Ach sommige supporters denken dit ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:30 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet binnenmonds kotsen van deze TT, helaas is dit wel het niveau wat ik verwacht van Sjonnie.....Armoedig
Met prima voetbalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Ondertussen wint Farioli de topper uit bij Sporting. Wat een achterlijke beslissing is het geweest.
Die beslissing was al lang en breed door Farioli genomen. Overall vind ik de aankopen niet eens zo slecht van Kroes. Blijft bijzonder dat je Heitinga uit dezelfde hoed tovert als Farioli.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Ondertussen wint Farioli de topper uit bij Sporting. Wat een achterlijke beslissing is het geweest.
Mourinho is beschikbaar.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goedkoop om weer te snakken naar Farioli. Een goed geleide club zorgt á la Liverpool goed voor de erfopvolging. Daar heeft Ajax onbegrijpelijk in gefaald.
Ondanks een sterk seizoen, hebben de fossielen weer macht uitgeoefend. Er moest een Nederlandse trainer komen, en dat alleen om wat ziedende azijnschrijfseltjes en uitspraken van andere fossielen in de media.
Dat gevoel het ik ook. Michael van Praag, Leo van Wijk, Blind (schijnt enorm anti Farioli te zijn geweest en die man van Yesilgoz Zegerius (waaromquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef Wotte het volgende:
Als je het mij vraagt zijn Kroes en Beuker hun hok weer ingeslagen door de conservatieve stromingen. Kan me niet voorstellen dat je van Farioli, Potter en Knutsen. Het jaar daarop met betere randvoorwaarden bij de assistent van Arne Slot uitkomt.
Blijkt dat Ajax-DNA een loze term is, want je wordt er geen betere trainer van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Een beetje als de pompbediende van een tankstation van Shell en die een jaartje bij BP gaat werken, als assistent pompbediende. Na een jaar is hij CEO van Shell.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:21 schreef papert het volgende:
[..]
Dat gevoel het ik ook. Michael van Praag, Leo van Wijk, Blind (schijnt enorm anti Farioli te zijn geweest en die man van Yesilgoz Zegerius (waarom
maakt de vvd alles stuk?) hebben toch behoorlijke invloed?
Een professioneel bedrijf met aandeelhouders zet iemand zonder succesvolle ervaring op ėėn van de belangrijkste posities. Dat kan alleen in het voetbal.
Dat krijg je als je mensen aan de leiding heb die zichzelf belangrijker vinden dan de mensen die echt belangrijk zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat krijg je als je mensen aan de leiding heb die zichzelf belangrijker vinden dan de mensen die echt belangrijk zijn
Maar Farrioli kon ook echt niet als trainer van ajax. Dat defensieve spel paste echt niet bij ajas
Allleen hij had wel gelijk want met die materiaal kan je echt niet met 10 man over de middenlijn staan zoals sjonnie wil doen
Door je been niet terug te trekken waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.
"Je POOT"quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door je been niet terug te trekken waarschijnlijk.
Gewoon vol d'r op klapp'n
Met Berghuis en Klaassen gaat dat niet echt lukken denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2025 07:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.
Berghuis maakt denk ik minder meters dan Bergwijn vorig jaar. Die man teert op een goede pass in de voorbereiding tegen Celtic. Ook als rechtsbuiten is er in het huidige voetbal echt geen plek meer voor dit soort aartsluie spelers, simpelweg omdat hiermee de middenvelder en back achter hem continu met een overtal geconfronteerd worden. Maar goed, Sjon is beste maatjes met Berghuis. Die gaat er nooit uit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met Berghuis en Klaassen gaat dat niet echt lukken denk ik
Het is wel vreemd hoor dat Berghuis verhaal. Ik denk dat Farrioli het vorig seizoen het wel goed gezien had dat berghuis gewoon geen middenvelder is. Die moest gewoon rechtsbuiten spelen.
