abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:24:06 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218600787

Thuiswedstrijd op dinsdag 5 of woensdag 6 augustus.
Returnwedstijd op dinsdag 12 augustus
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:24:15 #2
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218600788
Lekker niveau :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218600799
Kolere, die penalty's van Celtic. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:28:25 #4
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218600815
Niveautje Zweedse dames dit, wat een slecht ingeschoten pingels zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218600820
Wat een afgang.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:32:37 #6
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218600849
''Hoe haal je het in je hoofd''

RED ONS HENNIEGOD
pi_218600852
Ib4 PSV of Ajax naar kairat op verplaatsing
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218600857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ib4 PSV of Ajax naar kairat op verplaatsing
Er zal niemand zijn die hun wil loten. Alleen al om die kolerereis. Je moet helemaal eromheen richting Turkije en dan daarheen. Een totale ramp.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:47:00 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218601356
Speler van Rode Ster trapt zelf in de grond en zijn tegenstander, Bruno, krijgt geel. :')
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:47:38 #10
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218601357
Pafos *O*
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:58:50 #11
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218601395
Ach Rode Ster. :P
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:01:47 #12
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218601408
Prima, geen CL voor tyfusland Servië
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218601536
Kairat Almaty en Pafos in de Champions League en Feyenoord niet! Genot! :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 07:45:21 #14
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218602030
Pafos in de Champions League... dat is niveautje RFS.
AZ
ALKMAAR
  FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2025 @ 20:26:32 #15
842 Zorro
Z
pi_218607968
Qarabag - Ferencvaros is best vermakelijk :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2025 @ 20:39:58 #16
842 Zorro
Z
pi_218608100
En Qarabag door :)
pi_218608219
København - Basel (1-1)

Referee: István Kovács ROU

Matchcenter:
https://www.uefa.com/uefa(...)copenhagen-vs-basel/

Benfica - Fenerbahçe (0-0)

Referee: Slavko Vinčić SVN

quote:
Suplentes: Samuel S., Obrador, Ivanović, Schjelderup, Prestianni, Henrique Araújo, Tomás A., Tiago Gouveia, Gonçalo Oliveira, João Veloso, Leandro Santos e Diogo Prioste.

Matchcenter:
https://www.uefa.com/uefa(...)nfica-vs-fenerbahce/
pi_218608604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:01 schreef Szura het volgende:
Prima, geen CL voor tyfusland Servië
Het ziet er naar uit dat Schotland ook geen Champions League Hymne gaat horen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218608615
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 07:45 schreef Durmada het volgende:
Pafos in de Champions League... dat is niveautje RFS.
Pafos - Kairat kan gewoon geloot worden lol
  woensdag 27 augustus 2025 @ 21:45:00 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218608694
Pafos zal wel de twee sterkste ploegen loten uit iedere pot.
Fuck the EBU.
pi_218608696
Ondertussen is Club Brugge Rangers volledig aan het slopen
pi_218608762
Lap, wel de bonuspunten voor Club Brugge.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218608776
Waarom dat gefluit bij het rustsignaal door Benfica fans?
pi_218608790
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, wel de bonuspunten voor Club Brugge.
Zien jullie België als concurrent dan ? Denk dat vooral Portugal de grootste concurrent is
pi_218608800
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Zien jullie België als concurrent dan ? Denk dat vooral Portugal de grootste concurrent is
Als jullie zo blijven spelen dit seizoen, dan niet meer.
pi_218608839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als jullie zo blijven spelen dit seizoen, dan niet meer.
Charleroi ligt al uit de conference leauge. Anderlecht zal het tegen AEK Athene ook niet halen denk ik was maar 1-1 in de heenwedstrijd

Genk zal het wel halen in de EL
  FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2025 @ 22:08:44 #27
842 Zorro
Z
pi_218608923
Ach Rangers.
pi_218608974
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 22:08 schreef Zorro het volgende:
Ach Rangers.
Wat is een grotere vernedering celtic onderuit tegen de kampioen van kazachtstan of Rangers die nu in totaal 9-1 achter staat tegen Club Brugge
pi_218609282
pi_218609286
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wat is een grotere vernedering celtic onderuit tegen de kampioen van kazachtstan of Rangers die nu in totaal 9-1 achter staat tegen Club Brugge
Sjeltik mede ook omdat zij de kampioen zijn van 2024–25.
pi_218609303
quote:
Doe mij maar:
Paris Saint-Germain
Eintracht Frankfurt
PSV Eindhoven
Union Saint-Gilloise

FC Barcelona
Club Brugge
Ajax Amsterdam
Newcastle United

Oh wacht zo werkt dat niet meer.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 augustus 2025 @ 23:21:17 #32
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218609371
Komen we straks weer die turken tegen. Mark my words.... :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218609418
Het verbaast me eigenlijk wel hoe sterk Benfica is. Ik denk dat alleen PSV een kans maakt van de Nederlandse clubs.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_218609422
Als Club Brugge fan:

FC Barcelona (uit)
Liverpool(thuis)

Frankfurt(uit)
Villareal(thuis)

Marseille(uit)
PSV(thuis)

Pafos(uit)
Kairat(thuis)

Mooi balans tussen mooie affiches en haalbare kaarten
  donderdag 28 augustus 2025 @ 08:15:47 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218610424
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Club Brugge fan:

FC Barcelona (uit)
Liverpool(thuis)

Frankfurt(uit)
Villareal(thuis)

Marseille(uit)
PSV(thuis)

Pafos(uit)
Kairat(thuis)

Mooi balans tussen mooie affiches en haalbare kaarten
Die laatste twee zal iedereen wel willen. :P
Fuck the EBU.
pi_218610466
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 23:31 schreef Shreyas het volgende:
Het verbaast me eigenlijk wel hoe sterk Benfica is. Ik denk dat alleen PSV een kans maakt van de Nederlandse clubs.
Dit Ajax met sulletje Sjon lijkt ogenschijnlijk kansloos ja. Of ze moeten Pafos én Kairat uit de pot halen of zoiets.
pi_218610553
Pot 1 heb je wel echt een voordeeltje als je thuis Dortmund pakt, de ploegen die die hebben tegenover een andere pot 1 ploeg gaan zo blij zijn. En anders wil je zo'n tegenstander natuurlijk liever later in de competitie hebben, zoals PSV had met Liverpool. Maar bij de 8 ploegen die niet Dortmund heten zal vorm belangrijk zijn. Zo was City vorig jaar november best een acceptabele tegenstander en Liverpool niet. Inter en Chelsea lijken me ook iets makkelijker, maar zeker Chelsea niet een club waar ik zin in heb. Uit doe maar een ploeg die niet te hard aan doelsaldo kan tanken.

Pot 2 valt of staat veel bij. Brugge is natuurlijk een pak makkelijker dan de rest, al denk ik niet dat dat zo even gewonnen is. Villarreal wil ik ook wel, daarvan geloof ik wel dat we er thuis van kunnen winnen. Leverkusen vrees ik minder dan voorheen, HAGGED met zijn blik aan matige Nederlandse spelers. Maar nog altijd liever niet, net als Arsenal. De andere 5 tegenstanders lijken me redelijk aan elkaar gewaagd (Atleti misschien iets sterker). Thuis heb je daar wel kans tegen, uit wordt dat allemaal zeer lastig.

Pot 3 zitten WIJ denk ik wel bij de teams die de rest van Europa liever mijdt, al denk ik dat Sporting het vervelendst is. Tottenham misschien, maar ik vind dat geen wonderploeg, alleen op papier zijn al die gasten veel waard. Maar ja, Olympiakos, Slavia of Boede lijkt me een stuk makkelijker. Waarbij je denk ik het liefst naar Tsjechië gaat, die reis naar de poolcirkel is geen pretje. Marseille en Napoli zijn een stuk lastiger, maar zijn tegenstanders waar je thuis eigenlijk wel van moet winnen. Daar zou ik allebei niet echt problemen mee hebben.

De potjes uit Pot 4 wil je gewoon allebei winnen, dus naar San Mames moet of tegen Newcastle moeten is gewoon dodelijk, dat kan je zoveel kosten. Ik denk ook dat ploegen op het randje die tegen die 2 moeten (PSV, Ajax, Gala, Frankfurt) een GROOT probleem hebben. Gala thuis moet je gewoon winnen, uit is wel vervelend al was ik vorig jaar tegen AZ allerminst onder de indruk. Monaco uit liever ook niet. Andere 5 moet je ook van winnen (ook Union uit), al heb ik ook geen zin in een tripje naar Alma-ata.

Qua deelnemers acht ik Slavia, Union, Pafos, Kairat, Kopenhagen en Qarabag kansloos voor de laatste 24. Alles uit pot 1, Arsenal, Newcastle en Atletico lijken me 99,9% zeker van de beste 24 halen.

Dan houd je 18 clubs over voor 12 plekken. Ik acht de kans best groot dat Olympiakos, Bodo en Gala (Ajax reken ik hier eigenlijk ook bij, maar laten we het positief houden!) het niet gaan redden en ik ga er vanuit dat de overige Italiaanse clubs, Tottenham, de Spaanse clubs en de Portugese clubs het wel gaan redden, al kan het bij die namen wel mis. Leverkusen zal het ondanks HAG ook wel overleven. Daarna zijn de plekjes best duur, dan strijd je met de Franse clubs, Frankfurt en Brugge om die laatste 3 plekken. Dat wordt nog best een uitdaging, zeker voor Ajax. Het is dan ook te hopen dat vooral die clubs niet veel gunstiger loten dan PSV en Ajax voor de POLONAISE.
pi_218611373
De loting is vanavond te zien op Ziggo Sport.

@Tjacka
pi_218611410
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pot 1 heb je wel echt een voordeeltje als je thuis Dortmund pakt, de ploegen die die hebben tegenover een andere pot 1 ploeg gaan zo blij zijn. En anders wil je zo'n tegenstander natuurlijk liever later in de competitie hebben, zoals PSV had met Liverpool. Maar bij de 8 ploegen die niet Dortmund heten zal vorm belangrijk zijn. Zo was City vorig jaar november best een acceptabele tegenstander en Liverpool niet. Inter en Chelsea lijken me ook iets makkelijker, maar zeker Chelsea niet een club waar ik zin in heb. Uit doe maar een ploeg die niet te hard aan doelsaldo kan tanken.

Pot 2 valt of staat veel bij. Brugge is natuurlijk een pak makkelijker dan de rest, al denk ik niet dat dat zo even gewonnen is. Villarreal wil ik ook wel, daarvan geloof ik wel dat we er thuis van kunnen winnen. Leverkusen vrees ik minder dan voorheen, HAGGED met zijn blik aan matige Nederlandse spelers. Maar nog altijd liever niet, net als Arsenal. De andere 5 tegenstanders lijken me redelijk aan elkaar gewaagd (Atleti misschien iets sterker). Thuis heb je daar wel kans tegen, uit wordt dat allemaal zeer lastig.

Pot 3 zitten WIJ denk ik wel bij de teams die de rest van Europa liever mijdt, al denk ik dat Sporting het vervelendst is. Tottenham misschien, maar ik vind dat geen wonderploeg, alleen op papier zijn al die gasten veel waard. Maar ja, Olympiakos, Slavia of Boede lijkt me een stuk makkelijker. Waarbij je denk ik het liefst naar Tsjechië gaat, die reis naar de poolcirkel is geen pretje. Marseille en Napoli zijn een stuk lastiger, maar zijn tegenstanders waar je thuis eigenlijk wel van moet winnen. Daar zou ik allebei niet echt problemen mee hebben.

De potjes uit Pot 4 wil je gewoon allebei winnen, dus naar San Mames moet of tegen Newcastle moeten is gewoon dodelijk, dat kan je zoveel kosten. Ik denk ook dat ploegen op het randje die tegen die 2 moeten (PSV, Ajax, Gala, Frankfurt) een GROOT probleem hebben. Gala thuis moet je gewoon winnen, uit is wel vervelend al was ik vorig jaar tegen AZ allerminst onder de indruk. Monaco uit liever ook niet. Andere 5 moet je ook van winnen (ook Union uit), al heb ik ook geen zin in een tripje naar Alma-ata.

Qua deelnemers acht ik Slavia, Union, Pafos, Kairat, Kopenhagen en Qarabag kansloos voor de laatste 24. Alles uit pot 1, Arsenal, Newcastle en Atletico lijken me 99,9% zeker van de beste 24 halen.

Dan houd je 18 clubs over voor 12 plekken. Ik acht de kans best groot dat Olympiakos, Bodo en Gala (Ajax reken ik hier eigenlijk ook bij, maar laten we het positief houden!) het niet gaan redden en ik ga er vanuit dat de overige Italiaanse clubs, Tottenham, de Spaanse clubs en de Portugese clubs het wel gaan redden, al kan het bij die namen wel mis. Leverkusen zal het ondanks HAG ook wel overleven. Daarna zijn de plekjes best duur, dan strijd je met de Franse clubs, Frankfurt en Brugge om die laatste 3 plekken. Dat wordt nog best een uitdaging, zeker voor Ajax. Het is dan ook te hopen dat vooral die clubs niet veel gunstiger loten dan PSV en Ajax voor de POLONAISE.
Het is oneerlijk dat je maar moet hopen op een gunstige loting.
pi_218611428
Is het eigenlijk theoretisch mogelijk dat Ajax en PSV compleet dezelfde loting krijgen (behalve dat dan ze die tegenstander op verschillende moment treffen)?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_218611625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:47 schreef franklop het volgende:
Is het eigenlijk theoretisch mogelijk dat Ajax en PSV compleet dezelfde loting krijgen (behalve dat dan ze die tegenstander op verschillende moment treffen)?
Nee, want ze zitten in dezelfde pot.
Ze zouden wel theoretisch dezelfde tegenstanders kunnen krijgen, maar dan krijgt de een de tegenstanders op bezoek waar de ander naartoe moet reizen, en omgekeerd.
pi_218611740
twitter

https://x.com/MiguelDelaney/status/1960996435026973125

Wie doen we hier een plezier mee? Midden-Oosten? Azië?
pi_218611769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]

https://x.com/MiguelDelaney/status/1960996435026973125

Wie doen we hier een plezier mee? Midden-Oosten? Azië?
Ik mag hopen dat dat 5 uur voor de pre-show is.
pi_218611780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat dat 5 uur voor de pre-show is.
18:00 Nederlandse tijd natuurlijk.

5pm is Brittenland.
pi_218611785
Uitstekend tijdstip voor een finale in het weekend.
pi_218612109
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting is vanavond te zien op Ziggo Sport.

@:Tjacka
Speelschema is iets wat mij echt interesseert!
Groot fan van User Wotte
pi_218612437

[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 28-08-2025 13:14:05 ]
pi_218612549
Nike (8)
Paris Saint-Germain
Internazionale
Chelsea
FC Barcelona
Club Atlético de Madrid
Tottenham Hotspur
Sporting Clube de Portugal
Royale Union Saint-Gilloise

PUMA (7)
Manchester City
Borussia Dortmund
PSV Eindhoven
FK Bodø/Glimt
Olympique de Marseille
Galatasaray SK
Pafos FC

adidas (12)
Real Madrid CF
Bayern München
Liverpool
The Arsenal Football Club
Benfica
Juventus
Eintracht Frankfurt
Ajax Amsterdam
Olympiacos
FC København
Qarabağ FK
Newcastle United

New Balance
Bayer 04 Leverkusen
Atalanta Bergamasca Calcio

Joma
Villarreal CF
Kairat

Castore
Club Brugge KV
SK Slavia Praha
Athletic Club de Bilbao

EA7 (Emporio Armani)
SSC Napoli

Mizuno
AS de Monaco
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 15:17:44 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218613381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ze zouden wel theoretisch dezelfde tegenstanders kunnen krijgen, maar dan krijgt de een de tegenstanders op bezoek waar de ander naartoe moet reizen, en omgekeerd.
What can change the nature of a man?
pi_218613411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 15:17 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, de UEFA heeft er een monster van gemaakt.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 15:27:31 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218613429
Rare tijd.

Maar goed ik ben er bij.
pi_218613469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
PSV AMSTERDAM. JALJALAJLAJLAJLAJ. @Haags
pi_218613508
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 15:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]
PSV AMSTERDAM. JALJALAJLAJLAJLAJ. @:haags
Kijk hem trots zijn dat ze slechts Europa League spelen bij Feyenoord allen.
pi_218613646
Het maakt niet uit wie je loot. Je moet gewoon bij de eerste 24 terecht zien te komen

[ Bericht 2% gewijzigd door PSVCL op 28-08-2025 15:58:29 ]
pi_218613670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 15:51 schreef PSVCL het volgende:
Het maakt niet uit wie je loot. Je moet gewoon bij de eerste 18 terecht zien te komen
Het tocht hier.
pi_218613713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het tocht hier.
Zo simpel is het. Bij de eerste 24 zelfs.
pi_218613735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 15:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Zo simpel is het. Bij de eerste 24 zelfs.
En zodra je die hebt bereikt, moet je er in de eerstvolgende wedstrijden voor zorgen dat je over 2 wedstrijden er meer in schiet dan de tegenstander. Het leven kan zo simpel zijn.
pi_218613757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En zodra je die hebt bereikt, moet je er in de eerstvolgende wedstrijden voor zorgen dat je over 2 wedstrijden er meer in schiet dan de tegenstander. Het leven kan zo simpel zijn.
Nee dat is een knock out ronde, dan gaat het ook om details, de tweede wedstrijd thuis spelen is bijv voordelig. En dan tref je liever geen europese topclub. In de competitieronde maakt het niet uit wie je loot.
pi_218613780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 16:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee dat is een knock out ronde, dan gaat het ook om details, de tweede wedstrijd thuis spelen is bijv voordelig. En dan tref je liever geen europese topclub. In de competitieronde maakt het niet uit wie je loot.
Als je beter speelt in de competitiefase kun je daar een handje bij helpen he? Als je daar 5x kan winnen wordt het makkelijker dan als je net met 9 puntjes door gaat.
pi_218613849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 15:27 schreef Coco het volgende:
Rare tijd.

Maar goed ik ben er bij.
Bord op schoot?
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 16:15:37 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218613858
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 16:14 schreef Nober het volgende:

[..]
Bord op schoot?
Uiteraard.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 16:23:49 #62
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218613919
quote:
Rare tijd.

Maar goed ik ben er bij.
Geen Coco Toto voor de loting?
pi_218614024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat gaan we nu kijken?
pi_218614039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 23:21 schreef Netsplitter het volgende:
Komen we straks weer die turken tegen. Mark my words.... :X
Kun je ook twee keer Engelse clubs treffen?

Edit:
Ja is mogelijk.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 17:16:46 #65
842 Zorro
Z
pi_218614603
quote:
Rare tijd.

Maar goed ik ben er bij.
Dan kun je vast wennen aan de tijd van de finale
pi_218614657
Weer alleen op Ziggy neem ik aan?
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 17:38:01 #67
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614708
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zeg het maar

PSV -
Ajax -
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 17:40:17 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614724
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan kun je vast wennen aan de tijd van de finale
Dit kan echt niet :{
pi_218614743
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 17:40 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit kan echt niet :{
Op welke tegenstanders hoop jij? :)
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 17:47:05 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Op welke tegenstanders hoop jij? :)
Real Madrid
Paris Saint-Germain
Arsenal
Atlético
Napoli
Tottenham
AS Monaco
Athletic Club

Zijn leuke potten.
pi_218614757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer alleen op Ziggy neem ik aan?
Nee.

https://www.uefa.com/uefachampionsleague/draws/2026/2002110/
pi_218614758
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 17:47 schreef Coco het volgende:

[..]
Real Madrid
Paris Saint-Germain
Arsenal
Atlético
Napoli
Tottenham
AS Monaco
Athletic Club

Zijn leuke potten.
Koekoek.

Dat is een understatement.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 17:53:48 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614788
Ok voor PSV liefst:

Pot 1: Dort/Liverpool
Pot 2: Brugge/Frankfurt
Pot 3: Bodo/Glimt
Pot 4: Pafos/Karat

Newcastle is wel een mooi affiche.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 17:57:46 #74
842 Zorro
Z
pi_218614814
Loting om 18:00

Jaja, eerst 20 minuten Wij Van WC-Eend zeker
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 17:58:51 #75
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614817
Frank
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:00:44 #76
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614830
We zijn live.
pi_218614833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 17:53 schreef Coco het volgende:
Ok voor PSV liefst:

Pot 1: Dort/Liverpool
Pot 2: Brugge/Frankfurt
Pot 3: Bodo/Glimt
Pot 4: Pafos/Karat

Newcastle is wel een mooi affiche.
Karat uit voor de wedstrijd tegen Feyenoord lijkt mij een goed idee.
pi_218614835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:00 schreef Coco het volgende:
We zijn live.
Ziggo Go hep kuren. Dan maar de UEFA site
pi_218614836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:00 schreef Coco het volgende:
We zijn live.
Ik schakel pas over een kwartier in. De opening kan ik echt niet zien.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:01:27 #80
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ziggo Go hep kuren. Dan maar de UEFA site
Ik kijk tv.
pi_218614839
Sting die zometeen Fragile gaat zingen terwijl we een compilatie van vallende voetballers zien
pi_218614840
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Karat uit voor de wedstrijd tegen Feyenoord lijkt mij een goed idee.
Jij wil dat die wedstrijd verplaatst wordt?
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:01:45 #83
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614841
Wie schrijft er mee?

@Alaphilippe_ ?
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:02:01 #84
842 Zorro
Z
pi_218614845
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sting die zometeen Fragile gaat zingen terwijl we een compilatie van vallende voetballers zien
Sting moet zijn ex-collega's van de Police eerst maar eens betalen.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:02:35 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614851
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:03:18 #86
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614853
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik schakel pas over een kwartier in. De opening kan ik echt niet zien.
Ueda in het publiek!
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:03:22 #87
842 Zorro
Z
pi_218614855
Ik heb er nu al genoeg van.

Beginnen!
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:03:52 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614860
Zouden jullie Reshmin doen?
pi_218614861
Eerst domme flauwekul. Gelukkig is gek Infantino weg, niet dat deze figuren ineens leuke jongens zijn.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:04:39 #90
842 Zorro
Z
pi_218614864
Dan gaan ze zeker nu eerst een poging tot uitleggen doen?
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:04:48 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614867
Stop toch met die ballen.
pi_218614868
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:02 schreef Zorro het volgende:

[..]
Sting moet zijn ex-collega's van de Police eerst maar eens betalen.
ACAB
pi_218614870
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Ueda in het publiek!
Ik ga meteen kijken.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:05:26 #94
842 Zorro
Z
pi_218614872
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
ACAB
Oh ik dacht EBYT
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:06:34 #95
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614876
Uefa site loopt zelfs ietsie voor op TV.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:06:53 #96
842 Zorro
Z
pi_218614877
Domme prijs.

Interessanter om alles te winnen dan Real Madrid die gewoon de ene na de andere CL pakt en de kleine prijsjes daarom lekker voor de anderen laat.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:07:26 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614881
Niemand neemt Chelsea serieus.
pi_218614887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef Coco het volgende:
Wie schrijft er mee?

@:alaphilippe_ ?
Teveel gedoe. We zien het vanzelf wel op Wikipedia of UEFA.
pi_218614889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:07 schreef Coco het volgende:
ManU wel.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:09:51 #100
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614897
Wat vinden jullie van het nieuwe format?
pi_218614900
quote:
Knap hoor dat ze de Conference League hebben gewonnen.

:')
Oh.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:10:33 #102
842 Zorro
Z
pi_218614903
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:09 schreef Coco het volgende:
Deden ze het loten maar in een nieuw format.
Uitzending begint, meteen loten, klaar.
pi_218614909
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:09 schreef Coco het volgende:
Veel beter dan het was.
Oh.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:11:18 #104
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614913
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Deden ze het loten maar in een nieuw format.
Uitzending begint, meteen loten, klaar.
Akkoord.
pi_218614916
quote:
Ik neem de wereldkampioen altijd serieus.
pi_218614920
Wat een schijtlol dit.
Oh.
pi_218614921
Zlatan, de man die nooit een CL won
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:12:45 #108
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614927
@Karina je mist Zlatan
pi_218614935
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Veel beter dan het was.
De beste 8 worden beloond, en de tussenronde zorgt al sneller voor spektakel met soms atypische wedstrijden. VInd het helemaal prima.
pi_218614936
Hier is echt geen kut aan. Voor niemand niet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:14:43 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218614937
Is dit de loting of is dit GTST?
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:14:55 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:15:15 #113
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218614941
Duurt lang ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:15:23 #114
pi_218614943
Zlatan belt stiekem gewoon met Ludo Sanders.
pi_218614947
De grote Zlatan show
Oh.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:16:46 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614950
Ven Zlatan speaks joo lissen
pi_218614954
Zlatan wint geen prijs, de prijs wint Zlatan
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:19:53 #118
842 Zorro
Z
pi_218614960
Was ik met mijn 20 minuten overbodigheid nog aan de voorzichtige kant zie ik -O-
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:20:29 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614964
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:19 schreef Zorro het volgende:
Was ik met mijn 20 minuten overbodigheid nog aan de voorzichtige kant zie ik -O-
18:30
pi_218614966
De grootste egotripper in geschiedenis van voetbal
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:20:45 #121
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614967
Lekker veren bij elkaar in de reet steken show.
pi_218614969
Present.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:21:11 #123
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614972
@Zipportal is online en terug van vakantie *O*
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:21:14 #124
842 Zorro
Z
pi_218614973
Waarom hebben ze Zlatan niet gevraagd wat hij van zijn CL overwinning vond?
pi_218614978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:21 schreef Coco het volgende:
@:zipportal is online en terug van vakantie *O*
Leuk naar waar is hij dan geweest
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:22:58 #126
842 Zorro
Z
pi_218614980
Och nee, uitleggen :')
pi_218614982
Henk Kamp

~Stijn
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:23:22 #128
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614983
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Leuk naar waar is hij dan geweest
PBC
pi_218614987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:20 schreef Coco het volgende:

[..]
18:30
Maar dan begint de Diamond League uitzending met meteen Bol
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:24:10 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614988
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:24:58 #131
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218614994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Waar heeft die rechtsbuiten gespeeld dan?
pi_218614997
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Waar heeft die rechtsbuiten gespeeld dan?
Rij 8.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:25:29 #133
842 Zorro
Z
pi_218614999
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:25:37 #134
pi_218615002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat kijken we wel terug.
pi_218615003
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:24 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken hoe lang ik dit lotingtempo kan bijhouden met een Excelletje.
pi_218615008
Ellie Lust 1
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:26:14 #137
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218615009
Fijn dat we een gesproken samenvatting kregen van de CL in 24/25, daar zaten we echt op te wachten.
Niet te doen dit.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:26:34 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615012
Sjoemelsoftware
pi_218615013
Schrijven we mee?
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:26:57 #140
842 Zorro
Z
pi_218615015
At random.

Jaja dat moeten wij geloven zeker.
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:27:29 #141
pi_218615022
Tegen Chelsea en City moeten zou wel gunstig zijn.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:27:34 #142
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schrijven we mee?
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:28:24 #143
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218615031

UEFA software
pi_218615035
En liggen we er al uit?
pi_218615037
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schrijven we mee?
Waarom? Jullie loten morgen voor de bedrijfsbokaal.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:29:07 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:28 schreef Nober het volgende:
En liggen we er al uit?
Die loting is morgen.
pi_218615048
'The pressure is huge for the fans' :').
pi_218615054
Ik vertrouw die graphics met die balkjes voor geen meter.
pi_218615057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Die loting is morgen.
We zitten op dezelfde pagina.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:31:11 #150
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615058
PSV GENOEMD
pi_218615060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:01 schreef Coco het volgende:
Wie schrijft er mee?

@:alaphilippe_ ?
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:31:33 #152
842 Zorro
Z
pi_218615061
Wanner gaat Bayern slopen
pi_218615062
Kijken of PSV ook van Bayern kan winnen.

Zal wel niet
pi_218615063
Dit is gespeeld.
pi_218615069
ASML wenst Ajax veel succes.
pi_218615072
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik keek laats het journaal in begrijpelijke taal. Ik was aangenaam verrast.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:32:29 #157
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615074
rip Ajax
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:32:40 #158
pi_218615075
Eitje, daar kon Feyenoord zelfs van winnen
pi_218615076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:32 schreef Coco het volgende:
rip Ajax
Even een 6-0 ophalen.
pi_218615078
Ach Ajax
pi_218615080
[img][/img]
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:33:04 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615084
quote:
Hier gaat iets mis.
pi_218615089
Mooi affiche wel
pi_218615090
Real naar Almaty genot
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:33:49 #165
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615092
Weer Real - Liverpool
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:34:13 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218615095
Heitinga gaat dit oplossen.
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:34:16 #167
pi_218615096
Ach Kairat uit voor Madrid
pi_218615097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heitinga gaat dit oplossen.
Hup Volendam.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:34:38 #169
842 Zorro
Z
pi_218615100
Ach ajax
pi_218615102
Cristian Chivu komt terug, gezellig.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:35:10 #171
842 Zorro
Z
pi_218615103
Ik heb het idee dat die commentator die loting niet helemaal snapt.

Die denkt dat ajax Liverpool loot _O-
pi_218615105
Chelsea wel lastig natuurlijk maar goed beter dan niet meedoen.
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:35:33 #173
pi_218615107
Gefeliciteerd Ajax
pi_218615109
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
tiktok
pi_218615113
Dat is vrij zwaar voor Borussia Dortmund.
pi_218615115
Leuke poule weer voor Dortmund
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:36:30 #177
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:35 schreef Nober het volgende:

[..]
[ tiktok ]
Hou deze onzin maar elders, bv ONZ
pi_218615120
Ach PSV
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:37:04 #179
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615125
YES liverpool
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:37:40 #180
842 Zorro
Z
pi_218615129
Lollerloting Barcelona :')

Oops
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:37:41 #181
pi_218615130
Gvd, daar gaat het doelsaldo
pi_218615133
Barcelona hun lotingen jemig...
pi_218615135
Newcastle United v Barça is wel vet.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:38:45 #184
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615146
[ Bericht 69% gewijzigd door Zorro op 28-08-2025 18:38 ]
pi_218615147
Te veel wedstrijden in dit format die niet echt belangrijk zijn :{
pi_218615148
Poh wat een loting koekoek
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:39:34 #187
pi_218615153
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:37 schreef Zorro het volgende:
Lollerloting Barcelona :')

Oops
PSG heeft het juist mokerzwaar
pi_218615156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:38 schreef BobW het volgende:
Je bent wel heel erg streng over de deelname van Ajax.
pi_218615157
Athletic Club v PSG _O_.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:40:09 #190
842 Zorro
Z
pi_218615159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:38 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 69% gewijzigd door Zorro op 28-08-2025 18:38 ]
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:40:19 #191
pi_218615161
2024 city en psg zouden het niet redden
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:40:22 #192
842 Zorro
Z
pi_218615162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja foutje bedankt
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:40:23 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar die spelen in de competitie nergens voor.
pi_218615167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:38 schreef BobW het volgende:
Krijg je voor de ene wedstrijd minder punten dan voor de andere?
pi_218615170
quote:
Bayern München (GER)
Chelsea Paris Saint-Germain Club Brugge Arsenal Sporting CP PSV Union SG Pafos FC

Chelsea FC (ENG)
FC Barcelona Bayern München Benfica Atalanta Ajax Napoli Pafos FC Qarabag

Real Madrid (ESP)
Manchester City Liverpool Juventus Benfica Olympique Marseille Olympiakos AS Monaco Kairat Almaty

Inter (ITA)
Liverpool Borussia Dortmund Arsenal Atlético Madrid Slavia Praag Ajax Kairat Almaty Union SG

Borussia Dortmund (GER)
Inter Manchester City Villarreal Juventus Bodo Glimt Tottenham Athletic Club FC Kopenhagen

Liverpool (ENG)
Real Madrid Inter Atlético Madrid Eintracht Frankfurt PSV Olympique Marseille Qarabag Galatasaray

FC Barcelona (ESP)
Paris Saint-Germain Chelsea Eintracht Frankfurt Club Brugge Olympiakos Slavia Praag FC Kopenhagen Newcastle United

Paris Saint-Germain (FRA)
Bayern München FC Barcelona Atalanta Bayer Leverkusen Tottenham Sporting CP Newcastle United Athletic Club

Manchester City (ENG)
Borussia Dortmund Real Madrid Bayer Leverkusen Villarreal Napoli Bodo/Glimt Galatasaray AS Monaco
@Coco Duidelijk?
pi_218615171
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:40 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar die spelen in de competitie nergens voor.
Hoe is het gevoel tot dusver?
pi_218615175
Ellie Lust 2
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:41:38 #198
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218615176
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:40 schreef Wotte het volgende:

[..]
Halve punten. Stukje afgebroken race @Zipportal
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:41:42 #199
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hoe is het gevoel tot dusver?
Wel ok.
pi_218615181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Halve punten. Stukje afgebroken race @:Zipportal
BELGED
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:42:19 #201
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615183
Wat drinken jullie bij deze loting?
pi_218615186
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:40 schreef Wotte het volgende:

[..]
Nee, maar het zal al snel duidelijk worden of je top 24 haalt of niet. Natuurlijk is er nog een bonus voor top 8, maar veel wedstrijden tussen de topploegen zijn net iets meer dan een oefenduel.

Mooie affiches maar niet op leven of dood omdat ze uiteindelijk allebei doorgaan.
pi_218615187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:42 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze loting?
Ik heb net een vanille drankje op.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:43:31 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615190
Die commentator snapt er helemaal niks van.
pi_218615191
Hoezo snapt die commentator er zo weinig van.
pi_218615192
Pittige loting weer voor Haggie.
pi_218615195
Een pot met POTENTIE voor PSV. Want Ten Hag.
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:44:06 #208
pi_218615197
HAGGED
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:44:14 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615198
kloeb broesch
pi_218615202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:42 schreef BobW het volgende:

[..]
Nee, maar het zal al snel duidelijk worden of je top 24 haalt of niet. Natuurlijk is er nog een bonus voor top 8, maar veel wedstrijden tussen de topploegen zijn net iets meer dan een oefenduel.

Mooie affiches maar niet op leven of dood omdat ze uiteindelijk allebei doorgaan.
Puntje bij paaltje krijg je overal drie punten voor en is dit waarschijnlijk een opmaat naar de Super League. (waar hopelijk Feyenoord niet aan mee mag doen)
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:44:36 #211
pi_218615203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een pot met POTENTIE voor PSV. Want Ten Hag.
Tillman gaat dan ongetwijfeld geweldig spelen. Zo geen zin in.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:44:57 #212
842 Zorro
Z
pi_218615207
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:44 schreef Wotte het volgende:

[..]
Puntje bij paaltje krijg je overal drie punten voor en is dit waarschijnlijk een opmaat naar de Super League. (waar hopelijk Feyenoord niet aan mee mag doen)
Ik denk niet dat ajax tegen Chelsea 3 punten krijgt
pi_218615209
Athletic Club v PSG
Athletic Club v Arsenal

(lol)
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:45:03 #214
pi_218615210
Mooi, Brugge tegen Azzenal
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:45:08 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615211
Atalanta - Brugge

Mooie pot.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:45:35 #216
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615216
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tillman gaat dan ongetwijfeld geweldig spelen. Zo geen zin in.
Je verwacht het niet.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:46:02 #217
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615224
Kut portugezen.
pi_218615228
Aardige CL-potjes in de ArenA.
pi_218615229
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:44 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ajax tegen Chelsea 3 punten krijgt
Die zou schriftelijk afgedaan moet worden als compensatie voor arbitrale dwalingen.
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:47:31 #220
pi_218615231
Gvd Sporting mazzel
pi_218615232
Eintracht heeft fascinerende awaydays _O-
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:48:14 #222
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218615234
Ben je mooi klaar mee, Kazachstan away.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:48:15 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615235
Mazzeltje
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:48:30 #224
pi_218615236
Gvd geen zin in weer Juve of Atleti.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:49:02 #225
842 Zorro
Z
pi_218615243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd geen zin in weer Juve of Atleti.
Atleti naar Eindhoven
pi_218615245
Hancko gaat PSV slopen.
pi_218615247
Villarreal v Ajax JAWEL
pi_218615248
Dat Temu deuntje mag wel weg.
pi_218615249
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Villarreal v Ajax JAWEL
Voor het eerst
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:49:34 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615250
Mooie pot voor Stijn.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:49:38 #231
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218615253
Nee geen Atleti.
  Redactie Sport donderdag 28 augustus 2025 @ 18:49:46 #232
pi_218615255
Ach nee. Het moet dus vooral van pot 3 en 4 gaan komen. Dat wordt pittig
pi_218615259
Ajax heeft wel een leuke loting :D
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:50:24 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax heeft wel een leuke loting :D
Lucky Ajax
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:50:33 #235
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218615263
Hopelijk een revolte en de executie van domme Sjon en Kroes rond Villarreal.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:50:51 #236
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218615266
Ajax heeft tot dusver een betere loting dan PSV he.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:51:16 #237
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615272
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef Slobeend het volgende:
Ajax heeft tot dusver een betere loting dan PSV he.
Op papier, echter spelen we op gras.
pi_218615274
Ellie Lust 3
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:51:29 #239
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218615275
Duurt lang.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:51:35 #240
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218615277
Zitten interressante potten tussen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:51:38 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:12 schreef Coco het volgende:
@:Karina je mist Zlatan
waar? oh de loting, ik zet net mijn PC aan was nog bezig. Oe net op tijd ajax
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_218615279
Zes jaar geleden lootte Ajax Valencia, dat een paar weken eerder Marcelino wegjoeg.

Twee jaar geleden stapte Marcelino vlak voor Ajax v Marseille op.

Nu eindelijk Marcelino met Villarreal tegen Ajax?
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:52:03 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615280
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:51 schreef Karina het volgende:

[..]
waar? oh de loting, ik zet net mijn PC aan was nog bezig. Oe net op tijd ajax
Was een hele cringe pre-show met Zlatan.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:52:09 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615281
Oh nog niet aan het loten, alleen opnoemen.
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:52:25 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Was een hele cringe pre-show met Zlatan.
Kijk morgen wel even terug ;)
niet zo tof doen
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:52:39 #246
842 Zorro
Z
pi_218615285
Als het maar geen uitwedstrijd naar BodoGlimmertjes wordt
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:52:45 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615286
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:52 schreef Karina het volgende:
Oh nog niet aan het loten, alleen opnoemen.
We zijn halverwege.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:52:59 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615288
Hello Zlatan _O_
niet zo tof doen
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:53:31 #249
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218615292
Kaka mag aan de ballen voelen nu.
pi_218615293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:52 schreef Coco het volgende:

[..]
We zijn halverwege.
Tijd voor een Kaka. :T
pi_218615294
Ajax kan vechten in Marseille.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:53:59 #252
842 Zorro
Z
pi_218615296
Hij snapt het weer niet
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:54:07 #253
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615302
Commentator snapt er NIKS van.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:54:12 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615303
Nou ik ook niet hoor :D
niet zo tof doen
pi_218615307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:54 schreef Coco het volgende:
Commentator snapt er NIKS van.
Kijk, dat 1x mis gaat kan ik begrijpen. Twee keer, wellicht, heel wellicht.

Maar zo vaak is toch gewoon ontslagwaardig?
pi_218615308
Nou al een away day minder voor Ajax @Tjacka
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:54:34 #257
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218615309
Een commentator op NL tv die er niks van snapt.

Gras is groen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218615313
Ajax weer tegen De Zerbi, gezellig.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:56:05 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218615322
Redelijk bizar dat commentatortje nog steeds niet begrijpt dat het vanuit perspectief van de getrokken club is.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:57:18 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615331
Ik dacht dat het OlympiaKos was eigenlijk...
niet zo tof doen
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:57:19 #261
842 Zorro
Z
pi_218615332
Ajax thuis, lucky ajax
pi_218615333
Daar komen Ajax en PSV goed weg.
pi_218615335
Ajax heeft mazzel dat Olympiakos naar Amsterdam komt.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:57:54 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daar komen Ajax en PSV goed weg.
Lucky Ajax
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:58:00 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615341
Zlatan keek wel happy bij Ajax.
niet zo tof doen
pi_218615343
Ah shit geen Almaty -O-
pi_218615347
Gala thuis gelukkig en ach naar Qarabag
pi_218615349
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 18:58:33 #269
842 Zorro
Z
pi_218615350
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef BobW het volgende:
Ah shit geen Almaty -O-
Die zal PSV wel krijgen.

Uit.
pi_218615353
Marseille is wel een uitstekende loting
pi_218615356
quote:
Uitfans treffen het niet.
pi_218615357
quote:
Toch 7 punten.
pi_218615358
Marchetti heeft haast. Ik geef het op.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:59:15 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615360
Houd je mond sukkel.
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:59:19 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615363
Ach Newcastle

Wat een kut loting _O-
pi_218615366
Oei oei PSV
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 18:59:51 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615372
Einde tijdperk PSV.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:59:57 #278
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218615374
Oef PSV
  donderdag 28 augustus 2025 @ 18:59:58 #279
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218615378
PSV kan inpakken.
pi_218615379
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 19:00:20 #281
842 Zorro
Z
pi_218615386
Napoli vond Lang een versterking, dus dat kan nooit wat zijn.
pi_218615389
Weet niet of de data klopt.

PSV
16-18/9 Bayern München (H)
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)
28/1 Newcastle United (A)

Ajax
16-18/9 Internazionale (H)
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
pi_218615397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:00 schreef Nober het volgende:

PSV
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)

Ajax
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
Wordt zaterdag pas bekend.
pi_218615398
quote:

PSV
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)

Ajax
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
Dat klopt niet nee.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 19:01:09 #285
842 Zorro
Z
pi_218615400
quote:

PSV
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)

Ajax
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
Nee data zaterdag pas
pi_218615403
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Toch 7 punten.
Scheelt in ieder geval wel dik zeven met Feyenoord
pi_218615407
quote:
Uitfans zouden het wel hebben getroffen als PSV die had.
pi_218615408
pi_218615415
quote:

PSV
30/9-1/10 Liverpool (A)
21-22/10 Atlético (H)
4-5/11 Leverkusen (A)
25-26/11 Napoli (H)
9-10/12 Olympiacos (A)
20-21/1 Union SG (H)

Ajax
30/9-1/10 Chelsea (A)
21-22/10 Benfica (H)
4-5/11 Villarreal (A)
25-26/11 Olympiacos (H)
9-10/12 Marseille (A)
20-21/1 Galatasaray (H)
28/1 Qarabağ (A)
Dit is gewoon de potvolgorde.
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 19:02:13 #290
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218615431
Athletic Club mooie loting @Rellende_Rotscholier
pi_218615437
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef Slobeend het volgende:
Paixao gaat Ajax slopen.
Die is bijna slechter dan Berghuis
pi_218615440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:01 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Wordt zaterdag pas bekend.
Belachelijk.
pi_218615444
PSV heeft wel fantastische affiches paar leuke awaydays
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 19:04:45 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_218615456
Ik hoop weer eens een passe-partout te kopen is alweer jaaaren geleden.
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 19:04:47 #296
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615457
Turken naar Nederland.
pi_218615459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:04 schreef Coco het volgende:
Turken naar Nederland.
Ging vorig jaar ook 4x goed.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 19:05:05 #298
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218615460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:04 schreef Coco het volgende:
Turken naar Nederland.
Goh
pi_218615465
Newcastle met fascinerende loting
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 19:05:34 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218615470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ging vorig jaar ook 4x goed.
Gaat al 50 jaar fout.
pi_218615480
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik hoop weer eens een passe-partout te kopen is alweer jaaaren geleden.
Daar doet Ajax al een paar jaar niet meer aan
  Moderator donderdag 28 augustus 2025 @ 19:06:06 #302
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218615481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:03 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die is bijna slechter dan Berghuis
Ehh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties