Er zal niemand zijn die hun wil loten. Alleen al om die kolerereis. Je moet helemaal eromheen richting Turkije en dan daarheen. Een totale ramp.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ib4 PSV of Ajax naar kairat op verplaatsing
quote:Suplentes: Samuel S., Obrador, Ivanović, Schjelderup, Prestianni, Henrique Araújo, Tomás A., Tiago Gouveia, Gonçalo Oliveira, João Veloso, Leandro Santos e Diogo Prioste.
Het ziet er naar uit dat Schotland ook geen Champions League Hymne gaat horenquote:
Pafos - Kairat kan gewoon geloot worden lolquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:45 schreef Durmada het volgende:
Pafos in de Champions League... dat is niveautje RFS.
Zien jullie België als concurrent dan ? Denk dat vooral Portugal de grootste concurrent isquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, wel de bonuspunten voor Club Brugge.
Als jullie zo blijven spelen dit seizoen, dan niet meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zien jullie België als concurrent dan ? Denk dat vooral Portugal de grootste concurrent is
Charleroi ligt al uit de conference leauge. Anderlecht zal het tegen AEK Athene ook niet halen denk ik was maar 1-1 in de heenwedstrijdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jullie zo blijven spelen dit seizoen, dan niet meer.
Wat is een grotere vernedering celtic onderuit tegen de kampioen van kazachtstan of Rangers die nu in totaal 9-1 achter staat tegen Club Bruggequote:
Sjeltik mede ook omdat zij de kampioen zijn van 2024–25.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is een grotere vernedering celtic onderuit tegen de kampioen van kazachtstan of Rangers die nu in totaal 9-1 achter staat tegen Club Brugge
Doe mij maar:quote:
Die laatste twee zal iedereen wel willen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Club Brugge fan:
FC Barcelona (uit)
Liverpool(thuis)
Frankfurt(uit)
Villareal(thuis)
Marseille(uit)
PSV(thuis)
Pafos(uit)
Kairat(thuis)
Mooi balans tussen mooie affiches en haalbare kaarten
Dit Ajax met sulletje Sjon lijkt ogenschijnlijk kansloos ja. Of ze moeten Pafos én Kairat uit de pot halen of zoiets.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:31 schreef Shreyas het volgende:
Het verbaast me eigenlijk wel hoe sterk Benfica is. Ik denk dat alleen PSV een kans maakt van de Nederlandse clubs.
Het is oneerlijk dat je maar moet hopen op een gunstige loting.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pot 1 heb je wel echt een voordeeltje als je thuis Dortmund pakt, de ploegen die die hebben tegenover een andere pot 1 ploeg gaan zo blij zijn. En anders wil je zo'n tegenstander natuurlijk liever later in de competitie hebben, zoals PSV had met Liverpool. Maar bij de 8 ploegen die niet Dortmund heten zal vorm belangrijk zijn. Zo was City vorig jaar november best een acceptabele tegenstander en Liverpool niet. Inter en Chelsea lijken me ook iets makkelijker, maar zeker Chelsea niet een club waar ik zin in heb. Uit doe maar een ploeg die niet te hard aan doelsaldo kan tanken.
Pot 2 valt of staat veel bij. Brugge is natuurlijk een pak makkelijker dan de rest, al denk ik niet dat dat zo even gewonnen is. Villarreal wil ik ook wel, daarvan geloof ik wel dat we er thuis van kunnen winnen. Leverkusen vrees ik minder dan voorheen, HAGGED met zijn blik aan matige Nederlandse spelers. Maar nog altijd liever niet, net als Arsenal. De andere 5 tegenstanders lijken me redelijk aan elkaar gewaagd (Atleti misschien iets sterker). Thuis heb je daar wel kans tegen, uit wordt dat allemaal zeer lastig.
Pot 3 zitten WIJ denk ik wel bij de teams die de rest van Europa liever mijdt, al denk ik dat Sporting het vervelendst is. Tottenham misschien, maar ik vind dat geen wonderploeg, alleen op papier zijn al die gasten veel waard. Maar ja, Olympiakos, Slavia of Boede lijkt me een stuk makkelijker. Waarbij je denk ik het liefst naar Tsjechië gaat, die reis naar de poolcirkel is geen pretje. Marseille en Napoli zijn een stuk lastiger, maar zijn tegenstanders waar je thuis eigenlijk wel van moet winnen. Daar zou ik allebei niet echt problemen mee hebben.
De potjes uit Pot 4 wil je gewoon allebei winnen, dus naar San Mames moet of tegen Newcastle moeten is gewoon dodelijk, dat kan je zoveel kosten. Ik denk ook dat ploegen op het randje die tegen die 2 moeten (PSV, Ajax, Gala, Frankfurt) een GROOT probleem hebben. Gala thuis moet je gewoon winnen, uit is wel vervelend al was ik vorig jaar tegen AZ allerminst onder de indruk. Monaco uit liever ook niet. Andere 5 moet je ook van winnen (ook Union uit), al heb ik ook geen zin in een tripje naar Alma-ata.
Qua deelnemers acht ik Slavia, Union, Pafos, Kairat, Kopenhagen en Qarabag kansloos voor de laatste 24. Alles uit pot 1, Arsenal, Newcastle en Atletico lijken me 99,9% zeker van de beste 24 halen.
Dan houd je 18 clubs over voor 12 plekken. Ik acht de kans best groot dat Olympiakos, Bodo en Gala (Ajax reken ik hier eigenlijk ook bij, maar laten we het positief houden!) het niet gaan redden en ik ga er vanuit dat de overige Italiaanse clubs, Tottenham, de Spaanse clubs en de Portugese clubs het wel gaan redden, al kan het bij die namen wel mis. Leverkusen zal het ondanks HAG ook wel overleven. Daarna zijn de plekjes best duur, dan strijd je met de Franse clubs, Frankfurt en Brugge om die laatste 3 plekken. Dat wordt nog best een uitdaging, zeker voor Ajax. Het is dan ook te hopen dat vooral die clubs niet veel gunstiger loten dan PSV en Ajax voor de POLONAISE.
Nee, want ze zitten in dezelfde pot.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:47 schreef franklop het volgende:
Is het eigenlijk theoretisch mogelijk dat Ajax en PSV compleet dezelfde loting krijgen (behalve dat dan ze die tegenstander op verschillende moment treffen)?
Ik mag hopen dat dat 5 uur voor de pre-show is.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/MiguelDelaney/status/1960996435026973125
Wie doen we hier een plezier mee? Midden-Oosten? Azië?
18:00 Nederlandse tijd natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat 5 uur voor de pre-show is.
Speelschema is iets wat mij echt interesseert!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting is vanavond te zien op Ziggo Sport.
@:Tjacka
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want ze zitten in dezelfde pot.
Ze zouden wel theoretisch dezelfde tegenstanders kunnen krijgen, maar dan krijgt de een de tegenstanders op bezoek waar de ander naartoe moet reizen, en omgekeerd.
Ja, de UEFA heeft er een monster van gemaakt.quote:
PSV AMSTERDAM. JALJALAJLAJLAJLAJ. @Haagsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want ze zitten in dezelfde pot.
Ze zouden wel theoretisch dezelfde tegenstanders kunnen krijgen, maar dan krijgt de een de tegenstanders op bezoek waar de ander naartoe moet reizen, en omgekeerd.
Kijk hem trots zijn dat ze slechts Europa League spelen bij Feyenoord allen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PSV AMSTERDAM. JALJALAJLAJLAJLAJ. @:haags
Het tocht hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:51 schreef PSVCL het volgende:
Het maakt niet uit wie je loot. Je moet gewoon bij de eerste 18 terecht zien te komen
En zodra je die hebt bereikt, moet je er in de eerstvolgende wedstrijden voor zorgen dat je over 2 wedstrijden er meer in schiet dan de tegenstander. Het leven kan zo simpel zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Bij de eerste 24 zelfs.
Nee dat is een knock out ronde, dan gaat het ook om details, de tweede wedstrijd thuis spelen is bijv voordelig. En dan tref je liever geen europese topclub. In de competitieronde maakt het niet uit wie je loot.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En zodra je die hebt bereikt, moet je er in de eerstvolgende wedstrijden voor zorgen dat je over 2 wedstrijden er meer in schiet dan de tegenstander. Het leven kan zo simpel zijn.
Als je beter speelt in de competitiefase kun je daar een handje bij helpen he? Als je daar 5x kan winnen wordt het makkelijker dan als je net met 9 puntjes door gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee dat is een knock out ronde, dan gaat het ook om details, de tweede wedstrijd thuis spelen is bijv voordelig. En dan tref je liever geen europese topclub. In de competitieronde maakt het niet uit wie je loot.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen Coco Toto voor de loting?
Kun je ook twee keer Engelse clubs treffen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:21 schreef Netsplitter het volgende:
Komen we straks weer die turken tegen. Mark my words....
Dan kun je vast wennen aan de tijd van de finalequote:
Zeg het maarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen Coco Toto voor de loting?
Dit kan echt nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kun je vast wennen aan de tijd van de finale
Real Madridquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op welke tegenstanders hoop jij?
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer alleen op Ziggy neem ik aan?
Koekoek.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Real Madrid
Paris Saint-Germain
Arsenal
Atlético
Napoli
Tottenham
AS Monaco
Athletic Club
Zijn leuke potten.
Karat uit voor de wedstrijd tegen Feyenoord lijkt mij een goed idee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:53 schreef Coco het volgende:
Ok voor PSV liefst:
Pot 1: Dort/Liverpool
Pot 2: Brugge/Frankfurt
Pot 3: Bodo/Glimt
Pot 4: Pafos/Karat
Newcastle is wel een mooi affiche.
Ziggo Go hep kuren. Dan maar de UEFA sitequote:
Ik kijk tv.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziggo Go hep kuren. Dan maar de UEFA site
Jij wil dat die wedstrijd verplaatst wordt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Karat uit voor de wedstrijd tegen Feyenoord lijkt mij een goed idee.
Sting moet zijn ex-collega's van de Police eerst maar eens betalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sting die zometeen Fragile gaat zingen terwijl we een compilatie van vallende voetballers zien
Ueda in het publiek!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schakel pas over een kwartier in. De opening kan ik echt niet zien.
ACABquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sting moet zijn ex-collega's van de Police eerst maar eens betalen.
Oh ik dacht EBYTquote:
ManU wel.quote:
Deden ze het loten maar in een nieuw format.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:09 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe format?
Veel beter dan het was.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:09 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe format?
Akkoord.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deden ze het loten maar in een nieuw format.
Uitzending begint, meteen loten, klaar.
De beste 8 worden beloond, en de tussenronde zorgt al sneller voor spektakel met soms atypische wedstrijden. VInd het helemaal prima.quote:
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de loting of is dit GTST?
18:30quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:19 schreef Zorro het volgende:
Was ik met mijn 20 minuten overbodigheid nog aan de voorzichtige kant zie ik
Leuk naar waar is hij dan geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:21 schreef Coco het volgende:
@:zipportal is online en terug van vakantie
PBCquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leuk naar waar is hij dan geweest
Waar heeft die rechtsbuiten gespeeld dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan begint de Diamond League uitzending met meteen Bol
Rij 8.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar heeft die rechtsbuiten gespeeld dan?
Dat kijken we wel terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan begint de Diamond League uitzending met meteen Bol
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de loting of is dit GTST?
PSG heeft het juist mokerzwaarquote:
Je bent wel heel erg streng over de deelname van Ajax.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:38 schreef BobW het volgende:
Te veel wedstrijden in dit format die niet echt belangrijk zijn
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:38 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 69% gewijzigd door Zorro op 28-08-2025 18:38 ]
Ja foutje bedanktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSG heeft het juist mokerzwaar
Maar die spelen in de competitie nergens voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSG heeft het juist mokerzwaar
Krijg je voor de ene wedstrijd minder punten dan voor de andere?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:38 schreef BobW het volgende:
Te veel wedstrijden in dit format die niet echt belangrijk zijn
@Coco Duidelijk?quote:Bayern München (GER)
Chelsea Paris Saint-Germain Club Brugge Arsenal Sporting CP PSV Union SG Pafos FC
Chelsea FC (ENG)
FC Barcelona Bayern München Benfica Atalanta Ajax Napoli Pafos FC Qarabag
Real Madrid (ESP)
Manchester City Liverpool Juventus Benfica Olympique Marseille Olympiakos AS Monaco Kairat Almaty
Inter (ITA)
Liverpool Borussia Dortmund Arsenal Atlético Madrid Slavia Praag Ajax Kairat Almaty Union SG
Borussia Dortmund (GER)
Inter Manchester City Villarreal Juventus Bodo Glimt Tottenham Athletic Club FC Kopenhagen
Liverpool (ENG)
Real Madrid Inter Atlético Madrid Eintracht Frankfurt PSV Olympique Marseille Qarabag Galatasaray
FC Barcelona (ESP)
Paris Saint-Germain Chelsea Eintracht Frankfurt Club Brugge Olympiakos Slavia Praag FC Kopenhagen Newcastle United
Paris Saint-Germain (FRA)
Bayern München FC Barcelona Atalanta Bayer Leverkusen Tottenham Sporting CP Newcastle United Athletic Club
Manchester City (ENG)
Borussia Dortmund Real Madrid Bayer Leverkusen Villarreal Napoli Bodo/Glimt Galatasaray AS Monaco
Hoe is het gevoel tot dusver?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar die spelen in de competitie nergens voor.
Halve punten. Stukje afgebroken race @Zipportalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Krijg je voor de ene wedstrijd minder punten dan voor de andere?
Wel ok.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe is het gevoel tot dusver?
BELGEDquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Halve punten. Stukje afgebroken race @:Zipportal
Nee, maar het zal al snel duidelijk worden of je top 24 haalt of niet. Natuurlijk is er nog een bonus voor top 8, maar veel wedstrijden tussen de topploegen zijn net iets meer dan een oefenduel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Krijg je voor de ene wedstrijd minder punten dan voor de andere?
Puntje bij paaltje krijg je overal drie punten voor en is dit waarschijnlijk een opmaat naar de Super League. (waar hopelijk Feyenoord niet aan mee mag doen)quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, maar het zal al snel duidelijk worden of je top 24 haalt of niet. Natuurlijk is er nog een bonus voor top 8, maar veel wedstrijden tussen de topploegen zijn net iets meer dan een oefenduel.
Mooie affiches maar niet op leven of dood omdat ze uiteindelijk allebei doorgaan.
Tillman gaat dan ongetwijfeld geweldig spelen. Zo geen zin in.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een pot met POTENTIE voor PSV. Want Ten Hag.
Ik denk niet dat ajax tegen Chelsea 3 punten krijgtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje krijg je overal drie punten voor en is dit waarschijnlijk een opmaat naar de Super League. (waar hopelijk Feyenoord niet aan mee mag doen)
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tillman gaat dan ongetwijfeld geweldig spelen. Zo geen zin in.
Die zou schriftelijk afgedaan moet worden als compensatie voor arbitrale dwalingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ajax tegen Chelsea 3 punten krijgt
Atleti naar Eindhovenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd geen zin in weer Juve of Atleti.
Lucky Ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax heeft wel een leuke loting
Op papier, echter spelen we op gras.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef Slobeend het volgende:
Ajax heeft tot dusver een betere loting dan PSV he.
Was een hele cringe pre-show met Zlatan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
waar? oh de loting, ik zet net mijn PC aan was nog bezig. Oe net op tijd ajax
Kijk morgen wel even terugquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Was een hele cringe pre-show met Zlatan.
We zijn halverwege.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:52 schreef Karina het volgende:
Oh nog niet aan het loten, alleen opnoemen.
Kijk, dat 1x mis gaat kan ik begrijpen. Twee keer, wellicht, heel wellicht.quote:
Lucky Ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daar komen Ajax en PSV goed weg.
Die zal PSV wel krijgen.quote:
Wordt zaterdag pas bekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
Weet niet of de data klopt.
PSV
16-18/9 Bayern München (H)
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)
28/1 Newcastle United (A)
Ajax
16-18/9 Internazionale (H)
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
Dat klopt niet nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
PSV
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)
Ajax
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
Nee data zaterdag pasquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
PSV
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)
Ajax
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
Dit is gewoon de potvolgorde.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
PSV
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)
Ajax
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
Gaat al 50 jaar fout.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ging vorig jaar ook 4x goed.
Daar doet Ajax al een paar jaar niet meer aanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik hoop weer eens een passe-partout te kopen is alweer jaaaren geleden.
Ehh?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die is bijna slechter dan Berghuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |