Er zal niemand zijn die hun wil loten. Alleen al om die kolerereis. Je moet helemaal eromheen richting Turkije en dan daarheen. Een totale ramp.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ib4 PSV of Ajax naar kairat op verplaatsing
quote:Suplentes: Samuel S., Obrador, Ivanović, Schjelderup, Prestianni, Henrique Araújo, Tomás A., Tiago Gouveia, Gonçalo Oliveira, João Veloso, Leandro Santos e Diogo Prioste.
Het ziet er naar uit dat Schotland ook geen Champions League Hymne gaat horenquote:
Pafos - Kairat kan gewoon geloot worden lolquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:45 schreef Durmada het volgende:
Pafos in de Champions League... dat is niveautje RFS.
Zien jullie België als concurrent dan ? Denk dat vooral Portugal de grootste concurrent isquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, wel de bonuspunten voor Club Brugge.
Als jullie zo blijven spelen dit seizoen, dan niet meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zien jullie België als concurrent dan ? Denk dat vooral Portugal de grootste concurrent is
Charleroi ligt al uit de conference leauge. Anderlecht zal het tegen AEK Athene ook niet halen denk ik was maar 1-1 in de heenwedstrijdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jullie zo blijven spelen dit seizoen, dan niet meer.
Wat is een grotere vernedering celtic onderuit tegen de kampioen van kazachtstan of Rangers die nu in totaal 9-1 achter staat tegen Club Bruggequote:
Sjeltik mede ook omdat zij de kampioen zijn van 2024–25.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is een grotere vernedering celtic onderuit tegen de kampioen van kazachtstan of Rangers die nu in totaal 9-1 achter staat tegen Club Brugge
Doe mij maar:quote:
Die laatste twee zal iedereen wel willen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Club Brugge fan:
FC Barcelona (uit)
Liverpool(thuis)
Frankfurt(uit)
Villareal(thuis)
Marseille(uit)
PSV(thuis)
Pafos(uit)
Kairat(thuis)
Mooi balans tussen mooie affiches en haalbare kaarten
Dit Ajax met sulletje Sjon lijkt ogenschijnlijk kansloos ja. Of ze moeten Pafos én Kairat uit de pot halen of zoiets.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:31 schreef Shreyas het volgende:
Het verbaast me eigenlijk wel hoe sterk Benfica is. Ik denk dat alleen PSV een kans maakt van de Nederlandse clubs.
Het is oneerlijk dat je maar moet hopen op een gunstige loting.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pot 1 heb je wel echt een voordeeltje als je thuis Dortmund pakt, de ploegen die die hebben tegenover een andere pot 1 ploeg gaan zo blij zijn. En anders wil je zo'n tegenstander natuurlijk liever later in de competitie hebben, zoals PSV had met Liverpool. Maar bij de 8 ploegen die niet Dortmund heten zal vorm belangrijk zijn. Zo was City vorig jaar november best een acceptabele tegenstander en Liverpool niet. Inter en Chelsea lijken me ook iets makkelijker, maar zeker Chelsea niet een club waar ik zin in heb. Uit doe maar een ploeg die niet te hard aan doelsaldo kan tanken.
Pot 2 valt of staat veel bij. Brugge is natuurlijk een pak makkelijker dan de rest, al denk ik niet dat dat zo even gewonnen is. Villarreal wil ik ook wel, daarvan geloof ik wel dat we er thuis van kunnen winnen. Leverkusen vrees ik minder dan voorheen, HAGGED met zijn blik aan matige Nederlandse spelers. Maar nog altijd liever niet, net als Arsenal. De andere 5 tegenstanders lijken me redelijk aan elkaar gewaagd (Atleti misschien iets sterker). Thuis heb je daar wel kans tegen, uit wordt dat allemaal zeer lastig.
Pot 3 zitten WIJ denk ik wel bij de teams die de rest van Europa liever mijdt, al denk ik dat Sporting het vervelendst is. Tottenham misschien, maar ik vind dat geen wonderploeg, alleen op papier zijn al die gasten veel waard. Maar ja, Olympiakos, Slavia of Boede lijkt me een stuk makkelijker. Waarbij je denk ik het liefst naar Tsjechië gaat, die reis naar de poolcirkel is geen pretje. Marseille en Napoli zijn een stuk lastiger, maar zijn tegenstanders waar je thuis eigenlijk wel van moet winnen. Daar zou ik allebei niet echt problemen mee hebben.
De potjes uit Pot 4 wil je gewoon allebei winnen, dus naar San Mames moet of tegen Newcastle moeten is gewoon dodelijk, dat kan je zoveel kosten. Ik denk ook dat ploegen op het randje die tegen die 2 moeten (PSV, Ajax, Gala, Frankfurt) een GROOT probleem hebben. Gala thuis moet je gewoon winnen, uit is wel vervelend al was ik vorig jaar tegen AZ allerminst onder de indruk. Monaco uit liever ook niet. Andere 5 moet je ook van winnen (ook Union uit), al heb ik ook geen zin in een tripje naar Alma-ata.
Qua deelnemers acht ik Slavia, Union, Pafos, Kairat, Kopenhagen en Qarabag kansloos voor de laatste 24. Alles uit pot 1, Arsenal, Newcastle en Atletico lijken me 99,9% zeker van de beste 24 halen.
Dan houd je 18 clubs over voor 12 plekken. Ik acht de kans best groot dat Olympiakos, Bodo en Gala (Ajax reken ik hier eigenlijk ook bij, maar laten we het positief houden!) het niet gaan redden en ik ga er vanuit dat de overige Italiaanse clubs, Tottenham, de Spaanse clubs en de Portugese clubs het wel gaan redden, al kan het bij die namen wel mis. Leverkusen zal het ondanks HAG ook wel overleven. Daarna zijn de plekjes best duur, dan strijd je met de Franse clubs, Frankfurt en Brugge om die laatste 3 plekken. Dat wordt nog best een uitdaging, zeker voor Ajax. Het is dan ook te hopen dat vooral die clubs niet veel gunstiger loten dan PSV en Ajax voor de POLONAISE.
Nee, want ze zitten in dezelfde pot.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:47 schreef franklop het volgende:
Is het eigenlijk theoretisch mogelijk dat Ajax en PSV compleet dezelfde loting krijgen (behalve dat dan ze die tegenstander op verschillende moment treffen)?
Ik mag hopen dat dat 5 uur voor de pre-show is.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/MiguelDelaney/status/1960996435026973125
Wie doen we hier een plezier mee? Midden-Oosten? Azië?
18:00 Nederlandse tijd natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat 5 uur voor de pre-show is.
Speelschema is iets wat mij echt interesseert!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting is vanavond te zien op Ziggo Sport.
@:Tjacka
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want ze zitten in dezelfde pot.
Ze zouden wel theoretisch dezelfde tegenstanders kunnen krijgen, maar dan krijgt de een de tegenstanders op bezoek waar de ander naartoe moet reizen, en omgekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |