Sterker nog als Belgie haar best doet kunnen ze zelfs over Frankrijk heenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je de taaiheid van Club Brugge en USG onderschat.

Dat dachten wij ook ergens in de afgelopen seizoenen, uiteindelijk zijn die toch van een ander niveau met veel meer teams die in de EL en ECL kunnen scoren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterker nog als Belgie haar best doet kunnen ze zelfs over Frankrijk heen
[ afbeelding ]

Dat denk ik niet. USG heeft de ‘makkelijkste’ potjes al gehad zelfs. Staan nu allebei in de onderste 12 voorspeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je de taaiheid van Club Brugge en USG onderschat.

Tellen we de eerste ronde even mee, dan komen we dus op 9x verlies, 1x gelijk, 1x winstquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Nederland: 1 win, 1 gelijk, 4 verlies.
Belgie: 3 verlies
Portugal: 2 win, 2 verlies
Hier had je wel flink wat meer uit kunnen halen

Kan je dat wel zeggen, omdat er in verleden een debiel systeem is opgezet door de KNVB waarbij elke aanval opgezet moet worden vanaf de achterlijn, kortom buitenspelers mogen niet meer naar binnen trekken maar moeten kosten wat kosten een voorzet daar geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:40 schreef hhh38 het volgende:
https://x.com/bartf/status/1973855193289875941?s=19
Waarom kunnen Nederlandse clubs niet meer afmaken?

Na 2 minuten met een man minder spelen helpt niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee of Ajax of AZ het meest genant was deze ronde.
Hoe kun je in godsnaam met 4-0 verliezen van een club uit Cyprus? Hoe dan?

En zo zwak zijn die cypriotische topploegen ook niet. Niveau net onder de Nederlandse top.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Na 2 minuten met een man minder spelen helpt niet.
Dit was een makkelijke vraag.

Dit zijn in ieder geval geen makkelijke wedstrijden voor België en Portugal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Dinsdag 21-10
PSV-Napoli
Newcastle-Benfica
Union-Inter
Woensdag 22-10
Chelsea-Ajax
Bayern-Brugge
Sporting-Marseille
Donderdag 23-10
Feyenoord-Panathinaikos
Go Ahead -Aston Villa
Freiburg-Utrecht