Je hebt dit seizoen nog geen voetbal gekeken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:07 schreef TheVulture het volgende:
PSV heeft het niet getroffen, die gaan weinig punten halen. Ajax iets meer perspectief op de Top 24.
Met de loting van Ajax had PSV de top 24 wel gehaald, nu allebei niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:07 schreef TheVulture het volgende:
PSV heeft het niet getroffen, die gaan weinig punten halen. Ajax iets meer perspectief op de Top 24.
Jawel, alle vertrouwen in Ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt dit seizoen nog geen voetbal gekeken?
HEKSENKETELquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De clichés vliegen in het rond. En heel warrig ook.
Voor Ajax?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lastige loting voor beide.
Het schijnt dat Ajax ook een paar wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA gaat spelen. Mooi voor de fans.quote:
Brugge loot zwaarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de loting van Ajax had PSV de top 24 wel gehaald, nu allebei niet.
Weet iemand of Brugge, Frankfurt, Monaco en Marseille het getroffen hebben?
Daar kun je er wel 3 van winnen. En sowieso punten voor Brugge of Marseille dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Brugge loot zwaar
[ afbeelding ]
Wel een prachtige uitwedstrijd randje china.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Brugge loot zwaar
[ afbeelding ]
Monaco heeft ook flink met geld gestrooid dit jaar toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kun je er wel 3 van winnen. En sowieso punten voor Brugge of Marseille dus.
Sowieso denk ik dat Marseille wel bij de beste 24 komt.
Union niet vergetenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kun je er wel 3 van winnen. En sowieso punten voor Brugge of Marseille dus.
Sowieso denk ik dat Marseille wel bij de beste 24 komt.
Hhahahahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Union SG gaat PSV pakken let op mijn woorden
Die gaan ook niet veel punten pakkenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Union niet vergeten
[ afbeelding ]
hmmh hmm. Ik ben een beetje lotingbiased na vandaag maar weet niet. Verschillen in zwaarte voelen groter.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef VoMy het volgende:
Je kan je toch amper nog voorstellen dat je zo'n loting met daarna de standaard poule
- Bayern
- Atletico
- Nederlandse ploeg
- Fc Kopenhagen
hebt.
En dan alles 2x en na 3 potjes meestal al weten dat je 3e of 4e gaat eindigen.
Zelden voelde een wijziging zo natuurlijk als die naar de nieuwe CL-opzet.
En die zaten niet eens in de pot daarstraks.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen staat Fiorentina thuis 0-2 achter tegenPolissya Zhytomyr.
Als ze 2 punten weten te pakken vind ik het al knap.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Union niet vergeten
[ afbeelding ]
Ja, die staan wel bij mijn zes zekere afvallers met deze loting. Athletic en Frankfurt hebben wel Leipzig/Bologna/Stuttgart potentiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als ze 2 punten weten te pakken vind ik het al knap.
Je onderschat union heel zwaar mijn vriendquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als ze 2 punten weten te pakken vind ik het al knap.
Het is wel jammer dat uitgerekend Ajax tegen Benfica moet. PSV zou daar wellicht nog van kunnen winnen, maar Ajax is kansloos.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
Voor de coefficienten kunnen Ajax en PSV beter even wisselen van tegenstanders. Ajax kan er toch niks van.
Het slechtste Ajax in veertig jaar won over twee wedstrijden van Union, in de tweede wedstrijd speelde Ajax bijna 90 minuten (vanwege verlenging) met tien man.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je onderschat union heel zwaar mijn vriend
Denk eerder dat jij ze zwaar overschat, vooral gezien hun loting.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je onderschat union heel zwaar mijn vriend
Die ziet de bui al hangen natuurlijk.quote:Union tevreden met Champions League-loting: “We kijken uit naar de verplaatsingen naar Bayern München en Atlético Madrid”
Wat de reizen betreft, ontloopt Union een lange reis naar Kazachstan of Azerbeidzjan. “Niemand droomt van een vlucht van bijna tien uur”, glimlachte Bormans
Volgens de coëfficiënten 'gewoon' gemiddeld (en andere modellen), hilarisch makkelijk is sowieso onzin.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:33 schreef VoMy het volgende:
Ajax met een hilarisch makkelijke loting. PSV, ja, niet.
Zie PSV alsnog meer punten pakken dan de Amsterdammers.
Gevoelsmatig heb je het in zowel Pot 1, als 2, als 3 goed getroffen. Maar de coefficienten zeggen wellicht iets anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens de coëfficiënten 'gewoon' gemiddeld (en andere modellen), hilarisch makkelijk is sowieso onzin.
Ik heb er sowieso een hoog 'zou het wat uitmaken' gehalte bij helaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig heb je het in zowel Pot 1, als 2, als 3 goed getroffen. Maar de coefficienten zeggen wellicht iets anders.
Is al wat anders dan je overdreven "hilarisch makkelijk"quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig heb je het in zowel Pot 1, als 2, als 3 goed getroffen. Maar de coefficienten zeggen wellicht iets anders.
En dan heeft Newcastle nog een relatief lage coefficiënt. Maar dat middelt uit met Leverkusen die wel een vrij hoge coëfficiënt hebben. Maar ja, ook de 'buitenkansjes' zijn gewoon vrij vervelende tegenstanders, Olympiakos en Union is ook allemaal niet zo gewonnen. Je zult wel moeten, dat wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:36 schreef Nober het volgende:
PSV met de sterkste loting op gemiddeld coefficient.
[ afbeelding ]
Verschillen lijken klein daarnaast weet ik niet hoeveel het zegt, Als Olympicaos niet Kairat loot of Villareal niet Pafos dan staan zij opeens bovenaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:36 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
De UEFA-coefficient is maar een beperkte weergave van de sterkte van ploegen uit grotere competities omdat die vaak Europees voetbal mislopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan heeft Newcastle nog een relatief lage coefficiënt. Maar dat middelt uit met Leverkusen die wel een vrij hoge coëfficiënt hebben. Maar ja, ook de 'buitenkansjes' zijn gewoon vrij vervelende tegenstanders, Olympiakos en Union is ook allemaal niet zo gewonnen. Je zult wel moeten, dat wel.
Marseille staat 8e in dit lijstje en die hebben mokersimpel geloot op pot 1 na. Liverpool en Real trekken dat gemiddelde daar nogal naar boven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
De UEFA-coefficient is maar een beperkte weergave van de sterkte van ploegen uit grotere competities omdat die vaak Europees voetbal mislopen.
Volgens mij zijn er wel lijsten met Elo-achtige rankings voor alle europese teams die proberen dit nauwkeuriger in te schatten.
Aangezien de potten zijn ingedeeld op UEFA-coefficient verwacht je maar kleine afwijkingen als je naar de gemiddelde UEFA-coefficient kijkt.
Dan zit je inderdaad ook nog met de vraag waar de coëfficiënten verdeeld zitten. Intuïtief denk ik: liever 2 hele sterke tegenstanders een 6 wat makkelijkere, dan 2 heel makkelijke en 6 wat lastigere.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marseille staat 8e in dit lijstje en die hebben mokersimpel geloot op pot 1 na. Liverpool en Real trekken dat gemiddelde daar nogal naar boven.
Oh die mogen nog tegen elkaar ook? Op zich is dat wel gunstig, dat zijn 3 potentiele punten voor anderen door het putje en zij gaan toch niet 3x winnenquote:
Verkeerde topic. Ze zitten in de EL.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Goed nieuws voor toekomstige tegenstanders van Fenerbahçe. Mourinho is ontslagen.
Ah ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Ze zitten in de EL.
Ik sta te popelen om dit bericht te quoten over een paar wekenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het slechtste Ajax in veertig jaar won over twee wedstrijden van Union, in de tweede wedstrijd speelde Ajax bijna 90 minuten (vanwege verlenging) met tien man.
Union kan er niets van, PSV wint met drie goals verschil.
Het is Shreyas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik sta te popelen om dit bericht te quoten over een paar weken
'normale loting'quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:36 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. Nou, dat wordt een pittige hap.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:36 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
No one knows.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond welk uur maken ze die kalender bekend
Mijn bron verteld mij zojuist dat het omstreeks 12:15 Belgische tijd losbarst uit z'n voegen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond welk uur maken ze die kalender bekend
quote:🚨 Heads up! 🚨
2025/26 fixture dates and kick-off times will be confirmed at 12:15 CET.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |