Sterker nog als Belgie haar best doet kunnen ze zelfs over Frankrijk heenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je de taaiheid van Club Brugge en USG onderschat.
Dat dachten wij ook ergens in de afgelopen seizoenen, uiteindelijk zijn die toch van een ander niveau met veel meer teams die in de EL en ECL kunnen scoren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterker nog als Belgie haar best doet kunnen ze zelfs over Frankrijk heen
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet. USG heeft de ‘makkelijkste’ potjes al gehad zelfs. Staan nu allebei in de onderste 12 voorspeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je de taaiheid van Club Brugge en USG onderschat.
Tellen we de eerste ronde even mee, dan komen we dus op 9x verlies, 1x gelijk, 1x winstquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Nederland: 1 win, 1 gelijk, 4 verlies.
Belgie: 3 verlies
Portugal: 2 win, 2 verlies
Hier had je wel flink wat meer uit kunnen halen
Kan je dat wel zeggen, omdat er in verleden een debiel systeem is opgezet door de KNVB waarbij elke aanval opgezet moet worden vanaf de achterlijn, kortom buitenspelers mogen niet meer naar binnen trekken maar moeten kosten wat kosten een voorzet daar geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:40 schreef hhh38 het volgende:
https://x.com/bartf/status/1973855193289875941?s=19
Waarom kunnen Nederlandse clubs niet meer afmaken?
Na 2 minuten met een man minder spelen helpt niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee of Ajax of AZ het meest genant was deze ronde.
Hoe kun je in godsnaam met 4-0 verliezen van een club uit Cyprus? Hoe dan?
En zo zwak zijn die cypriotische topploegen ook niet. Niveau net onder de Nederlandse top.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Na 2 minuten met een man minder spelen helpt niet.
Dit was een makkelijke vraag.
Dit zijn in ieder geval geen makkelijke wedstrijden voor België en Portugal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Dinsdag 21-10
PSV-Napoli
Newcastle-Benfica
Union-Inter
Woensdag 22-10
Chelsea-Ajax
Bayern-Brugge
Sporting-Marseille
Donderdag 23-10
Feyenoord-Panathinaikos
Go Ahead -Aston Villa
Freiburg-Utrecht
Genk-Real Betis
Braga-Rode Ster
Nottingham-Porto
AZ-Slovan Bratislava
Ik schrijf alvast 0 punten op in mijn schriftje @:zipportal
Winst Feyenoord, winst AZ, meer kan ik er niet van makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval geen makkelijke wedstrijden voor België en Portugal.
Ik zeg 2x winst en 1x gelijk volgende ronde
Ik noteer nog een gelijkspel voor PSV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Winst Feyenoord, winst AZ, meer kan ik er niet van maken
AZ is het ook weer helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Dinsdag 21-10
PSV-Napoli
Newcastle-Benfica
Union-Inter
Woensdag 22-10
Chelsea-Ajax
Bayern-Brugge
Sporting-Marseille
Donderdag 23-10
Feyenoord-Panathinaikos
Go Ahead -Aston Villa
Freiburg-Utrecht
Genk-Real Betis
Braga-Rode Ster
Nottingham-Porto
AZ-Slovan Bratislava
Ik vind dat Nederland voor straf op de laatste plek moet starten volgend jaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ is het ook weer helemaal kwijt.
Bij al deze wedstrijden, ook van de Portugezen en Belgen, zijn redelijk kansloos. Alleen Feyenoord en AZ moeten drie punten kunnen pakken. Oh en Porto.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Dinsdag 21-10
PSV-Napoli
Newcastle-Benfica
Union-Inter
Woensdag 22-10
Chelsea-Ajax
Bayern-Brugge
Sporting-Marseille
Donderdag 23-10
Feyenoord-Panathinaikos
Go Ahead -Aston Villa
Freiburg-Utrecht
Genk-Real Betis
Braga-Rode Ster
Nottingham-Porto
AZ-Slovan Bratislava
Als Feyenoord hier geen 3 punten pakt hebben ze een wanprestatie geleverd. Zelfde voor AZquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Bij al deze wedstrijden, ook van de Portugezen en Belgen, zijn redelijk kansloos. Alleen Feyenoord en AZ moeten drie punten kunnen pakken. Oh en Porto.
Blijkbaar was ik nog te voorzichtig!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik noteer nog een gelijkspel voor PSV.
Ietwat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik nog te voorzichtig!
Hopelijk gaat Van Persie niet weer onnozel experimenteren zoals tegen Braga, dat waren ook drie gratis punten die hij onnodig heeft weggeven aan onze grootste concurrent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Feyenoord hier geen 3 punten pakt hebben ze een wanprestatie geleverd. Zelfde voor AZ
Tegen de verwachting inquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:04 schreef Shreyas het volgende:
Benfica tegen de verwachting in kansloos verloren, ook mooi meegenomen
Staan 14e in de Premier League, hebben daar in negen duels slechts zeven keer gescoord (doelsaldo is nul).quote:
Hebben ook pas zeven keer een goal tegen gekregen en Benfica is bijna net zo aids als ajax dit seizoen. Bijna dan hè.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staan 14e in de Premier League, hebben daar in negen duels slechts zeven keer gescoord (doelsaldo is nul).
Voor de overwinning op Benfica hadden ze in de CL alleen gewonnen van die domme Belgen.
Klopt, vandaar een doelsaldo van nulquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hebben ook pas zeven keer een goal tegen gekregen
Die krijgen een vrij mager jaar ja. Portugal gaat ons wel weer voorbij denk ik, volgend jaar danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
De Belgen zijn echt helemaal nergens he.
Dankzij het pover Ajax.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die krijgen een vrij mager jaar ja. Portugal gaat ons wel weer voorbij denk ik, volgend jaar dan
Feyenoord en AZ moeten minimaal de kwartfinale halen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Prima week, maar eigenlijk heb je per ronde wel 3 zeges nodig om te voorkomen dat België en Portugal er volgend jaar niet voorbij schieten.
Dat blijft een lastig verhaal
Volgend jaar moet sowieso een heel goed jaar worden. Dit jaar heb je al 1 ploeg die er niks van bakt, 1 ploeg zonder ervaring in Europa met een hele zware loting en 1 ploeg voor wie sowieso ieder punt een bonuspunt is. 4 overwinningen in een week lijkt me het hoogst haalbare, maar het is genoeg om België en Portugal dit seizoen voor te blijven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Prima week, maar eigenlijk heb je per ronde wel 3 zeges nodig om te voorkomen dat België en Portugal er volgend jaar niet voorbij schieten.
Dat blijft een lastig verhaal
Dit is natuurlijk een beetje flauw.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 05:02 schreef raptorix het volgende:
Virtuele stand:
België 49.75
Portugal 47.35
NEDERLAND 44.5
Daarom staat er ook virtuele stand bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 05:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een beetje flauw.
De stand is:
Nederland 63.7
Portugal 60.26
Belgie 56.36
Je moet eerst in het lopende seizoen maar eens voor Portugal zien te blijven. Er zijn nog tientallen wedstrijden te spelen.
Vervolgens kun je na dit seizoen het vertrekpunt voor 2026/2027 posten.
De virtuele stand voor 2028/2029quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 06:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom staat er ook virtuele stand bij
Dit geldt voor meer clubsquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet sowieso een heel goed jaar worden. Dit jaar heb je al 1 ploeg die er niks van bakt, 1 ploeg zonder ervaring in Europa met een hele zware loting en 1 ploeg voor wie sowieso ieder punt een bonuspunt is. 4 overwinningen in een week lijkt me het hoogst haalbare, maar het is genoeg om België en Portugal dit seizoen voor te blijven.
Zelfs Ajax kan gewoon nog overwinteren, 3 winst en 1/2 gelijk en je maakt redelijke kans.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit geldt voor meer clubsmaar inderdaad, als je drie ploegen stuurt die een Europees niveau te hoog spelen (alhoewel Eagles het prima doet) en je drie serieuze deelnemers hun eerste ronde compleet verpesten wordt het toch een lastig verhaal.
Ook al is de kans nu wel gestegen dat we met vier clubs overwinteren. Ik verwacht nog steeds dat Feyenoord en AZ doorgaan, en Eagles en PSV kunnen nu ook de top 24 halen. Dan blijven we hopelijk Portugal wel voor waar Braga frustrerend goed presteert.
Het wordt wel interessant wat we volgend jaar gaan sturen. Feyenoord en PSV verdelen de CL-plekken, dat weet je nu eigenlijk al. Maar daaronder is het nog volkomen open.
Nu moet je wel zeggen dat zelfs met een goed Ajax de kans op 0 punten na de eerste 3 wedstrijden levensgroot was geweest (weliswaar op een andere manier maar toch), de volgorde van het schema werkt voor Ajax niet mee met de moeilijkste 3 tegenstanders in de eerste 3 rondes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit geldt voor meer clubsmaar inderdaad, als je drie ploegen stuurt die een Europees niveau te hoog spelen (alhoewel Eagles het prima doet) en je drie serieuze deelnemers hun eerste ronde compleet verpesten wordt het toch een lastig verhaal.
Ook al is de kans nu wel gestegen dat we met vier clubs overwinteren. Ik verwacht nog steeds dat Feyenoord en AZ doorgaan, en Eagles en PSV kunnen nu ook de top 24 halen. Dan blijven we hopelijk Portugal wel voor waar Braga frustrerend goed presteert.
Het wordt wel interessant wat we volgend jaar gaan sturen. Feyenoord en PSV verdelen de CL-plekken, dat weet je nu eigenlijk al. Maar daaronder is het nog volkomen open.
Heitinga is ontslagen in deze post. Erg jammerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu moet je wel zeggen dat zelfs met een goed Ajax de kans op 0 punten na de eerste 3 wedstrijden levensgroot was geweest (weliswaar op een andere manier maar toch), de volgorde van het schema werkt voor Ajax niet mee met de moeilijkste 3 tegenstanders in de eerste 3 rondes.
Voordeel is wel dat met een andere coach er dus ook nog wel mogelijkheden liggen om wat punten te pakken in de laatste wedstrijden.
manifesteren noemen we datquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heitinga is ontslagen in deze post. Erg jammer
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelfs Ajax kan gewoon nog overwinteren, 3 winst en 1/2 gelijk en je maakt redelijke kans.
Feyenoord was uiteraard erger want B elftal. Als NL club een schandequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:48 schreef Shreyas het volgende:
Ajax heeft verloren van tegenstanders waar je in principe blij moet zijn met een gelijkspel.
Maar het is gewoon erg jammer dat Feyenoord uitgerekend de wedstrijd tegen Braga heeft verkloot, terwijl ze die hadden kunnen winnen. En dat wat PSV tegen die domme Belgen heeft gepresteerd was nog erger.
Momenteel is Ajax aangeschoten wild, dus ik verwacht dat Galatasaray dat varkentje wel wast.quote:Op zondag 2 november 2025 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Olympiakos en Galatasaray moeten echt wel te doen zijn.
Dat die tweede plek van ajax desastreuze gevolgen ging hebben wist iedereen al vorig jaar helaas.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:49 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk zo 6 ploegen maar met Ajax en Utrecht speel je eigenlijk gewoon met 4 ploegen.
Ondertussen breekt Feyenoord op een niveautje lager ook geen pottenquote:Op woensdag 5 november 2025 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat die tweede plek van ajax desastreuze gevolgen ging hebben wist iedereen al vorig jaar helaas.
JA! KAMPIOENEN!quote:Op donderdag 6 november 2025 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou we hebben toch maar weer geleverd met een gelijkspelletje van PSV en Utereg![]()
Met 0,233 punten en een achterstand van 7 volle punten hoef je daar nog niet zo veel stress om te hebben.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:58 schreef Faraday01 het volgende:
België loopt deze week zelfs uit. Ach ach Nederland
Als jij in de klas een 8.1 haalde en je maat een 7.9, had je dan ook flink hoger gescoord?quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
De Belgische competitie wordt doorgaans al jaren een flink stuk hoger ingeschat dan de Nederlandse dus zo gek is dat niet:
[ afbeelding ]
Wel als ik een 8 haalde en mjn maat een 6quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als jij in de klas een 8.1 haalde en je maat een 7.9, had je dan ook flink hoger gescoord?
PSV gaat echt niet overwinteren, heb je hun resterende programma gezien? Liverpool, Athletico, Newcastle, Bayern en daar zouden ze dan nog 4-6 punten moeten zien te halen. De kans dat Ajax overwintert is niet veel kleiner.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Belgosome het volgende:
Wie van de NL teams gaat overwinteren? PSV, AZ?Verkwisten toch wel hun voordeel van 6 teams tov PT en BE.
AZ en Feyenoord. Heel misschien Go Ahead of Utrecht. Ajax en PSV zijn kansloos. Maar daar had wel heel wat meer ingezeten ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Belgosome het volgende:
Wie van de NL teams gaat overwinteren? PSV, AZ?Verkwisten toch wel hun voordeel van 6 teams tov PT en BE.
feyenoord mag dan wel meer punten gaan pakken willen ze doorgaanquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AZ en Feyenoord. Heel misschien Go Ahead of Utrecht. Ajax en PSV zijn kansloos. Maar daar had wel heel wat meer ingezeten ja.
Celtic, Sturm Graz en Boekarest moet toch wel lukken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
feyenoord mag dan wel meer punten gaan pakken willen ze doorgaan
mwaw, wat ik heb gezien was niet bestquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Celtic, Sturm Graz en Boekarest moet toch wel lukken.
Oké. En je ziet in je eigen lijst niet dat het in tien punten met een decimaal uitgedrukt het verschil is tussen een 8.1 en 7.9, of wat?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel als ik een 8 haalde en mjn maat een 6
80,5 vs 78,quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als jij in de klas een 8.1 haalde en je maat een 7.9, had je dan ook flink hoger gescoord?
80,5 vs 78,8, een groter verschil dan La Liga vs Ligue 1.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oké. En je ziet in je eigen lijst niet dat het in tien punten met een decimaal uitgedrukt het verschil is tussen een 8.1 en 7.9, of wat?
Ah, dat toont dus extra aan dat het een kontlijstje is. Dank, ik had even geen zin om dit soort prutlijstjes serieus te nemen, laat staan te analyseren.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:42 schreef -XOR- het volgende:
80,5 vs 78,8, een groter verschil dan La Liga vs Ligue 1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |