abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218646926
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:

[..]
Waarom? JvP haar zoons waren bij hun vader. Ze deden een online spelletje met hun stiefbroertjes.
Ohh dat heb ik ff verkeerd gezien 😅 ik dacht dat Jacqueline haar kinderen op de bank zaten haha🙈
pi_218647055
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit snap ik ook niet, ik begrijp best dat je geen ogen in je achterhoofd hebt. Maar tussen 'een beetje meer vrijheid' en een winkel(tje) op stelten zetten en de ijsmachine volledig openzetten, zit wat mij betreft nogal een verschil.
Nu heb ik geen kind met het syndroom van Down, dus geen idee of t daar anders bij gaat dan bij kinderen zonder syndroom, maar vond het toch heftig.
Ben toevallig vorige week zelf bij de Drentse Koe geweest (echt een aanrader) maar daar zit de horeca een behoorlijk stuk van alle speeltoestellen af.....ze is hem dus zeker 5 minuten uit het oog verloren.....en eerlijk gezegd denk ik nog wel een stuk langer.
pi_218647351
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:53 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dit dus. Erg hè?
Nee hoor, snap ik wel
pi_218647401
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 06:46 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Ben toevallig vorige week zelf bij de Drentse Koe geweest (echt een aanrader) maar daar zit de horeca een behoorlijk stuk van alle speeltoestellen af.....ze is hem dus zeker 5 minuten uit het oog verloren.....en eerlijk gezegd denk ik nog wel een stuk langer.
Ik vind het echt niet normaal hoe makkelijk dat bij hen gaat. De vorige keer op vakantie liep hij alleen in het zwembad rond bij de wildwaterglijbaan.
Als hij verdronken was had het park de hele ellende over zich heen gehad.
Terwijl dit gewoon nalatigheid is van ouders.
pi_218647448
Vader MB en JVP ook weer niet te zien in de recap van de dag, moeder en broer wel op visite.
pi_218647661
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:29 schreef Babbelaertje het volgende:
Vader MB en JVP ook weer niet te zien in de recap van de dag, moeder en broer wel op visite.
Jvp zit gewoon op de bank binnen, lichtblauw shirt.
Vader MB zag je wel met B op voetbalveld
pi_218647727

[ Bericht 100% gewijzigd door Henrike op 01-09-2025 07:53:16 ]
pi_218647735
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:51 schreef Henrike het volgende:
Dbm: druk dagje, ze moeten naar de tandarts
Ze wil sporten
Ze moet bloedprikken., euhhh dat is hooguit 2 uur " druk zijn"
En dan heb je 6 weken schoolvakantie, werk je zelf niet en ga je nu de scholen zijn begonnen naar de tandarts onder schooltijd? Of gaat ze voor de school begint?
pi_218647836
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:52 schreef Henrike het volgende:

[..]

Ik ga vaak om 8u met de kinderen voor school, dus zijn we nog gewoon op tijd op school.
Maar wat zij omschrijft vind ik geen drukke ochtend hoor.
Ik moet boodschappen doen, bloedprikken, dierenarts en een uitvaart vandaag. Op die uitvaart na, een redelijk normale dag, normaal ga ik sporten op maandag maar dat gaat nu niet vanwege die uitvaart.

En dan schrijft ze; het huishouden moet ook nog tussendoor. Je hebt tijd zat meid.
pi_218647933
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:52 schreef Henrike het volgende:

[..]

Die drukke dagen van haar snap ik niks van. Heb ik overigens met meer influencers. Wat zij druk noemen daar versta ik iets heel anders onder.
pi_218648048
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 06:46 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Ik snap dan sowieso niet, waarom je dan niet meteen naar die balie loopt om te vragen hoe hij aan dat ijsje kwam? 🤔 Want lijkt me niet dat hij dat duidelijk heeft uitgelegd…
pi_218648071
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ga vaak om 8u met de kinderen voor school, dus zijn we nog gewoon op tijd op school.
Maar wat zij omschrijft vind ik geen drukke ochtend hoor.
Ik moet boodschappen doen, bloedprikken, dierenarts en een uitvaart vandaag. Op die uitvaart na, een redelijk normale dag, normaal ga ik sporten op maandag maar dat gaat nu niet vanwege die uitvaart.

En dan schrijft ze; het huishouden moet ook nog tussendoor. Je hebt tijd zat meid.
Ten eerste natuurlijk sterkte bij de uitvaart 🫂
Maar dbm staat natuurlijk wel beetje bekend om dat soort dingen juist wel onder schooltijd te plannen..
Verder idd niet echt een drukke dag.. ik zou graag ruilen 👌
Hier zo ook weekboodschappen, 2 calls, dan alweer zoon ophalen van zijn eerste schooldag... ergens daartussen kijken of badkamer lukt anders moet die erna... in theorie relax dagje maar wel veel op de klok kijken
pi_218648155
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ten eerste natuurlijk sterkte bij de uitvaart 🫂
Maar dbm staat natuurlijk wel beetje bekend om dat soort dingen juist wel onder schooltijd te plannen..
Verder idd niet echt een drukke dag.. ik zou graag ruilen 👌
Hier zo ook weekboodschappen, 2 calls, dan alweer zoon ophalen van zijn eerste schooldag... ergens daartussen kijken of badkamer lukt anders moet die erna... in theorie relax dagje maar wel veel op de klok kijken
Ik snap dat nooit, kijk werk je allebei veel dan kan je er soms niet omheen. Maar is altijd thuis, dan kan je dat makkelijk na schooltijd plannen
pi_218648157
Is het bij HVK nog steeds een hittegolf of zo? Vind de meiden wel erg koel gekleed zo op de vroege ochtend.
pi_218648245
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:36 schreef IlseMarije het volgende:
Is het bij HVK nog steeds een hittegolf of zo? Vind de meiden wel erg koel gekleed zo op de vroege ochtend.
Vond het vanmorgen ook lastig 🤣 het weer zei dat het mooi weer werd maar het was echt koud... dus afritsbroek tshirt en zomerjas werd het voor mijn kind..
pi_218648277
Ik heb er echt een hekel aan eigenlijk om iets over iemands lichaam te zeggen, maar als je dan met een bakje kwark zit te ontbijten en de tenen van AM langs ziet komen op storys ben je eigenlijk al klaar met eten :X
pi_218648301
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:55 schreef Mirp het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan eigenlijk om iets over iemands lichaam te zeggen, maar als je dan met een bakje kwark zit te ontbijten en de tenen van AM langs ziet komen op storys ben je eigenlijk al klaar met eten :X
Die filmt ze steeds vaker die onsmakelijke platstampers
pi_218648306
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik snap dat nooit, kijk werk je allebei veel dan kan je er soms niet omheen. Maar is altijd thuis, dan kan je dat makkelijk na schooltijd plannen
Oh liever niet hoor, dan kan ik als werkende het lekker laat op de dag plannen met kinderen ipv midden op de dag. Hoef ik geen vrije uren op te nemen.
pi_218648319
quote:
Mijn kinderen hebben ook zoiets aan, het wordt 22 graden. Ze hebben wel hun zomerjas aan, maar verder korte broek en shirtje.
pi_218648426
quote:
Ik stuur de kinderen al 2 weken sochtends in de kou zo naar school. Enkele keer een jas aan, maar als het net zoals vandaag 24 graden wordt dan ga ik ze geen lange broek aandoen. (Wij wonen wel vlakbij school, 2 min fietsen)
pi_218648432
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Melline het volgende:
Ik vond dat filmpje in slow motion met zoon in zn onderbroek en haar handen gewoon naar om naar te kijken.
Gewoon zo fout om online te zetten!

Dat Koen geen felicitaties meer zet voor zn kinderen doet hij denk ik niet, omdat hij dat ook niet meer doet voor Michelle. Anders konden we zeggen, waarom wel voor de kinderen en niet voor Michelle. Maar misschien is hij sociale media wel zat. Kan ook.

Misschien al genoemd maar ook opvallend is dat Jaq wel berichten deelt met haar bonus kinderen, maar Michelle heeft dat al een tijd niet meer gedaan?
Omdat het wss Michelle haar bonuskids niet meer zijn en de kids van Koen en Michelle nog wel haar bonuskids zijn? Zo maar een hersen spinseltje 😬
pi_218648464
DBM zegt op Threads dat ze ook moest huilen om de zoekgeraakte poppetjes🤪

Gelukkig heeft ze voor 45¤ nieuwe besteld. Daar vliegt het geld ook de deur uit (alweer nieuwe kleren/pyjama's en iedere week wel zooi van wibra/action/zeeman)en volgens mij hebben zij het absoluut niet breed.
pi_218648518
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:12 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik stuur de kinderen al 2 weken sochtends in de kou zo naar school. Enkele keer een jas aan, maar als het net zoals vandaag 24 graden wordt dan ga ik ze geen lange broek aandoen. (Wij wonen wel vlakbij school, 2 min fietsen)
Ik ben een koukleum hoor maar als ik naar buiten kijk zie ik dat het donker en triest is, ik heb geen idee hoe warm het is vandaar dat ik dacht dat het koel buiten is.
pi_218648538
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:21 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik ben een koukleum hoor maar als ik naar buiten kijk zie ik dat het donker en triest is, ik heb geen idee hoe warm het is vandaar dat ik dacht dat het koel buiten is.
Het was fris, maar dat vind ik wel fijn. De ochtendspits is voor mij topsport. (Misschien had ik me daarna even moet temperaturen 😉)
pi_218648539
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:23 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik snap dan sowieso niet, waarom je dan niet meteen naar die balie loopt om te vragen hoe hij aan dat ijsje kwam? 🤔 Want lijkt me niet dat hij dat duidelijk heeft uitgelegd…
Dat vind ik ook zo raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')