Het is af en toe wel leuk hoor die balletjes van Berghuis, maar je speelt eigenlijk op het middenveld gewoon met een man minder. Hij komt gewoon heel veel loopvermogen en fysieke kracht te kort.
KLaassen kan ook echt niet meer. HIj had een leuke opmerking hoe het dan in de CL moest. Maar hij is een van de problemen. Voetballend komt hij tekort
Eigenlijk heb je een speler op het middenveld nodig die de mentaliteit van Klaassen heeft en de inzicht van Berghuis.
Marciano Vink maakt gisteren ook een opmerking dat ajax voornamelijk spelers van 1.70 heeft lopen.....quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuis maakt denk ik minder meters dan Bergwijn vorig jaar. Die man teert op een goede pass in de voorbereiding tegen Celtic. Ook als rechtsbuiten is er in het huidige voetbal echt geen plek meer voor dit soort aartsluie spelers, simpelweg omdat hiermee de middenvelder en back achter hem continu met een overtal geconfronteerd worden. Maar goed, Sjon is beste maatjes met Berghuis. Die gaat er nooit uit.
Farioli botste met het bestuur over het halen van meer fysiek sterke spelers.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Marciano Vink maakt gisteren ook een opmerking dat ajax voornamelijk spelers van 1.70 heeft lopen.....
Ik denk dat het wel klopt daarmee zei hij ook iets over het fysieke vermogen
Hahaha, dit kun je toch niet menen. Vorig jaar zat echt alles, maar dan ook alles mee. De selectie is bij ajax op een aantal sleutelposities krankzinnig matig, voornamelijk op de zes, de vleugels en de spitspositie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:07 schreef cosmosis het volgende:
Als We Farioli zn zin gegeven zouden hadden stonden we nu fier bovenaan en gingen we vol trots richting de CL....
quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:37 schreef Simmertje het volgende:
Dat constante gezeik over Ajax DNA en eeuwige verlangen naar het verleden moet toch ook eens stoppen. De meeste succesvolle trainers van de afgelopen jaren zijn Bosz, ten Hag en Farioli geweest. Allemaal zonder Ajax historie en "dna". Conservatief onzin gezeik maakt deze club elke keer kapot.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:
Ground duels (won)
9 (1)
Middenvelder Klaassen:
Touches
13
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:00 schreef Bugno3 het volgende:
Oh en de laatste, patron Bergosso:
Ground duels (won)
2 (0)
Aerial duels (won)
0 (0)
Possession lost
18
Maar wat een pass heeft ie he?
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...
En zal zich verbijten over waar die haakjes voor staan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.
Ik lees hier al de hele week dat de huur van McConnell onzin is omdat we FitzJim en Mokio al hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:
Ground duels (won)
9 (1)
Middenvelder Klaassen:
Touches
13
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:41 schreef raptorix het volgende:
Lengte heeft vrij weinig met fysieke kracht te maken, doorgaans zie je juist dat kleinere spelers duels beter aangaan, ik ben pas vrij laat in de groei gekomen, en vond het als Junior altijd heerlijk om tegen grotere spelers te verdedigen omdat die over algemeen slechtere balans hebben, klein duwtje en ze vliegen alle kanten op.
Tuurlijk wel, is gewoon natuurkunde. Op het moment dat zij bv hun gewicht verplaatsen van hun rechter- naar hun linkerbeen en je geeft in die beweging een schouderduw tegen hun rechterschouder, dan zijn ze 100% zeker uit balans.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.
Lol die kan nog geen zin normaal uitsprekenquote:
Ik denk dat je nog wel 4 puzzelstukjes nodig hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.
Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.
Ik denk dat een extra goede spits al het juiste puzzelstukje kan zijn.
Niet te negatief, 1 zin liep wel goed.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lol die kan nog geen zin normaal uitspreken![]()
Wie waren ook alweer die domme sjonnie goed vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |