abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218636359
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218636366
Ah shit, had toch het nummer niet moeten wijzigen. Kan dat worden aangepast?
pi_218636400
Mb is al een tijd met een samenwerking bezig met Iris, ik denk een eigen zonnebrillen lijn.
Daarom kon ze ook niet shooten vanwege haar oog denk ik.
pi_218636470
Ja blijf idd van het topicnummer af. 😝Staat er ook bij als je een nieuw deel opent.
pi_218636497
Als Milou zich afvraagt waarom haar kinderen zo stuiteren.. ik begin bijna te stuiteren van alleen de beelden van al die zoete vreterij op dat evenement waar ze waren. Zie die jongste een suikerspin eten en afsluiten met een ijsje. Geen idee of hij daar tussen ook nog wat gegeten heeft, maar bizar hoeveel ellende die kinderen naar binnen werken.
pi_218636520
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:07 schreef morningsunshine het volgende:

[..]
Nouja, we weten allemaal dat MB ook op vrouwen valt dus dat verliefde zou natuurlijk zomaar eens kunnen…
Ik heb serieus nav deze story opgezocht wat de relatiestatus van die Iris is omdat ik ineens dacht Jacqueline werd destijds ook geïntroduceerd als een van de besties waar ze maximaal klef mee deed.
pi_218636600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:33 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ik heb serieus nav deze story opgezocht wat de relatiestatus van die Iris is omdat ik ineens dacht Jacqueline werd destijds ook geïntroduceerd als een van de besties waar ze maximaal klef mee deed.
Iris is getrouwd met een wat oudere man en heeft drie kinderen en woont afwisselend in Amsterdam en Moraira. MB wil denk ik net als Iris zijn. Maar het lijkt haar een beetje boven het hoofd te groeien.

Ze werken samen aan een project, zie de stories vandaag van Iris.

[ Bericht 4% gewijzigd door lila01 op 30-08-2025 23:48:03 ]
pi_218636697
MB oogt ook niet helemaal fris. Behalve alcohol en sigaretten lijkt ze ook niet vies te zijn van een lijntje….
pi_218636792
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
MB oogt ook niet helemaal fris. Behalve alcohol en sigaretten lijkt ze ook niet vies te zijn van een lijntje….
O ja? En waar baseer je dat op? Vind dat nogal een aanname

[ Bericht 4% gewijzigd door Henrike op 31-08-2025 00:14:00 ]
pi_218636802
quote:
Waar haal je die info vandaan?
pi_218636820
quote:
Huh? Hoe kom je daar nou bij?
pi_218636838
quote:
Dit heb ik echt nog nooit over haar gelezen. Best een uitspraak om zomaar te doen of heb je bronnen hiervoor?
pi_218636846
Minibelle; Lotus is druk in haar hoofd omdat school weer begint.
In de vakantie ging het goed.
Zal ze zelf nu niet begrijpen dat het kind nu alweer geprikkeld raakt omdat ze zoveel moet?
Ik las net alles wat op dat meisje haar programma staat en denk dan echt ; waarom doe je dat meisje dit aan?
Die kids moeten daar zoveel, logisch dat ze overprikkeld zijn.
pi_218636850
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:29 schreef Maremare het volgende:
Als Milou zich afvraagt waarom haar kinderen zo stuiteren.. ik begin bijna te stuiteren van alleen de beelden van al die zoete vreterij op dat evenement waar ze waren. Zie die jongste een suikerspin eten en afsluiten met een ijsje. Geen idee of hij daar tussen ook nog wat gegeten heeft, maar bizar hoeveel ellende die kinderen naar binnen werken.
Die hebben alleen maar uitjes waarbij ze troep kunnen eten of troep kunnen kopen. Ik kijk daar echt met verbazing naar.
pi_218636869
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:08 schreef Henrike het volgende:
Minibelle; Lotus is druk in haar hoofd omdat school weer begint.
In de vakantie ging het goed.
Zal ze zelf nu niet begrijpen dat het kind nu alweer geprikkeld raakt omdat ze zoveel moet?
Ik las net alles wat op dat meisje haar programma staat en denk dan echt ; waarom doe je dat meisje dit aan?
Die kids moeten daar zoveel, logisch dat ze overprikkeld zijn.
Volgens moeder willen ze het zelf allemaal. Dat kan natuurlijk best, mijn bijna 7 jarige wil het liefst ook de hele week een vol programma met 3 sporten, spelen met en bij vriendjes, naar de speeltuin etc. Maar als ouder kun je daar best wat in sturen en zorgen dat er ook voldoende momenten zijn om tot rust te komen (ontprikkelen). Maar moeder vindt het allemaal maar wat interessant om op te scheppen en vervolgens te klagen dat ze het halve land door moet rijden en zo'n bomvolle agenda heeft.
pi_218636872
MB en Jvp gingen dus eerst samen op inkoop in Amsterdam. Jvp reed terug naar gezin/kinderen/Koen en MB ging nog een dag feesten in Amsterdam (volgens haar schrijven 2 dagen werken in A'dam)

Deze vrouw heeft echt een probleem met relaties hoor. Alles draait om haar eigen (eigenwijze) ik. Inmiddels staan haar 'allesjes' op nummer weet ik veel? Ze is zo veel en zo vaak weg voor diners, feestjes enz. Mens je hebt vier kinderen op de wereld gezet....die nog hartstikke jong zijn. Wees er voor ze (en niet alleen parttime)

Ik merk dat ik er inmiddels echt kwaad om kan worden. Alles voor de views, wanhopig naar de 200 k willen omdat je dan een macro influencer bent?

Bah bah
pi_218636882
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef Maremare het volgende:

[..]
Volgens moeder willen ze het zelf allemaal. Dat kan natuurlijk best, mijn bijna 7 jarige wil het liefst ook de hele week een vol programma met 3 sporten, spelen met en bij vriendjes, naar de speeltuin etc. Maar als ouder kun je daar best wat in sturen en zorgen dat er ook voldoende momenten zijn om tot rust te komen (ontprikkelen). Maar moeder vindt het allemaal maar wat interessant om op te scheppen en vervolgens te klagen dat ze het halve land door moet rijden en zo'n bomvolle agenda heeft.
Precies,
Je kunt ze ook een beetje afremmen en beschermen.
Dat geren en gevlieg .
Kind kan niet op 7 plaatsen tegelijk zijn
pi_218636884
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:08 schreef Clavis het volgende:

[..]
Die hebben alleen maar uitjes waarbij ze troep kunnen eten of troep kunnen kopen. Ik kijk daar echt met verbazing naar.
Nou inderdaad. Het lijkt wel altijd ongezond te zijn. Van de week zag ik dat ze met een van de kinderen in de speelgoedwinkel stond, omdat hij daar heen wilde. Ze heeft erna niets gepost over een aankoop, maar er wordt daar echt veel tussendoor gekocht terwijl er geen verjaardag is ofzo. Of zou ze haar kind alleen maar laten kijken en met niks de winkel uit gaan?
pi_218636902
quote:
Dat is nogal een heftige beschuldiging 😱
(Maar dat zou wel gewichtsverlies kunnen verklaren?)
pi_218636947
Debbie steekt continu die speer in haar Arie maar waarom?

Ik had (wel 14 jaar geleden) als ik bijvoorbeeld even ging stofzuigen naderhand 38.8 ipv 36.8. reactie internist: o joh mensen die een marathon lopen hebben soms wel 40 graden koorts. Die was echt 0 onder de indruk hiervan.

Maar ik voelde al zelf dat de temperatuur opliep en voelde mij dan slechter daarvoor was temperaturen echt niet nodig.
Ik denk dat volgende stap een luier wordt aangezien ze dan incontinent is door het vele tempen 🤡
pi_218637233
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:43 schreef Lampje88 het volgende:
Debbie steekt continu die speer in haar Arie maar waarom?

Ik had (wel 14 jaar geleden) als ik bijvoorbeeld even ging stofzuigen naderhand 38.8 ipv 36.8. reactie internist: o joh mensen die een marathon lopen hebben soms wel 40 graden koorts. Die was echt 0 onder de indruk hiervan.

Maar ik voelde al zelf dat de temperatuur opliep en voelde mij dan slechter daarvoor was temperaturen echt niet nodig.
Ik denk dat volgende stap een luier wordt aangezien ze dan incontinent is door het vele tempen 🤡
Ik snap dit ook echt niet helemaal.
Ik ben eerlijk, ik word soms door de LC helemaal badend in het zweet wakker en helemaal oververhit in de ochtend en als ik dan m'n oorthermometer gebruik ( ik ga echt niet elke keer een temperatuur meter steken waar het licht niet schijnt, ben daar niet zo van en ik vind dat heel onnodig ) dan heb ik ook vaak rond de 38, 38,8 Ter referentie: op goede momenten meet ik tussen de 36 en 36,8. Maar ik doe dit zelf niet veel vaker dan maximaal een enkele keer per week, als ik echt ziek ben natuurlijk vaker.
Ik voel zelf prima aan wanneer mijn lichaam oververhit is en wanneer het teveel is geweest.
Alleen dit kan wel letterlijk een ding zijn van LC.
Alleen ik krijg het juist als ik geslapen heb of niet heb kunnen slapen. Het is in ieder geval bij mij niet dat ik ga slapen en dat ik dan afkoel ofzo... :') verre van.

Ik heb nu een verjaardagsfeestje van mijn oma gehad die een mooie leeftijd heeft bereikt. Vond het zelf de moeite waard om dan toch gewoon te gaan. Ik ben 3 uur van huis weggeweest.

En om je toch een voorbeeld te geven hoe dat nu gaat: mijn lichaam is te overprikkelt ( jeuk over mijn hele lichaam, oververhit ontzettende dorst, "aan" stand, hoofdpijn, misselijkheid ) om te gaan slapen, heel de prikkels zijn in mijn hoofd letterlijk teveel. Ik ga dan lopen malen omdat mijn hoofd letterlijk niet uit wilt gaan. Ik lig al vanaf 11 uur in bed, maar geen enkele seconde kunnen slapen.

Ik vind het dan ook letterlijk knap dat Debbie zoveel slaapt, want ik krijg het niet voor elkaar en zeker niet als ik teveel doe. Dan kan ik juist vrijwel helemaal niet slapen en weigert mijn lichaam totaal. Daarom is het voor mij persoonlijk juist zo slopend om teveel te doen, teveel te willen. En triest genoeg is het dus al een etentje met 10 familieleden, 3 uurtjes.

Als Debbie dit trouwens ook allemaal ineens gaat hebben, heb ik er alle vertrouwen in dat ze vooral kopier gedrag vertoont. Kijken waar andere lotgenoten last van hebben, en doen alsof zij dat ook zo heeft. En dan leest ze hier ook overduidelijk mee.

Ik blijf alleen de versie van Debbie haar LC soms wel bizar vinden. Iemand kan achteruit gaan he, en élke dag kan voor een chronisch zieke er anders uit zien. Misschien kan de ene wel de ene dag auto rijden en de andere dag helemaal niet. De ene keer wel een boodschap doen en de andere keer niet.

Maar ik weet niet, soms heb je bij bepaalde mensen gewoon een gevoel dat het niet klopt. En bij Debbie heb ik dat gewoon. Het klopt gewoon niet. Heel die tijdlijn klopt niet, ze liegt over dingen en verdraait dingen in haar voordeel. Net zoals met het fietsen op haar fiets. Ik snap dat ze dat deed, want electrisch fietsen kan veel minder inspannend zijn dan bijvoorbeeld een stukje lopen. Voor mij in ieder geval wel. Fiets liever 300 meter op de electrische fiets op turbo als dat ik 300 meter zou moeten lopen.

Maar dan liegen, dat je al meer dan een jaar niet gefietst hebt. Terwijl je gewoon een halfjaar daarvoor stories post op de fiets.
En dit is gewoon alleen al een klein voorbeeld waarom ik persoonlijk denk dat vele mensen Debbie niet geloven. En laten we vooral niet vergeten dat ze wel eens in de comments bij haar reacties heeft gezegd dat ze geen uitkering ontving. Maar hoe kan je dan een WIA aanvraag doen?
Achja. Jullie begrijpen het wel.

Dit was mijn nachtelijke inzicht. :')
pi_218637359
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:16 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Het lijkt wel altijd ongezond te zijn. Van de week zag ik dat ze met een van de kinderen in de speelgoedwinkel stond, omdat hij daar heen wilde. Ze heeft erna niets gepost over een aankoop, maar er wordt daar echt veel tussendoor gekocht terwijl er geen verjaardag is ofzo. Of zou ze haar kind alleen maar laten kijken en met niks de winkel uit gaan?
Dat laatste kan toch ook gewoon? Mijn 5jarige vind het altijd erg leuk als ze in de stad naar de speelgoedwinkel mag en mag kijken. Ze weet dat ze niks mag kopen, maar vind kijken gewoon leuk.
  zondag 31 augustus 2025 @ 07:23:38 #23
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218637360
Sanneke is weer terug op Insta, blijkbaar is/was er iets met haar moeder. Wat natuurlijk heel sneu is, maar vlak daarvoor post ze een story dat ze aan het kijken is voor (weer) een nachtje weg. Dit keer voor haar verjaardag. Dus ik dacht, ze is volgende maand jarig ofzo. Nee mensen, haar verjaardag is pas over 5 maanden… Iets met prioriteiten.
pi_218637573
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:23 schreef LALAA het volgende:
Sanneke is weer terug op Insta, blijkbaar is/was er iets met haar moeder. Wat natuurlijk heel sneu is, maar vlak daarvoor post ze een story dat ze aan het kijken is voor (weer) een nachtje weg. Dit keer voor haar verjaardag. Dus ik dacht, ze is volgende maand jarig ofzo. Nee mensen, haar verjaardag is pas over 5 maanden… Iets met prioriteiten.
Sowieso weer bijzonder dat ze daar zoveel geld voor over heeft terwijl ze altijd zeurt over geld.
pi_218637643
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sowieso weer bijzonder dat ze daar zoveel geld voor over heeft terwijl ze altijd zeurt over geld.
Maar als ze straks een huis krijgen, opent ze gewoon huilend een tikkie voor van alles. Want waarom zou je sparen voor iets waarvan je weet dat het er aan zit te komen he?
pi_218637732
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar als ze straks een huis krijgen, opent ze gewoon huilend een tikkie voor van alles. Want waarom zou je sparen voor iets waarvan je weet dat het er aan zit te komen he?
100%. Schaamteloos. Net als het delen van linkjes, en dat geldt voor iedereen die dat doet.
pi_218637755
quote:
Mijn kind van 7 begint nu ook over zijn verjaardag over 5 maanden 😅 Als volwassene kan dat proces toch óf in je eigen hoofd blijven ipv hardop, of gewoon nog even geparkeerd worden?
pi_218638020
Bij Kyra weer een Ikea bedframe op marktplaats. Zal het familiebed alweer uit elkaar getrokken zijn? Meisjes weer een nieuw duur eigen bed?
pi_218638048
quote:
Ik dacht dat ze minstens een paar weken offline zou gaan. Deze amper 3,5 dag is de moeite van het 'afmelden' amper waard.
pi_218638089
En over Minibelle: de middelste heeft nu al paniek of ze wel overal aan mee kan doen, maar vooral ook niet mee hoeft te doen met zwakke leerlingen als het gaat om spelling. Of ze wel echt HB dingen mag doen. Ik heb bij alles wat ik in die tekst lees het idee dat ik moeder hoor, want bij de ‘slechtere’ dingen horen haar kinderen niet thuis. En het arme meisje maar helemaal vastlopen in haar stress, faalangst en de angst ‘of ze wel al die leuke dingen kan doen’ ook al is het een totaal idioot en vol schema vol prestatiedruk voor het meisje. Ik vind dit weer zó oprecht sneu voor haar..
pi_218638097
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef SterreKaatje het volgende:
MB en Jvp gingen dus eerst samen op inkoop in Amsterdam. Jvp reed terug naar gezin/kinderen/Koen en MB ging nog een dag feesten in Amsterdam (volgens haar schrijven 2 dagen werken in A'dam)

Deze vrouw heeft echt een probleem met relaties hoor. Alles draait om haar eigen (eigenwijze) ik. Inmiddels staan haar 'allesjes' op nummer weet ik veel? Ze is zo veel en zo vaak weg voor diners, feestjes enz. Mens je hebt vier kinderen op de wereld gezet....die nog hartstikke jong zijn. Wees er voor ze (en niet alleen parttime)

Ik merk dat ik er inmiddels echt kwaad om kan worden. Alles voor de views, wanhopig naar de 200 k willen omdat je dan een macro influencer bent?

Bah bah
Ik vind ondertussen inderdaad wel een behoorlijk contrast zichtbaar tussen hoe J leeft (normaal gezinsleven, dingen met de kinderen doen, werken maar ook gewoon thuis zijn, normale outfits) en hoe M leeft (feestjes, steeds weg van huis, plamuurlagen aan make-up, alleen maar uit eten, altijd sjieke outfits).
pi_218638162
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik vind ondertussen inderdaad wel een behoorlijk contrast zichtbaar tussen hoe J leeft (normaal gezinsleven, dingen met de kinderen doen, werken maar ook gewoon thuis zijn, normale outfits) en hoe M leeft (feestjes, steeds weg van huis, plamuurlagen aan make-up, alleen maar uit eten, altijd sjieke outfits).
J lijkt weer een beetje de J te worden van voordat zij een kopie van M werd. Simpele spijkerbroek met shirt, niet alles meer maximaal, zelfs haar beugel lijkt aan de wilgen gehangen te zijn. Blijkbaar heeft zij het perfecte plaatje losgelaten.
pi_218638203
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:29 schreef Maremare het volgende:
Ik zou in haar geval ook echt andere keuzes maken, het is op meerdere gebieden niet goed om zoveel suiker te eten. En ik snap niet zo goed dat ze dat zelf niet ziet.
pi_218638221
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik vind het contrast ook groot idd, MB is altijd al 'maximaal' geweest natuurlijk, maar eerst had ze wel een 'normaler' werkende moeder leven.
pi_218638242
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:33 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ze kijkt gewoon zo omdat ze ontzettend bewust is van de camera.
pi_218638249
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:49 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik zou in haar geval ook echt andere keuzes maken, het is op meerdere gebieden niet goed om zoveel suiker te eten. En ik snap niet zo goed dat ze dat zelf niet ziet.
Ik krijg bij haar het gevoel dat ze heel graag een hele leuke moeder wil zijn waar alles kan. Persoonlijk denk ik dat dat ook kan met minder suiker, troep en speelgoed. Vind ook dat ze voor haar jongens een leuke moeder is, ook als je al dat over the top gedoe met eten en spullen wegdenkt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Maremare op 31-08-2025 10:07:27 ]
pi_218638433
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:26 schreef Danielle_ het volgende:
Bij Kyra weer een Ikea bedframe op marktplaats. Zal het familiebed alweer uit elkaar getrokken zijn? Meisjes weer een nieuw duur eigen bed?
Ze hebben dat familiebed toch pas een paar weken?!
pi_218638461
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:34 schreef Danielle_ het volgende:
En over Minibelle: de middelste heeft nu al paniek of ze wel overal aan mee kan doen, maar vooral ook niet mee hoeft te doen met zwakke leerlingen als het gaat om spelling. Of ze wel echt HB dingen mag doen. Ik heb bij alles wat ik in die tekst lees het idee dat ik moeder hoor, want bij de ‘slechtere’ dingen horen haar kinderen niet thuis. En het arme meisje maar helemaal vastlopen in haar stress, faalangst en de angst ‘of ze wel al die leuke dingen kan doen’ ook al is het een totaal idioot en vol schema vol prestatiedruk voor het meisje. Ik vind dit weer zó oprecht sneu voor haar..
Ik vind het daar oprecht geen prettige situatie voor de kinderen.
Die prestatiedrsng, het overal aan mee moeten doen, het moet steeds beter.
Je zag de kinderen op vakantie met de dag meer ontspannen op de foto's.
Wij als volwassenen hebben soms al moeite met alles wat moet, snap niet dat zij dat niet ziet voor haar kinderen.
Zal wel de Russische invloed zijn.
Ik denk ook echt dat de kinderen beter in hun vel zitten met iets meer rust en minder druk.
Ook dat gedrag van Maen wat ze vaak as pittig en moeilijk beschouwt; denk dat het met een beetje meer rust daar stukken beter zal gaan.
pi_218638482
Mamalotje verkoopt haar o zo fijne creamy alweer op Vinted 🤦♀
pi_218638508
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tot zover de geloofwaardigheid van al die lyrische verhalen 😂
pi_218638560
quote:
En de Blundstones.
pi_218638587
quote:
Die geweldige bodies? Met handige knoopjes in het kruis? 🤢
pi_218638597
quote:
Is me wel vaker opgevallen dat zij (en vast ook andere fluflu’s) zo’n enorm ding maken van hun eigen of partners verjaardag, nu ook weer met Efteling of Disney met overnachten etc. Bijzondere financiële keuzes worden daar toch gemaakt.
pi_218638601
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die geweldige bodies? Met handige knoopjes in het kruis? 🤢
De romper voor volwassen vrouwen
pi_218638603
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:34 schreef NineMilka het volgende:

[..]
En de Blundstones.
Die had ze ergens afgelopen weken nog aan terwijl de mussen van het dak vielen. Blijken dus toch niet zo fijn te zijn😉
pi_218638631
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
De romper voor volwassen vrouwen
Dat! Afschuwelijk vind ik ze. Het enige moment waarop ik wil dat mijn borsten platgedrukt worden is tijdens het sporten, dan draag ik een sportbeha. Die bodies zorgen ervoor, van wat ik zag op insta, dat borsten op plekken zichtbaar worden waar ik ze normaal niet heb.
pi_218638635
quote:
Lekker dubbel cashen. Never enough money.
pi_218638658
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:38 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Is me wel vaker opgevallen dat zij (en vast ook andere fluflu’s) zo’n enorm ding maken van hun eigen of partners verjaardag, nu ook weer met Efteling of Disney met overnachten etc. Bijzondere financiële keuzes worden daar toch gemaakt.
Ik denk dat dit soort stories allemaal geplaatst worden in de hoop dat ze uitgenodigd worden door de Efteling of door Disneyland Parijs
pi_218638673
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:38 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Het is vast weer een verkapte schooi poging om een samenwerking
pi_218638716
Als je dan die beelden bij alle fluflu's ziet van most wanted, iedereen met die telefoon omhoog 🙄 Alles moet maximaal vastgelegd worden. Vraag me af of er daar iemand is die kan vertellen welke muziek er gedraaid werd of welke kleur de aankleding had. Dat moeten ze waarschijnlijk allemaal terug zoeken op hun socials 😅 Ik vind het er altijd zo sneu uitzien.
pi_218638754
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je dan die beelden bij alle fluflu's ziet van most wanted, iedereen met die telefoon omhoog 🙄 Alles moet maximaal vastgelegd worden. Vraag me af of er daar iemand is die kan vertellen welke muziek er gedraaid werd of welke kleur de aankleding had. Dat moeten ze waarschijnlijk allemaal terug zoeken op hun socials 😅 Ik vind het er altijd zo sneu uitzien.
Ze leven allemaal zo lekker in het moment 😂
pi_218638757
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:34 schreef Danielle_ het volgende:
Het is vreselijk dat sommige ouders deze druk op kinderen leggen alleen om er zelf mee te scoren. Als kinderen cognitief of op sportgebied wat beter scoren moet je juist meer aandacht leggen op het sociale vlak en hen vooral leren dat ze niet beter zijn dan anderen omdat ze toevallig iets beter kunnen. Als je dat niet doet maak je er hele vervelende arrogante mensen van.
pi_218638771
Ik vraag me echt af wat Mijan eet en wat ze zelf eten als ik hun kassabon zie. 1 zak appeltjes, een prei, spinazie en een ijsbergsla kan toch niet voldoende zijn voor 3 personen een week lang?
pi_218638776
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:34 schreef NineMilka het volgende:

[..]
En de Blundstones.
Dat snap ik! Die vind ik zo lelijk :)
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:02:45 #55
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218638784
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:08 schreef Holaa het volgende:

[..]
Mijn kind van 7 begint nu ook over zijn verjaardag over 5 maanden 😅 Als volwassene kan dat proces toch óf in je eigen hoofd blijven ipv hardop, of gewoon nog even geparkeerd worden?
Helemaal mee eens, en dat het überhaupt al door je hoofd schiet als er weer iets met je moeder aan de hand is vind ik bijzonder.

Daarnaast is het voor mij weer een bevestiging dat zij ver boven hun inkomen (wil) leven. Een bakfiets, dure nachtjes weg, Efteling, Disney en ga zo maar door. Als ze zonodig zoveel uit wil geven, dan zal ze moeten zorgen dat er meer binnenkomt. En dan niet door zielig te doen van ik ga offline, maar blijf natuurlijk wel linkjes delen voor de inkomsten.
pi_218638788
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:45 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ik denk dat dit soort stories allemaal geplaatst worden in de hoop dat ze uitgenodigd worden door de Efteling of door Disneyland Parijs
Wat een reclame als je Sanneke uitnodigt, die weet altijd iets af te keuren.
pi_218638806
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:01 schreef Hope88 het volgende:
Ik vraag me echt af wat Mijan eet en wat ze zelf eten als ik hun kassabon zie. 1 zak appeltjes, een prei, spinazie en een ijsbergsla kan toch niet voldoende zijn voor 3 personen een week lang?
Het is iig al meer dan voorheen. Toen stond er niet meer op dan een zakje diepvries besjes en een paar bananen..
pi_218638864
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:03 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik vraag me af of bedrijven daar naar kijken. Of dat ze puur naar het aantal volgers kijken.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:16:00 #59
405872 roosszz
never give up!
pi_218638896
quote:

[..]
Zolang het niet waait, regent en er rekening gehouden word met haar autisme..
pi_218638916
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:16 schreef roosszz het volgende:

[..]
Zolang het niet waait, regent en er rekening gehouden word met haar autisme..
Bij de Efteling kon je in het verleden zonder medische indicatie een pasje krijgen waarmee je overal voor mocht. Ik weet niet of dat nog zo is.
pi_218638939
Ik hoop dat Annemarie met G. op pad is.
pi_218638947
Sanneke moet eens met beide benen op de grond gaan staan. Er zijn weinig gezinnen die in 12 maanden tijd, sparen voor verhuizing, een bakfiets kopen, op vakantie gaan en dan ook nog naar Disney.

[ Bericht 1% gewijzigd door WinnieWana op 31-08-2025 13:49:14 ]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218638961
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef SterreKaatje het volgende:

Bah bah
Zo bijgelezen. Maar wat hierboven staat; amen.

Het begint nu strontvervelend te worden. Je vertelt wat er speelt want dat kan nie5 meer ontkend worden of je stopt/sluit je insta account als het niemand wat aangaat.

Heb ze nu ook geblokkeerd want ik wil niet meer kijken ook.
pi_218638969
quote:

[..]
Inderdaad anti-reclame.
Tot nu toe lijkt het niet gelukt zo'n "samenwerking". Een aantal weken geleden had ze een soortgelijke story geplaatst waarbij ze de Eftelingprijzen vergeleek met Disneyland Parijs dus nog maar een keer proberen...
pi_218638977
De kassabon van Sanneke, dat moet voor een week zijn? Als ik heel creatief kijk, dan lukken 4 maaltijden. De andere 3 dagen kale rosti met een garnaal erbij oid. Geen melk, kwark, yoghurt, amper fruit. Maar misschien ligt er nog wat in de vriezer/ koelkast.
pi_218638986
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:02 schreef Madre_tigre het volgende:

[..]
Ik lees mee maar nu moet ik toch wel iets zeggen.
Ik heb een handjevol met moeilijke woorden wat ik mankeer en nog een hoop symptomen wat een vraagteken is.

Maar hoe Debby het doet is niet de juiste manier. Ik meet ook vaker op een dag mijn temperatuur. Is het hoger dan 38 dan weet ik al dat ik te veel gedaan heb. En soms is dat alleen liggen op de bank en televisie kijken. Maar je moet dan opschrijven welk tijdstip je meet je temperatuur en wat je gedaan/gegeten heb. Zodat je met je therapeuten kan kijken waar je op vooruit kan.
En dat gaat fout bij haar

Maar dit is een beetje het probleem, vrees ik: Debby wil niet vooruit gaan. Ze heeft meer baat bij ziek zijn, op wat voor manier dan ook.

Op zichzelf is dat natuurlijk ook ziek zijn en daar zijn ook hulpverleners voor, maar dat ziet ze ook niet onder ogen.
pi_218639028
En Sanneke zeurt over de Efteling. Als je de prijzen vergelijkt kun je in maart 3 dagen naar de efteling voor dezelfde prijs als Disney davey crocket. Alleen niet in het nieuwe hotel, maar in Bosrijk. Efteling is dichterbij huis dus minder bezinekosten (en tol, geen idee ik kom nooit in frankrijk). Ze zeurt om te zeuren en wil het gratis. Als je even een reisje Efteling/ Disney kan doen, heb je het prima. Maar ze willen alles, maar geen prioriteiten stellen.
Ik heb helaas dit soort mensen in mijn eigen omgeving. Maandelijks uitjes naar pretparken, dierentuinen, 2 weken weg in de zomervakantie en daar elke dag uitjes en uit eten. Wekelijks naar de stad voor nieuwe kleren en schoenen, heel Shein en Temu leegkopen. Maar dan piepen dat er geen geld is en ze niks hebben en kunnen, als er iets kapot is, de auto kuren heeft of wat dan ook. Als je zegt dat ze minder uit moeten geven aan troep en prioriteiten moeten stellen, dan heb jij het gedaan.
pi_218639031
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:54 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik krijg bij haar het gevoel dat ze heel graag een hele leuke moeder wil zijn waar alles kan. Persoonlijk denk ik dat dat ook kan met minder suiker, troep en speelgoed. Vind ook dat ze voor haar jongens een leuke moeder is, ook als je al dat over the top gedoe met eten en spullen wegdenkt.
Ik vind dat ze qua activiteiten hele leuke dingen doet.
Ik denk ook dat ze zelf graag hele lekkere dingen eet en dat vaak in huis haalt. Maar ik denk dat ze de effecten (ook op de kinderen) daarvan onderschat.
pi_218639033
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:27 schreef Shuri het volgende:

[..]
Maar dit is een beetje het probleem, vrees ik: Debby wil niet vooruit gaan. Ze heeft meer baat bij ziek zijn, op wat voor manier dan ook.

Op zichzelf is dat natuurlijk ook ziek zijn en daar zijn ook hulpverleners voor, maar dat ziet ze ook niet onder ogen.
Miss begint dat ook bij de omgeving/partner. Je hebt toch na een aantal artsen/internisten hele chebang ook wel eens vraagtekens?
pi_218639082
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:01 schreef Hope88 het volgende:
Maar ze eten heel gezond hoor. Ja hoor, ja.
pi_218639103
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:33 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Miss begint dat ook bij de omgeving/partner. Je hebt toch na een aantal artsen/internisten hele chebang ook wel eens vraagtekens?
Zou je verwachten. Van Roy verwacht ik helemaal niks meer. Die lijkt het prima te vinden dat de moeder van zijn kinderen, zijn vriendin de hele boel bij elkaar liegt. Hij is net zo schuldig.
pi_218639167
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:21 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke moet eens met beide voeten op de grond gaan staan. Er zijn weinig gezinnen die in 12 maanden tijd, sparen voor verhuizing, een bakfiets kopen, op vakantie gaan en dan ook nog naar Disney.
In Sanneke haar wereld wordt het gewoon voor haar betaald door onnozele mensen die op linkjes klikken en haar tikkies vullen.
pi_218639172
quote:

[..]

Ik heb ook geregeld verhoging, al heb ik nu al weken niet meer gemeten maar ik voel het wel. Maar ben daar ook niet met therapeuten mee bezig hoor, want naar mijn inziens heeft dat weinig nut. Als ik puur zou leven of geen verhoging mogen krijgen dan lig ik alleen nog maar in bed of op de bank en dat vertik ik. Beter word ik daar ook niet van.
pi_218639189
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:21 schreef Shuri het volgende:
Ja, dat was vluchtig in de plannert te lezen.
pi_218639192
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In Sanneke haar wereld wordt het gewoon voor haar betaald door onnozele mensen die op linkjes klikken en haar tikkies vullen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dat blijkbaar toch steeds doen.
pi_218639194
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, dat was vluchtig in de plannert te lezen.
Ik zag inderdaad ook de naam van Guus staan. Zou leuk zijn als ze een dagje met hem weg is!
pi_218639202
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:55 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ja die snap ik ook niet. Ik vertik het om bij anderen op linkjes te klikken
pi_218639212
Ik zag op vinted dat Lotte spul van creamy verkoopt. Ben dan dus echt oprecht benieuwd hoe fijn het is, als je het nu alweer verkoopt?! Bij 1 zag ik wel staan dat het te groot is, maar er stond echt héél veel op
pi_218639329
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:50 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik heb ook geregeld verhoging, al heb ik nu al weken niet meer gemeten maar ik voel het wel. Maar ben daar ook niet met therapeuten mee bezig hoor, want naar mijn inziens heeft dat weinig nut. Als ik puur zou leven of geen verhoging mogen krijgen dan lig ik alleen nog maar in bed of op de bank en dat vertik ik. Beter word ik daar ook niet van.
Ik zeg niets over koorts etc. als je goed leest. Graag goed lezen.

Ik heb het alleen over Debby (dus niet over andere mensen) die niet beter wil worden of vooruit wil komen en gewoon baat heeft bij 'ziek zijn'. Dat is een psychologische baat die ze er van heeft.
pi_218639341
quote:

[..]

Ja dat gevoel krijg ik ook. Je krijgt er extra volgers bij en je hebt wat om te laten zien.

Maar het is zo onwijs slopend en ik denk dat er niemand is die zo ziek zou willen zijn.
Het is echt erger dan hel.

En ja ik volg haar wel omdat ik toch nieuwsgierig ben naar hoe zij alles voor elkaar krijgt. Maar tegelijkertijd stoort het ook omdat ik weet dat ik er erger aan toe ben. En al die extra hulp niet krijg.
pi_218639396
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:33 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Mogelijk hetzelfde principe waarom iemand bij een alcoholist blijft of een mishandelaar? Vaak is zoiets een heel (gezins)systeem.
pi_218639644
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:05 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ik zeg niets over koorts etc. als je goed leest. Graag goed lezen.

Ik heb het alleen over Debby (dus niet over andere mensen) die niet beter wil worden of vooruit wil komen en gewoon baat heeft bij 'ziek zijn'. Dat is een psychologische baat die ze er van heeft.
Oh pardon je hoeft me niet de les te lezen. Ik reageer in het algemeen wie zegt dat ik op jou reageer!!
pi_218639645
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:06 schreef Madre_tigre het volgende:

[..]
Ja dat gevoel krijg ik ook. Je krijgt er extra volgers bij en je hebt wat om te laten zien.

Maar het is zo onwijs slopend en ik denk dat er niemand is die zo ziek zou willen zijn.

En ja ik volg haar wel omdat ik toch nieuwsgierig ben naar hoe zij alles voor elkaar krijgt. Maar tegelijkertijd stoort het ook omdat ik weet dat ik er erger aan toe ben. En al die extra hulp niet krijg.
Ik ben geblokkeerd door haar, ik kijk wel eens via mollygram. Dat ze die dingen voor elkaar krijgt is enorm frustrerend inderdaad.
pi_218639682
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:20 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Oh pardon je hoeft me niet de les te lezen. Ik reageer in het algemeen wie zegt dat ik op jou reageer!!
Oh nee joh! Sorry als je het zo opgevat hebt. Ik lees je helemaal niet de les, echt absoluut de bedoeling niet!

Je had me wel gequote (en daarom denk ik dus dat je op mij reageert) en ik dacht dat je bedoelde dat ik iedereen die zich enkele keren temperatuurt op een dag naar een psycholoog wil hebben. Dat heb ik dan weer verkeerd begrepen/gelezen. Want dat is niet zo.
pi_218639685
quote:

[..]

Waar ik me tegenwoordig extra aan erger is dat Debbie bij dat laatste stukje zou zeggen "je bent dus gewoon jaloers" (zeg ik niet he.. ik snap de frustratie totaal)
Debbie beweert ook dat ze over haar ziek zijn deelt om het bespreekbaar te maken enzo... maar als iemand die ziek is (vaak zieker dan haar) aangeeft niet te begrijpen waarom zij het wel krijgt reageert ze kinderachtig en zelfvoldaan...
Ze wilt dus niks bespreekbaar of zoiets maken maar enkel laten zien hoe goed ze in de boel oplichten is
pi_218639703
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:24 schreef Shuri het volgende:

[..]
Oh nee joh! Sorry als je het zo opgevat hebt. Ik lees je helemaal niet de les, echt absoluut de bedoeling niet!

Je had me wel gequote (en daarom denk ik dus dat je op mij reageert) en ik dacht dat je bedoelde dat ik iedereen die zich enkele keren temperatuurt op een dag naar een psycholoog wil hebben. Dat heb ik dan weer verkeerd begrepen/gelezen. Want dat is niet zo.
Ik quote jou omdat jij reageerde op iemand die het over verhoging had en wel hulp/therapie daarbij heeft, daarop reageerde ik, weet zo niet meer wie dat was had beter haar kunnen quoten.
Maar nee ik vatte het bij jou echt niet op dat je iedereen naar een psycholoog wil hebben die dagelijks temperatuurt hoor 😅
pi_218639711
Gelukkig @Noor_ :)
pi_218639735
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:21 schreef Shuri het volgende:
Ik hoop het ook. Vind het wel vreemd dat ze er bijna geheimzinnig over doet.
Waarom het melden als je er eigenlijk niks over wil vertellen?
pi_218639747
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waar ik me tegenwoordig extra aan erger is dat Debbie bij dat laatste stukje zou zeggen "je bent dus gewoon jaloers" (zeg ik niet he.. ik snap de frustratie totaal)
Debbie beweert ook dat ze over haar ziek zijn deelt om het bespreekbaar te maken enzo... maar als iemand die ziek is (vaak zieker dan haar) aangeeft niet te begrijpen waarom zij het wel krijgt reageert ze kinderachtig en zelfvoldaan...
Ze wilt dus niks bespreekbaar of zoiets maken maar enkel laten zien hoe goed ze in de boel oplichten is
Als je bij bv de Familie Jelies of Nagelkerke (een huis vol) een afwijkende mening hebt krijg je ook meteen te horen dat je jaloers bent. Als je geen ja knikker bent, ben je tegenwoordig jaloers.
pi_218639783
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:34 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik hoop het ook. Vind het wel vreemd dat ze er bijna geheimzinnig over doet.
Waarom het melden als je er eigenlijk niks over wil vertellen?
Aandacht. Dat mensen haar berichten gaan sturen. Ze filmt ook niet voor niets haar planner.

Misschien deelt ze er morgen wat over voor de betalende volgers, maar ik hoop niet dat ze G gefilmd heeft met in haar achterhoofd ‘dat is leuk voor insta!’
Maar misschien is dat wishful thinking.
pi_218639814
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:56 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja die snap ik ook niet. Ik vertik het om bij anderen op linkjes te klikken
Ik heb van de week nog een dm naar een fluflu gestuurd omdat ze een link deelde met daarbij een ‘aantrekkelijk’ verhaaltje. Ze ‘vergat’ in dit verhaaltje echter essentiële info. M.i. dus misleiding.
pi_218639820
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:32 schreef papierentas het volgende:
En Sanneke zeurt over de Efteling. Als je de prijzen vergelijkt kun je in maart 3 dagen naar de efteling voor dezelfde prijs als Disney davey crocket. Alleen niet in het nieuwe hotel, maar in Bosrijk. Efteling is dichterbij huis dus minder bezinekosten (en tol, geen idee ik kom nooit in frankrijk). Ze zeurt om te zeuren en wil het gratis. Als je even een reisje Efteling/ Disney kan doen, heb je het prima. Maar ze willen alles, maar geen prioriteiten stellen.
Ik heb helaas dit soort mensen in mijn eigen omgeving. Maandelijks uitjes naar pretparken, dierentuinen, 2 weken weg in de zomervakantie en daar elke dag uitjes en uit eten. Wekelijks naar de stad voor nieuwe kleren en schoenen, heel Shein en Temu leegkopen. Maar dan piepen dat er geen geld is en ze niks hebben en kunnen, als er iets kapot is, de auto kuren heeft of wat dan ook. Als je zegt dat ze minder uit moeten geven aan troep en prioriteiten moeten stellen, dan heb jij het gedaan.
Dat is een beetje hoe ik mensen in mijn omgeving zie leven.. Niet officieel samenwonen en dan KGB trekken en dan zeggen ja ik heb daar recht op omdat jij meer verdient. Nee je hebt er eigenlijk geen rechtop maar woont niet samen.
Altijd uiteten, kleding.. Soms denk ik wat doe ik verkeerd dat ik niet leef als een god in Frankrijk.
Als je ook iedereen op insta ziet met gesponsorde weekendjes weg zoals nu Lieke en Sarah naar de Molenwaard baal ik ook echt.
Is hartstikke duur en hun krijgen het even....
pi_218639975
quote:

[..]

Niemand die dit echt heeft wil inderdaad zo ziek zijn. Daar sla je de spijker mee op de kop. Het punt is dat Debby dus totaal niet heeft wat ze zegt te hebben. En ze wil wel heel graag doen alsof ze ziek is. Voor een bepaalde soort aandacht denk ik.
pi_218639991
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:55 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin (en tijd) om elke keer op van die links te klikken. En daarmee ook nog eens mn eigen cookies te verpesten 😅
Wil gewoon lekker scrollen op insta en verder niks 😆
pi_218640509
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:50 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Dat is een beetje hoe ik mensen in mijn omgeving zie leven.. Niet officieel samenwonen en dan KGB trekken en dan zeggen ja ik heb daar recht op omdat jij meer verdient. Nee je hebt er eigenlijk geen rechtop maar woont niet samen.
Altijd uiteten, kleding.. Soms denk ik wat doe ik verkeerd dat ik niet leef als een god in Frankrijk.
Als je ook iedereen op insta ziet met gesponsorde weekendjes weg zoals nu Lieke en Sarah naar de Molenwaard baal ik ook echt.
Dat Molenwaard komt hij iedereen en z’n moeder voorbij, voor mij een reden om daar niet heen te gaan, als ze het aan flu’s gratis weg te geven
pi_218640559
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:50 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Samenwonen betekent niet direct dat er geen recht is op KGB😉. Er zit wel een verschil tussen KGB voor een alleenstaande ouder en KGB voor iemand met een toeslagpartner.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 31-08-2025 14:25:05 ]
pi_218640568
Guus mag eindelijk een dagje sauna doen met z'n mammie wat al jaaaaren geleden door AM werd uitgelegd 😂😂😂
pi_218640632
Hoort hier niet thuis.

Maar ken meerdere mensen die samen wonen maar niet op papier. De gemeente vanuit de bijstand controleert hierop maar de belastingdienst niet.
pi_218640723
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Guus mag eindelijk een dagje sauna doen met z'n mammie wat al jaaaaren geleden door AM werd uitgelegd 😂😂😂
Neeeee! 😳
Zeg dat je dit verzint !
pi_218640773
quote:
Ik ging als puber ook regelmatig met mijn ouders naar de sauna, maar misschien is het als jonge vrouw/meisje makkelijker dan wanneer je een jongen bent?
pi_218640799
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Hoort hier niet thuis.

Maar ken meerdere mensen die samen wonen maar niet op papier. De gemeente vanuit de bijstand controleert hierop maar de belastingdienst niet.
Klopt, deze controles worden niet uitgevoerd door de belastingdienst.
pi_218640868
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Neeeee! 😳
Zeg dat je dit verzint !
Ik verzin dit
pi_218640895
quote:
Ik dacht: het zal wel weer Julia of Jet zijn. Die mogen altijd mee.
pi_218640936
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik verzin dit
Het zou wel de hoogste tijd zijn, want dat was ook zo’n mooie traditie om te laten zien dat ieder lijf anders was toch.
pi_218640977
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ging als puber ook regelmatig met mijn ouders naar de sauna, maar misschien is het als jonge vrouw/meisje makkelijker dan wanneer je een jongen bent?
En toen pas voor de eerste keer, of al van jongs af aan?
pi_218641210
Judith heeft het nog steeds zwaar...... Vind het wel heftig voor haar zeg.
pi_218641353
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:00 schreef WildeTuinen het volgende:
Judith heeft het nog steeds zwaar...... Vind het wel heftig voor haar zeg.
Ben natuurlijk geen arts, maar ik vind het eerlijk gezegd best zorgelijk dat het zo lang duurt. Misschien ook een reactie op de medicatie?
pi_218641585
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ben natuurlijk geen arts, maar ik vind het eerlijk gezegd best zorgelijk dat het zo lang duurt. Misschien ook een reactie op de medicatie?
Als je als zieke flink over je grenzen gaat kan herstel wel echt lang duren. Dus is die zin hoeft dat niet gek te zijn.
Ik lig er soms ook weken af (op dezelfde manier als Judith nu).

En neem aan dat haar artsen het verder wel in de gaten houden.
pi_218641682
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En toen pas voor de eerste keer, of al van jongs af aan?
Als puber voor de eerste keer
pi_218642351
Lotte is één geworden met haar liefde? Lottenjoer🤢
pi_218642493
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte is één geworden met haar liefde? Lottenjoer🤢
Wat een verschrikkelijk stel die twee, gezever ten top en haar vlam kijkt altijd alsof ie moet poepen.
pi_218642499
Dat molenwaard is absoluut geen aanrader. Hier spreekt een local. Het was tot voor kort een vreselijke afgezaagde camping waar je nog niet dood aangetroffen wilde worden. Molenwaard heeft het gekocht en opgeknapt. Maar het is nog steeds vreselijk. Het ligt direct aan een hele drukke N-weg en aan een grote voetbal vereniging. Het is zeker 15 auto minuten bij de avonturen boerderij zelf vandaan. Wat ook niet veel meer voorstelt dan een uitvergrote kinderboerderij.
Zwaar uit z’n verband vertrokken.
In de regio daar is zeer weinig te beleven voor kinderen. Je hebt overal de auto voor nodig en het is een omgeving met alleen maar weilanden, koeien en n-wegen.

Wees dus maar niet jaloers op de flu flu’s die daar allemaal verplicht heen moeten.
pi_218642575
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wat een verschrikkelijk stel die twee, gezever ten top en haar vlam kijkt altijd alsof ie moet poepen.
Ik snap haar vage teksten ook niet, ze is niet gezellig in de winter??
Het is eind augustus, hier is het nog geen winter hoor.
pi_218642729
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
😂
pi_218642732
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die troel bedoelt dat ze ongesteld is. Geitewollensokkenpraat
pi_218642766
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze is ongesteld, ze zit in de winter van haar cyclus. Ik dacht ook: waar heeft ze het over?
pi_218642942
@Rimboequeen en @JaNeeDan, owww haha tnx. Dat had ik dus niet begrepen nee.
pi_218643073
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dat krijg je inderdaad te horen. Of dat zij het extra zwaar heeft omdat haar man niet altijd thuis is en daarom hulp krijgt.

En ja misschien ben ik ook wel jaloers. Maar ben 2 jaar bezig en heb veel artsen die ook brieven geschreven hebben naar de gemeente om te ondersteunen dat ik echt meer hulp nodig heb.
Maar krijg afwijzing na afwijzing.

Op dit moment is mijn zoon van 9 die zorgt dat er stofgezogen wordt, gedweild en hij doet de was.
Ik probeer hem te helpen maar lukt vaak niet.
Mijn vriend werkt wisselende diensten, kookt, doet de afwas, boodschappen en helpt met douchen.

Laten we gewoon zeggen dat het echt niet niks is. Dus ja het steekt enorm als ik zie dat ze de stofzuiger in elkaar zet en hem probeert, op vakantie gaat, dagje weg, kan zwemmen, iemand laten logeren, de kamer helpt aankleden…. Het steekt
pi_218643289
KB heeft niet eens een post geplaatst over z’n zoon die gisteren jarig was. Is natuurlijk niet verplicht maar de andere 3 kregen dat nog wel.
pi_218643745
Gelukkig voor MB kan ze met haar kapotte knieën wel maximaal rennen voor AYNIL praktijken met iemand die vanaf nu ook haar bestie nr zoveel genoemd kan worden. (zie storie van Sophieousri).
Zoveel drama en nepheid. Alsof ze een dubbelleven leidt. De moeder en het A'dam leven met al de besties.
pi_218643826
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:17 schreef Nieuwnestje het volgende:
Gelukkig voor MB kan ze met haar kapotte knieën wel maximaal rennen voor AYNIL praktijken met iemand die vanaf nu ook haar bestie nr zoveel genoemd kan worden. (zie storie van Sophieousri).
Zoveel drama en nepheid. Alsof ze een dubbelleven leidt. De moeder en het A'dam leven met al de besties.
Wauw, wat erg. En lekker zoenen op de mond, volgens mij.
pi_218643832
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
KB heeft niet eens een post geplaatst over z’n zoon die gisteren jarig was. Is natuurlijk niet verplicht maar de andere 3 kregen dat nog wel.
Vind ik wel gunstig. Denk dat hij zijn zoon gewoon irl feliciteert en geen zin meer heeft ons dat instagedoe. Good for him.
pi_218643852
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat molenwaard is absoluut geen aanrader. Hier spreekt een local. Het was tot voor kort een vreselijke afgezaagde camping waar je nog niet dood aangetroffen wilde worden. Molenwaard heeft het gekocht en opgeknapt. Maar het is nog steeds vreselijk. Het ligt direct aan een hele drukke N-weg en aan een grote voetbal vereniging. Het is zeker 15 auto minuten bij de avonturen boerderij zelf vandaan. Wat ook niet veel meer voorstelt dan een uitvergrote kinderboerderij.
In de regio daar is zeer weinig te beleven voor kinderen. Je hebt overal de auto voor nodig en het is een omgeving met alleen maar weilanden, koeien en n-wegen.

Wees dus maar niet jaloers op de flu flu’s die daar allemaal verplicht heen moeten.
Ik snap er ook weinig van, zoveel leukere plekken in NL.
pi_218643867
Ugh die tweede zoen op de mond is echt giga ongemakkelijk. En de rest is zo overdreven.
pi_218643888
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:27 schreef lila01 het volgende:

[..]
Vind ik wel gunstig. Denk dat hij zijn zoon gewoon irl feliciteert en geen zin meer heeft ons dat instagedoe. Good for him.
Dat is zeker gunstig. En beter voor de kinderen. Maar wel een omslag t.o.v. de andere 3.
pi_218643931
quote:
Ik hoop dat M zichzelf nog (her)kent. Ik kan me voorstellen dat haar omgeving dat niet meer kan, dat zij geen idee meer hebben wie M op dit moment is of pretendeert te zijn.

En al die nieuwe vriendschappen zijn vermoedelijk van korte duur. Die gaan niet blijven.
pi_218643984
quote:
Jacqueline is er zo te zien meer voor haar bonuskinderen dan M zelf.
pi_218644059
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik hoop dat M zichzelf nog (her)kent. Ik kan me voorstellen dat haar omgeving dat niet meer kan, dat zij geen idee meer hebben wie M op dit moment is of pretendeert te zijn.

En al die nieuwe vriendschappen zijn vermoedelijk van korte duur. Die gaan niet blijven.
Ik vraag me ook af hoe Jacqueline en Koen naar haar content kijken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218644255
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:26 schreef Danielle_ het volgende:
Als ze 90x200 een familiebed noemen dan is dat wel erg knus. Lijkt mij dus sterk dat het om het familiebed gaat.
pi_218644259
Sinds lange tijd even bij Anke v Delden gekeken maar die bazelt er zo op los dat ik daar echt niks van snap. Soort uit de kluiten gewassen kleuterpraat.
pi_218644305
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 18:19 schreef StukjesInMijnKaas het volgende:

[..]
Als ze 90x200 een familiebed noemen dan is dat wel erg knus. Lijkt mij dus sterk dat het om het familiebed gaat.
Ze hebben van verschillende bedden 1 familiebed gemaakt, dus het zou een onderdeel van het familiebed kunnen zijn
pi_218644315
Kyra: Zie dat ze ook een schoonmaker zoeken omdat ze door haar chronische ziekte steeds minder zelf kan. Dat klinkt niet goed
pi_218644342
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:27 schreef lila01 het volgende:

[..]
Inderdaad. Kan me voorstellen dat Koen beetje klaar is met sociale media.
pi_218644357
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 18:28 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Kyra: Zie dat ze ook een schoonmaker zoeken omdat ze door haar chronische ziekte steeds minder zelf kan. Dat klinkt niet goed
Ehlers Danloss is ook geen kattenpis.
pi_218644469
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:55 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik vraag me ook af hoe Jacqueline en Koen naar haar content kijken.
Zij vallen op dit moment voor mij onder de omgeving van M, ik vraag me dus af of zij haar nog (her)kennen.
pi_218644628
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Hoort hier niet thuis.

Inderdaad mensen kunnen jarenlang frauderen zonder gevolgen.
pi_218644710
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 18:31 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Inderdaad. Kan me voorstellen dat Koen beetje klaar is met sociale media.
En volgens 'beheert' Koen zijn eigen sociale media niet
pi_218644817
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Is ze manisch ofzo?
pi_218644882
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Hij kan daar toch op ieder moment mee stoppen? Die kinderen lezen/zien dat niet.
pi_218644953
Die jurken van Elise, de meeste lijken nachtjaponnen en voor 2 er van is er familie van Pino geslacht 🫣
pi_218644983
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die jurken van Elise, de meeste lijken nachtjaponnen en voor 2 er van is er familie van Pino geslacht 🫣
Wat een wansmaak
pi_218645131
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:01 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Wat een wansmaak
Dat vinden de mensen in de reacties ook🤣
pi_218645166
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij kan daar toch op ieder moment mee stoppen? Die kinderen lezen/zien dat niet.
Dat kan zeker. Ik vind het gewoon opvallend.
pi_218645211
quote:
Dat molenwaard is absoluut geen aanrader. Hier spreekt een local. Het was tot voor kort een vreselijke afgezaagde camping waar je nog niet dood aangetroffen wilde worden. Molenwaard heeft het gekocht en opgeknapt.
Mijn peuter en kleuter vinden het echt geweldig daar, haha
pi_218645245
Ik dacht dat iemand een grap maakt hier.. maar ze was echt naar een welness 😆
pi_218645260
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef Lampje88 het volgende:
Ik dacht dat iemand een grap maakt hier.. maar ze was echt naar een welness 😆
Verdomd ik zie het net, ben toch wel benieuwd wie met mammie mee mocht
pi_218645309
quote:

Amen! En dat zwemstrandje daar is ook echt een lachertje. Mijn kleuter vermaakte zich er altijd prima, maar ik vind het zwaar overrated. Die huisjes daar staan hutje mutje op elkaar en ik vind er weinig sfeer hangen.
pi_218645355
MB staat op het insta account How Can I Make This About Me 🤐🤣

Met het in scene gezette knuffel filmpje met haar 2 oudste op Mallorca
pi_218645365
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is ze manisch ofzo?
Haar hoge pieken en diepe dalen wisselen elkaar in rap tempo af bij MB. Maandag was ze nog depri en somber en n vrijdagavond heeft haar spark terug hahaha
pi_218645501
Haha Lotte is hiermee totaal ongeloofwaardig voor mij geworden 😂 meteen je fantastisch geweldige sponsordeal verkopen op Vinted
pi_218645510
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef Felinecat het volgende:
MB staat op het insta account How Can I Make This About Me 🤐🤣

Met het in scene gezette knuffel filmpje met haar 2 oudste op Mallorca
Ik zie het niet.
pi_218645526
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie het niet.
Ik ook niet hoor🤷
pi_218645528
quote:

[..]
Ik zie het niet.
Ik wilde het net typen. Zie niks staan.
pi_218645533
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is ze manisch ofzo?
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:38 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Haar hoge pieken en diepe dalen wisselen elkaar in rap tempo af bij MB. Maandag was ze nog depri en somber en n vrijdagavond heeft haar spark terug hahaha
Ze heeft ooit eens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Kan dat de maximale stemmingswisselingen daar vanuit komen natuurlijk.
Lijkt me voor haarzelf ook niet makkelijk
pi_218645541
quote:

[..]
Ik zie het niet.
Zag dat de story al van 24 uur geleden was dus zal net niet meer zichtbaar zijn
pi_218645566
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik verzin dit
Je hebt het goed verzonnen!
pi_218645627
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:54 schreef Felinecat het volgende:

[..]
[..]
Ze heeft ooit eens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Kan dat de maximale stemmingswisselingen daar vanuit komen natuurlijk.
Nee, ze deelde dat ze een angst- en paniekstoornis heeft (die volgens haar op 9 juni ineens over was🤔, zie haar reels).
Dat is geen persoonlijkheidsstoornis.
pi_218645671
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:54 schreef Felinecat het volgende:

[..]
[..]
Oh dat heb ik dan gemist
pi_218645757
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, ze deelde dat ze een angst- en paniekstoornis heeft (die volgens haar op 9 juni ineens over was🤔, zie haar reels).
Jawel hoor, ze heeft in een ver verleden weleens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Ik sta er niet van te kijken :)
pi_218645786
MB: het voelt als twee verschillende levens soms:
'thuis met de kinderen en in Amsterdam voor werk'

Koen en JvP worden niet eens meer genoemd...

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 31-08-2025 21:37:08 ]
pi_218645790
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:25 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Jawel hoor, ze heeft in een ver verleden weleens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Ik sta er niet van te kijken :)
Oké, wist ik niet.
pi_218645794
MB's oog is nog lekker ontstoken. Uiteraard wel weer make- up op en lenzen in.

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 31-08-2025 21:35:02 ]
pi_218645800
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:28 schreef lila01 het volgende:
MB: het voelt soms als twee verschillende werelden:

Vond ik ook een veelzeggende uitspraak.
pi_218645827
En weer een knuffelfilmpje van MB op de bank met zoontje in onderbroek. Why?
pi_218645886
Gaat AM eindelijk een dagje wat doen met Guus gaat ze naar de sauna….Ken weinig mensen die zo ontzettend op zichzelf gericht zijn…Guus lijkt al overal bij in te schieten..ga je naar de sauna..
Ik vond het ook opvallend dat de schoolspullen voor Suus en Saar op zaterdag voordat de start van de scholen is gekocht werden.. Dan is het leuke toch wel een beetje weg. Daarnaast valt het me op dat er absoluut niet een speciaal/leuk moment van wordt gemaakt…Jet ook mee..alles afvinken bij de HEMA en weer door..

Bij Bzzonder wordt er echt slecht op Jonas gelet..Dat er iets gebeurt bij een uitstapje snap ik…Maar dat er 3 incidenten zijn vind ik dan echt ongelooflijk…Is gewoon echt een kind die je niet uit het oog kunt verliezen..
pi_218645907
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef lila01 het volgende:
Nou dit idd! Waarom zet je je kind in onderbroek op de socials, al knuffelend met zn moeder..Snap echt niet wat er dan in je hoofd omgaat 🙄
pi_218645979
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:25 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Klopt, dit komt uit de tijd voor de poly
pi_218645986
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef lila01 het volgende:
Dat vond ik dus ook stom. Die kinderen hebben nul privacy meer. Maar dat maakt M blijkbaar niet uit. Het is tenslotte de Michelle show.
pi_218646002
Ze wil dat we allemaal zien wat voor geweldige moeder ze is.
pi_218646010
Ik vond dat filmpje in slow motion met zoon in zn onderbroek en haar handen gewoon naar om naar te kijken.
Gewoon zo fout om online te zetten!

Dat Koen geen felicitaties meer zet voor zn kinderen doet hij denk ik niet, omdat hij dat ook niet meer doet voor Michelle. Anders konden we zeggen, waarom wel voor de kinderen en niet voor Michelle. Maar misschien is hij sociale media wel zat. Kan ook.

Misschien al genoemd maar ook opvallend is dat Jaq wel berichten deelt met haar bonus kinderen, maar Michelle heeft dat al een tijd niet meer gedaan?
pi_218646017
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:43 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Nou dit idd! Waarom zet je je kind in onderbroek op de socials, al knuffelend met zn moeder..Snap echt niet wat er dan in je hoofd omgaat 🙄
Van de week filmde ze Koen ook al die Ollie met ontbloot bovenlijf op schoot had en zat voor te lezen. Hij had zelf niets in de gaten.
pi_218646018
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:28 schreef lila01 het volgende:
MB: het voelt als twee verschillende levens soms:

Het is maar hoe je "werk" ziet. Feestjes, lunches, hotels. Lijkt me dat J vooral het echte werk doet.
pi_218646035
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Melline het volgende:
Ik vond dat filmpje in slow motion met zoon in zn onderbroek en haar handen gewoon naar om naar te kijken.

Ik ook.
pi_218646043
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het is maar hoe je "werk" ziet. Feestjes, lunches, hotels. Lijkt me dat J vooral het echte werk doet.
Ja, die zie je steeds buffelen in dat magazijn bij JolieNoe. MB is alleen maar aan het netwerken.
pi_218646044
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:58 schreef Lostit het volgende:

[..]
Je hebt het goed verzonnen!
Pffff. Zou het inderdaad met Guus zijn geweest?
Zou hij dat echt leuk gevonden hebben of was het een moetje voor de opvoeding?
pi_218646053
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Nou zeg dat. J werkt aan de kleding business en zorgt voor alle kinderen
pi_218646054
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:41 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Gaat AM eindelijk een dagje wat doen met Guus gaat ze naar de sauna….Ken weinig mensen die zo ontzettend op zichzelf gericht zijn…Guus lijkt al overal bij in te schieten..ga je naar de sauna..
Ik vond het ook opvallend dat de schoolspullen voor Suus en Saar op zaterdag voordat de start van de scholen is gekocht werden.. Dan is het leuke toch wel een beetje weg. Daarnaast valt het me op dat er absoluut niet een speciaal/leuk moment van wordt gemaakt…Jet ook mee..alles afvinken bij de HEMA en weer door..

Bij Bzzonder wordt er echt slecht op Jonas gelet..Dat er iets gebeurt bij een uitstapje snap ik…Maar dat er 3 incidenten zijn vind ik dan echt ongelooflijk…Is gewoon echt een kind die je niet uit het oog kunt verliezen..
Dit snap ik ook niet, ik begrijp best dat je geen ogen in je achterhoofd hebt. Maar tussen 'een beetje meer vrijheid' en een winkel(tje) op stelten zetten en de ijsmachine volledig openzetten, zit wat mij betreft nogal een verschil.
Nu heb ik geen kind met het syndroom van Down, dus geen idee of t daar anders bij gaat dan bij kinderen zonder syndroom, maar vond het toch heftig.
pi_218646060
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Melline het volgende:
Gewoon zo fout om online te zetten!

Dat Koen geen felicitaties meer zet voor zn kinderen doet hij denk ik niet, omdat hij dat ook niet meer doet voor Michelle. Anders konden we zeggen, waarom wel voor de kinderen en niet voor Michelle. Maar misschien is hij sociale media wel zat. Kan ook.

Misschien al genoemd maar ook opvallend is dat Jaq wel berichten deelt met haar bonus kinderen, maar Michelle heeft dat al een tijd niet meer gedaan?
Koen is denk ik helemaal klaar met het neppe online leven. Geef m groot gelijk.
pi_218646070
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit snap ik ook niet, ik begrijp best dat je geen ogen in je achterhoofd hebt. Maar tussen 'een beetje meer vrijheid' en een winkel(tje) op stelten zetten en de ijsmachine volledig openzetten, zit wat mij betreft nogal een verschil.
Nu heb ik geen kind met het syndroom van Down, dus geen idee of t daar anders bij gaat dan bij kinderen zonder syndroom, maar vond het toch heftig.
Ik geloof dat dat zeker anders is. Maar ze weten hoe hij is. Je kan hem dus gewoon niet alleen laten.
pi_218646100
Demammavan: leuk dat je een keer met je zoon wat doet (voor het eerst sinds ik Annemarie volg en dat is al een jaar of 4). Nou weet ik dat alle kinderen totaal anders zijn, maar ik zou mijn kinderen van 12 jaar en ouder doodongelukkig maken als ze mee naar de sauna moesten. Ik had het zelf als puber ook vreselijk gevonden, terwijl ik tot mijn 10e gewoon gezellig op het naaktstrand lag (en als volwassene ook graag naar de sauna ga).
Ik ga het ook niet van ze vragen. Komt later wel weer.
pi_218646110
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:41 schreef Morgeniserweereendag het volgende:

Dit vond ik ook echt vreemd
pi_218646117
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef lila01 het volgende:

[..]
Van de week filmde ze Koen ook al die Ollie met ontbloot bovenlijf op schoot had en zat voor te lezen. Hij had zelf niets in de gaten.
Zij heeft gewoon geen grenzen als het om anderen gaat. Zie je ook als ze BFF's bespringt, hoe handtastelijk ze met iedereen is. Ik vind dat niet kunnen. Ook niet hoe ze haar kinderen online zet. Die kunnen nog geen consent geven.
pi_218646216
Dbm zoekt van die poppetjes voor haar zoon, die kinderen hebben ook echt al veel zooi
pi_218646259
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm zoekt van die poppetjes voor haar zoon, die kinderen hebben ook echt al veel zooi
Allemaal om de traumatische ervaringen in hun jonge leventjes te compenseren lees ik net.
Dus ze zal ze wel besteld hebben
pi_218646262
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:03 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Zij heeft gewoon geen grenzen als het om anderen gaat. Zie je ook als ze BFF's bespringt, hoe handtastelijk ze met iedereen is. Ik vind dat niet kunnen. Ook niet hoe ze haar kinderen online zet. Die kunnen nog geen consent geven.
Ik zou er ook echt helemaal ongemakkelijk van worden, maar mag toch hopen dat alle (!) BFF's net zo gelukkig worden van dat geklef en het niet maar gewoon laten gebeuren.

Vond het wel een beetje gek dat de kinderen van Jacqueline kennelijk zaten te bellen met de jarige zoon van Koen&Michelle terwijl Jacqueline wel op de 🌟droom boerderie🌟 was.
pi_218646276
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heel vreemd. Hij loopt thuis ook weg als hij de kans krijg. Dus dan weet je dat hij goed in de gaten gehouden moet worden
pi_218646308
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zou er ook echt helemaal ongemakkelijk van worden, maar mag toch hopen dat alle (!) BFF's net zo gelukkig worden van dat geklef en het niet maar gewoon laten gebeuren.

Vond het wel een beetje gek dat de kinderen van Jacqueline kennelijk zaten te bellen met de jarige zoon van Koen&Michelle terwijl Jacqueline wel op de 🌟droom boerderie🌟 was.
Waarom? JvP haar zoons waren bij hun vader. Ze deden een online spelletje met hun stiefbroertjes.
pi_218646388
Ik dacht dat het traditionele sauna-uitje met de pubers voor Maarten was ipv voor AM? Nou leuk dat hij 5 jaar later alsnog een keer een dagje mee mag 😅 hoop vooral dat hij het zelf leuk vond
pi_218646392
Dat MB een borderline persoonlijkheidsstoornis heeft, heeft ze destijds zelf verteld.

Ik erger me groen en geel aan de poppenkast die zij maakt. Waarom worden “de liefdes” niet meer gedeeld. Waarom worden de kinderen continu op hun kwetsbaars gedeeld? Leven in Amsterdam met werk. Wat doet ze daar dan want ze had Jolie Noe toch, wat zo enorm druk was. Is jolie een zinkend schip? En moesten ze daarom naar een goedkoper pand? Ik heb zoveel vragen. Ze blijft mooi weer spelen. zelfs een blinde kan zien dat er iets niet pluis is.

Maar vanuit de juice kanalen blijft het ook stil.
pi_218646413
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef lila01 het volgende:

[..]
Je hebt ze toch nog niet geblokkeerd😉
Ik herken je ergernis hoor, ik heb dat met Debbie maar dan wint toch mijn nieuwsgierigheid het weer, kijken of het nog gekker kan.
pi_218646452
Waar is te zien dan dat MB Sophie zo over enthousiast verwelkomt? Bij Sophie zie ik niets en bij MB ook niet.
pi_218646521
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:00 schreef Ananas-banana het volgende:
Waar is te zien dan dat MB Sophie zo over enthousiast verwelkomt? Bij Sophie zie ik niets en bij MB ook niet.
Haha jou usersnaam , geweldig
pi_218646548
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat MB een borderline persoonlijkheidsstoornis heeft, heeft ze destijds zelf verteld.

Ik erger me groen en geel aan de poppenkast die zij maakt. Waarom worden “de liefdes” niet meer gedeeld. Waarom worden de kinderen continu op hun kwetsbaars gedeeld? Leven in Amsterdam met werk. Wat doet ze daar dan want ze had Jolie Noe toch, wat zo enorm druk was. Is jolie een zinkend schip? En moesten ze daarom naar een goedkoper pand? Ik heb zoveel vragen. Ze blijft mooi weer spelen. zelfs een blinde kan zien dat er iets niet pluis is.

Maar vanuit de juice kanalen blijft het ook stil.
Ze is in Amsterdam voor iets nieuws dat ze samen met Iris en nog iemand aan het opzetten is( iemand uit het management van Iris volgens mij)
Dit had zoals ik uit de stories bij Iris had gelezen allemaal wat vertraging opgelopen.
Ze zal daarom haar werkafspraken in Amsterdam wel hebben gehad, ook omdat Iris ook gedeeltelijk in Spanje woont.
Ze zal dat wel gelijk combineren met uitnodigingen/ feestjes.
Ik ben voor mijn werk 3 jaar geleden ook wekelijks 2 dagen in Amsterdam geweest, ik bleef daar overnachten want heen en weer reizen was geen optie(2,5 uur)
Dus als dat zakelijk is snap ik haar wel.
Jvp en Koen zijn bij de kindjes dus dat is goed geregeld.
pi_218646561
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sowieso snap ik niet dat het in een zakje of doosje zit als hij er echt dagelijks mee speelt🤣 dan ligt het toch gewoon in zijn kamer/plek waar hij doorgaans speelt?
pi_218646564
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:00 schreef Ananas-banana het volgende:
Was een storie van Sophie maar nu alweer eraf na 24 uur. Ze rennen naar elkaar toe en Michelle zoent haar meerdere keren op de mond. Geen klein kusje. En komt echt van MB uit.
pi_218646565
Ik denk persoonlijk ook dat Koen het social media gebeuren wat beu is.
Dat het niet goed gaat met zijn vrouw ziet hij natuurlijk ook.
En niets is wat het lijkt hè, en misschien is hij daar wel zat van.Altijd mooi weer spelen terwijl dat niet zo is.
pi_218646577
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:16 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Sowieso snap ik niet dat het in een zakje of doosje zit als hij er echt dagelijks mee speelt🤣 dan ligt het toch gewoon in zijn kamer/plek waar hij doorgaans speelt?
Ja en dat ze nieuwe koopt ach dat begrijp ik nog wel, zij heeft ze waarschijnlijk weggegooid.
Maar waarom dat verhaal van dat getraumatiseerde er weer bij.
Zeg gewoon ik voel me schuldig dus hij krijgt nieuwe. Klaar.
pi_218646614
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik dacht dat het traditionele sauna-uitje met de pubers voor Maarten was ipv voor AM? Nou leuk dat hij 5 jaar later alsnog een keer een dagje mee mag 😅 hoop vooral dat hij het zelf leuk vond
Ja want hij koos Maarten om mee te gaan was het verhaal toen
pi_218646667
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en dat ze nieuwe koopt ach dat begrijp ik nog wel, zij heeft ze waarschijnlijk weggegooid.
Maar waarom dat verhaal van dat getraumatiseerde er weer bij.
Zeg gewoon ik voel me schuldig dus hij krijgt nieuwe. Klaar.
Ja zou ik ook doen als ik (per ongeluk) iets van mijn kinderen zou weggooien 🤣
pi_218646668
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je hebt ze toch nog niet geblokkeerd😉
Ik herken je ergernis hoor, ik heb dat met Debbie maar dan wint toch mijn nieuwsgierigheid het weer, kijken of het nog gekker kan.
Dit dus. Erg hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')