Ach sommige supporters denken dit ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:30 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet binnenmonds kotsen van deze TT, helaas is dit wel het niveau wat ik verwacht van Sjonnie.....Armoedig
Met prima voetbalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Ondertussen wint Farioli de topper uit bij Sporting. Wat een achterlijke beslissing is het geweest.
Die beslissing was al lang en breed door Farioli genomen. Overall vind ik de aankopen niet eens zo slecht van Kroes. Blijft bijzonder dat je Heitinga uit dezelfde hoed tovert als Farioli.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Ondertussen wint Farioli de topper uit bij Sporting. Wat een achterlijke beslissing is het geweest.
Mourinho is beschikbaar.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goedkoop om weer te snakken naar Farioli. Een goed geleide club zorgt á la Liverpool goed voor de erfopvolging. Daar heeft Ajax onbegrijpelijk in gefaald.
Ondanks een sterk seizoen, hebben de fossielen weer macht uitgeoefend. Er moest een Nederlandse trainer komen, en dat alleen om wat ziedende azijnschrijfseltjes en uitspraken van andere fossielen in de media.
Dat gevoel het ik ook. Michael van Praag, Leo van Wijk, Blind (schijnt enorm anti Farioli te zijn geweest en die man van Yesilgoz Zegerius (waaromquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef Wotte het volgende:
Als je het mij vraagt zijn Kroes en Beuker hun hok weer ingeslagen door de conservatieve stromingen. Kan me niet voorstellen dat je van Farioli, Potter en Knutsen. Het jaar daarop met betere randvoorwaarden bij de assistent van Arne Slot uitkomt.
Blijkt dat Ajax-DNA een loze term is, want je wordt er geen betere trainer van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Een beetje als de pompbediende van een tankstation van Shell en die een jaartje bij BP gaat werken, als assistent pompbediende. Na een jaar is hij CEO van Shell.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:21 schreef papert het volgende:
[..]
Dat gevoel het ik ook. Michael van Praag, Leo van Wijk, Blind (schijnt enorm anti Farioli te zijn geweest en die man van Yesilgoz Zegerius (waarom
maakt de vvd alles stuk?) hebben toch behoorlijke invloed?
Een professioneel bedrijf met aandeelhouders zet iemand zonder succesvolle ervaring op ėėn van de belangrijkste posities. Dat kan alleen in het voetbal.
Dat krijg je als je mensen aan de leiding heb die zichzelf belangrijker vinden dan de mensen die echt belangrijk zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:44 schreef Simmertje het volgende:
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat krijg je als je mensen aan de leiding heb die zichzelf belangrijker vinden dan de mensen die echt belangrijk zijn
Maar Farrioli kon ook echt niet als trainer van ajax. Dat defensieve spel paste echt niet bij ajas
Allleen hij had wel gelijk want met die materiaal kan je echt niet met 10 man over de middenlijn staan zoals sjonnie wil doen
Door je been niet terug te trekken waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.
"Je POOT"quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door je been niet terug te trekken waarschijnlijk.
Gewoon vol d'r op klapp'n
Met Berghuis en Klaassen gaat dat niet echt lukken denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2025 07:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sjon wil "gewoon domineren op het middenveld". Hoe, dat is van ondergeschikt belang, gewoon.
Berghuis maakt denk ik minder meters dan Bergwijn vorig jaar. Die man teert op een goede pass in de voorbereiding tegen Celtic. Ook als rechtsbuiten is er in het huidige voetbal echt geen plek meer voor dit soort aartsluie spelers, simpelweg omdat hiermee de middenvelder en back achter hem continu met een overtal geconfronteerd worden. Maar goed, Sjon is beste maatjes met Berghuis. Die gaat er nooit uit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met Berghuis en Klaassen gaat dat niet echt lukken denk ik
Het is wel vreemd hoor dat Berghuis verhaal. Ik denk dat Farrioli het vorig seizoen het wel goed gezien had dat berghuis gewoon geen middenvelder is. Die moest gewoon rechtsbuiten spelen.
Het is af en toe wel leuk hoor die balletjes van Berghuis, maar je speelt eigenlijk op het middenveld gewoon met een man minder. Hij komt gewoon heel veel loopvermogen en fysieke kracht te kort.
KLaassen kan ook echt niet meer. HIj had een leuke opmerking hoe het dan in de CL moest. Maar hij is een van de problemen. Voetballend komt hij tekort
Eigenlijk heb je een speler op het middenveld nodig die de mentaliteit van Klaassen heeft en de inzicht van Berghuis.
Marciano Vink maakt gisteren ook een opmerking dat ajax voornamelijk spelers van 1.70 heeft lopen.....quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuis maakt denk ik minder meters dan Bergwijn vorig jaar. Die man teert op een goede pass in de voorbereiding tegen Celtic. Ook als rechtsbuiten is er in het huidige voetbal echt geen plek meer voor dit soort aartsluie spelers, simpelweg omdat hiermee de middenvelder en back achter hem continu met een overtal geconfronteerd worden. Maar goed, Sjon is beste maatjes met Berghuis. Die gaat er nooit uit.
Farioli botste met het bestuur over het halen van meer fysiek sterke spelers.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Marciano Vink maakt gisteren ook een opmerking dat ajax voornamelijk spelers van 1.70 heeft lopen.....
Ik denk dat het wel klopt daarmee zei hij ook iets over het fysieke vermogen
Hahaha, dit kun je toch niet menen. Vorig jaar zat echt alles, maar dan ook alles mee. De selectie is bij ajax op een aantal sleutelposities krankzinnig matig, voornamelijk op de zes, de vleugels en de spitspositie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:07 schreef cosmosis het volgende:
Als We Farioli zn zin gegeven zouden hadden stonden we nu fier bovenaan en gingen we vol trots richting de CL....
quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:37 schreef Simmertje het volgende:
Dat constante gezeik over Ajax DNA en eeuwige verlangen naar het verleden moet toch ook eens stoppen. De meeste succesvolle trainers van de afgelopen jaren zijn Bosz, ten Hag en Farioli geweest. Allemaal zonder Ajax historie en "dna". Conservatief onzin gezeik maakt deze club elke keer kapot.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:
Ground duels (won)
9 (1)
Middenvelder Klaassen:
Touches
13
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:00 schreef Bugno3 het volgende:
Oh en de laatste, patron Bergosso:
Ground duels (won)
2 (0)
Aerial duels (won)
0 (0)
Possession lost
18
Maar wat een pass heeft ie he?
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Je zou toch denken dat Sjonnie dit soort statistieken ook gaat analyseren...
En zal zich verbijten over waar die haakjes voor staan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die leest denk ik dat Fitz Jim 91 duels heeft gewonnen.
Ik lees hier al de hele week dat de huur van McConnell onzin is omdat we FitzJim en Mokio al hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:58 schreef Bugno3 het volgende:
Meisje Fitz:
Ground duels (won)
9 (1)
Middenvelder Klaassen:
Touches
13
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:41 schreef raptorix het volgende:
Lengte heeft vrij weinig met fysieke kracht te maken, doorgaans zie je juist dat kleinere spelers duels beter aangaan, ik ben pas vrij laat in de groei gekomen, en vond het als Junior altijd heerlijk om tegen grotere spelers te verdedigen omdat die over algemeen slechtere balans hebben, klein duwtje en ze vliegen alle kanten op.
Tuurlijk wel, is gewoon natuurkunde. Op het moment dat zij bv hun gewicht verplaatsen van hun rechter- naar hun linkerbeen en je geeft in die beweging een schouderduw tegen hun rechterschouder, dan zijn ze 100% zeker uit balans.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Virgil van Dijk of William Saliba alle kanten uitvliegen als je ze een klein duwtje geeft.
Lol die kan nog geen zin normaal uitsprekenquote:
Ik denk dat je nog wel 4 puzzelstukjes nodig hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.
Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.
Ik denk dat een extra goede spits al het juiste puzzelstukje kan zijn.
Niet te negatief, 1 zin liep wel goed.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lol die kan nog geen zin normaal uitspreken![]()
Wie waren ook alweer die domme sjonnie goed vonden.
ja en waar wil je die extra goede spits mee betalenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.
Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.
Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Die patronen zijn natuurlijk ook makkelijker in te slijpen. Als je minder hoog staat. Heitinga hanteert in feite dezelfde patronen van een invallende zes en uitzwekende centrale verdedigers. Backs die hoog staan met hangende buitenspelers. Alleen dan met een veel hogere pressing. Het grootste verschil dat de staff vorig jaar wel antwoorden had op tactische vraagstukken zoals een Gloukh die geschaduwd wordt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef papert het volgende:
[..]
Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.
Bovendien, bij Farioli had je wel meer het idee dat er een visie achter zat, en zag je al patronen in het spel. Ook was de selectie toen echt minder dan nu.
vanaf dag 1 is het vooral zeiken om het zeiken en sommigen hopen vanaf dag 1 op falen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef papert het volgende:
[..]
Wel met je eens, alleen bij Heitinga zit het niet mee dat hij als hoofdtrainer nergens succes heeft gehad voordat hij als trainer van Ajax begon. Dan heb je maar weinig krediet.
Bovendien, bij Farioli had je wel meer het idee dat er een visie achter zat, en zag je al patronen in het spel. Ook was de selectie toen echt minder dan nu.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
scorebordjournalistiek. Je ziet gewoon dat het weer een heel stuk slechter eruit ziet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
HeEfT MeT SlOt GeWeRkTquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lol die kan nog geen zin normaal uitspreken![]()
Wie waren ook alweer die domme sjonnie goed vonden.
Dat komt vooral omdat die Italiaan met de verdediging rond de zestien speelde en Heitinga waarschijnlijk de opdracht van bovenaf heeft meegekregen om weer op de helft van de tegenstander te gaan spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek. Je ziet gewoon dat het weer een heel stuk slechter eruit ziet.
Niet zoveel te kiezen vindt ik een beetje een zwaktebod. We hebben misschien wel de minst ervaren trainer van de eredivisie. Voor de status en salaris had dat echt wel beter gekund.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vanaf dag 1 is het vooral zeiken om het zeiken en sommigen hopen vanaf dag 1 op falen.
Ik denk ook niet dat het de juiste keuze is, maargoed ik denk wel dat je niet zo veel te kiezen had. Wellicht valt het middenveld wel goed in elkaar met die nieuwe engelsman, heb je met een vaste verdediging wat meer stabiliteit en zonder brobbey hopelijk wat meer rust. Met gods, moro en oscar op de juiste plek en de juiste vorm zal het ook wel wat schelen.
Verder vergeten we ff vaak van hoever we komen dankzij mislintat en de rvc van toen.
Ajax is nog wel een eindje van goed geleid zijn vandaan. Met Farioli had je denk ik toch wel een juweeltje binnen, misschien had je je die toch wel in de ‘Arne Slot’-rol moeten duwen zoals Feyenoord een tijdje deed. Niet dat dat heel duurzaam is maar nu stap je gelijk weer de ellende in met maar weinig vet op de botten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goedkoop om weer te snakken naar Farioli. Een goed geleide club zorgt á la Liverpool goed voor de erfopvolging. Daar heeft Ajax onbegrijpelijk in gefaald.
Ondanks een sterk seizoen, hebben de fossielen weer macht uitgeoefend. Er moest een Nederlandse trainer komen, en dat alleen om wat ziedende azijnschrijfseltjes en uitspraken van andere fossielen in de media.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Maar Italiaantje had het niet over puntverliezen dus wat missen we die man he.En de wedstrijden daarvoor ook al voor 90% niet om aan te gluren maar wat een trainer he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maakten we toen wel Europees indruk, bij Eintracht en Union bibberen ze nog steeds.
We gaan het zien met Heitinga, duidelijk geen mediagenieke trainer maar laat hem lekker het seizoen afmaken en proberen een team te bouwen.
Moet nog wel minimaal een spits bij, met alleen Weghorst ga je het niet redden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Maar daar zijn we waarschijnlijk ook voor gegaan, alleen verlengde die zijn contract om daarna naar de Bundesliga te gaan. Voor zover wij weten heeft hijzelf Ajax gewoon afgewezen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet waarom Ajax niet gewoon voor Simonis is gegaan. Dat had prima gekund.
Simonis heeft geen Ajax DNA en heeft niet met heilige Arne gewerktquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is nog wel een eindje van goed geleid zijn vandaan. Met Farioli had je denk ik toch wel een juweeltje binnen, misschien had je je die toch wel in de ‘Arne Slot’-rol moeten duwen zoals Feyenoord een tijdje deed. Niet dat dat heel duurzaam is maar nu stap je gelijk weer de ellende in met maar weinig vet op de botten.
Ik begrijp vooral niet waarom Ajax niet gewoon voor Simonis is gegaan. Dat had prima gekund.
Volgens mij wilde hij zelf wel graag naar Ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar zijn we waarschijnlijk ook voor gegaan, alleen verlengde die zijn contract om daarna naar de Bundesliga te gaan. Voor zover wij weten heeft hijzelf Ajax gewoon afgewezen.
Inderdaad. En je kan ook gewoon luisteren naar interviews, je hebt er zelf gewoon heel weinig verstand van als je geen verschil opmerkt in analyses van goede en slechte trainers.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek. Je ziet gewoon dat het weer een heel stuk slechter eruit ziet.
Volgens mij ook, maar toen ging Ajax ineens met anderen flirten en toen kwam Wolfsburg en was het wel snel beklonken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij zelf wel graag naar Ajax
Het is ook een compleet debiele analyse. Heitinga moet lekker trainer bij Feyenoord worden als ie het over mentaliteit en poot niet inhouden wil hebben in plaats van over voetbalinhoudelijke zaken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:44 schreef bbuddybb het volgende:
Veerman, topspits van Volendam, weerspreekt Heitinga's lezing dat de spelers van Ajax het duel niet hadden moeten schuwen.
"Nee, ze hadden juist uit de duels moeten blijven, omdat ze fysiek tekort komen."
Sjon wordt hier even te kijk gezet, jongons.
Dat laatste moet je dan wel kunnen natuurlijk, een keer in je handen spugen is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het is ook een compleet debiele analyse. Heitinga moet lekker trainer bij Feyenoord worden als ie het over mentaliteit en poot niet inhouden wil hebben in plaats van over voetbalinhoudelijke zaken.
In alles een betere keuze dan Heitinga, behalve in het cultuurbewaker gedeeltequote:
Je haalt de gehele tijdlijn door elkaar. Tussen het Ajax flirten en Wolfsburg verlengde die zijn contract bij Go Ahead. Hoe je dat anders dan een afwijzing kan zien als Ajax zijnde mag je me uitleggen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar toen ging Ajax ineens met anderen flirten en toen kwam Wolfsburg en was het wel snel beklonken.
Gok dat er toen een afkoopsom in is gezet voor GAEquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je haalt de gehele tijdlijn door elkaar. Tussen het Ajax flirten en Wolfsburg verlengde die zijn contract bij Go Ahead. Hoe je dat anders dan een afwijzing kan zien als Ajax zijnde mag je me uitleggen.
Misschien omdat hij niet voldoende overtuiging of steun voelde van Ajax, er is nooit een officieel bod geweest wat we weten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je haalt de gehele tijdlijn door elkaar. Tussen het Ajax flirten en Wolfsburg verlengde die zijn contract bij Go Ahead. Hoe je dat anders dan een afwijzing kan zien als Ajax zijnde mag je me uitleggen.
pure speculatiequote:Op zondag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2743562/1/350#p218639062]zondag 31 augustus 2025 11:36 schreef papert het volgende:
[..]
er is nooit een officieel bod geweest wat we weten. Echt doorpakken heeft Ajax niet gedaan
Niks mis met de analyse van Heitinga, gebrek aan duelkracht was nl. ook het voornaamste probleem, Dat hoeft ook niet persé met alleen fysiek te maken te hebben maar wel met felheid en intensiteit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:44 schreef bbuddybb het volgende:
Veerman, topspits van Volendam, weerspreekt Heitinga's lezing dat de spelers van Ajax het duel niet hadden moeten schuwen.
"Nee, ze hadden juist uit de duels moeten blijven, omdat ze fysiek tekort komen."
Sjon wordt hier even te kijk gezet, jongons.
Natuurlijk heeft dat ook gewoon met fysiek te maken, helemaal met zo’n middenveldquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niks mis met de analyse van Heitinga, gebrek aan duelkracht was nl. ook het voornaamste probleem, Dat hoeft ook niet persé met alleen fysiek te maken te hebben maar wel met felheid en intensiteit.
Daar moeten ze nog wel stappen in maken willen ze echt mee gaan doen.
Eens dat er nu wel erg veel lichte / kleine spelers rondlopen maar ook die kunnen met felheid veel afdwingen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat ook gewoon met fysiek te maken, helemaal met zo’n middenveld
Ja de goede spelers kunnen uit duel blijven, maar je kan niet met een heel team vol tuinkabouters spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens dat er nu wel erg veel lichte / kleine spelers rondlopen maar ook die kunnen met felheid veel afdwingen.
Volendam was overigens wel erg extreem, alle spelers tussen de 1,90 en 2.00 meter. Daar gaan PSV en Feyenoord het ook gewoon moeilijk tegen krijgen.
Stop hiermee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niks mis met de analyse van Heitinga
Eigenlijk klopt zijn analyse nog best wel als je het over gisteren hebtquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet nog van de Klassieker twee jaar terug (die 2-3) waarin Feyenoord vooral na rust veel beter was, dat Heitinga achteraf ook met een analyse kwam van ‘jaa we moeten er nog harder op klappen en de duels aangaan’. En dat Berghuis eigenlijk als enige door had dat Feyenoord een tactische zet had gedaan waar geen antwoord op werd gevonden.
‘Handjes spugen, graspolletjes rennen’, het zijn allemaal loze termen om te verhullen dat hij het gewoon niet ziet.
Berghuis ziet het ook altijd wel goed en kan dat ook goed verwoorden, ik denk dat John de wedstrijd terug moet zien om te weten waar het allemaal niet goed ging, dat is niet heel handig als je de coach bent en eigenlijk tijdens de wedstrijd zaken moet duiden en eventueel aanpassen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet nog van de Klassieker twee jaar terug (die 2-3) waarin Feyenoord vooral na rust veel beter was, dat Heitinga achteraf ook met een analyse kwam van ‘jaa we moeten er nog harder op klappen en de duels aangaan’. En dat Berghuis eigenlijk als enige door had dat Feyenoord een tactische zet had gedaan waar geen antwoord op werd gevonden.
‘Handjes spugen, graspolletjes rennen’, het zijn allemaal loze termen om te verhullen dat hij het gewoon niet ziet.
Je zou toch ook hopen dat je daarvoor een assistent hebt die je daar bij kunt helpen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghuis ziet het ook altijd wel goed en kan dat ook goed verwoorden, ik denk dat John de wedstrijd terug moet zien om te weten waar het allemaal niet goed ging, dat is niet heel handig als je de coach bent en eigenlijk tijdens de wedstrijd zaken moet duiden en eventueel aanpassen.
Zeg dat en die schijnt ook tactisch wel beter te zijn, maar dan nog moet je ook in interviews zeggen waarom je wat gedaan hebt en daar heeft Heitinga nog zichtbaar moeite mee en vervalt dan in clichés, een keertje in de handen spugen, daar kwam je in de jaren 70 nog wel mee weg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zou toch ook hopen dat je daarvoor een assistent hebt die je daar bij kunt helpen.
Die assistent is al net zo’n grote fraud.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zou toch ook hopen dat je daarvoor een assistent hebt die je daar bij kunt helpen.
Goede trainer in de MM competitie, daarbuiten een matige trainer die ze niet serieus nemen. Als je tegen 10 man een 1-3 voorsprong weggeeft dan mag je je daar als trainer toch wel verantwoordelijk voor voelen. Als spelers zelfs ruzie maken om wie de penalty mag nemen dan heb je als coach de hiërarchie niet onder controle.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Ten Hag ondertussen al weer serieus op de wip in Leverkusen, die heeft ook niet echt een neus voor clubs waar je qua momentum beter niet in kunt stappen.
Dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is dan ook 100% Kroes aan te rekenen. Heitinga faalt, dan Kroes ook.
Berghuis is dan ook niet achterlijk. Ergens wel respect dat ie bij deze bende blijft. Al is het beste nu ook wel van hem af; gisteren was ie bijvoorbeeld ook dramatisch.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghuis ziet het ook altijd wel goed en kan dat ook goed verwoorden, ik denk dat John de wedstrijd terug moet zien om te weten waar het allemaal niet goed ging, dat is niet heel handig als je de coach bent en eigenlijk tijdens de wedstrijd zaken moet duiden en eventueel aanpassen.
Ook gewoon niet zo’n hele goede trainer zo blijktquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Ten Hag ondertussen al weer serieus op de wip in Leverkusen, die heeft ook niet echt een neus voor clubs waar je qua momentum beter niet in kunt stappen.
Dat was stellen dat Ajax voor Simonis ging natuurlijk niet.quote:
Gelukkig zit nu Heitinga er.quote:
Die tijd ligt al een jaar of zes achter ons Sjaakquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het is ook een compleet debiele analyse. Heitinga moet lekker trainer bij Feyenoord worden als ie het over mentaliteit en poot niet inhouden wil hebben
Ze hebben nu gelukkig de mateloos populaire ras-Ajacied John Heitinga die de man achter het succes van Arne Slot bij Liverpool is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
vanaf 2022 is er 7 keer iemand aangesteld als trainer
020 is goed bezig meet het doorzetten van continuïteit
Geef hem nou gewoon eens twee jaar de tijd. Of vijf jaar.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is onvermijdelijk dat dit seizoen ook nummer 8 gaat komen
Die krijgt gewoon fiks betaald om z'n hobby uit te voeren, voor het geld hoeft hij het niet te doen en houdt zo de familie in Amsterdam.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:01 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Berghuis is dan ook niet achterlijk. Ergens wel respect dat ie bij deze bende blijft. Al is het beste nu ook wel van hem af; gisteren was ie bijvoorbeeld ook dramatisch.
1 van de spelers die vooral 'mogen' en die niet te horen krijgen dat ze nog 15 min hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die krijgt gewoon fiks betaald om z'n hobby uit te voeren, voor het geld hoeft hij het niet te doen en houdt zo de familie in Amsterdam.
Ik vind het in z'n geheel wel wat te vrijblijvend, de enige die je af en toe op urgentie kan betrappen is Wout.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 van de spelers die vooral 'mogen' en die niet te horen krijgen dat ze nog 15 min hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |