SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, klopt. Toen kerel op z'n hoofd was gevallen, had ik 112 gebeld want buiten bewustzijn. Ambu is toen gekomen, heeft een korte check gedaan of er acuut grotere problemen leken te zijn en (in de tussentijd had ik m'n pa gebeld om te rijden) daarna zijn we doorgestuurd naar HAP voor een extra check. We waren toen al door de ambu aangemeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij toen bij mij eerst hadden gebeld. Zou kunnen dat mijn ex dat heeft gedaan maar denk het niet.
Maar het hangt er ook wel vanaf waar je mee binnenkomt natuurlijk
Ahjaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Toen kerel op z'n hoofd was gevallen, had ik 112 gebeld want buiten bewustzijn. Ambu is toen gekomen, heeft een korte check gedaan of er acuut grotere problemen leken te zijn en (in de tussentijd had ik m'n pa gebeld om te rijden) daarna zijn we doorgestuurd naar HAP voor een extra check. We waren toen al door de ambu aangemeld.
Maar hoofdletsel is een no-brainer (hahaa), die nemen ze altijd wel serieus. Al kan het dus wel zo zijn dat als je wél vooraf gebeld had, ze je naar een andere locatie sturen ivm bezetting ofzo.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mij hebben ze ooit met een gebroken neus weer naar huis gestuurd, want ze gingen dat die zelfde avond toch niet rechtzetten. Wat extra pijnstillers mee en veel succes gewenst. Helaas niet helemaal recht teruggezet daarna
Mij hebben ze ooit met een gebroken neus weer naar huis gestuurd, want ze gingen dat die zelfde avond toch niet rechtzetten. Wat extra pijnstillers mee en veel succes gewenst. Helaas niet helemaal recht teruggezet daarna
Je had wel wat anders aan je hoofd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Ik weet het allemaal niet zo goed meer
Want
A. Ik was op mijn hoofd gevallen
B. Ik was net 20 ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]Klinkt als britse taferelen. Zo van we bieden wel zorg, maar ja de kwaliteit moet je niet al teveel van verwachten.
Klusongelukjequote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had wel wat anders aan je hoofd.
HdPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Iemand haalde uit naar achteren en daar liep ik toevallig voorbij. Deed eigenlijk helemaal geen pijn op het begin; pas na een half uur begon ik hoofdpijn te krijgen en stond m'n neus in een gekke bocht toen ik eens ging kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een hamer op je eigen neus geslagen?
Dat klinkt auw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vinger stond eens in een hoek van 90 graden, dat heeft een orthopeed even 'recht' gezet
Huuuuuquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vinger stond eens in een hoek van 90 graden, dat heeft een orthopeed even 'recht' gezet
Had mijn moeder met haar kleine teentje, die stond achterstevoren plat bovenop haar voet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had mijn moeder met haar kleine teentje, die stond achterstevoren plat bovenop haar voet.
Daar issie voor. Ortho = recht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Hier gaat iets niet goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
afgelopen donderdag al. Meeste alweer op
Zij huilen?quote:
dat was gewoon een ijsklontje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een ijsje op, van 0,03 cent
Ja kloptquote:
Ja daar krijg je idd een suikerpiek vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Lekker ijsklontjes knauwen
Doen jullie dat niet? Doe dat wel als het warm isquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Lekker ijsklontjes knauwen
*limonadeijsklontjequote:
Alleen als dat in mn drinken zit, niet naturel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen jullie dat niet? Doe dat wel als het warm is
Een echte of een echt neppe ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een soort kneedbare sinaasappel en ik kan er niet vanaf blijven.
Ben m'n tijd gewoon lichtjaren vooruitquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als dat in mn drinken zit, niet naturel.
Maar jouw etensvoorkeuren zijn sowieso... wel bijzonder te noemen
Zo kun je het ook verwoordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben m'n tijd gewoon lichtjaren vooruit
Eh..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een soort kneedbare sinaasappel en ik kan er niet vanaf blijven.
*side eyed 4ebe de moederquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo kun je het ook verwoorden
Keer mijn knieschijf op de verkeerde plek. Dat wilde de arts op de eerste hulp even zonder mijn medeweten rechttrekken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Echt gezellig vandaagquote:
I see what you did therequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zijn geheel doorslikken meteen, koelt lekker je maag.
Mijn vader wilde ooit de rand van een keukenblad schoonvegen maar daar zat nog een grote houten rafelige splinter van zo'n 40 centimeter lang, die ging dwars door zijn hand, hij piepte een keer, trok met zijn tanden die splinter eruit en ging gewoon door, mijn vader was een robot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keer mijn knieschijf op de verkeerde plek. Dat wilde de arts op de eerste hulp even zonder mijn medeweten rechttrekken.
Ja, maar goed.quote:
4 repen op een dag zeg je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens Milka mag ik maar 4 blokjes op een dag. Milka mag mij niet
Ja, oude man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]Iemand overleden tijdens het wachten?
Ik heb net T geZquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nog maar even een theetje halen.
quote:
Oke @Niznoquote:
Ja, ik heb net al mijn testament opgemaaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Thee is voor zieke mensen en types zonder tanden.
Ziek in het hoofd zal ik altijd blijvenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat zeg ik, 4 repen per dagquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 van die blokjes. Niet 4 repen
Ik ben ziek iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een echte of een echt neppe ?
Hij is gemaakt om in te knijpen.quote:
Koffie met tanden klinkt goor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
En hoe drink jij je koffie dan als je daar tanden voor nodig hebt?
Gewoon een fluffy kwast? Drupje afwasmiddel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
Hmm ik heb een make-up kwast om LEGO af te stoffen maar is ook beetje vies nu. Hoe krijg je zoiets het beste weer schoon?
Zieke mensen rulesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar het goddelijke drankje thee niet willen drinken omdat je vindt dat het voor zieke mensen is. Hahahahahaha
Sommige mensen zijn ook gemaakt om in te knijpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij is gemaakt om in te knijpen.
Dat je denkt chocomel met mini marshmallows te drinken en dan proef je ipv chocola bittere koffie en drijven er tanden inquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie met tanden klinkt goor.
Ik zei toch: goor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je denkt chocomel met mini marshmallows te drinken en dan proef je ipv chocola bittere koffie en drijven er tanden in
Andermans tanden, van omaatjes tot vrolijke Turkse groenteboeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie met tanden klinkt goor.
en ijsthee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar het goddelijke drankje thee niet willen drinken omdat je vindt dat het voor zieke mensen is. Hahahahahaha
Ipne tandenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andermans tanden, van omaatjes tot vrolijke Turkse groenteboeren.
Bijna net zo goor als goorgonzolaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna net zo goor als goorgonzolalekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna net zo goor als goorgonzolaCirkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RondZou niet kopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuw van Pickwick, "Turkse thee met homohaar en tanden"Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Salaris was bij mij al vrijdag gestort.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de onderwerpen hier wel subliem vandaag:
- Inhoud diepvries
- Thee is voor bejaarden
- Koffie met tanden
- Salaris is gestort (jeeej)
- De knijpsinaasappel van IJs
- Ijsklontjes knauwen met kwiwi
- Goorgonzola
Ik moet bedenken wat ik met mijn salaris ga doen deze maand (naast alle rekeningen betalen). De opties zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Inhoud diepvries
- Thee is voor bejaarden
- Koffie met tanden
- Goorgonzola
Ik heb ook knijpsushiquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Nu wil ik ook een knijpsinaasappel.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Salaris was bij mij al vrijdag gestort.
Geweldigquote:
Ik moet vooral voor zorgen dat ik niet meer wol ga kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet bedenken wat ik met mijn salaris ga doen deze maand (naast alle rekeningen betalen). De opties zijn.
1. nieuwe bril
2. sparen
3. nieuwe winterjas
4. jurk.
Je vergeet alle verschillende redenen om naar de spoed te moeten en het rechtzetten van verschillende lichaamsdelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Inhoud diepvries
- Thee is voor bejaarden
- Koffie met tanden
- Goorgonzola
Ik vind dat meer klinken als een combi van knudels en sushiquote:
Nee, dat vergeet ik niet, dat is expres.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je vergeet alle verschillende redenen om naar de spoed te moeten en het rechtzetten van verschillende lichaamsdelen
Ohquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat vergeet ik niet, dat is expres.
ik vergeet optie 5. nieuwe cowboylaarzenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet bedenken wat ik met mijn salaris ga doen deze maand (naast alle rekeningen betalen). De opties zijn.
1. nieuwe bril
2. sparen
3. nieuwe winterjas
4. jurk.
Ik wil hier nooit meer over nadenken, eigenlijkquote:
Die sushi is uberschattigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur was een verrassing, ik kreeg oranje. Structuur doet me denken aan een sinaasappel, dus eh.
En de sushi:
[ afbeelding ]
Ik vind die dingen altijd heel erg onprettig als structuur hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur was een verrassing, ik kreeg oranje. Structuur doet me denken aan een sinaasappel, dus eh.
En de sushi:
[ afbeelding ]
Ruik eens aan je handen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En de sushi:
[ afbeelding ]
Blijkbaar klopt het ergens voor me, want ik kan er niet vanaf blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind die dingen altijd heel erg onprettig als structuur hebben
allemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vergeet optie 5. nieuwe cowboylaarzen
Geeft geen geur af.quote:
Issues met structuur hebben gaat altijd 2 kanten opquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar klopt het ergens voor me, want ik kan er niet vanaf blijven.
Dat je dat aan random mensen vraagtquote:
Jezelf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En beter dat ik die sinaasappel een stomp verkoop dan iets belangrijks.
Mwah, ik snap de vraag. Ik heb daadwerkelijk lopen sniffen of m'n handen nu naar dat ding ruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dat aan random mensen vraagt
Ja. Thanks, zal ik even proberen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een fluffy kwast? Drupje afwasmiddel.
voor jouw enkel zuiver water dat door de bergen gezuiverd en druppelt in de grot van de stallachtieten in jouw trollentongquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Snif snifquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik snap de vraag. Ik heb daadwerkelijk lopen sniffen of m'n handen nu naar dat ding ruiken.
Als het even kan wel met het handvat (wat) omhoog laten drogen. Dat ding waar de haren mee vast zitten, wil nog wel eens gaan etteren op langere termijn als het te lang vochtig blijft.quote:
hmm, dan 3, 4 en 5 van vinted en niet nieuwquote:
Oh slimquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het even kan wel met het handvat (wat) omhoog laten drogen. Dat ding waar de haren mee vast zitten, wil nog wel eens gaan etteren op langere termijn als het te lang vochtig blijft.
HSbF6quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan Die Sendung mit der Maus.
Succes!quote:
PostNL is gewoon een enge ziektequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is tracking van een brievenbuspakketje ontzettend kut en waarom kan PostNL niet gewoon een keertje normaal doen?
Al m'n jaren in LIF komen van pas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Nice kwast is weer roze (zoals het hoort). Thanks voor de tip.
De bezorgtijd van mijn pakketjes is opgeschovenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt zaterdag bezorgd
Wordt maandag bezorgd
Wordt dinsdag bezorgd
Volgens de tracking heeft PostNL het ontvangen en that's it. Wat een ontzettend idioot bedrijf.
Ondertussen kan ik wel al mijn spijkerbroek ophalen bij het dhl punt, want zij kunnen wel redelijk normaal bezorgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bezorgtijd van mijn pakketjes is opgeschoven
ja, vanavond komt dhl met nieuwe remschijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel al mijn spijkerbroek ophalen bij het dhl punt, want zij kunnen wel redelijk normaal bezorgen.
Hoe durven zequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bezorgtijd van mijn pakketjes is opgeschoven
Gewoon uit het raam / van balkon gooien toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet mijn huisvuil naar de container brenger. Dat zou ik gisteren doen, maar je de lift deed het niet en ik had geen zin om de zware vuilniszak met de trap naar beneden te sjouwen.
Zullen de winkeliers leuk vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam / van balkon gooien toch?
Ga eens werken stelletje uitkeringstrekkersquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Inhoud diepvries
- Thee is voor bejaarden
- Koffie met tanden
- Goorgonzola
DOE ZELF MEEEJ OE GROTE BAKKESquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens werken stelletje uitkeringstrekkers
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOE ZELF MEEEJ OE GROTE BAKKES
grutjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOE ZELF MEEEJ OE GROTE BAKKES
quote:
Hij begonquote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed jullie weten het dus ook niet.
wat was de vraag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan m'n sinaasappel aanraden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
echt zin om shit door t raam naar buiten te gooien nu
Nee. Met je HONT.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had iemand nog afval in de aanbiedingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
echt zin om shit door t raam naar buiten te gooien nu
hier kan het raam niet ver genoeg open dankzij de luxaflexquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand nog afval in de aanbieding
Knijp in je sinaasappel!quote:
Wel langs de huisarts geweest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
uitstrijkje laten maken en op de bus gedaan
Minder pijn dan in m'n handen.quote:
Ik heb net een bevroren banaan met cacaopoeder geturbojoeksterdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of in je portemonneequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder pijn dan in m'n handen.
En hoe snel heb je daar dan uitslag van ongeveer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
uitstrijkje laten maken en op de bus gedaan
Ja hoor, voor jou welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net een bevroren banaan met cacaopoeder geturbojoeksterd
Telt dat ook?
De rest van Nederland niet?quote:
quote:
dat is 1 minuut lopen, even praatje gemaakt en uitgelegd, wattenstaafje langs de wond gehaald, pakketje van gemaakt en op de brievenbus gedaan die hier ook vlakbij isquote:
Uhmquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere keer als ik op Facebook (![]()
![]()
) weer kutonzin over Harry Potter langs zie komen klik ik snel weg voordat ik iets post als "jullie weten dat het allemaal verzinsels zijn toch?"
Nou weer eoa uitgedaagde die de wereld wijs komt maken dat ene Draco verliefd was op Bellatrix en niet op Hermione![]()
IN JE ZIEKE HOOFD PUISTENNERD
quote:
Dat Fles vakantie nodig heeft.quote:
Ahja, dat verklaart veelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat Fles vakantie nodig heeft.
top, hopelijk heb je snel duidelijkheidquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is 1 minuut lopen, even praatje gemaakt en uitgelegd, wattenstaafje langs de wond gehaald, pakketje van gemaakt en op de brievenbus gedaan die hier ook vlakbij is
ja ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
top, hopelijk heb je snel duidelijkheid
Ja ze kunnen alleen bezorgen op momenten die jou niet uitkomen natuurlijk. Duhquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom kan ik bezorgtijd van morgen niet aanpassen naar donderdag.
24 graden hier.quote:
16 graden in Ierland vond ik wat frisjes.quote:
Ze zijn voor eerst lange tijd kut.quote:
insmeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
9.89s stapjes gezet. Nu weer terug in het hotel. Zo nog even op bed liggen. Even de voetjes wat rust geven.
Ik weet wel ergens waar het ongeveer 37 graden is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat is het alleen NERGENS.
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het op een paar plekken wel geweest vandaag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is het op een paar plekken wel geweest vandaag.
[ afbeelding ]
Oh shit is het niet waar gebeurd? Dan verander ik snel de naam van mijn kat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere keer als ik op Facebook (![]()
![]()
) weer kutonzin over Harry Potter langs zie komen klik ik snel weg voordat ik iets post als "jullie weten dat het allemaal verzinsels zijn toch?"
Nou weer eoa uitgedaagde die de wereld wijs komt maken dat ene Draco verliefd was op Bellatrix en niet op Hermione![]()
IN JE ZIEKE HOOFD PUISTENNERD
29quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komen we niet verder dan 26,0 officieel.
Veelijsend.quote:
Ja weeniet. Gewoon allemaal kutonzin. Veel te veel neukfouten die van mijn zuurstof af moeten blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat hebben ze je geflikt Fles?
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weeniet. Gewoon allemaal kutonzin. Veel te veel neukfouten die van mijn zuurstof af moeten blijven.
Dagdagelijks mensenmens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.
Nee, die uitslag had hij al, Essiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe snel heb je daar dan uitslag van ongeveer?
Nee, dat is het nergens.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die uitslag had hij al, Essie
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.
Ben je app ontwikkelaar geworden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de hele middag geprobeerd een app te bouwen en ik werd er helemaal tureluurs van
Maak jij weleens grapjes?quote:
Nou ja, het is een Microsoft Power app. Maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn pagina responsive te krijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je app ontwikkelaar geworden?
Nee nooit. Ben altijd bloedserieusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak jij weleens grapjes?![]()
(Grapje)
(Grapjes- inception)
Ben je eigenlijk Duits?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nooit. Ben altijd bloedserieus
quote:
Gewoon aan de kant beuken. GEHEN SIE KAULE GRABEN JAWOHLquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er stond vrijdag een Duitser bij de viskraam. Manmanman wat een zuurpruim. Sokken in sandalen ook, alles aan hem was Duits. Bleef ook bijna in de viskraam staan nadat hij besteld had.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die uitslag had hij al, Essie
quote:
quote:
quote:
Was een beetje een rare snuiter, hij deed mij heel erg aan een vis denken en karakter uit Spongebob.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon aan de kant beuken. GEHEN SIE KAULE GRABEN JAWOHL [ afbeelding ]
Hoeveel dagen mogen jullie per jaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga donderdag eens het idee pluggen om in december een workation in Boedje te doen. Beetje werken, beetje dobberen
Er is niet echt beleid voor, maar wel wat precedenten. Een leidinggevende zat bijvoorbeeld 6 weken in Thailand. Dan moet een weekje in Boedje geen probleem zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel dagen mogen jullie per jaar?
En die heb jij netjes aan je vader gegeven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Paar weken geleden liepen vader en ik langs een ijscowagen. En daar was een Duitser ijsjes aan het bestellen.
Maar die had 1 ijsje per ongeluk dubbel besteld (en betaald).
Die gaf hij toen aan ons.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
Met blote benen ziet die ene enkel wel echt vadsig.
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die heb jij netjes aan je vader gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heb nu 1 slanke enkel en 1 vadsigequote:
Vanaf volgend jaar 20 dagen per jaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niet echt beleid voor, maar wel wat precedenten. Een leidinggevende zat bijvoorbeeld 6 weken in Thailand. Dan moet een weekje in Boedje geen probleem zijn
Hebben jullie daar regels voor?
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Is Karzai bij de huisarts geweest?
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb nu 1 slanke enkel en 1 vadsige
O, wat tofquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar 20 dagen per jaar
Laurel en Hardyquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb nu 1 slanke enkel en 1 vadsige
Vorige week hard door mijn enkel gegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat lijkt me nou leuk werk he, om dat op kweek te zetten en dan onder de microscoop te kijken wat het is.quote:
Beetje aanklooien in een labquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk werk he, om dat op kweek te zetten en dan onder de microscoop te kijken wat het is.
Zo begon Jurassic Park ook.quote:
Ja en Covid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo begon Jurassic Park ook.
Jurassic Park?quote:
Jurassic covid loslaten op de wereld?quote:
Dinovirus!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jurassic covid loslaten op de wereld?
Klinkt wel als iets voor jou ja
Of Covid Park.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jurassic covid loslaten op de wereld?
Klinkt wel als iets voor jou ja
M.I. van een attractiepark met allemaal virusattractiesquote:
Dat was Den Haag.quote:
Winkeltjes door het hele park waar je alleen maar WCpapier kan kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
M.I. van een attractiepark met allemaal virusattracties
Spookhuis waarbij er mensen met injecties en mondkapjes achter ke aanrennen, om dan vervolgens een hoek om te gaan en in je gezicht te worden geniest.
Achtbaan met ambulances als wagentjes
Van die grote plasticballen waarin je kan rondspringen in de vorm van een virusdeeltje
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week hard door mijn enkel gegaanAuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Later zelfsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het ineens alweer half 7??
Het wordt vanzelf later.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaquote:
Weer een grapje?quote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Inmiddels al 5 minuten laterquote:
Nou jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf later.
Bijna einde van de wereld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Bijna weekend. Bijna maandag. Bijna kerst. Bijna bloesems. Bijna augustus 2026.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaEven rustig aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhmquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Bijna weekend. Bijna maandag. Bijna kerst. Bijna bloesems. Bijna augustus 2026.
Tijdception.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja
Het wordt nooit eerder
Behalve als je naar een andere tijdzone afreist
Dat je daar dan jezelf tegenkomt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja
Het wordt nooit eerder
Behalve als je naar een andere tijdzone afreist
Dat kan ik welquote:
Doe eens normiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal losgeslagen.
*kraakt knokkels*quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stropdas om het hoofd, sok in de broek, headbangen, wulpse semi-blote nonnen in huis, sterke drank, alles.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat lees ik allemaal weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stropdas om het hoofd, sok in de broek, headbangen, wulpse semi-blote nonnen in huis, sterke drank, alles.
Ik bezit geen stropdas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stropdas om het hoofd, sok in de broek, headbangen, wulpse semi-blote nonnen in huis, sterke drank, alles.
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |