Winst Feyenoord, winst AZ, meer kan ik er niet van makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval geen makkelijke wedstrijden voor België en Portugal.
Ik zeg 2x winst en 1x gelijk volgende ronde
Ik noteer nog een gelijkspel voor PSV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Winst Feyenoord, winst AZ, meer kan ik er niet van maken
AZ is het ook weer helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Dinsdag 21-10
PSV-Napoli
Newcastle-Benfica
Union-Inter
Woensdag 22-10
Chelsea-Ajax
Bayern-Brugge
Sporting-Marseille
Donderdag 23-10
Feyenoord-Panathinaikos
Go Ahead -Aston Villa
Freiburg-Utrecht
Genk-Real Betis
Braga-Rode Ster
Nottingham-Porto
AZ-Slovan Bratislava
Ik schrijf alvast 0 punten op in mijn schriftje @:zipportal
Ik vind dat Nederland voor straf op de laatste plek moet starten volgend jaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ is het ook weer helemaal kwijt.
Bij al deze wedstrijden, ook van de Portugezen en Belgen, zijn redelijk kansloos. Alleen Feyenoord en AZ moeten drie punten kunnen pakken. Oh en Porto.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Dinsdag 21-10
PSV-Napoli
Newcastle-Benfica
Union-Inter
Woensdag 22-10
Chelsea-Ajax
Bayern-Brugge
Sporting-Marseille
Donderdag 23-10
Feyenoord-Panathinaikos
Go Ahead -Aston Villa
Freiburg-Utrecht
Genk-Real Betis
Braga-Rode Ster
Nottingham-Porto
AZ-Slovan Bratislava
Ik schrijf alvast 0 punten op in mijn schriftje @:zipportal
Als Feyenoord hier geen 3 punten pakt hebben ze een wanprestatie geleverd. Zelfde voor AZquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Bij al deze wedstrijden, ook van de Portugezen en Belgen, zijn redelijk kansloos. Alleen Feyenoord en AZ moeten drie punten kunnen pakken. Oh en Porto.
Blijkbaar was ik nog te voorzichtig!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik noteer nog een gelijkspel voor PSV.
Ietwat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik nog te voorzichtig!
Hopelijk gaat Van Persie niet weer onnozel experimenteren zoals tegen Braga, dat waren ook drie gratis punten die hij onnodig heeft weggeven aan onze grootste concurrent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Feyenoord hier geen 3 punten pakt hebben ze een wanprestatie geleverd. Zelfde voor AZ
Tegen de verwachting inquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:04 schreef Shreyas het volgende:
Benfica tegen de verwachting in kansloos verloren, ook mooi meegenomen
Staan 14e in de Premier League, hebben daar in negen duels slechts zeven keer gescoord (doelsaldo is nul).quote:
Hebben ook pas zeven keer een goal tegen gekregen en Benfica is bijna net zo aids als ajax dit seizoen. Bijna dan hè.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staan 14e in de Premier League, hebben daar in negen duels slechts zeven keer gescoord (doelsaldo is nul).
Voor de overwinning op Benfica hadden ze in de CL alleen gewonnen van die domme Belgen.
Klopt, vandaar een doelsaldo van nulquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hebben ook pas zeven keer een goal tegen gekregen
Die krijgen een vrij mager jaar ja. Portugal gaat ons wel weer voorbij denk ik, volgend jaar danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
De Belgen zijn echt helemaal nergens he.
Dankzij het pover Ajax.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die krijgen een vrij mager jaar ja. Portugal gaat ons wel weer voorbij denk ik, volgend jaar dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |