abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218646053
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het is maar hoe je "werk" ziet. Feestjes, lunches, hotels. Lijkt me dat J vooral het echte werk doet.
Nou zeg dat. J werkt aan de kleding business en zorgt voor alle kinderen
pi_218646054
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:41 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Gaat AM eindelijk een dagje wat doen met Guus gaat ze naar de sauna….Ken weinig mensen die zo ontzettend op zichzelf gericht zijn…Guus lijkt al overal bij in te schieten..ga je naar de sauna..
Ik vond het ook opvallend dat de schoolspullen voor Suus en Saar op zaterdag voordat de start van de scholen is gekocht werden.. Dan is het leuke toch wel een beetje weg. Daarnaast valt het me op dat er absoluut niet een speciaal/leuk moment van wordt gemaakt…Jet ook mee..alles afvinken bij de HEMA en weer door..

Bij Bzzonder wordt er echt slecht op Jonas gelet..Dat er iets gebeurt bij een uitstapje snap ik…Maar dat er 3 incidenten zijn vind ik dan echt ongelooflijk…Is gewoon echt een kind die je niet uit het oog kunt verliezen..
Dit snap ik ook niet, ik begrijp best dat je geen ogen in je achterhoofd hebt. Maar tussen 'een beetje meer vrijheid' en een winkel(tje) op stelten zetten en de ijsmachine volledig openzetten, zit wat mij betreft nogal een verschil.
Nu heb ik geen kind met het syndroom van Down, dus geen idee of t daar anders bij gaat dan bij kinderen zonder syndroom, maar vond het toch heftig.
pi_218646060
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Melline het volgende:
Ik vond dat filmpje in slow motion met zoon in zn onderbroek en haar handen gewoon naar om naar te kijken.
Gewoon zo fout om online te zetten!

Dat Koen geen felicitaties meer zet voor zn kinderen doet hij denk ik niet, omdat hij dat ook niet meer doet voor Michelle. Anders konden we zeggen, waarom wel voor de kinderen en niet voor Michelle. Maar misschien is hij sociale media wel zat. Kan ook.

Misschien al genoemd maar ook opvallend is dat Jaq wel berichten deelt met haar bonus kinderen, maar Michelle heeft dat al een tijd niet meer gedaan?
Koen is denk ik helemaal klaar met het neppe online leven. Geef m groot gelijk.
pi_218646070
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit snap ik ook niet, ik begrijp best dat je geen ogen in je achterhoofd hebt. Maar tussen 'een beetje meer vrijheid' en een winkel(tje) op stelten zetten en de ijsmachine volledig openzetten, zit wat mij betreft nogal een verschil.
Nu heb ik geen kind met het syndroom van Down, dus geen idee of t daar anders bij gaat dan bij kinderen zonder syndroom, maar vond het toch heftig.
Ik geloof dat dat zeker anders is. Maar ze weten hoe hij is. Je kan hem dus gewoon niet alleen laten.
pi_218646100
Demammavan: leuk dat je een keer met je zoon wat doet (voor het eerst sinds ik Annemarie volg en dat is al een jaar of 4). Nou weet ik dat alle kinderen totaal anders zijn, maar ik zou mijn kinderen van 12 jaar en ouder doodongelukkig maken als ze mee naar de sauna moesten. Ik had het zelf als puber ook vreselijk gevonden, terwijl ik tot mijn 10e gewoon gezellig op het naaktstrand lag (en als volwassene ook graag naar de sauna ga).
Ik ga het ook niet van ze vragen. Komt later wel weer.
pi_218646110
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:41 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Gaat AM eindelijk een dagje wat doen met Guus gaat ze naar de sauna….Ken weinig mensen die zo ontzettend op zichzelf gericht zijn…Guus lijkt al overal bij in te schieten..ga je naar de sauna..
Ik vond het ook opvallend dat de schoolspullen voor Suus en Saar op zaterdag voordat de start van de scholen is gekocht werden.. Dan is het leuke toch wel een beetje weg. Daarnaast valt het me op dat er absoluut niet een speciaal/leuk moment van wordt gemaakt…Jet ook mee..alles afvinken bij de HEMA en weer door..

Bij Bzzonder wordt er echt slecht op Jonas gelet..Dat er iets gebeurt bij een uitstapje snap ik…Maar dat er 3 incidenten zijn vind ik dan echt ongelooflijk…Is gewoon echt een kind die je niet uit het oog kunt verliezen..
Dit vond ik ook echt vreemd
pi_218646117
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef lila01 het volgende:

[..]
Van de week filmde ze Koen ook al die Ollie met ontbloot bovenlijf op schoot had en zat voor te lezen. Hij had zelf niets in de gaten.
Zij heeft gewoon geen grenzen als het om anderen gaat. Zie je ook als ze BFF's bespringt, hoe handtastelijk ze met iedereen is. Ik vind dat niet kunnen. Ook niet hoe ze haar kinderen online zet. Die kunnen nog geen consent geven.
pi_218646216
Dbm zoekt van die poppetjes voor haar zoon, die kinderen hebben ook echt al veel zooi
pi_218646259
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm zoekt van die poppetjes voor haar zoon, die kinderen hebben ook echt al veel zooi
Allemaal om de traumatische ervaringen in hun jonge leventjes te compenseren lees ik net.
Dus ze zal ze wel besteld hebben
pi_218646262
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:03 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Zij heeft gewoon geen grenzen als het om anderen gaat. Zie je ook als ze BFF's bespringt, hoe handtastelijk ze met iedereen is. Ik vind dat niet kunnen. Ook niet hoe ze haar kinderen online zet. Die kunnen nog geen consent geven.
Ik zou er ook echt helemaal ongemakkelijk van worden, maar mag toch hopen dat alle (!) BFF's net zo gelukkig worden van dat geklef en het niet maar gewoon laten gebeuren.

Vond het wel een beetje gek dat de kinderen van Jacqueline kennelijk zaten te bellen met de jarige zoon van Koen&Michelle terwijl Jacqueline wel op de 🌟droom boerderie🌟 was.
pi_218646276
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heel vreemd. Hij loopt thuis ook weg als hij de kans krijg. Dus dan weet je dat hij goed in de gaten gehouden moet worden
pi_218646308
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zou er ook echt helemaal ongemakkelijk van worden, maar mag toch hopen dat alle (!) BFF's net zo gelukkig worden van dat geklef en het niet maar gewoon laten gebeuren.

Vond het wel een beetje gek dat de kinderen van Jacqueline kennelijk zaten te bellen met de jarige zoon van Koen&Michelle terwijl Jacqueline wel op de 🌟droom boerderie🌟 was.
Waarom? JvP haar zoons waren bij hun vader. Ze deden een online spelletje met hun stiefbroertjes.
pi_218646388
Ik dacht dat het traditionele sauna-uitje met de pubers voor Maarten was ipv voor AM? Nou leuk dat hij 5 jaar later alsnog een keer een dagje mee mag 😅 hoop vooral dat hij het zelf leuk vond
pi_218646392
Dat MB een borderline persoonlijkheidsstoornis heeft, heeft ze destijds zelf verteld.

Ik erger me groen en geel aan de poppenkast die zij maakt. Waarom worden “de liefdes” niet meer gedeeld. Waarom worden de kinderen continu op hun kwetsbaars gedeeld? Leven in Amsterdam met werk. Wat doet ze daar dan want ze had Jolie Noe toch, wat zo enorm druk was. Is jolie een zinkend schip? En moesten ze daarom naar een goedkoper pand? Ik heb zoveel vragen. Ze blijft mooi weer spelen. zelfs een blinde kan zien dat er iets niet pluis is.

Maar vanuit de juice kanalen blijft het ook stil.
pi_218646413
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, ze deelde dat ze een angst- en paniekstoornis heeft (die volgens haar op 9 juni ineens over was🤔, zie haar reels).
Dat is geen persoonlijkheidsstoornis.
Je hebt ze toch nog niet geblokkeerd😉
Ik herken je ergernis hoor, ik heb dat met Debbie maar dan wint toch mijn nieuwsgierigheid het weer, kijken of het nog gekker kan.
pi_218646452
Waar is te zien dan dat MB Sophie zo over enthousiast verwelkomt? Bij Sophie zie ik niets en bij MB ook niet.
pi_218646521
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:00 schreef Ananas-banana het volgende:
Waar is te zien dan dat MB Sophie zo over enthousiast verwelkomt? Bij Sophie zie ik niets en bij MB ook niet.
Haha jou usersnaam , geweldig
pi_218646548
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat MB een borderline persoonlijkheidsstoornis heeft, heeft ze destijds zelf verteld.

Ik erger me groen en geel aan de poppenkast die zij maakt. Waarom worden “de liefdes” niet meer gedeeld. Waarom worden de kinderen continu op hun kwetsbaars gedeeld? Leven in Amsterdam met werk. Wat doet ze daar dan want ze had Jolie Noe toch, wat zo enorm druk was. Is jolie een zinkend schip? En moesten ze daarom naar een goedkoper pand? Ik heb zoveel vragen. Ze blijft mooi weer spelen. zelfs een blinde kan zien dat er iets niet pluis is.

Maar vanuit de juice kanalen blijft het ook stil.
Ze is in Amsterdam voor iets nieuws dat ze samen met Iris en nog iemand aan het opzetten is( iemand uit het management van Iris volgens mij)
Dit had zoals ik uit de stories bij Iris had gelezen allemaal wat vertraging opgelopen.
Ze zal daarom haar werkafspraken in Amsterdam wel hebben gehad, ook omdat Iris ook gedeeltelijk in Spanje woont.
Ze zal dat wel gelijk combineren met uitnodigingen/ feestjes.
Ik ben voor mijn werk 3 jaar geleden ook wekelijks 2 dagen in Amsterdam geweest, ik bleef daar overnachten want heen en weer reizen was geen optie(2,5 uur)
Dus als dat zakelijk is snap ik haar wel.
Jvp en Koen zijn bij de kindjes dus dat is goed geregeld.
pi_218646561
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sowieso snap ik niet dat het in een zakje of doosje zit als hij er echt dagelijks mee speelt🤣 dan ligt het toch gewoon in zijn kamer/plek waar hij doorgaans speelt?
pi_218646564
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:00 schreef Ananas-banana het volgende:
Was een storie van Sophie maar nu alweer eraf na 24 uur. Ze rennen naar elkaar toe en Michelle zoent haar meerdere keren op de mond. Geen klein kusje. En komt echt van MB uit.
pi_218646565
Ik denk persoonlijk ook dat Koen het social media gebeuren wat beu is.
Dat het niet goed gaat met zijn vrouw ziet hij natuurlijk ook.
En niets is wat het lijkt hè, en misschien is hij daar wel zat van.Altijd mooi weer spelen terwijl dat niet zo is.
pi_218646577
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:16 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Sowieso snap ik niet dat het in een zakje of doosje zit als hij er echt dagelijks mee speelt🤣 dan ligt het toch gewoon in zijn kamer/plek waar hij doorgaans speelt?
Ja en dat ze nieuwe koopt ach dat begrijp ik nog wel, zij heeft ze waarschijnlijk weggegooid.
Maar waarom dat verhaal van dat getraumatiseerde er weer bij.
Zeg gewoon ik voel me schuldig dus hij krijgt nieuwe. Klaar.
pi_218646614
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik dacht dat het traditionele sauna-uitje met de pubers voor Maarten was ipv voor AM? Nou leuk dat hij 5 jaar later alsnog een keer een dagje mee mag 😅 hoop vooral dat hij het zelf leuk vond
Ja want hij koos Maarten om mee te gaan was het verhaal toen
pi_218646667
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en dat ze nieuwe koopt ach dat begrijp ik nog wel, zij heeft ze waarschijnlijk weggegooid.
Maar waarom dat verhaal van dat getraumatiseerde er weer bij.
Zeg gewoon ik voel me schuldig dus hij krijgt nieuwe. Klaar.
Ja zou ik ook doen als ik (per ongeluk) iets van mijn kinderen zou weggooien 🤣
pi_218646668
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je hebt ze toch nog niet geblokkeerd😉
Ik herken je ergernis hoor, ik heb dat met Debbie maar dan wint toch mijn nieuwsgierigheid het weer, kijken of het nog gekker kan.
Dit dus. Erg hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')