Dartskijker gespotquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het “troep”.
quote:
Ik ben al naar de iptv side.quote:
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil trouwens nog even delen dat @:ESF1Gamer deze ochtend Viaplay heeft gekeken.
Nee kijk ik niet. Heb ook geen Viaplay. Maar ik kijk het nu via hun zender. Geen vertraging dus.quote:
Ik kijk nu F1tv met Olav commentaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil trouwens nog even delen dat @:ESF1Gamer deze ochtend Viaplay heeft gekeken.
Welke windowlicking level zou ie nu gehaald hebben?quote:
Nee heel ver vandaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar niet in de buurt van dat andere oranje
Not in this universequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke windowlicking level zou ie nu gehaald hebben?
Wat moet ik dan kijken? Zitten daar ook andere zenders bij of wat? #dtv.quote:
Dani Ric kan het beamenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Valt me op dat Stroll altijd het stuur vast blijft houden als ie crasht. Geen wonder dat ie kapotte polsen heeft.
Misschien doet ie het express, zodat ie kan stoppen met F1.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Valt me op dat Stroll altijd het stuur vast blijft houden als ie crasht. Geen wonder dat ie kapotte polsen heeft.
Het is Q1quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
De gap van McLaren flink teruggelopen
Helaas pindakaas dat wordt Viaplaytv voor zuinige lui hier.quote:
Jammer dat BUTRAIPER nooit meer mogelijk is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen naamsverbasteringen, hoe grappig ook.
Dat maakt voor de gap niet heel veel uitquote:
Snotverquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer dat BUTRAIPER nooit meer mogelijk is.
Dat hopen we allemaal, maar weet je nooit zeker. Zeker met de nieuwe regels kun je zomaar jarenlang niet in de juiste auto zitten. En we hebben geen idee hoe lang hij doorgaat. Gelukkig hebben we intens genoten de laatste jarenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach het komt en het gaat. Max heeft 4 titels en daar komt er nog wel eentje bij. Alleen dit jaar niet.
En BUTGROPERquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier worden wetten en beloftes gebroken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas pindakaas dat wordt Viaplaytv voor zuinige lui hier.
BUTGROPER ook al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Die was ook mooi ja.quote:
Schattigquote:
Zoals bij Merc, dat de auto in de vuilnisbak kan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft Hamilton weer aanwijzingen lopen geven in de fabriek of zo?
De sessie is nog niet overquote:
Ja, hij was toch met het team in gesprek gegaan over wat er met de auto moest gebeuren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoals bij Merc, dat de auto in de vuilnisbak kan?
Ben benieuwd of Yuki Q2 haalt.quote:
Zonde voor Drugovich dat Stroll nog rond rijdt in de F1.quote:
Oh geen idee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, hij was toch met het team in gesprek gegaan over wat er met de auto moest gebeuren?
Echt he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonde voor Drugovich dat Stroll nog rond rijdt in de F1.
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Yuki Q2 haalt.
Was net al bijna!quote:
Die jongen reed 3 jaar in de formule 2 rond. Kan je niet zoveel meequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonde voor Drugovich dat Stroll nog rond rijdt in de F1.
Gebruikte set dacht ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef THEFXR het volgende:
Waarom banden verspillen als je toch p3 staat?
Zoveel mogelijk kwali rondjes rijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef THEFXR het volgende:
Scherp opgemerktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren zet wel de toon.
Helaas welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren zet wel de toon.
Nu staat ie P4, dus gevaarlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef THEFXR het volgende:
Ach, vorige keer was het Mercedes, toen was het Red Bull. Nu McLaren. Hoort erbij.quote:
Scroll naar boven voor de gifquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef Perox het volgende:
Nice!
Wat was er met Stroll? Auto nog kapoet?
Ja. Die gaat niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef Perox het volgende:
Nice!
klopt, maar McLaren is arroganter dan Merc, al ligt dat niet aan de rijdersquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, vorige keer was het Mercedes, toen was het Red Bull. Nu McLaren. Hoort erbij.
3de keer grindhappen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef Perox het volgende:
Nice!
Wederom onkundigquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef Perox het volgende:
Nice!
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar McLaren is arroganter dan Merc, al ligt dat niet aan de rijders
Als hij die behoudt kan die tevreden zijnquote:
Ocharme.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
Dat meisje is nu geheid aan het huilen door NicoBedankt Nico
Als je McLaren zegt dan heb je het eigenlijk over het hele teamquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar McLaren is arroganter dan Merc, al ligt dat niet aan de rijders
Verkijk je er niet op, F1 hypes kunnen heel hardnekkig zijn. Antonelli, Hamilton.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef Mansjester het volgende:
Die hype rond Colapinto is nu toch wel definitief voorbij mag ik hopen. Wat is die slecht zeg
Oh die.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al die Natuurbeschermers weer viesmad
Geen nieuwe pausquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:29 schreef THEFXR het volgende:
Ik zag blauwe rook uit die Ferrari komen
Was dat niet de bodemplaat die afschuurt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:29 schreef THEFXR het volgende:
Ik zag blauwe rook uit die Ferrari komen
Mmmmquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was dat niet de bodemplaat die afschuurt?
Nee, 1:08:88.quote:
Moet beter.quote:
Afgerondquote:
Nee, 1:08.874quote:
Zag het jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgerond ook. Terug naar school ij.
Is niet leuk meer héquote:
Nou nou.quote:
Britse bias en zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Lando zit midden op de baan, F1TV geeft toe dat hij niet genoeg aan de kant ging, maar zegt ook "that was the best he could do".
Hoe dan
Britse biasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Lando zit midden op de baan, F1TV geeft toe dat hij niet genoeg aan de kant ging, maar zegt ook "that was the best he could do".
Hoe dan
Kut Engelsenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Hoe dan
Ze hebben hem niet echt hoog zitten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Hoe dan
The best als in: nog meer in de weg zou een straf zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Hoe dan
quote:
quote:
Blijft een smalle baan ditquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Hoe dan
Ja, misschien bedoelen ze het zo. Ik moest echt lachen. Gaat nergens overquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
The best als in: nog meer in de weg zou een straf zijn
Nee. Als Stroll het verneukt weet je dat er kansen lagen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
Is de magie bij Aston Martin al uitgewerkt?
Die auto is niks. Wie je ook naast Max zet, ze worden gesloopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:42 schreef raptorix het volgende:
Tijd voor een wissel bij RB, die Jap kan echt fucking niks.
Seizoen is toch al stuk, zeg er maar een ander in om het te proberen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die auto is niks. Wie je ook naast Max zet, ze worden gesloopt.
Arme Lawson.quote:
Max met kop en schouders boven Yukiquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lewis naast Max zou vermaak zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:42 schreef raptorix het volgende:
Tijd voor een wissel bij RB, die Jap kan echt fucking niks.
Toto was even een generaal die de vorige oorlog probeerde te winnen. Maar Antonelli heeft geenzins het talent en al helemaal niet de persoonlijkheid van Verstappen.quote:
Yep, Max is from another planetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Of Verstappen gaat naar het andere team.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgend jaar aub. Hij begint net lekker op gang te komen in de RB.
Zeg dan maar dag Red Bull.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of Verstappen gaat naar het andere team.
Dat zou ik wel eens willen zien jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of Verstappen gaat naar het andere team.
Niet per sé dag red bull. Misschien gaan ze die auto dan weer op drivability bouwen. Dan gaan ze misschien de middenmoot in. Dus wellicht dag uit de top teams.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dan maar dag Red Bull.
Max in die McLaren en hij lapt het hele veld in 2 rondjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen zien ja
Super Maxquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
Welk liedje zouden ze draaien waar die mensen zo los op gaan? Van Yves Berendse?
Ja maar dat verwacht iedereen dan ook. Als hij nou races gaat winnen in de VCARB is dat imo veel mooier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max in die McLaren en hij lapt het hele veld in 2 rondjes.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max in die McLaren en hij lapt het hele veld in 2 rondjes.
Vast niet deze...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
Welk liedje zouden ze draaien waar die mensen zo los op gaan? Van Yves Berendse?
Dan in 6 rondjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja maar dat verwacht iedereen dan ook. Als hij nou races gaat winnen in de VCARB is dat imo veel mooier.
Hoe zou het zijn geweestquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
Pas als hij pole paktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast niet deze...
Bekijk deze YouTube-video
Grote als.quote:
Zou heel tof zijn.quote:
Wie zie je eerder P3 pakken dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
Als ie morgen het podium pakt mag ie in zijn handen wrijven
Om over 1,5 minuut te gaan jammeren dat het zo druk isquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En nu weer gaan wachten.
Like clockwork.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Om over 1,5 minuut te gaan jammeren dat het zo druk is![]()
Niemand...maar er moet dan ook niets mis gaanquote:
Jinxed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niemand...maar er moet dan ook niets mis gaan
Ik moest lachenquote:
quote:
Denk het niet. Het zou immers gek zijn als hij pole zou pakken hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je rekenen? Of heb je een andere definitie van gek dan ik?
Dan dachten we aan hetzelfde, en kan jij slecht rekenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk het niet. Het zou immers gek zijn als hij pole zou pakken hier
Dat mag in het weekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan dachten we aan hetzelfde, en kan jij slecht rekenen
Alle nepfans die niet eens blijven voor de F1A race gaan we zo daar zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |