Ik wil in Crusader Kings 3 nog een keer proberen heel Europa Nederlands te maken.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:31 schreef over_hedge het volgende:
Maar het idee van heel de us koloniseren en nieuw amsterdam nooit terug geven klinkt wel leuk
In hoi4 is dat wel goed te doenquote:Op woensdag 5 november 2025 15:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil in Crusader Kings 3 nog een keer proberen heel Europa Nederlands te maken.
Zo heel af en toe als ik in een nostalgische bui ben speel ik nog wel eens een potje van de oude Colonization.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:31 schreef over_hedge het volgende:
Maar het idee van heel de us koloniseren en nieuw amsterdam nooit terug geven klinkt wel leuk
Ik heb veel tutorials gezien en sommige nagespeeld. Het werkt wel als je dan ook dingen zelf gaat proberen.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In hoi4 is dat wel goed te doenAllemaal door Indonesië
CK heb ik het zelfde probleem als met EU4/5. Weet niet goed wat ik moet doen. Of youtube filmpje volgen. Maarja dan speel je zelf amper
Snap ik wel. Ik speel ook het liefste met Nederland in dit soort spellen. Voordeel is ook dat we het meestal prima doen in die tijden dat het afspeelt.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het wel leuk dat mijn woonplaats in EUV zit. Als ik een keer met Nederland ga spelen, dan ga ik mijn eigen woonplaats heel erg ontwikkelen en daar de hoofdstad van maken (als dat kan).
Infection Free Zone,quote:
Even checkenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Infection Free Zone,
kan je alle plaatsen in NL kiezen
Sterker nog, je ken de supermarkt in je straat plunderen.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Infection Free Zone,
kan je alle plaatsen in NL kiezen
Ik zit als ik het nog eens speel, ook regelmatig met de basis in het gebouw waar ik nu woon.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sterker nog, je ken de supermarkt in je straat plunderen.
Spel is al even uit. Vond het wel grappig, maar t moest nog wel wat werk in gaan zitten.
Ben wel fan van hun 911 operator game.
Ja had het eerder nog over AoE4, maar heb je 3 ook wel gespeeld? Daarin had je de Nederlanders als faction, met prinsenvlag en al. De voice-overs daarin waren vooral hilarisch.quote:
Die heb ik jaquote:Op donderdag 6 november 2025 15:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja had het eerder nog over AoE4, maar heb je 3 ook wel gespeeld? Daarin had je de Nederlanders als faction, met prinsenvlag en al. De voice-overs daarin waren vooral hilarisch.
"Ja?"
"Ik doe het!"
"Ten aanval!"
Ik heb 112 operator. Gelijk, maar dan in Europa. En daar kan je dus ook in je eigen land/stad/regio spelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sterker nog, je ken de supermarkt in je straat plunderen.
Spel is al even uit. Vond het wel grappig, maar t moest nog wel wat werk in gaan zitten.
Ben wel fan van hun 911 operator game.
Klopt, die zouden ze met AI, Google Maps en weet ik veel wat moeten upgraden dat ze de adressen ook opnoemen door de operatorquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 112 operator. Gelijk, maar dan in Europa. En daar kan je dus ook in je eigen land/stad/regio spelen.
Eens. Al stoort het mij niet dat de adressen niet gezegd worden. Zou dit eigenlijk wel weer eens moeten oppakken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, die zouden ze met AI, Google Maps en weet ik veel wat moeten upgraden dat ze de adressen ook opnoemen door de operator
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 november 2025 16:22 schreef over_hedge het volgende:
Snap ik wel. Ik speel ook het liefste met Nederland in dit soort spellen. Voordeel is ook dat we het meestal prima doen in die tijden dat het afspeelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |