Ik heb wat streams gezien, je moet erg van dood op de grond liggen houden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:15 schreef ems. het volgende:
Maareh, niemand anders Battlefield 6? Ik ben aan het genieten namelijk.
Hoewel het tempo wat hoger ligt dan bij de andere BF's is dat ook een kwestie van dat iedereen nog moet wennen aan de nieuwe maps.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb wat streams gezien, je moet erg van dood op de grond liggen houden.
Ja, beetje een shadowdrop. Er is heel veel toegevoegd van wat ik heb gelezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:04 schreef Discombobulate het volgende:
Look Outside 2.0 even proberen.
Heb je 'm al helemaal compleet? Hoop dat het een mooie update is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, beetje een shadowdrop. Er is heel veel toegevoegd van wat ik heb gelezen.
Oh nee, nog lang nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je 'm al helemaal compleet? Hoop dat het een mooie update is.
Ik ben er al even mee bezig geweest. Echt heel veel nieuwe content volgens mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee, nog lang niet
Zag de trailer en iemand streamde de nieuwe content. Er is heel veel opgepoetst en toegevoegd.
Ja, ook meer eindes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben er al even mee bezig geweest. Echt heel veel nieuwe content volgens mij.
En een extra verdieping naar het schijnt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ook meer eindes.
En meer party members.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En een extra verdieping naar het schijnt.
Enige nadeel wat ik nog wel vind is die time limit. Ik heb ook niet zo veel tijd om het een stuk of 5 keer opnieuw te spelen. Verder gewoon heel vet spelletje, erg vermakend.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En meer party members.
Zeker weten. Moet er weer mee verder gaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Enige nadeel wat ik nog wel vind is die time limit. Ik heb ook niet zo veel tijd om het een stuk of 5 keer opnieuw te spelen. Verder gewoon heel vet spelletje, erg vermakend.
Ziet er tof uit. Kun je het alleen spelen? Of is het co-op? Want dan valt het voor mij af.quote:
Er is een solo queue waarbij je nagenoeg alleen tegen andere solos speelt (of samen). Er is proximity voice chat wat je kan gebruiken of ingame voice emotes zoals wanna team up enz. Ben al een aantal keer een team up gedaan met randoms die ik tegenkwamquote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:07 schreef V. het volgende:
[..]
Ziet er tof uit. Kun je het alleen spelen? Of is het co-op? Want dan valt het voor mij af.
Ik vind het wel behoorlijk tof, op een crash na (melding dat ik ivm file corruption het spel opnieuw moest installeren), waarbij ik vervolgens mijj loadout en loot kwijt was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is een solo queue waarbij je nagenoeg alleen tegen andere solos speelt (of samen). Er is proximity voice chat wat je kan gebruiken of ingame voice emotes zoals wanna team up enz. Ben al een aantal keer een team up gedaan met randoms die ik tegenkwam
Expected.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:18 schreef V. het volgende:
En weer een "unexpected crash".
Ik ben er voor nu weer even klaar mee.
Zeker iets van een AMD gpu of niet?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:18 schreef V. het volgende:
En weer een "unexpected crash".
Ik ben er voor nu weer even klaar mee.
RTX 3080quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker iets van een AMD gpu of niet?
Letterlijk 0 crashes gehad in redelijk wat speeltijd.
Maar elke x als ik iets lees over een crash heeft diegene een AMD gpu.
Neuh.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:36 schreef V. het volgende:
Verder nog niemand gegrepen door het AR-virus?
nee, niet mijn type game, zit een beetje te powerwashenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:36 schreef V. het volgende:
Verder nog niemand gegrepen door het AR-virus?
Lijkt mij ook wel lollig op zich, maar ik vind dat ook weer zo'n game waarvan ik zeg: als ik dan iets ga schoonmaken, dan doe ik dat wel in het echt, want dat moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, niet mijn type game, zit een beetje te powerwashen
Is dit dan nog wat voor je?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, niet mijn type game, zit een beetje te powerwashen
demo gespeeld, ik was nog niet helemaal overtuigd maar ja, ik was/ben geintresseerdquote:Op woensdag 5 november 2025 11:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dit dan nog wat voor je?
Bekijk deze YouTube-video
Dit zeg ik terwijl ik naar de herfstblaadjes in de achtertuin kijk
ik kan nergens met hogedruk spuit spelen hier..quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:01 schreef V. het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel lollig op zich, maar ik vind dat ook weer zo'n game waarvan ik zeg: als ik dan iets ga schoonmaken, dan doe ik dat wel in het echt, want dat moet ook gebeuren
Dat is net zo in Crusader Kingsquote:Op woensdag 5 november 2025 11:42 schreef over_hedge het volgende:
EU5 is uit. Ik wil dit zo graag leuk vinden. Maar je moet eerst een studie van 4 jaar doen voor je beetje weet hoe het werkt
Ja hier nog erger geloof ik.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is net zo in Crusader Kings
Ja, eens. Gisteren aan begonnen. Ik heb al een heel epistel gelezen aan tutorials voordat ik überhaupt zelf iets kon gaan doen. En vervolgens bij het eerste wat ik zelf kon gaan doen, was ik alweer dingen vergeten hoe iets moest. En ik kon ook dingen niet vinden.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:42 schreef over_hedge het volgende:
EU5 is uit. Ik wil dit zo graag leuk vinden. Maar je moet eerst een studie van 4 jaar doen voor je beetje weet hoe het werkt
Is het waard. Of althans, als je into dit soort games bent is dat het waard. Op een gegeven moment valt het kwartje en dan heb je jarenlang vermaak van zo'n game. Maar inderdaad, het is wel even een tijdsinvestering.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Gisteren aan begonnen. Ik heb al een heel epistel gelezen aan tutorials voordat ik überhaupt zelf iets kon gaan doen. En vervolgens bij het eerste wat ik zelf kon gaan doen, was ik alweer dingen vergeten hoe iets moest. En ik kon ook dingen niet vinden.
Ja precies. het idee vind ik wel echt tof. Maar het echt zelf spelen is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 5 november 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Gisteren aan begonnen. Ik heb al een heel epistel gelezen aan tutorials voordat ik überhaupt zelf iets kon gaan doen. En vervolgens bij het eerste wat ik zelf kon gaan doen, was ik alweer dingen vergeten hoe iets moest. En ik kon ook dingen niet vinden.
Ik wil in Crusader Kings 3 nog een keer proberen heel Europa Nederlands te maken.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:31 schreef over_hedge het volgende:
Maar het idee van heel de us koloniseren en nieuw amsterdam nooit terug geven klinkt wel leuk
In hoi4 is dat wel goed te doenquote:Op woensdag 5 november 2025 15:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil in Crusader Kings 3 nog een keer proberen heel Europa Nederlands te maken.
Zo heel af en toe als ik in een nostalgische bui ben speel ik nog wel eens een potje van de oude Colonization.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:31 schreef over_hedge het volgende:
Maar het idee van heel de us koloniseren en nieuw amsterdam nooit terug geven klinkt wel leuk
Ik heb veel tutorials gezien en sommige nagespeeld. Het werkt wel als je dan ook dingen zelf gaat proberen.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In hoi4 is dat wel goed te doenAllemaal door Indonesië
CK heb ik het zelfde probleem als met EU4/5. Weet niet goed wat ik moet doen. Of youtube filmpje volgen. Maarja dan speel je zelf amper
Snap ik wel. Ik speel ook het liefste met Nederland in dit soort spellen. Voordeel is ook dat we het meestal prima doen in die tijden dat het afspeelt.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het wel leuk dat mijn woonplaats in EUV zit. Als ik een keer met Nederland ga spelen, dan ga ik mijn eigen woonplaats heel erg ontwikkelen en daar de hoofdstad van maken (als dat kan).
Infection Free Zone,quote:
Even checkenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Infection Free Zone,
kan je alle plaatsen in NL kiezen
Sterker nog, je ken de supermarkt in je straat plunderen.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Infection Free Zone,
kan je alle plaatsen in NL kiezen
Ik zit als ik het nog eens speel, ook regelmatig met de basis in het gebouw waar ik nu woon.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sterker nog, je ken de supermarkt in je straat plunderen.
Spel is al even uit. Vond het wel grappig, maar t moest nog wel wat werk in gaan zitten.
Ben wel fan van hun 911 operator game.
Ja had het eerder nog over AoE4, maar heb je 3 ook wel gespeeld? Daarin had je de Nederlanders als faction, met prinsenvlag en al. De voice-overs daarin waren vooral hilarisch.quote:
Die heb ik jaquote:Op donderdag 6 november 2025 15:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja had het eerder nog over AoE4, maar heb je 3 ook wel gespeeld? Daarin had je de Nederlanders als faction, met prinsenvlag en al. De voice-overs daarin waren vooral hilarisch.
"Ja?"
"Ik doe het!"
"Ten aanval!"
Ik heb 112 operator. Gelijk, maar dan in Europa. En daar kan je dus ook in je eigen land/stad/regio spelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sterker nog, je ken de supermarkt in je straat plunderen.
Spel is al even uit. Vond het wel grappig, maar t moest nog wel wat werk in gaan zitten.
Ben wel fan van hun 911 operator game.
Klopt, die zouden ze met AI, Google Maps en weet ik veel wat moeten upgraden dat ze de adressen ook opnoemen door de operatorquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 112 operator. Gelijk, maar dan in Europa. En daar kan je dus ook in je eigen land/stad/regio spelen.
Eens. Al stoort het mij niet dat de adressen niet gezegd worden. Zou dit eigenlijk wel weer eens moeten oppakken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, die zouden ze met AI, Google Maps en weet ik veel wat moeten upgraden dat ze de adressen ook opnoemen door de operator
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 november 2025 16:22 schreef over_hedge het volgende:
Snap ik wel. Ik speel ook het liefste met Nederland in dit soort spellen. Voordeel is ook dat we het meestal prima doen in die tijden dat het afspeelt.
Ik kijk redelijk veel naar onze Limburgse EU-grootheid Florryworry op Twitch. Dan leer je vanzelf tips om de game-mechanics te abusen.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:42 schreef over_hedge het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |