35:37 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218636937
quote:
Blijkt dat Ajax-DNA een loze term is, want je wordt er geen betere trainer van.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218636941
Dat constante gezeik over Ajax DNA en eeuwige verlangen naar het verleden moet toch ook eens stoppen. De meeste succesvolle trainers van de afgelopen jaren zijn Bosz, ten Hag en Farioli geweest. Allemaal zonder Ajax historie en "dna". Conservatief onzin gezeik maakt deze club elke keer kapot.
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:37:57 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218636942
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:21 schreef papert het volgende:

[..]
Dat gevoel het ik ook. Michael van Praag, Leo van Wijk, Blind (schijnt enorm anti Farioli te zijn geweest en die man van Yesilgoz Zegerius (waarom
maakt de vvd alles stuk?) hebben toch behoorlijke invloed?

Een professioneel bedrijf met aandeelhouders zet iemand zonder succesvolle ervaring op ėėn van de belangrijkste posities. Dat kan alleen in het voetbal.
Een beetje als de pompbediende van een tankstation van Shell en die een jaartje bij BP gaat werken, als assistent pompbediende. Na een jaar is hij CEO van Shell.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218637322
J: ‘Vroeger pakten we weleens een privéjet, maar dat doen we niet meer. Op vakantie huren we nog steeds een dik huis, maar je hebt verschillende categorieën dik. Dat is ook een stukje bewustwording.’

_O_
pi_218637330
quote:
Dat krijg je als je mensen aan de leiding heb die zichzelf belangrijker vinden dan de mensen die echt belangrijk zijn

Maar Farrioli kon ook echt niet als trainer van ajax. Dat defensieve spel paste echt niet bij ajas

Allleen hij had wel gelijk want met die materiaal kan je echt niet met 10 man over de middenlijn staan zoals sjonnie wil doen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218637350
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat krijg je als je mensen aan de leiding heb die zichzelf belangrijker vinden dan de mensen die echt belangrijk zijn

Maar Farrioli kon ook echt niet als trainer van ajax. Dat defensieve spel paste echt niet bij ajas

Allleen hij had wel gelijk want met die materiaal kan je echt niet met 10 man over de middenlijn staan zoals sjonnie wil doen
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.
  zondag 31 augustus 2025 @ 07:21:15 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_218637354
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.
Door je been niet terug te trekken waarschijnlijk.

Gewoon vol d'r op klapp'n
Oh.
pi_218637357
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Door je been niet terug te trekken waarschijnlijk.

Gewoon vol d'r op klapp'n
"Je POOT"
pi_218637382
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Met Berghuis en Klaassen gaat dat niet echt lukken denk ik

Het is wel vreemd hoor dat Berghuis verhaal. Ik denk dat Farrioli het vorig seizoen het wel goed gezien had dat berghuis gewoon geen middenvelder is. Die moest gewoon rechtsbuiten spelen.

Het is af en toe wel leuk hoor die balletjes van Berghuis, maar je speelt eigenlijk op het middenveld gewoon met een man minder. Hij komt gewoon heel veel loopvermogen en fysieke kracht te kort.

KLaassen kan ook echt niet meer. HIj had een leuke opmerking hoe het dan in de CL moest. Maar hij is een van de problemen. Voetballend komt hij tekort

Eigenlijk heb je een speler op het middenveld nodig die de mentaliteit van Klaassen heeft en de inzicht van Berghuis.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218637385
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Met Berghuis en Klaassen gaat dat niet echt lukken denk ik

Het is wel vreemd hoor dat Berghuis verhaal. Ik denk dat Farrioli het vorig seizoen het wel goed gezien had dat berghuis gewoon geen middenvelder is. Die moest gewoon rechtsbuiten spelen.

Het is af en toe wel leuk hoor die balletjes van Berghuis, maar je speelt eigenlijk op het middenveld gewoon met een man minder. Hij komt gewoon heel veel loopvermogen en fysieke kracht te kort.

KLaassen kan ook echt niet meer. HIj had een leuke opmerking hoe het dan in de CL moest. Maar hij is een van de problemen. Voetballend komt hij tekort

Eigenlijk heb je een speler op het middenveld nodig die de mentaliteit van Klaassen heeft en de inzicht van Berghuis.
Berghuis maakt denk ik minder meters dan Bergwijn vorig jaar. Die man teert op een goede pass in de voorbereiding tegen Celtic. Ook als rechtsbuiten is er in het huidige voetbal echt geen plek meer voor dit soort aartsluie spelers, simpelweg omdat hiermee de middenvelder en back achter hem continu met een overtal geconfronteerd worden. Maar goed, Sjon is beste maatjes met Berghuis. Die gaat er nooit uit.
pi_218637390
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:34 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Berghuis maakt denk ik minder meters dan Bergwijn vorig jaar. Die man teert op een goede pass in de voorbereiding tegen Celtic. Ook als rechtsbuiten is er in het huidige voetbal echt geen plek meer voor dit soort aartsluie spelers, simpelweg omdat hiermee de middenvelder en back achter hem continu met een overtal geconfronteerd worden. Maar goed, Sjon is beste maatjes met Berghuis. Die gaat er nooit uit.
Marciano Vink maakt gisteren ook een opmerking dat ajax voornamelijk spelers van 1.70 heeft lopen.....

Ik denk dat het wel klopt daarmee zei hij ook iets over het fysieke vermogen
pi_218637408
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Marciano Vink maakt gisteren ook een opmerking dat ajax voornamelijk spelers van 1.70 heeft lopen.....

Ik denk dat het wel klopt daarmee zei hij ook iets over het fysieke vermogen
Farioli botste met het bestuur over het halen van meer fysiek sterke spelers.
pi_218637418
quote:
85s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:07 schreef cosmosis het volgende:
Als We Farioli zn zin gegeven zouden hadden stonden we nu fier bovenaan en gingen we vol trots richting de CL....

Hahaha, dit kun je toch niet menen. Vorig jaar zat echt alles, maar dan ook alles mee. De selectie is bij ajax op een aantal sleutelposities krankzinnig matig, voornamelijk op de zes, de vleugels en de spitspositie.

Het voetbal was niet om aan te zien.

De trainer verdient een ongelooflijk diepe buiging voor wat hij eruit gehaald heeft vorig jaar, maar troep meerdere jaren laten renderen is onbegonnen werk.

Dat het er beter voor zou staan dan met domme Sjon is een gegeven. Maar je moet jezelf eens de vraag stellen waarom de man overal maximaal een jaar trainer blijft.
pi_218637423
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:37 schreef Simmertje het volgende:
Dat constante gezeik over Ajax DNA en eeuwige verlangen naar het verleden moet toch ook eens stoppen. De meeste succesvolle trainers van de afgelopen jaren zijn Bosz, ten Hag en Farioli geweest. Allemaal zonder Ajax historie en "dna". Conservatief onzin gezeik maakt deze club elke keer kapot.
:D toen we in de Frank de Boer jaren hier opmerkingen over maakten en aangaven dat de hele CrUiJfFReVoLutIe één groot toneelstuk was liep het schuim hier uit iedereens bek

Nu zit Van Gaal alsnog bij de club overigens

_O-
pi_218637432
Meisje Fitz:

Ground duels (won)
9 (1)

_O-

Middenvelder Klaassen:

Touches
13

_O_
pi_218637437
Oh en de laatste, patron Bergosso:

Ground duels (won)
2 (0)
Aerial duels (won)
0 (0)
Possession lost
18

Maar wat een pass heeft ie he?
pi_218637534
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:

Ground duels (won)
9 (1)

_O-

Middenvelder Klaassen:

Touches
13

_O_
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:00 schreef Bugno3 het volgende:
Oh en de laatste, patron Bergosso:

Ground duels (won)
2 (0)
Aerial duels (won)
0 (0)
Possession lost
18

Maar wat een pass heeft ie he?
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...
pi_218637596
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[..]
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.
pi_218637618
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:37 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.
En zal zich verbijten over waar die haakjes voor staan.
pi_218637624
Lengte heeft vrij weinig met fysieke kracht te maken, doorgaans zie je juist dat kleinere spelers duels beter aangaan, ik ben pas vrij laat in de groei gekomen, en vond het als Junior altijd heerlijk om tegen grotere spelers te verdedigen omdat die over algemeen slechtere balans hebben, klein duwtje en ze vliegen alle kanten op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218637634
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:

Ground duels (won)
9 (1)

_O-

Middenvelder Klaassen:

Touches
13

_O_
Ik lees hier al de hele week dat de huur van McConnell onzin is omdat we FitzJim en Mokio al hebben.
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:08:26 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218637753
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:41 schreef raptorix het volgende:
Lengte heeft vrij weinig met fysieke kracht te maken, doorgaans zie je juist dat kleinere spelers duels beter aangaan, ik ben pas vrij laat in de groei gekomen, en vond het als Junior altijd heerlijk om tegen grotere spelers te verdedigen omdat die over algemeen slechtere balans hebben, klein duwtje en ze vliegen alle kanten op.
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218637897
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.
Tuurlijk wel, is gewoon natuurkunde. Op het moment dat zij bv hun gewicht verplaatsen van hun rechter- naar hun linkerbeen en je geeft in die beweging een schouderduw tegen hun rechterschouder, dan zijn ze 100% zeker uit balans.
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:26:04 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218638006
Dit gaat pijnlijk worden vanaf half september.
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:27:24 #40
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218638024
twitter

Vier puntverliezen _O_
pi_218638065
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:27 schreef fetX het volgende:
[ x ]

Vier puntverliezen _O_
Lol die kan nog geen zin normaal uitspreken _O-

Wie waren ook alweer die domme sjonnie goed vonden.
No bitch to me
pi_218638066
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.

Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.

Ik denk dat een extra goede spits al het juiste puzzelstukje kan zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 31 augustus 2025 @ 09:32:18 #43
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218638072
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.

Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.

Ik denk dat je nog wel 4 puzzelstukjes nodig hebt.
pi_218638120
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Lol die kan nog geen zin normaal uitspreken _O-

Wie waren ook alweer die domme sjonnie goed vonden.
Niet te negatief, 1 zin liep wel goed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218638141
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:27 schreef fetX het volgende:
[ x ]

Vier puntverliezen _O_
Het wordt een hilarische 2 maanden. Daarna is het wel klaar met Sjon.
pi_218638180
quote:

ja en waar wil je die extra goede spits mee betalen :?
pi_218638181
quote:

Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.

Bovendien, bij Farioli had je wel meer het idee dat er een visie achter zat, en zag je al patronen in het spel. Ook was de selectie toen echt minder dan nu.
pi_218638298
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef papert het volgende:

[..]
Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.

Bovendien, bij Farioli had je wel meer het idee dat er een visie achter zat, en zag je al patronen in het spel. Ook was de selectie toen echt minder dan nu.
Die patronen zijn natuurlijk ook makkelijker in te slijpen. Als je minder hoog staat. Heitinga hanteert in feite dezelfde patronen van een invallende zes en uitzwekende centrale verdedigers. Backs die hoog staan met hangende buitenspelers. Alleen dan met een veel hogere pressing. Het grootste verschil dat de staff vorig jaar wel antwoorden had op tactische vraagstukken zoals een Gloukh die geschaduwd wordt.
pi_218638301
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef papert het volgende:

[..]

vanaf dag 1 is het vooral zeiken om het zeiken en sommigen hopen vanaf dag 1 op falen.

Ik denk ook niet dat het de juiste keuze is, maargoed ik denk wel dat je niet zo veel te kiezen had. Wellicht valt het middenveld wel goed in elkaar met die nieuwe engelsman, heb je met een vaste verdediging wat meer stabiliteit en zonder brobbey hopelijk wat meer rust. Met gods, moro en oscar op de juiste plek en de juiste vorm zal het ook wel wat schelen.

Verder vergeten we ff vaak van hoever we komen dankzij mislintat en de rvc van toen.
pi_218638305
quote:

_O_.

Maar Italiaantje had het niet over puntverliezen dus wat missen we die man he.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')