Zij hebben 2 ploegen in de CL en 1/2 in de EL. Maar ja, wij verliezen wel al flink punten aan Go Ahead, die gaan vrijwel niets scoren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Portugal & Belgie scoren tot nog toe dit seizoen beter. Echter zijn zij respectievelijk al 1 en 2 clubs kwijt voor aanvang van de competitiefase.
Of dit veel uitmaakt met gehandicapten ploeg Ajax in de CL is overigens maar de vraag
De tabel uit OP is voor de prestaties van dit seizoen enigszins vertekend, want het toont het gemiddelde van de punten die door de ploegen gehaald zijn. Aangezien zowel Portugal als Belgi 'slechts' 5 ploegen hebben, is voor hen de deler gunstiger.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Portugal & Belgie scoren tot nog toe dit seizoen beter. Echter zijn zij respectievelijk al 1 en 2 clubs kwijt voor aanvang van de competitiefase.
Of dit veel uitmaakt met gehandicapten ploeg Ajax in de CL is overigens maar de vraag
Ok, helaas (ondanks mooie affiches) weinig kans op meer dan 1 punt hier en daar voor GAE:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:30 schreef Xurk het volgende:
[..]
GAE zal uiteraard de outlier zijn maar ze hebben vorig jaar veel topploegen het erg lastig gemaakt (en niet voor niets de beker gewonnnen), ook tijdens de JC Schaal ging het PSV niet hl eenvoudig af. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zij 0 punten gaan pakken in totaal. Kijkend naar de potindelingen zie ik een paar tegenstanders waar ze wel kans maken. Als een Glasgow Rangers in pot 1 zit maar volledig vernederd is door Club Brugge, dan kunnen onze Eredivisie ploegen daar ook wel van winnen dan wel stunten (in het geval van GAE).
Lijkt erop. Afgelopen jaren ook vooral in de Conference League gefarmed (uitgezonderd Club Brugge die een magistrale CL campagne hadden). 2 clubs in de CL, normaal gaan ze daar niet veel wedstrijden winnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Belgie zou idd het matige seizoen 21/22 wel eens in kunnen ruilen voor opnieuw een seizoen met weinig punten. Zou lekker zijn want dan hou je ze de komende 5 jaar op achterstand.
Thuis kunnen ze misschien wel 1 of 2 ploegen verrassen. Uit mag je blij zijn met alles meer dan 0 punten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ok, helaas (ondanks mooie affiches) weinig kans op meer dan 1 punt hier en daar voor GAE:
Thuis:
• Aston Villa
• Sporting Braga
• FCSB
• VfB Stuttgart
Uit:
• RB Salzburg
• Olympique Lyon
• OGC Nice
• Panathinaikos
Ja en dan staan de Belgjes n jaar op de zesde plek en stort het kaartenhuis compleet in, boeiequote:
Wanneer is Feyenoord?quote:Op vrijdag 19 september 2025 07:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
AZ gaat wel even wat punten schroeien in de Conference League voor ons.
Waarschijnlijk wel, dan heb ik weer meer tijd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke vraag zeg.
Aankomende woensdag, hopelijk ben je daar wel bij.
Modden is een zwaar beroep.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dan heb ik weer meer tijd.
Fijn om te horen, ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dan heb ik weer meer tijd.
Straks weer een programma vol aan Conference League potjes.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks weer strijden met Schotland om een directe CL plaats.
Eigenlijk viel iedere wedstrijd ook wel precies verkeerd. Jammer, want met vier thuiswedstrijden en op Ajax na geen indrukwekkende tegenstanders had je deze ronde moeten scoren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:08 schreef hhh38 het volgende:
De voorrondes gingen nog zo lekker
Van Ajax, PSV en Go Ahead moeten we niet teveel meer verwachten, dus het zal vooral van AZ en Feyenoord en een beetje van Utrecht moeten komen. Geen gekke capriolen met rouleren meer dus.
That's the spirit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk viel iedere wedstrijd ook wel precies verkeerd. Jammer, want met vier thuiswedstrijden en op Ajax na geen indrukwekkende tegenstanders had je deze ronde moeten scoren.
Volgende week wel zes kansen.
Je moet hopen op flink wat punten voor AZ, maar die zijn waarschijnlijk ook weer zo wisselvallig als de pest straks.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Plek 6 kan dit seizoen al wel in gevaar komen als we zo doorgaan
en plek 8 kunnen we alvast opschrijven voor volgend jaar, dat zie ik niet meer goed komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Plek 6 kan dit seizoen al wel in gevaar komen als we zo doorgaan
op az hoeven we niet te rekenen. Op feyenoord hadden "we" dat wel kunnen doen, maarja van persie is niet heel bekwaam. Wellicht leert hij van zijn fouten want je zou verwachten dat ze door kunnen gaan met de vele matige tegenstandersquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je moet hopen op flink wat punten voor AZ, maar die zijn waarschijnlijk ook weer zo wisselvallig als de pest straks.
Feyenoord zal wel doorgaan, weliswaar met de hakken over de sloot. Robin gaat dit trucje nog wel enkele keren uithalen namelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
op az hoeven we niet te rekenen. Op feyenoord hadden "we" dat wel kunnen doen, maarja van persie is niet heel bekwaam. Wellicht leert hij van zijn fouten want je zou verwachten dat ze door kunnen gaan met de vele matige tegenstanders
Alleen AZ wint, Utrecht gelijk, rest verliestquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
dinsdag:
Marseille-Ajax
woensdag:
Bayer Leverkussen-PSV
donderdag:
Brann - FC Utrecht
Panathinaikos -Go Ahead Eagles
Feyenoord - Aston Villa
AEK Larnaca - AZ Alkmaar
Bal is rond, 11 tegen 11, gras is groen
Ik zie Villa wel met een B-team komen, we maken kans als we zelf gewoon op volle sterkte zijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen AZ wint, Utrecht gelijk, rest verliest
En Villa bakt er momenteel niks van. Thuis winnen we die wel denk ik (op volle sterkte).quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie Villa wel met een B-team komen, we maken kans als we zelf gewoon op volle sterkte zijn
Leverkusen - PSV kan wel weer eens gnant worden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ is altijd heel matig in dit soort uitwedstrijden tegen niet-aansprekende tegenstanders.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:03 schreef Belgosome het volgende:
Is het niet weer tijd voor een Beneliga discussie?
Die competitie zou beter dan de Franse kunnen worden.
Denk dat de jongere generatie er ook meer voor te vinden is dan de Boomers en Gen X
Ja maar van Utrecht had toch niemand verwacht dat dit tegen Lyon al zou lukken? Dat is de huidge gedeelde nummer 1 van de Franse competitie!quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:08 schreef hhh38 het volgende:
De voorrondes gingen nog zo lekker
Van Ajax, PSV en Go Ahead moeten we niet teveel meer verwachten, dus het zal vooral van AZ en Feyenoord en een beetje van Utrecht moeten komen. Geen gekke capriolen met rouleren meer dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |