abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2025 @ 08:54:40 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219219709
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:

[..]
Klopt, die zouden ze met AI, Google Maps en weet ik veel wat moeten upgraden dat ze de adressen ook opnoemen door de operator :P
Eens. Al stoort het mij niet dat de adressen niet gezegd worden. Zou dit eigenlijk wel weer eens moeten oppakken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219219725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:22 schreef over_hedge het volgende:
Snap ik wel. Ik speel ook het liefste met Nederland in dit soort spellen. Voordeel is ook dat we het meestal prima doen in die tijden dat het afspeelt.
Bekijk deze YouTube-video

“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 8 november 2025 @ 12:53:51 #273
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_219220968
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:42 schreef over_hedge het volgende:
EU5 is uit. Ik wil dit zo graag leuk vinden. Maar je moet eerst een studie van 4 jaar doen voor je beetje weet hoe het werkt ;(
Ik kijk redelijk veel naar onze Limburgse EU-grootheid Florryworry op Twitch. Dan leer je vanzelf tips om de game-mechanics te abusen.

En nu rollen de credits van Clair Obscur: Expedition 33 over mijn scherm. Het is lang geleden dat ik zo genoten heb van een spel. GOTY voor mij _O_. Nu verder met de post-game content omdat er nog wat sterke world bosses rondlopen en misschien doe ik wel eens een keer een NG+.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 8 november 2025 @ 12:59:32 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219220996
Kingdome Come Deliverance 2 heeft een gratis weekend! En ook nog maar 35¤
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 8 november 2025 @ 14:25:55 #275
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219221365
EUV: Embracen van een institution, heb je daar 80 stabilty voor nodig of kost het 80 stability?
Fuck the EBU.
  zaterdag 8 november 2025 @ 14:57:44 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219221531
Black Death was wel pijnlijk. ;(

1,6M aan pop verloren.
Fuck the EBU.
  zaterdag 8 november 2025 @ 17:52:58 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219223192
Ik ben echt steeds bepaalde overzichten kwijt. :')
Fuck the EBU.
pi_219228055
ik ben benieuwd naar surviving mars relaunched.

opzich vond ik em wel grappig maar wel erg lastig
  zondag 9 november 2025 @ 09:13:25 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219228103
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:04 schreef mschol het volgende:
ik ben benieuwd naar surviving mars relaunched.

opzich vond ik em wel grappig maar wel erg lastig
Ja,daar ben ik ook benieuwd naar. Het origineel met veel plezier gespeeld. Al vond ik het begin altijd het leukste. En nooit mijn eigen doelen gehaald. |:)
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 november 2025 @ 09:21:26 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219228164
Zo had Dante's Inferno 2 kunnen zijn:

https://www.ign.com/artic(...)o-eas-dantes-inferno
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219228256
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja,daar ben ik ook benieuwd naar. Het origineel met veel plezier gespeeld. Al vond ik het begin altijd het leukste. En nooit mijn eigen doelen gehaald. |:)
ik ben wel een eind gekomen, maar wat ik mij kan herinneren is dat marsstof mij de das om deed elke keer (meer en meer issues door stof, en meer en meer tijd kwijt aan het schoonmaken)
  maandag 10 november 2025 @ 10:47:00 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219237432
Polen is in een civil war geraakt. Nu wil ik ze helpen, maar ik zie geen optie om mee te doen. :{

Mis ik iets of kan/mag ik ze niet helpen?
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 november 2025 @ 10:49:02 #283
Brabo Bastard
pi_219237446
quote:
15s.gif Op maandag 10 november 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Polen is in een civil war geraakt. Nu wil ik ze helpen, maar ik zie geen optie om mee te doen. :{

Mis ik iets of kan/mag ik ze niet helpen?
Duitsland sturen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 10 november 2025 @ 10:59:27 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219237504
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Duitsland sturen.
Die bestaan nog niet.
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 november 2025 @ 11:00:34 #285
Brabo Bastard
pi_219237509
quote:
11s.gif Op maandag 10 november 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die bestaan nog niet.
:o
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219239976
Arc Raiders gekocht, maar ik snap er echt geen pepernoot van. Ik ben al een ouwe lul, dus nieuwe dingen leren gaat niet meer zo soepel. Wat is nu eigenlijk het doel? Een beetje rondrennen en looten op zo’n enorme map, en dan? Ik ben al een paar keer afgeknald omdat mijn aim echt dramatisch is. Ik ben nieuw in dit soort spellen, ben altijd meer van WoW geweest.
Battlefield 6 BattleRoyal, hetzelfde verhaal trouwens: ik word daar ook compleet aan flarden geschoten.
  maandag 10 november 2025 @ 18:06:01 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219240062
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 17:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Arc Raiders gekocht, maar ik snap er echt geen pepernoot van. Ik ben al een ouwe lul, dus nieuwe dingen leren gaat niet meer zo soepel. Wat is nu eigenlijk het doel? Een beetje rondrennen en looten op zo’n enorme map, en dan? Ik ben al een paar keer afgeknald omdat mijn aim echt dramatisch is. Ik ben nieuw in dit soort spellen, ben altijd meer van WoW geweest.
Battlefield 6 BattleRoyal, hetzelfde verhaal trouwens: ik word daar ook compleet aan flarden geschoten.
Waarom kijk je niet eerst wat filmpjes dan voordat je het koopt? Vraag je nou echt wat het doel is?

Missies voltooien
Loot verzamelen en je hideout upgraden
Steeds nieuwe wapens en blueprints meenemen uit de map naar je hideout
De vijanden (mensen of robots) killen of samenwerken met humans

Ik wil wel een x samen met je spelen, je kan ook emotes gebruiken en zo aangeven van hey dont shoot enz.
pi_219240106
Ik moet hier zo om lachen. De tank die Nee schut, en daarna ja knikt :')

pi_219240110
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 18:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waarom kijk je niet eerst wat filmpjes dan voordat je het koopt? Vraag je nou echt wat het doel is?

Missies voltooien
Loot verzamelen en je hideout upgraden
Steeds nieuwe wapens en blueprints meenemen uit de map naar je hideout
De vijanden (mensen of robots) killen of samenwerken met humans

Ik wil wel een x samen met je spelen, je kan ook emotes gebruiken en zo aangeven van hey dont shoot enz.
Het was eigenlijk een impulsieve aankoop. Ik was net klaar met Dying Light, the beast, een fantastisch spel trouwens. Ik had goede dingen gehoord over Arc Raiders, en voor 30 piek dacht ik, laat ik het gewoon proberen.
Ik heb wel wat streams gekeken, en daar zie je mensen looten en af en toe een PvP gevecht doen. Maar als ik het goed begrijp, hoef je niet per se anderen te doden? Je kunt ook samenwerken, toch? Dus je weet eigenlijk nooit wie je kunt vertrouwen? Lijkt me prima, wil best een keer spelen, maar ik ben wel een noob.
  maandag 10 november 2025 @ 18:23:26 #290
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219240138
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 18:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het was eigenlijk een impulsieve aankoop. Ik was net klaar met Dying Light, the beast, een fantastisch spel trouwens. Ik had goede dingen gehoord over Arc Raiders, en voor 30 piek dacht ik, laat ik het gewoon proberen.
Ik heb wel wat streams gekeken, en daar zie je mensen looten en af en toe een PvP gevecht doen. Maar als ik het goed begrijp, hoef je niet per se anderen te doden? Je kunt ook samenwerken, toch? Dus je weet eigenlijk nooit wie je kunt vertrouwen? Lijkt me prima, wil best een keer spelen, maar ik ben wel een noob.

In solo zijn mensen over het algemeen erg vriendelijk en helpen ze je graag!

In teams is het een free for all pvp fest volgens mij
pi_219240152
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 18:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

In teams is het een free for all pvp fest volgens mij
Het lijkt me wel een vreselijk tof spel als je eenmaal weet wat je precies aan het doen bent ja.

Ik denk dat ik dan pech heb, eerste keer dat ik speelde, werd ik meteen kapot geknald terwijl ik niet eens terug schoot, ik hoopte vriendschap te sluiten :')
  maandag 10 november 2025 @ 19:25:53 #292
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_219240467
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 18:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nouououou, die meta is de afgelopen dagen wel enigszins aan het kantelen, hoor.

Vandaag van alles meegemaakt. Van een OP tark die in de eerste minuten al om het hoekje in een dome zat te wachten met een lvl 4 El Toro, tot een lul die mij, nadat ik in de lift door een rocketeer was disabled, maar nog wel de knop voor de terugrit haad kunnen indrukken, in de laatste seconde nog even doodmept. Had hij niets aan, hij kon niet meer looten, maar gewoon de pleurislul uithangen, omdat het kan.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 10 november 2025 @ 19:28:18 #293
136 V.
pi_219240494
Verder supertoffe game, met serieuze highs en lows.

Maar de dopamine als je met een goeie loot weet te onsnappen *O* *O*
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 10 november 2025 @ 19:43:21 #294
136 V.
pi_219240624
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 17:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag? Ikzelf ben 57 en kom nog aardig mee hoor.
Ik denk dat je gewoon een tijdje met free loadouts moet spelen, en rustig aan. Lekker een beetje looten (ook al geopende dingen checken, krijg je per keer 200 xp voor. Die hou je als je doodgaat. En als je weet te ontsnappen met loot, kun je je stash opbouwen, spullen craften, verkopen of kopen en zo stap voor stap beter worden.

Dit is wel een goede tutorial:

Ja inderdaad, V. ja.
pi_219241138
In mijn ervaring is "ik ben oud" vaak gewoon een excuus voor het totale gebrek aan skills. :P

Dat maakt niet uit verder. Je hoeft niet goed te zijn in elk spel. Maar je leeftijd heeft daar in 9 van de 10 gevallen echt niets mee te maken, behalve dat je hoogstens kan stellen dat een jochie van 15 dat z'n school opoffert om 10 uur per dag Call of Duty te spelen waarschijnlijk iets snellere reflexen heeft dan jijzelf en het wat beter zal doen in games waarbij de hand/oog coördinatie relevant is. Ik heb ook op andere fora jongere mensen dan ik zien klagen over de nieuwe battlefield omdat ze zogenaamd te oud zouden zijn en niet zoveel kunnen spelen dat ze niet meer kunnen meekomen ofzo :')

Tenzij je richting de 80 gaat moet je dus gewoon git gud.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 november 2025 @ 21:41:32 #296
Brabo Bastard
pi_219241477
quote:
8s.gif Op maandag 10 november 2025 20:45 schreef ems. het volgende:
In mijn ervaring is "ik ben oud" vaak gewoon een excuus voor het totale gebrek aan skills. :P

Dat maakt niet uit verder. Je hoeft niet goed te zijn in elk spel. Maar je leeftijd heeft daar in 9 van de 10 gevallen echt niets mee te maken, behalve dat je hoogstens kan stellen dat een jochie van 15 dat z'n school opoffert om 10 uur per dag Call of Duty te spelen waarschijnlijk iets snellere reflexen heeft dan jijzelf en het wat beter zal doen in games waarbij de hand/oog coördinatie relevant is. Ik heb ook op andere fora jongere mensen dan ik zien klagen over de nieuwe battlefield omdat ze zogenaamd te oud zouden zijn en niet zoveel kunnen spelen dat ze niet meer kunnen meekomen ofzo :')

Dat had ik met NG4. Kom er wel steeds beter in :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219241543
quote:
8s.gif Op maandag 10 november 2025 20:45 schreef ems. het volgende:

Ik snap je punt, maar ik heb in mijn leven nooit online FPS games gespeeld, dus ik heb nooit echt kunnen oefenen toen ik jong was. Ik weet ook helemaal niet hoe je de muisgevoeligheid het beste instelt en al die opties. (zoveel sliders, zoveel opties) Dat is toch echt lastig om allemaal onder de knie te krijgen als je een veertigplusser bent. Ik kan wel beter worden, maar dat kost gewoon meer tijd dan als je jong bent. Ik denk ook dat veel mensen gewoon al vele jaren ervaring hebben met FPS games, en Arc raiders valt daar toch ook wel een beetje onder.
  maandag 10 november 2025 @ 22:51:09 #298
136 V.
pi_219241936
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 21:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik snap je punt, maar ik heb in mijn leven nooit online FPS games gespeeld, dus ik heb nooit echt kunnen oefenen toen ik jong was. Ik weet ook helemaal niet hoe je de muisgevoeligheid het beste instelt en al die opties. (zoveel sliders, zoveel opties) Dat is toch echt lastig om allemaal onder de knie te krijgen als je een veertigplusser bent. Ik kan wel beter worden, maar dat kost gewoon meer tijd dan als je jong bent. Ik denk ook dat veel mensen gewoon al vele jaren ervaring hebben met FPS games, en Arc raiders valt daar toch ook wel een beetje onder.
Voor al je vragen ben je hier in dit topic aan het goede adres :Y

Het leuke aan AR is trouwens dat je een groot deel ook kunt stealthen. Dat is voor beginners sowieso de beste strategie. Ontwijk de Arcs zo veel mogelijk en andere spelers ook. Ik heb vandaag twee runs gedaan en overleefd zonder ook maar een schot te lossen.

Muisinstellingen zijn persoonlijk, maar je moet hem vooral niet te gevoelig zetten, want anders wordt mikken heel lastig. Speel er wat mee op het oefenlevel en doe kleine aanpassingen. Wat je ook kunt doen om met mikken te oefenen is iets als Aimlabs op Steam te downloaden. Train je je oog/hand-coördinatie mee. Maar de settings zul je toch per spel moeten finetunen.

Maar vooral: hou vol and have fun! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 10-11-2025 23:53:54 ]
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')