Dartskijker gespotquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het “troep”.
quote:
Ik ben al naar de iptv side.quote:
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil trouwens nog even delen dat @:ESF1Gamer deze ochtend Viaplay heeft gekeken.
Nee kijk ik niet. Heb ook geen Viaplay. Maar ik kijk het nu via hun zender. Geen vertraging dus.quote:
Ik kijk nu F1tv met Olav commentaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil trouwens nog even delen dat @:ESF1Gamer deze ochtend Viaplay heeft gekeken.
Welke windowlicking level zou ie nu gehaald hebben?quote:
Nee heel ver vandaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar niet in de buurt van dat andere oranje
Not in this universequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke windowlicking level zou ie nu gehaald hebben?
Wat moet ik dan kijken? Zitten daar ook andere zenders bij of wat? #dtv.quote:
Dani Ric kan het beamenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Valt me op dat Stroll altijd het stuur vast blijft houden als ie crasht. Geen wonder dat ie kapotte polsen heeft.
Misschien doet ie het express, zodat ie kan stoppen met F1.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Valt me op dat Stroll altijd het stuur vast blijft houden als ie crasht. Geen wonder dat ie kapotte polsen heeft.
Het is Q1quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
De gap van McLaren flink teruggelopen
Helaas pindakaas dat wordt Viaplaytv voor zuinige lui hier.quote:
Jammer dat BUTRAIPER nooit meer mogelijk is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen naamsverbasteringen, hoe grappig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |