Eens. Al stoort het mij niet dat de adressen niet gezegd worden. Zou dit eigenlijk wel weer eens moeten oppakken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, die zouden ze met AI, Google Maps en weet ik veel wat moeten upgraden dat ze de adressen ook opnoemen door de operator
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 november 2025 16:22 schreef over_hedge het volgende:
Snap ik wel. Ik speel ook het liefste met Nederland in dit soort spellen. Voordeel is ook dat we het meestal prima doen in die tijden dat het afspeelt.
Ik kijk redelijk veel naar onze Limburgse EU-grootheid Florryworry op Twitch. Dan leer je vanzelf tips om de game-mechanics te abusen.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:42 schreef over_hedge het volgende:
EU5 is uit. Ik wil dit zo graag leuk vinden. Maar je moet eerst een studie van 4 jaar doen voor je beetje weet hoe het werkt
Ja,daar ben ik ook benieuwd naar. Het origineel met veel plezier gespeeld. Al vond ik het begin altijd het leukste. En nooit mijn eigen doelen gehaald.quote:Op zondag 9 november 2025 09:04 schreef mschol het volgende:
ik ben benieuwd naar surviving mars relaunched.
opzich vond ik em wel grappig maar wel erg lastig
ik ben wel een eind gekomen, maar wat ik mij kan herinneren is dat marsstof mij de das om deed elke keer (meer en meer issues door stof, en meer en meer tijd kwijt aan het schoonmaken)quote:Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,daar ben ik ook benieuwd naar. Het origineel met veel plezier gespeeld. Al vond ik het begin altijd het leukste. En nooit mijn eigen doelen gehaald.
Duitsland sturen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Polen is in een civil war geraakt. Nu wil ik ze helpen, maar ik zie geen optie om mee te doen.
Mis ik iets of kan/mag ik ze niet helpen?
quote:
Waarom kijk je niet eerst wat filmpjes dan voordat je het koopt? Vraag je nou echt wat het doel is?quote:Op maandag 10 november 2025 17:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Arc Raiders gekocht, maar ik snap er echt geen pepernoot van. Ik ben al een ouwe lul, dus nieuwe dingen leren gaat niet meer zo soepel. Wat is nu eigenlijk het doel? Een beetje rondrennen en looten op zo’n enorme map, en dan? Ik ben al een paar keer afgeknald omdat mijn aim echt dramatisch is. Ik ben nieuw in dit soort spellen, ben altijd meer van WoW geweest.
Battlefield 6 BattleRoyal, hetzelfde verhaal trouwens: ik word daar ook compleet aan flarden geschoten.
Het was eigenlijk een impulsieve aankoop. Ik was net klaar met Dying Light, the beast, een fantastisch spel trouwens. Ik had goede dingen gehoord over Arc Raiders, en voor 30 piek dacht ik, laat ik het gewoon proberen.quote:Op maandag 10 november 2025 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet eerst wat filmpjes dan voordat je het koopt? Vraag je nou echt wat het doel is?
Missies voltooien
Loot verzamelen en je hideout upgraden
Steeds nieuwe wapens en blueprints meenemen uit de map naar je hideout
De vijanden (mensen of robots) killen of samenwerken met humans
Ik wil wel een x samen met je spelen, je kan ook emotes gebruiken en zo aangeven van hey dont shoot enz.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 november 2025 18:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een impulsieve aankoop. Ik was net klaar met Dying Light, the beast, een fantastisch spel trouwens. Ik had goede dingen gehoord over Arc Raiders, en voor 30 piek dacht ik, laat ik het gewoon proberen.
Ik heb wel wat streams gekeken, en daar zie je mensen looten en af en toe een PvP gevecht doen. Maar als ik het goed begrijp, hoef je niet per se anderen te doden? Je kunt ook samenwerken, toch? Dus je weet eigenlijk nooit wie je kunt vertrouwen? Lijkt me prima, wil best een keer spelen, maar ik ben wel een noob.
Het lijkt me wel een vreselijk tof spel als je eenmaal weet wat je precies aan het doen bent ja.quote:Op maandag 10 november 2025 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
In solo zijn mensen over het algemeen erg vriendelijk en helpen ze je graag!
In teams is het een free for all pvp fest volgens mij
Nouououou, die meta is de afgelopen dagen wel enigszins aan het kantelen, hoor.quote:Op maandag 10 november 2025 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
In solo zijn mensen over het algemeen erg vriendelijk en helpen ze je graag!
Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag? Ikzelf ben 57 en kom nog aardig mee hoor.quote:Op maandag 10 november 2025 17:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Arc Raiders gekocht, maar ik snap er echt geen pepernoot van. Ik ben al een ouwe lul, dus nieuwe dingen leren gaat niet meer zo soepel. Wat is nu eigenlijk het doel? Een beetje rondrennen en looten op zo’n enorme map, en dan? Ik ben al een paar keer afgeknald omdat mijn aim echt dramatisch is. Ik ben nieuw in dit soort spellen, ben altijd meer van WoW geweest.
Battlefield 6 BattleRoyal, hetzelfde verhaal trouwens: ik word daar ook compleet aan flarden geschoten.
Dat had ik met NG4. Kom er wel steeds beter inquote:Op maandag 10 november 2025 20:45 schreef ems. het volgende:
In mijn ervaring is "ik ben oud" vaak gewoon een excuus voor het totale gebrek aan skills.
Dat maakt niet uit verder. Je hoeft niet goed te zijn in elk spel. Maar je leeftijd heeft daar in 9 van de 10 gevallen echt niets mee te maken, behalve dat je hoogstens kan stellen dat een jochie van 15 dat z'n school opoffert om 10 uur per dag Call of Duty te spelen waarschijnlijk iets snellere reflexen heeft dan jijzelf en het wat beter zal doen in games waarbij de hand/oog coördinatie relevant is. Ik heb ook op andere fora jongere mensen dan ik zien klagen over de nieuwe battlefield omdat ze zogenaamd te oud zouden zijn en niet zoveel kunnen spelen dat ze niet meer kunnen meekomen ofzo
Tenzij je richting de 80 gaat moet je dus gewoon git gud.
Ik snap je punt, maar ik heb in mijn leven nooit online FPS games gespeeld, dus ik heb nooit echt kunnen oefenen toen ik jong was. Ik weet ook helemaal niet hoe je de muisgevoeligheid het beste instelt en al die opties. (zoveel sliders, zoveel opties) Dat is toch echt lastig om allemaal onder de knie te krijgen als je een veertigplusser bent. Ik kan wel beter worden, maar dat kost gewoon meer tijd dan als je jong bent. Ik denk ook dat veel mensen gewoon al vele jaren ervaring hebben met FPS games, en Arc raiders valt daar toch ook wel een beetje onder.quote:Op maandag 10 november 2025 20:45 schreef ems. het volgende:
In mijn ervaring is "ik ben oud" vaak gewoon een excuus voor het totale gebrek aan skills.
Dat maakt niet uit verder. Je hoeft niet goed te zijn in elk spel. Maar je leeftijd heeft daar in 9 van de 10 gevallen echt niets mee te maken, behalve dat je hoogstens kan stellen dat een jochie van 15 dat z'n school opoffert om 10 uur per dag Call of Duty te spelen waarschijnlijk iets snellere reflexen heeft dan jijzelf en het wat beter zal doen in games waarbij de hand/oog coördinatie relevant is. Ik heb ook op andere fora jongere mensen dan ik zien klagen over de nieuwe battlefield omdat ze zogenaamd te oud zouden zijn en niet zoveel kunnen spelen dat ze niet meer kunnen meekomen ofzo
Tenzij je richting de 80 gaat moet je dus gewoon git gud.
Voor al je vragen ben je hier in dit topic aan het goede adresquote:Op maandag 10 november 2025 21:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ik heb in mijn leven nooit online FPS games gespeeld, dus ik heb nooit echt kunnen oefenen toen ik jong was. Ik weet ook helemaal niet hoe je de muisgevoeligheid het beste instelt en al die opties. (zoveel sliders, zoveel opties) Dat is toch echt lastig om allemaal onder de knie te krijgen als je een veertigplusser bent. Ik kan wel beter worden, maar dat kost gewoon meer tijd dan als je jong bent. Ik denk ook dat veel mensen gewoon al vele jaren ervaring hebben met FPS games, en Arc raiders valt daar toch ook wel een beetje onder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |