abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:24:06 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218600787

Thuiswedstrijd op dinsdag 5 of woensdag 6 augustus.
Returnwedstijd op dinsdag 12 augustus
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:24:15 #2
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218600788
Lekker niveau :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218600799
Kolere, die penalty's van Celtic. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:28:25 #4
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218600815
Niveautje Zweedse dames dit, wat een slecht ingeschoten pingels zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218600820
Wat een afgang.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:32:37 #6
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218600849
''Hoe haal je het in je hoofd''

RED ONS HENNIEGOD
pi_218600852
Ib4 PSV of Ajax naar kairat op verplaatsing
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218600857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ib4 PSV of Ajax naar kairat op verplaatsing
Er zal niemand zijn die hun wil loten. Alleen al om die kolerereis. Je moet helemaal eromheen richting Turkije en dan daarheen. Een totale ramp.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:47:00 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218601356
Speler van Rode Ster trapt zelf in de grond en zijn tegenstander, Bruno, krijgt geel. :')
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:47:38 #10
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218601357
Pafos *O*
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:58:50 #11
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218601395
Ach Rode Ster. :P
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:01:47 #12
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218601408
Prima, geen CL voor tyfusland Servië
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218601536
Kairat Almaty en Pafos in de Champions League en Feyenoord niet! Genot! :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 07:45:21 #14
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218602030
Pafos in de Champions League... dat is niveautje RFS.
AZ
ALKMAAR
  FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2025 @ 20:26:32 #15
842 Zorro
Z
pi_218607968
Qarabag - Ferencvaros is best vermakelijk :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2025 @ 20:39:58 #16
842 Zorro
Z
pi_218608100
En Qarabag door :)
pi_218608219
København - Basel (1-1)

Referee: István Kovács ROU

Matchcenter:
https://www.uefa.com/uefa(...)copenhagen-vs-basel/

Benfica - Fenerbahçe (0-0)

Referee: Slavko Vinčić SVN

quote:
Suplentes: Samuel S., Obrador, Ivanović, Schjelderup, Prestianni, Henrique Araújo, Tomás A., Tiago Gouveia, Gonçalo Oliveira, João Veloso, Leandro Santos e Diogo Prioste.

Matchcenter:
https://www.uefa.com/uefa(...)nfica-vs-fenerbahce/
pi_218608604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:01 schreef Szura het volgende:
Prima, geen CL voor tyfusland Servië
Het ziet er naar uit dat Schotland ook geen Champions League Hymne gaat horen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218608615
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 07:45 schreef Durmada het volgende:
Pafos in de Champions League... dat is niveautje RFS.
Pafos - Kairat kan gewoon geloot worden lol
  woensdag 27 augustus 2025 @ 21:45:00 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218608694
Pafos zal wel de twee sterkste ploegen loten uit iedere pot.
Fuck the EBU.
pi_218608696
Ondertussen is Club Brugge Rangers volledig aan het slopen
pi_218608762
Lap, wel de bonuspunten voor Club Brugge.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218608776
Waarom dat gefluit bij het rustsignaal door Benfica fans?
pi_218608790
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, wel de bonuspunten voor Club Brugge.
Zien jullie België als concurrent dan ? Denk dat vooral Portugal de grootste concurrent is
pi_218608800
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Zien jullie België als concurrent dan ? Denk dat vooral Portugal de grootste concurrent is
Als jullie zo blijven spelen dit seizoen, dan niet meer.
pi_218608839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als jullie zo blijven spelen dit seizoen, dan niet meer.
Charleroi ligt al uit de conference leauge. Anderlecht zal het tegen AEK Athene ook niet halen denk ik was maar 1-1 in de heenwedstrijd

Genk zal het wel halen in de EL
  FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2025 @ 22:08:44 #27
842 Zorro
Z
pi_218608923
Ach Rangers.
pi_218608974
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 22:08 schreef Zorro het volgende:
Ach Rangers.
Wat is een grotere vernedering celtic onderuit tegen de kampioen van kazachtstan of Rangers die nu in totaal 9-1 achter staat tegen Club Brugge
pi_218609282
pi_218609286
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wat is een grotere vernedering celtic onderuit tegen de kampioen van kazachtstan of Rangers die nu in totaal 9-1 achter staat tegen Club Brugge
Sjeltik mede ook omdat zij de kampioen zijn van 2024–25.
pi_218609303
quote:
Doe mij maar:
Paris Saint-Germain
Eintracht Frankfurt
PSV Eindhoven
Union Saint-Gilloise

FC Barcelona
Club Brugge
Ajax Amsterdam
Newcastle United

Oh wacht zo werkt dat niet meer.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 augustus 2025 @ 23:21:17 #32
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218609371
Komen we straks weer die turken tegen. Mark my words.... :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218609418
Het verbaast me eigenlijk wel hoe sterk Benfica is. Ik denk dat alleen PSV een kans maakt van de Nederlandse clubs.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_218609422
Als Club Brugge fan:

FC Barcelona (uit)
Liverpool(thuis)

Frankfurt(uit)
Villareal(thuis)

Marseille(uit)
PSV(thuis)

Pafos(uit)
Kairat(thuis)

Mooi balans tussen mooie affiches en haalbare kaarten
  donderdag 28 augustus 2025 @ 08:15:47 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218610424
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Club Brugge fan:

FC Barcelona (uit)
Liverpool(thuis)

Frankfurt(uit)
Villareal(thuis)

Marseille(uit)
PSV(thuis)

Pafos(uit)
Kairat(thuis)

Mooi balans tussen mooie affiches en haalbare kaarten
Die laatste twee zal iedereen wel willen. :P
Fuck the EBU.
pi_218610466
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 23:31 schreef Shreyas het volgende:
Het verbaast me eigenlijk wel hoe sterk Benfica is. Ik denk dat alleen PSV een kans maakt van de Nederlandse clubs.
Dit Ajax met sulletje Sjon lijkt ogenschijnlijk kansloos ja. Of ze moeten Pafos én Kairat uit de pot halen of zoiets.
pi_218610553
Pot 1 heb je wel echt een voordeeltje als je thuis Dortmund pakt, de ploegen die die hebben tegenover een andere pot 1 ploeg gaan zo blij zijn. En anders wil je zo'n tegenstander natuurlijk liever later in de competitie hebben, zoals PSV had met Liverpool. Maar bij de 8 ploegen die niet Dortmund heten zal vorm belangrijk zijn. Zo was City vorig jaar november best een acceptabele tegenstander en Liverpool niet. Inter en Chelsea lijken me ook iets makkelijker, maar zeker Chelsea niet een club waar ik zin in heb. Uit doe maar een ploeg die niet te hard aan doelsaldo kan tanken.

Pot 2 valt of staat veel bij. Brugge is natuurlijk een pak makkelijker dan de rest, al denk ik niet dat dat zo even gewonnen is. Villarreal wil ik ook wel, daarvan geloof ik wel dat we er thuis van kunnen winnen. Leverkusen vrees ik minder dan voorheen, HAGGED met zijn blik aan matige Nederlandse spelers. Maar nog altijd liever niet, net als Arsenal. De andere 5 tegenstanders lijken me redelijk aan elkaar gewaagd (Atleti misschien iets sterker). Thuis heb je daar wel kans tegen, uit wordt dat allemaal zeer lastig.

Pot 3 zitten WIJ denk ik wel bij de teams die de rest van Europa liever mijdt, al denk ik dat Sporting het vervelendst is. Tottenham misschien, maar ik vind dat geen wonderploeg, alleen op papier zijn al die gasten veel waard. Maar ja, Olympiakos, Slavia of Boede lijkt me een stuk makkelijker. Waarbij je denk ik het liefst naar Tsjechië gaat, die reis naar de poolcirkel is geen pretje. Marseille en Napoli zijn een stuk lastiger, maar zijn tegenstanders waar je thuis eigenlijk wel van moet winnen. Daar zou ik allebei niet echt problemen mee hebben.

De potjes uit Pot 4 wil je gewoon allebei winnen, dus naar San Mames moet of tegen Newcastle moeten is gewoon dodelijk, dat kan je zoveel kosten. Ik denk ook dat ploegen op het randje die tegen die 2 moeten (PSV, Ajax, Gala, Frankfurt) een GROOT probleem hebben. Gala thuis moet je gewoon winnen, uit is wel vervelend al was ik vorig jaar tegen AZ allerminst onder de indruk. Monaco uit liever ook niet. Andere 5 moet je ook van winnen (ook Union uit), al heb ik ook geen zin in een tripje naar Alma-ata.

Qua deelnemers acht ik Slavia, Union, Pafos, Kairat, Kopenhagen en Qarabag kansloos voor de laatste 24. Alles uit pot 1, Arsenal, Newcastle en Atletico lijken me 99,9% zeker van de beste 24 halen.

Dan houd je 18 clubs over voor 12 plekken. Ik acht de kans best groot dat Olympiakos, Bodo en Gala (Ajax reken ik hier eigenlijk ook bij, maar laten we het positief houden!) het niet gaan redden en ik ga er vanuit dat de overige Italiaanse clubs, Tottenham, de Spaanse clubs en de Portugese clubs het wel gaan redden, al kan het bij die namen wel mis. Leverkusen zal het ondanks HAG ook wel overleven. Daarna zijn de plekjes best duur, dan strijd je met de Franse clubs, Frankfurt en Brugge om die laatste 3 plekken. Dat wordt nog best een uitdaging, zeker voor Ajax. Het is dan ook te hopen dat vooral die clubs niet veel gunstiger loten dan PSV en Ajax voor de POLONAISE.
pi_218611373
De loting is vanavond te zien op Ziggo Sport.

@Tjacka
pi_218611410
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pot 1 heb je wel echt een voordeeltje als je thuis Dortmund pakt, de ploegen die die hebben tegenover een andere pot 1 ploeg gaan zo blij zijn. En anders wil je zo'n tegenstander natuurlijk liever later in de competitie hebben, zoals PSV had met Liverpool. Maar bij de 8 ploegen die niet Dortmund heten zal vorm belangrijk zijn. Zo was City vorig jaar november best een acceptabele tegenstander en Liverpool niet. Inter en Chelsea lijken me ook iets makkelijker, maar zeker Chelsea niet een club waar ik zin in heb. Uit doe maar een ploeg die niet te hard aan doelsaldo kan tanken.

Pot 2 valt of staat veel bij. Brugge is natuurlijk een pak makkelijker dan de rest, al denk ik niet dat dat zo even gewonnen is. Villarreal wil ik ook wel, daarvan geloof ik wel dat we er thuis van kunnen winnen. Leverkusen vrees ik minder dan voorheen, HAGGED met zijn blik aan matige Nederlandse spelers. Maar nog altijd liever niet, net als Arsenal. De andere 5 tegenstanders lijken me redelijk aan elkaar gewaagd (Atleti misschien iets sterker). Thuis heb je daar wel kans tegen, uit wordt dat allemaal zeer lastig.

Pot 3 zitten WIJ denk ik wel bij de teams die de rest van Europa liever mijdt, al denk ik dat Sporting het vervelendst is. Tottenham misschien, maar ik vind dat geen wonderploeg, alleen op papier zijn al die gasten veel waard. Maar ja, Olympiakos, Slavia of Boede lijkt me een stuk makkelijker. Waarbij je denk ik het liefst naar Tsjechië gaat, die reis naar de poolcirkel is geen pretje. Marseille en Napoli zijn een stuk lastiger, maar zijn tegenstanders waar je thuis eigenlijk wel van moet winnen. Daar zou ik allebei niet echt problemen mee hebben.

De potjes uit Pot 4 wil je gewoon allebei winnen, dus naar San Mames moet of tegen Newcastle moeten is gewoon dodelijk, dat kan je zoveel kosten. Ik denk ook dat ploegen op het randje die tegen die 2 moeten (PSV, Ajax, Gala, Frankfurt) een GROOT probleem hebben. Gala thuis moet je gewoon winnen, uit is wel vervelend al was ik vorig jaar tegen AZ allerminst onder de indruk. Monaco uit liever ook niet. Andere 5 moet je ook van winnen (ook Union uit), al heb ik ook geen zin in een tripje naar Alma-ata.

Qua deelnemers acht ik Slavia, Union, Pafos, Kairat, Kopenhagen en Qarabag kansloos voor de laatste 24. Alles uit pot 1, Arsenal, Newcastle en Atletico lijken me 99,9% zeker van de beste 24 halen.

Dan houd je 18 clubs over voor 12 plekken. Ik acht de kans best groot dat Olympiakos, Bodo en Gala (Ajax reken ik hier eigenlijk ook bij, maar laten we het positief houden!) het niet gaan redden en ik ga er vanuit dat de overige Italiaanse clubs, Tottenham, de Spaanse clubs en de Portugese clubs het wel gaan redden, al kan het bij die namen wel mis. Leverkusen zal het ondanks HAG ook wel overleven. Daarna zijn de plekjes best duur, dan strijd je met de Franse clubs, Frankfurt en Brugge om die laatste 3 plekken. Dat wordt nog best een uitdaging, zeker voor Ajax. Het is dan ook te hopen dat vooral die clubs niet veel gunstiger loten dan PSV en Ajax voor de POLONAISE.
Het is oneerlijk dat je maar moet hopen op een gunstige loting.
pi_218611428
Is het eigenlijk theoretisch mogelijk dat Ajax en PSV compleet dezelfde loting krijgen (behalve dat dan ze die tegenstander op verschillende moment treffen)?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_218611625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:47 schreef franklop het volgende:
Is het eigenlijk theoretisch mogelijk dat Ajax en PSV compleet dezelfde loting krijgen (behalve dat dan ze die tegenstander op verschillende moment treffen)?
Nee, want ze zitten in dezelfde pot.
Ze zouden wel theoretisch dezelfde tegenstanders kunnen krijgen, maar dan krijgt de een de tegenstanders op bezoek waar de ander naartoe moet reizen, en omgekeerd.
pi_218611740
twitter

https://x.com/MiguelDelaney/status/1960996435026973125

Wie doen we hier een plezier mee? Midden-Oosten? Azië?
pi_218611769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]

https://x.com/MiguelDelaney/status/1960996435026973125

Wie doen we hier een plezier mee? Midden-Oosten? Azië?
Ik mag hopen dat dat 5 uur voor de pre-show is.
pi_218611780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat dat 5 uur voor de pre-show is.
18:00 Nederlandse tijd natuurlijk.

5pm is Brittenland.
pi_218611785
Uitstekend tijdstip voor een finale in het weekend.
pi_218612109
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting is vanavond te zien op Ziggo Sport.

@:Tjacka
Speelschema is iets wat mij echt interesseert!
Groot fan van User Wotte
pi_218612437

[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 28-08-2025 13:14:05 ]
pi_218612549
Nike (8)
Paris Saint-Germain
Internazionale
Chelsea
FC Barcelona
Club Atlético de Madrid
Tottenham Hotspur
Sporting Clube de Portugal
Royale Union Saint-Gilloise

PUMA (7)
Manchester City
Borussia Dortmund
PSV Eindhoven
FK Bodø/Glimt
Olympique de Marseille
Galatasaray SK
Pafos FC

adidas (12)
Real Madrid CF
Bayern München
Liverpool
The Arsenal Football Club
Benfica
Juventus
Eintracht Frankfurt
Ajax Amsterdam
Olympiacos
FC København
Qarabağ FK
Newcastle United

New Balance
Bayer 04 Leverkusen
Atalanta Bergamasca Calcio

Joma
Villarreal CF
Kairat

Castore
Club Brugge KV
SK Slavia Praha
Athletic Club de Bilbao

EA7 (Emporio Armani)
SSC Napoli

Mizuno
AS de Monaco
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 15:17:44 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218613381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee, want ze zitten in dezelfde pot.
Ze zouden wel theoretisch dezelfde tegenstanders kunnen krijgen, maar dan krijgt de een de tegenstanders op bezoek waar de ander naartoe moet reizen, en omgekeerd.
What can change the nature of a man?
pi_218613411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 15:17 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, de UEFA heeft er een monster van gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')