abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:01:40 #276
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219888645
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hij bedoeld dat sterke teams dan meer punten pakken in de lagere leagues en dat we zodoende meer punten pakken.
Zodat we weer terugkomen op een plek waar ze weer in een zwaarder toernooi gaan spelen. Volgens mij is dat het hele doel.

Kunnen we beter gewoon succesvol plek 6 verdedigen.
pi_219889068
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zodat we weer terugkomen op een plek waar ze weer in een zwaarder toernooi gaan spelen. Volgens mij is dat het hele doel.

Vind ik ook altijd een bijzondere redenatie. Net als je soms ploegen hebben die in Europa met een b-team gaan spelen om in de competitie Europees voetbal te kunnen halen.
pi_219889226
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Polen heeft 4 ploegen in de Conference League, die op 1 na allemaal top 24 haalden. Als die hoger gaan op de ranking gaan die het heel, heel lastig krijgen. Hebben dus ook al alle bonuspunten gehad voor de ranglijst.

Turkije ja zeker.

Als je volgend jaar weer een slecht seizoen hebt kan het wel lastig worden ja.
Wij staan ook enkel zo hoog omdat we maximaal geprofiteerd hebben van die eerste 2 jaar conference league met dan ook nog het oude model dat we extra doorstroom vanuit de EL hadden na de winter.
pi_219889515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wij staan ook enkel zo hoog omdat we maximaal geprofiteerd hebben van die eerste 2 jaar conference league met dan ook nog het oude model dat we extra doorstroom vanuit de EL hadden na de winter.
Dit is een ongekend slecht seizoen, kijk alleen al naar de Eredivisie stand. Maar in iets normalere variant zonder uitschieters kan NL juist in dit nieuwe concept prima punten vergaren in EL en ECL.

Dat we buiten de top 10 vallen wat ik hier ergens las is dan ook een bijzonder lachwekkende take. Ouderwets jojo-effect.
pi_219889611
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:18 schreef RamboDirk het volgende:
Het is een golfbeweging.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb afgelopen weekend nog gegolfd @golfer @Wereldgozer
U MAD?
pi_219892802
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hij bedoeld dat sterke teams dan meer punten pakken in de lagere leagues en dat we zodoende meer punten pakken.
Juist.
pi_219892808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar dat lukt dus even niet.

Ik heb hier al een jaar gepost dat het Stuivertje wisselen gaat worden met Portugal, met het altijd vervelende en debiele broertje België misschien één jaar op die plek maar zelfs dat zal wel niet.
pi_219892809
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is een ongekend slecht seizoen, kijk alleen al naar de Eredivisie stand. Maar in iets normalere variant zonder uitschieters kan NL juist in dit nieuwe concept prima punten vergaren in EL en ECL.

Dat we buiten de top 10 vallen wat ik hier ergens las is dan ook een bijzonder lachwekkende take. Ouderwets jojo-effect.
Voor het eerst eens iets eens met dombo
  woensdag 21 januari 2026 @ 16:56:49 #284
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219892811
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 16:56 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Maar dat lukt dus even niet.

Ik heb hier al een jaar gepost dat het Stuivertje wisselen gaat worden met Portugal, met het altijd vervelende en debiele broertje België misschien één jaar op die plek maar zelfs dat zal wel niet.
Maar waarom zou je actief wíllen dat we plekken zakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')