Ik denk niet dat de wereld smachtend zit te wachten op analyses ontsproten uit het brein van HMFuckyouall.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ah, dat toont dus extra aan dat het een kontlijstje is. Dank, ik had even geen zin om dit soort prutlijstjes serieus te nemen, laat staan te analyseren.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 06:49 schreef RamboDirk het volgende:
Dinsdag 25-11
Ajax-Benfica
Galatasaray-Union
Woensdag 26-11
Liverpool-PSV
Sporting-Club Brugge
Donderdag 27-11
Go Ahead-Stuttgart
Real Betis-Utrecht
Feyenoord-Celtic
FC Porto-Nice
Genk-Basel
Rangers-Braga
AZ-Shelbourne
week 48 wordt wederom gitzwart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrees ik nog niet zo, maar plek 6 zit er alleen in als iemand halve finale EL of CL haaltquote:Op woensdag 26 november 2025 03:36 schreef raptorix het volgende:
Dit wordt een bloedbad na volgend jaar, als we zo doorgaan, ik schat dat we volgend jaar boven de 22 punten moeten eindigen om plek 6 te behouden. Voor lange duur moet je zelfs gaan vrezen dat Turkije en Griekenland over ons heen klappen.
Ja klopt, ik zat nog eens te kijken naar het puntensysteem, maar als je gewoon 2 clubs hebt die laten we zeggen allebei de helft van de punten pakken in de CL dan pak je al een enorme sloot, nu pak je en de bonus van de wedstrijden niet, maar ook mis je nog eens de bonus van de ranglijst positie op het eind.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vrees ik nog niet zo, maar plek 6 zit er alleen in als iemand halve finale EL of CL haalt
Ja en daarna stort die knaken competitie weer in een complete vrije val naar benedenquote:Op woensdag 26 november 2025 09:16 schreef Belgosome het volgende:
NL heeft 6 teams in Europa, toch een gouden kans laten liggen tov de concurrenten
Voor BE kan het seizoen nog wel goed eindigen als Union en Brugge top 24 haalt en Genk nog een mooi traject in het EL aflegt. Volgend jaar dan een gouden kans om top 6 te pakken in de uefa ranking, na het wegvallen van seizoen 21/22
Meer teams is geen voordeel, het aantal behaalde punten wordt gedeeld door het aantal deelnemende teams.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:16 schreef Belgosome het volgende:
NL heeft 6 teams in Europa, toch een gouden kans laten liggen tov de concurrenten
Voor BE kan het seizoen nog wel goed eindigen als Union en Brugge top 24 haalt en Genk nog een mooi traject in het EL aflegt. Volgend jaar dan een gouden kans om top 6 te pakken in de uefa ranking, na het wegvallen van seizoen 21/22
Nederland doet dit jaar volstrekt onvoldoende om voor de komende jaren de positie te behouden. En gezien de wanprestatie van Ajax en in mindere mate Feyenoord en Utrecht is dat ook gewoon terecht. Moeten we nog blij zijn de Eagles het boven verwachting goed doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:08 schreef Belgosome het volgende:
PSV zal doorstoten dus seizoen is wel gered
België is echt niet goed genoeg om het structureel beter te doen dan wij. Portugal misschien wel, maar daar moet de top 3 wel 99% van het werk doen. Wij hebben met Twente, AZ en Utrecht in theorie in ieder geval meer teams die in de Conference League tegen de meeste tegenstanders favoriet zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nederland doet dit jaar volstrekt onvoldoende om voor de komende jaren de positie te behouden. En gezien de wanprestatie van Ajax en in mindere mate Feyenoord en Utrecht is dat ook gewoon terecht. Moeten we nog blij zijn de Eagles het boven verwachting goed doen.
Utrecht heeft nog nooit wat bewezen in Europa. Zelfs Vitesse heeft een beter trackrecord en nu dus ook Go Ahead.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
België is echt niet goed genoeg om het structureel beter te doen dan wij. Portugal misschien wel, maar daar moet de top 3 wel 99% van het werk doen. Wij hebben met Twente, AZ en Utrecht in theorie in ieder geval meer teams die in de Conference League tegen de meeste tegenstanders favoriet zijn.
Vier kansloze nederlagen, een overwinning met heel veel pijn en moeite tegen een veredelde amateurclub en een goede wedstrijd. Dan verdienen we als land ook geen 2,5 CL ticket.quote:
De jeugdopleidingen in Nederland zijn niet meer wat het waren.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vier kansloze nederlagen, een overwinning met heel veel pijn en moeite tegen een veredelde amateurclub en een goede wedstrijd. Dan verdienen we als land ook geen 2,5 CL ticket.
Dat lijkt me ook nog geen zekerheid. Sowieso over 2 jaar 7e of 8e en dan kijken of het met 5 clubs wel lukt om meer punten te graaien.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:08 schreef Belgosome het volgende:
PSV zal doorstoten dus seizoen is wel gered
Dan halen wij die weer over een aantal seizoenen in want geen enkel land in rond die plek op de ranglijst kan 6 echt waardige clubs afleveren voor Europa.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als zelfs België en Turkije ons gaan inhalen, dan 😱
Dan wordt het weer een puntenregen omdat we meer clubs in de conference perenleague hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook nog geen zekerheid. Sowieso over 2 jaar 7e of 8e en dan kijken of het met 5 clubs wel lukt om meer punten te graaien.
Alleen als AZ ver komt in de perenleague ziet het er oké uit.
Precies dit, het is een golfbeweging.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan halen wij die weer over een aantal seizoenen in want geen enkel land in rond die plek op de ranglijst kan 6 echt waardige clubs afleveren voor Europa.
We hebben het als NL nog best lang volgehouden moet ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |