Expected.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:18 schreef V. het volgende:
En weer een "unexpected crash".
Ik ben er voor nu weer even klaar mee.
Zeker iets van een AMD gpu of niet?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:18 schreef V. het volgende:
En weer een "unexpected crash".
Ik ben er voor nu weer even klaar mee.
RTX 3080quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker iets van een AMD gpu of niet?
Letterlijk 0 crashes gehad in redelijk wat speeltijd.
Maar elke x als ik iets lees over een crash heeft diegene een AMD gpu.
Neuh.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:36 schreef V. het volgende:
Verder nog niemand gegrepen door het AR-virus?
nee, niet mijn type game, zit een beetje te powerwashenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:36 schreef V. het volgende:
Verder nog niemand gegrepen door het AR-virus?
Lijkt mij ook wel lollig op zich, maar ik vind dat ook weer zo'n game waarvan ik zeg: als ik dan iets ga schoonmaken, dan doe ik dat wel in het echt, want dat moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, niet mijn type game, zit een beetje te powerwashen
Is dit dan nog wat voor je?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, niet mijn type game, zit een beetje te powerwashen
demo gespeeld, ik was nog niet helemaal overtuigd maar ja, ik was/ben geintresseerdquote:Op woensdag 5 november 2025 11:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dit dan nog wat voor je?
Bekijk deze YouTube-video
Dit zeg ik terwijl ik naar de herfstblaadjes in de achtertuin kijk
ik kan nergens met hogedruk spuit spelen hier..quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:01 schreef V. het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel lollig op zich, maar ik vind dat ook weer zo'n game waarvan ik zeg: als ik dan iets ga schoonmaken, dan doe ik dat wel in het echt, want dat moet ook gebeuren
Dat is net zo in Crusader Kingsquote:Op woensdag 5 november 2025 11:42 schreef over_hedge het volgende:
EU5 is uit. Ik wil dit zo graag leuk vinden. Maar je moet eerst een studie van 4 jaar doen voor je beetje weet hoe het werkt
Ja hier nog erger geloof ik.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is net zo in Crusader Kings
Ja, eens. Gisteren aan begonnen. Ik heb al een heel epistel gelezen aan tutorials voordat ik überhaupt zelf iets kon gaan doen. En vervolgens bij het eerste wat ik zelf kon gaan doen, was ik alweer dingen vergeten hoe iets moest. En ik kon ook dingen niet vinden.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:42 schreef over_hedge het volgende:
EU5 is uit. Ik wil dit zo graag leuk vinden. Maar je moet eerst een studie van 4 jaar doen voor je beetje weet hoe het werkt
Is het waard. Of althans, als je into dit soort games bent is dat het waard. Op een gegeven moment valt het kwartje en dan heb je jarenlang vermaak van zo'n game. Maar inderdaad, het is wel even een tijdsinvestering.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Gisteren aan begonnen. Ik heb al een heel epistel gelezen aan tutorials voordat ik überhaupt zelf iets kon gaan doen. En vervolgens bij het eerste wat ik zelf kon gaan doen, was ik alweer dingen vergeten hoe iets moest. En ik kon ook dingen niet vinden.
Ja precies. het idee vind ik wel echt tof. Maar het echt zelf spelen is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 5 november 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Gisteren aan begonnen. Ik heb al een heel epistel gelezen aan tutorials voordat ik überhaupt zelf iets kon gaan doen. En vervolgens bij het eerste wat ik zelf kon gaan doen, was ik alweer dingen vergeten hoe iets moest. En ik kon ook dingen niet vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |