dat was gewoon een ijsklontje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een ijsje op, van 0,03 cent
Ja kloptquote:
Ja daar krijg je idd een suikerpiek vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Lekker ijsklontjes knauwen
Doen jullie dat niet? Doe dat wel als het warm isquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Lekker ijsklontjes knauwen
*limonadeijsklontjequote:
Alleen als dat in mn drinken zit, niet naturel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen jullie dat niet? Doe dat wel als het warm is
Een echte of een echt neppe ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een soort kneedbare sinaasappel en ik kan er niet vanaf blijven.
Ben m'n tijd gewoon lichtjaren vooruitquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als dat in mn drinken zit, niet naturel.
Maar jouw etensvoorkeuren zijn sowieso... wel bijzonder te noemen
Zo kun je het ook verwoordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben m'n tijd gewoon lichtjaren vooruit
Eh..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een soort kneedbare sinaasappel en ik kan er niet vanaf blijven.
*side eyed 4ebe de moederquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo kun je het ook verwoorden
Keer mijn knieschijf op de verkeerde plek. Dat wilde de arts op de eerste hulp even zonder mijn medeweten rechttrekken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vinger stond eens in een hoek van 90 graden, dat heeft een orthopeed even 'recht' gezet
Echt gezellig vandaagquote:
I see what you did therequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zijn geheel doorslikken meteen, koelt lekker je maag.
Mijn vader wilde ooit de rand van een keukenblad schoonvegen maar daar zat nog een grote houten rafelige splinter van zo'n 40 centimeter lang, die ging dwars door zijn hand, hij piepte een keer, trok met zijn tanden die splinter eruit en ging gewoon door, mijn vader was een robot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keer mijn knieschijf op de verkeerde plek. Dat wilde de arts op de eerste hulp even zonder mijn medeweten rechttrekken.
Ja, maar goed.quote:
4 repen op een dag zeg je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens Milka mag ik maar 4 blokjes op een dag. Milka mag mij niet
Ja, oude man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]Iemand overleden tijdens het wachten?
Ik heb net T geZquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nog maar even een theetje halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |