Die wordt hier echt niet aangenomen. Zien de bui al hangen.quote:Op maandag 1 september 2025 10:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gedreigd dat ze in de kinderopvang wilde werken. Nou serieus...echt geen dag gaat dat goed.
... give it up op karakter!quote:Op maandag 1 september 2025 10:39 schreef papierentas het volgende:
Voor iedereen die zich afvroeg wat er op DBM haar spierbal staat; Don't give up the fight'.
Wie?quote:Op maandag 1 september 2025 10:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En als reactie op een alleenstaande moeder die vraagt hoe ze de studiedagen en meekijkochtenden moet regelen:
“Je zou een andere baan kunnen zoeken waarin je meer vrijheid hebt. Of je baas af en toe kunnen teleurstellen.
Je hoeft niet elke week op school te staan, maar elke x de ouder zijn die er niet bij is is ook niet leuk.”
Die ‘meer flexibele (..) baan zou dan voor haar ook wel wat zijn? Welke baan had ze in gedachten?
En ‘of je baas af en toe tekeurstellen’. Hoe ? Gewoon niet op komen dagen? Je ziek melden?
Het is een beetje onduidelijk😅 de ene keer lijkt ie wel in beeld en het volgende moment dan lijken ze uit elkaar.quote:Op maandag 1 september 2025 10:24 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Reel van Sanne over “bed voor mij alleen”. Heb ik iets gemist? waar is Pim in dit verhaal? (en ja later begint ze over hond en kinderen, maar dan nog waar is je man?)
Ik ben twee weken offline geweest, dus kan ook zijn dat ik iets gemist heb.
Een van mijn kinderen ziet ook altijd zo bleek, had een lid kunnen zijn van de Adams familie 🙈 maar volgens komt zij idd niet veel met hem buiten, ze zit vooral op de bank binnen.quote:Op maandag 1 september 2025 10:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo, op die laatste foto bij Sanneke haar post zie je pas hoe wit haar zoontje is. Sorry maar die komt toch nooit buiten als je zo kijkt? Dat maakt je mij niet wijs.
Dat is hi-ha- hilarische Geertsen humor.quote:Op maandag 1 september 2025 10:44 schreef Lampje88 het volgende:
Wat bizar dat Annemarie het goedkeurd dat Rens je bent zo lelijk tegen 1 van de tweeling zegt.. juist op deze leeftijd ben je toch heel erg onzeker.
En ze is geen influencer, ‘want dat klinkt alsof ik mezelf heel wat vindt en jou even kom vertellen hoe het moet’quote:Op maandag 1 september 2025 10:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Gelukkig AM gaat ons weer verblijden met een voorstelrondje. Mama van het groooooote gezin.
Nee ze is écht niet belerend en verteld de volgers ook écht niet hoe het allemaal moet.quote:Op maandag 1 september 2025 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is een j
[..]
En ze is geen influencer, ‘want dat klinkt alsof ik mezelf heel wat vindt en jou even kom vertellen hoe het moet’
Eerste stuk: ze vindt zichzelf wel degelijk heel wat. 2e stuk: knappe influencer die mij vertelt ‘hoe het moét’
Ze is ‘gewoon’ een moeder van 8 kinderen (meer niet?) met een telefoon’
Die vastgegroeid zit aan haar hand en waarmee ze alles en iedereen filmt en direct post. Ze denkt er verder niet over na.
Dat geloof ik haha, sommige mensen zijn nou eenmaal bleker dan andere. Maar ik denk wel dat haar zoontje ietsie meer kleur had gehad als ze bijvoorbeeld met hem in de tuin had gezeten of lekker was gaan wandelen maar ik geloof gewoon niet dat zij dit doet.quote:Op maandag 1 september 2025 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een van mijn kinderen ziet ook altijd zo bleek, had een lid kunnen zijn van de Adams familie 🙈 maar volgens komt zij idd niet veel met hem buiten, ze zit vooral op de bank binnen.
Nou dat klopt toch ook? Voor de zienswijze van haar volgers.quote:Op maandag 1 september 2025 10:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee ze is écht niet belerend en verteld de volgers ook écht niet hoe het allemaal moet.
Ze staat ook heel erg open voor feedback of een andere zienswijze.... 🙄
Alleen hebben de meeste volgmoekes precies dezelfde zienswijze als zij🙈.quote:Op maandag 1 september 2025 11:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nou dat klopt toch ook? Voor de zienswijze van haar volgers.
... Wie het niet met haar eens zijn zitten onder de block
Ja want die zijn niet gebloktquote:Op maandag 1 september 2025 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Alleen hebben de meeste volgmoekes precies dezelfde zienswijze als zij🙈.
Ja dat... de ene keer is ze boos op iedereen die niet snapt dat ze samen zijn... andere moment post ze verdrietige texten over teleurstelling en gaat ze weer op pad met haar oudersquote:Op maandag 1 september 2025 10:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is een beetje onduidelijk😅 de ene keer lijkt ie wel in beeld en het volgende moment dan lijken ze uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |