Dartskijker gespotquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het “troep”.
quote:
Ik ben al naar de iptv side.quote:
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil trouwens nog even delen dat @:ESF1Gamer deze ochtend Viaplay heeft gekeken.
Nee kijk ik niet. Heb ook geen Viaplay. Maar ik kijk het nu via hun zender. Geen vertraging dus.quote:
Ik kijk nu F1tv met Olav commentaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil trouwens nog even delen dat @:ESF1Gamer deze ochtend Viaplay heeft gekeken.
Welke windowlicking level zou ie nu gehaald hebben?quote:
Nee heel ver vandaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar niet in de buurt van dat andere oranje
Not in this universequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke windowlicking level zou ie nu gehaald hebben?
Wat moet ik dan kijken? Zitten daar ook andere zenders bij of wat? #dtv.quote:
Dani Ric kan het beamenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Valt me op dat Stroll altijd het stuur vast blijft houden als ie crasht. Geen wonder dat ie kapotte polsen heeft.
Misschien doet ie het express, zodat ie kan stoppen met F1.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Valt me op dat Stroll altijd het stuur vast blijft houden als ie crasht. Geen wonder dat ie kapotte polsen heeft.
Het is Q1quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
De gap van McLaren flink teruggelopen
Helaas pindakaas dat wordt Viaplaytv voor zuinige lui hier.quote:
Jammer dat BUTRAIPER nooit meer mogelijk is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen naamsverbasteringen, hoe grappig ook.
Dat maakt voor de gap niet heel veel uitquote:
Snotverquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer dat BUTRAIPER nooit meer mogelijk is.
Dat hopen we allemaal, maar weet je nooit zeker. Zeker met de nieuwe regels kun je zomaar jarenlang niet in de juiste auto zitten. En we hebben geen idee hoe lang hij doorgaat. Gelukkig hebben we intens genoten de laatste jarenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach het komt en het gaat. Max heeft 4 titels en daar komt er nog wel eentje bij. Alleen dit jaar niet.
En BUTGROPERquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier worden wetten en beloftes gebroken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas pindakaas dat wordt Viaplaytv voor zuinige lui hier.
BUTGROPER ook al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Die was ook mooi ja.quote:
Schattigquote:
Zoals bij Merc, dat de auto in de vuilnisbak kan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft Hamilton weer aanwijzingen lopen geven in de fabriek of zo?
De sessie is nog niet overquote:
Ja, hij was toch met het team in gesprek gegaan over wat er met de auto moest gebeuren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoals bij Merc, dat de auto in de vuilnisbak kan?
Ben benieuwd of Yuki Q2 haalt.quote:
Zonde voor Drugovich dat Stroll nog rond rijdt in de F1.quote:
Oh geen idee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, hij was toch met het team in gesprek gegaan over wat er met de auto moest gebeuren?
Echt he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonde voor Drugovich dat Stroll nog rond rijdt in de F1.
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Yuki Q2 haalt.
Was net al bijna!quote:
Die jongen reed 3 jaar in de formule 2 rond. Kan je niet zoveel meequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonde voor Drugovich dat Stroll nog rond rijdt in de F1.
Gebruikte set dacht ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef THEFXR het volgende:
Waarom banden verspillen als je toch p3 staat?
Zoveel mogelijk kwali rondjes rijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef THEFXR het volgende:
Scherp opgemerktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren zet wel de toon.
Helaas welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren zet wel de toon.
Nu staat ie P4, dus gevaarlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef THEFXR het volgende:
Ach, vorige keer was het Mercedes, toen was het Red Bull. Nu McLaren. Hoort erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |